je weet op welk forum je dit postte hequote:Op zaterdag 24 september 2005 03:37 schreef merlin693 het volgende:
daar geloof ik niks van ! of jullie moeten wel hele brakke forum software runnen !
Adem in adem uit.....quote:Coolguy,
Tea, Earl Grey, Hot.
Het komt ineens dichterbij nietwaar. Sorry modjes, maar dit topic vind ik dus echt te belachelijk voor woorden. Weet je zeker dat je niet onder de invloed van t een of ander TS (tis ook nog een serieuze vraag )
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Mirage het volgende:
Ze hoeven niet persé een camera van minimaal 500 euro te bezitten voordat ze serieus genomen worden, ze hoeven niet een hele lijst aan ervaringen te hebben gehad, ze hoeven geen boeken te hebben geschreven... humor tussendoor wordt niet verboden, en er is geen lijst met trefwoorden die niet voor mogen komen in de posts of onderwerpen/topics die na 2 posts al als bagger bestempeld worden en dus maar gesloten worden.
tis niet voor niets je liefquote:
Prima gezegd!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Mirage het volgende:
Dit is hoe ik erover denk.
Iteejer en ik zijn hier niet om politieagentje te spelen.
Als zaken onherstelbaar uit de hand lopen, dán zou naar mijn idee een moderator pas in hoeven te grijpen....
Wat ik zo leuk vind aan het modschap in truth in vergelijking met het modschap in (sommige) andere subfora is dat ik niet een hele lijst heb ontvangen waar op geschreven staat waar topics/posts aan moeten voldoen.
Alle posters moeten serieus genomen worden en hebben het recht te posten. Ze hoeven niet persé een camera van minimaal 500 euro te bezitten voordat ze serieus genomen worden, ze hoeven niet een hele lijst aan ervaringen te hebben gehad, ze hoeven geen boeken te hebben geschreven... humor tussendoor wordt niet verboden, en er is geen lijst met trefwoorden die niet voor mogen komen in de posts of onderwerpen/topics die na 2 posts al als bagger bestempeld worden en dus maar gesloten worden.
Er is hier maar één regel.... heb respect voor elkaar... of anders gezegd.. doe normaal !
Aangezien ik zo weinig regeltjes betreffende modereren in mijn postvak heb gekregen ben ik ervan overtuigd dat ook iteejer vindt dat niet de moderators een subfora maken... of de lijn bepalen... dat doen de users. ( ons inlcusief natuurlijk)
Als meerdere mensen een topic maar niets vinden en besluiten niet te reageren, zakt het weg.
Als meerdere mensen een topic reuze interessant vinden, blijft het bovenaan...
Besef dat niet ik of iteejer, maar wij allemaal in handen hebben welke topics in de truth active list staan. Eigenlijk zijn wij allemaal moderators.
Ach, het werd juist interessant, met plot twists en het 100% omslaan van menigen die toch al op niets gebaseerd waren..quote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef Haushofer het volgende:
ZPD
Denk niet dat dit nog zinnige dingen gaat opleveren.
Mja, met alle respect, maar dergelijke discussies kunnen denk ik dan toch beter in WFL worden gevoerd zodra ze wat technischer worden. Er vallen iig nog genoeg interessante dingen over te vertellen. Ik had alleen het idee dat hier iemand aan het woord was die erg graag de frustraties van een zekere meneer Evans wou overnemen mbt de gevestigde wetenschappelijke orde, en hierdoor met termen begon te smijten die hij/zij niet begrijptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:16 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ach, het werd juist interessant, met plot twists en het 100% omslaan van menigen die toch al op niets gebaseerd waren..
Ik werk niet met pagina's, voor mij is ieder topic één geheel. Ik heb er weinig echt storends in gezien eelrijk gezegd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:40 schreef Enyalius het volgende:
Cursus Astral Projecteren
kan pagina 6 grotendeels verwijderd worden aangezien het niks met het topic zelf te maken heeft?
Maar hoezo missen dan? Je internet doet het toch weer. Ben je dan van plan om ook als user hier niet meer te komen buurten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef MUUS het volgende:
Bonsoir..
Even hier dan, want mijn afscheidstopic is uiteraard al dicht. (Wat een lief topic was dat.. Zelfs mijn Fonkje was lief.
.)
Ik ben niet dood, ontvoerd door aliens of ziek, zwak of misselijk. Het probleem zat 'm in mijn internetverbinding. Mijn eigen modem stierf langzaam en Wanadoo hielp niet bepaald mee. (Telefoooooonrekening.. )Nu, drie modempjes en een hele lange tijd verder, heb ik eindelijk weer internet.
Achter de schermen, in een mail en via een crewlid had ik doorgegeven dat ik problemen had, maar om de één of andere reden is dat niet doorgekomen ofzo. Toen heeft de crew besloten dat het beter was dat ik op zwart ging.
Anyway, dit berichtje wil ik vooral plaatsen, omdat ik de reacties zo onwijs lief vond én om te zeggen dat ik het met jullie heel erg naar mijn zin heb gehad op TRU. Allemaal heel erg bedankt voor die jaren dat jullie bijna altijd lief voor me waren.. Ik ga jullie haske missen.
.
.
Dawast..
Door figuren als jij die alleen maar de boel komen verziekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
hey zeg, kwam net een beetje op dreef in het telekinese topic, waarom een slot ??
'Doorspit/opruim slotje" dus na de schoonmaak gaat ie vast wel weer openquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
hey zeg, kwam net een beetje op dreef in het telekinese topic, waarom een slot ??
Kloptquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb dit ook in feedback al gemeld maar het schijnt dat het hier thuishoort:
Er wordt geprobeerd bij te sturen, ook is deze post misschien handig om nog eens na te lezen Feedback 12quote:De laatste tijd wordt er erg veel geflamed in Truth zonder dat hiertegen wordt opgetreden.
zeker wel !quote:Continu flamen en throllen in topics waar dit figuur klaarblijkelijk niks te zoeken heeft en alleen maar komt stoken.
Kan hier iets tegen gedaan worden??
en dat willen we niet hèquote:Op deze manier heeft het subforum truth net zoveel zin als wanneer de onderwerpen in onzin staan.
quote:bedankt
Het slot van mijn voordeur is kapot en ik wilde vandaag toch íets op slot doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Je mag nog best langskomen hier hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef MUUS het volgende:
Bonsoir..
Even hier dan, want mijn afscheidstopic is uiteraard al dicht. (Wat een lief topic was dat.. Zelfs mijn Fonkje was lief.
.)
Ik ben niet dood, ontvoerd door aliens of ziek, zwak of misselijk. Het probleem zat 'm in mijn internetverbinding. Mijn eigen modem stierf langzaam en Wanadoo hielp niet bepaald mee. (Telefoooooonrekening.. )Nu, drie modempjes en een hele lange tijd verder, heb ik eindelijk weer internet.
Achter de schermen, in een mail en via een crewlid had ik doorgegeven dat ik problemen had, maar om de één of andere reden is dat niet doorgekomen ofzo. Toen heeft de crew besloten dat het beter was dat ik op zwart ging.
Anyway, dit berichtje wil ik vooral plaatsen, omdat ik de reacties zo onwijs lief vond én om te zeggen dat ik het met jullie heel erg naar mijn zin heb gehad op TRU. Allemaal heel erg bedankt voor die jaren dat jullie bijna altijd lief voor me waren.. Ik ga jullie haske missen.
.
.
Dawast..
Hee, Muus, dus toch! Gewoon je verbinding, dit dacht ik al! Ik vond het al zo vreemd dat je zomaar weg was zonder afscheid te nemen, daar leek je me te trouw voor (en je kwam niet over als heel labiel of zoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef MUUS het volgende:
Bonsoir..
.)
.
.
Dawast..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |