abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30282270
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Que??
Landen hebben een verschillende doelstelling en verwachtingspatroon en een andere maatstaf dus. Frankrijk wil beter spelen dan Finland, Nederland wil hopenlijk beter zijn dan de Oekraine, of plaatsen we ons nu op hun niveau?
  maandag 5 september 2005 @ 10:58:15 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_30282537
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:43 schreef MaxPower het volgende:
Toen hij de tweede helft ging experimenteren met de wissels ging het fout, maar dat is een leermomentje. Zoiets zal hij op het WK dus niet meer doen, daar was het dus ook een oefenwedstrijd voor.

Ik krijg steeds meer vertrouwen in Van Basten.
Ik heb er ook wel aardig wat vertrouwen in, maar ik baseer de merites van een trainer vaak op de wissels die hij maakt. Dan geef je namelijk blijk van dat je doorhebt hoe het strategische spel in elkaar zit, waar de knelpunten zitten en een precieze kennis van de kwaliteiten van je bankzitters om die knelpunten aan te pakken zonder een andere verzwakking in te brengen.

Van Basten's wissels pakten echter allemaal verkeerd uit. Of dat komt omdat hij het spel niet doorheeft, of omdat hij eigenlijk alleen de kwaliteiten van z'n jong Ajax spelers kent (en die er dus elke keer inzet ookal zijn ze uit vorm), weet ik niet. Maar het doet me wel twee keer denken of hij een toptrainer is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30282672
In oefenwedstrijden wil hij gewoon zien of die jongens iets toevoegen. En de wissel van Vennegoor was zo slecht nog niet.
pi_30282768
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:58 schreef speknek het volgende:
Van Basten's wissels pakten echter allemaal verkeerd uit.
Ja... wat pakte die wissel van VOH verkeerd uit zeg...
pi_30283850
quote:
'Zo, die hebben we ook afgeslacht'
Bondscoach Marco van Basten over de moeizame 1-0 zege op Armenië (de volkskrant)
pi_30283878
Grappig zeg
pi_30283911
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
Grappig zeg
Nee, Advocaat en Van Gaal waren de leukste thuis.
pi_30283913
Humor.
That's all folks!
pi_30283928
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:57 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Nee, Advocaat en Van Gaal waren de leukste thuis.
Waarom die er toch steeds weer bijgehaald?
pi_30283978
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom die er toch steeds weer bijgehaald?
als referentiemateriaal
pi_30284099
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

als referentiemateriaal
exact.
pi_30284330
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef MaxPower het volgende:

[..]

exact.
Niet anderen napraten
pi_30284375
Refereer liever aan Rijkaard of Michels.
pi_30284504
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:12 schreef SCH het volgende:
Rijkaard vond ik inderdaad ook goed. Wel een beetje zweverig af en toe. Onder Michels was het voetbal ook grotendeels drama. Alleen hij maakte het wel af op het toernooi. En mijn gevoel zegt dat Van Basten datzelfde in zich heeft. Over de periode 74 kan ik uiteraard niet oordelen.
pi_30284546
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:12 schreef SCH het volgende:
Michels stond niet echt bekend om zijn stand-up talent, maar kwam af en toe wel grappig uit de hoek. Hij was niet zo serieus/ streng meer.

Rijkaard was niet grappig. Ik heb echter nog steeds veel respect voor Rijkaard's coaching talent.

Marco is de king of comedy
pi_30284629
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Marco is de king of comedy
pi_30284662
quote:
Nederland beter in moeilijke wedstrijden
5 september 2005

Het komende WK begint steeds meer vorm te krijgen. Nu hebben Oekraďne en de Verenigde Staten zich gekwalificeerd, terwijl er een wonder moet gebeuren wil Nederland geen eerste in de poule eindigen. Want als er het afgelopen weekeinde één ding duidelijk is geworden, dan is het wel hoe belangrijk de zes punten zijn geweest die we tegen zowel Roemenië als Finland hebben gepakt. Uit en thuis van dit soort ploegen winnen is toch een bijzondere prestatie geweest.

Ja, ook tegen Finland. De Finnen mogen dan met de 0-0 tegen Andorra een geweldige flater hebben geslagen, tegen teams van het kaliber Roemenië, Tsjechië en Nederland zijn ze altijd heel link om tegen te spelen. Als je zo'n ploeg zowel uit als thuis verslaat, dan heb je gewoon goede zaken gedaan. En dat geldt helemaal voor de dubbele overwinning op Roemenië.

Het lijkt er ook een beetje op dat het Nederlands elftal met moeilijke wedstrijden beter uit de voeten kan dan met de makkelijke potjes. Daarom wordt de komende interland tegen Andorra best wel interessant. Dat er woensdag in Eindhoven gewonnen gaat worden is geen punt van discussie, wel de manier waarop. Want de kunst in wedstrijden als tegen Armenië en Andorra is om het jezelf zo snel mogelijk heel makkelijk te maken.

Had Nederland tegen Armenië voor de pauze met 2-0 of 3-0 voorgestaan, dan had de ploeg veel meer gedoseerd de rest van de wedstrijd kunnen uitspelen. Nu moest de inzet verdubbeld worden om de boel alsnog recht te trekken. Een onnodige krachtverspilling, waar het team van moet leren.

Want juist tijdens lange en zware toernooien als het WK is het belangrijk dat je niet te vroeg met je krachten smijt. Essentieel is daarom dat je niet alleen goed voetbalt, maar dat ook effectief doet. Dat vereist een heel specifieke kwaliteit bij iedere voetballer. Vooral in mentaal opzicht. Als coach kan je ook daaraan zien hoe ver een speler is.

Daarom moet Armenië-Nederland voor Marco van Basten en John van 't Schip heel leerzaam zijn geweest. Er was sprake van veel slechte passes, veel balverlies en er moest fysiek te veel gecompenseerd worden. In dat opzicht kan tegen Andorra bekeken worden welke speler zich weer iets heeft verbeterd.

Het mooie van deze discussie is natuurlijk dat je bezig bent details te verbeteren. Omdat de resultaten er zijn en het team op de drempel van het WK staat. Dat is een geweldige verdienste van de spelers en de coaches. Laten we vooral dat niet uit het oog verliezen.

Š Johan Cruijff
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30284737
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
Grappig zeg
Ik ben blij dat er vlak boven je een Fries is die wel humor heeft anders had ik hier weer een standaard humorloze Friezen antwoor moeten zetten.. jou anti-Marco houding gaat zo ver dat je dit niet eens grappig vind?

ps: jij blijft volgend jaar wel lekker thuis neem ik aan als wij op woonboten staan te dansen neem ik aan toch?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 12:26:33 #119
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30284807
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Oekraine plaatst zich voor het eerst met een indrukwekkende reeks, als je dat geen goede kwalificatie vindt? Of is de maatstaf voor de Oekraine hetzelfde als voor Nederland?
Heeft de Oekraine ook een coach die zo hoog van de toren blies en zij afgerekend te willen worden op aantrekkelijk voetbal?
Weet jij welke uitspraken er allemaal gedaan zijn door de coach van Oekraďne? Ik niet hoor. Ze hebben een spits waarvan er maar een paar op de wereld rondlopen (en beter is dan wat NL in de spits heeft) en het is voor de rest een heel degelijke ploeg. Daarnaast is het ook zo dat itt NL waar landen zich voor ingraven dat minder gebeurt tegen landen als de Oekraďne.

En waarom zou de maatstaf voor NL zo heel anders moeten zijn dan voor Oekraďne? Omdat we toevallig twee spelers hebben die bij ManU spelen?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30284848
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:24 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er vlak boven je een Fries is die wel humor heeft anders had ik hier weer een standaard humorloze Friezen antwoor moeten zetten.. jou anti-Marco houding gaat zo ver dat je dit niet eens grappig vind?
Ik had het van niemand grappig gevonden. MaxPower is een groninger trouwens.
quote:
ps: jij blijft volgend jaar wel lekker thuis neem ik aan als wij op woonboten staan te dansen neem ik aan toch?
Dat sowieso.
pi_30284882
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:26 schreef Doc het volgende:
En waarom zou de maatstaf voor NL zo heel anders moeten zijn dan voor Oekraďne? Omdat we toevallig twee spelers hebben die bij ManU spelen?
De Oekraine haalt voor het eerst een WK, Nederland stond er tweemaal in de finale.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 12:31:33 #122
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30284944
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Landen hebben een verschillende doelstelling en verwachtingspatroon en een andere maatstaf dus. Frankrijk wil beter spelen dan Finland, Nederland wil hopenlijk beter zijn dan de Oekraine, of plaatsen we ons nu op hun niveau?
Tsja, met welke landen wil jij NL kwalitatief vergelijken. Oekraďne dus niet, maar waar wel mee? Frankrijk, dat het slechter doet? Portugal, dat het tegen lichtere tegenstanders slechter doet? Italië dat het slechter doet? Duitsland, waarvan de algemene opnie is dat het een slecht resultaat is dat NL daar niet simpel van gewonnen heeft? Spanje, dat het slechter doet?

Met welk land wil jij NL vergelijken dan?
pi_30284954
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:28 schreef SCH het volgende:
Ik had het van niemand grappig gevonden. MaxPower is een groninger trouwens.
Dat verklaard een hoop
quote:
Dat sowieso.
En sowieso niet blij zijn als er met dit voetbal gewonnen wordt natuurlijk Ik wil dan wel een brief in de VI zien van je met als titel "Wereld Kampioen van de armoe" of iets dergelijks
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 12:33:43 #124
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30285004
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:29 schreef SCH het volgende:

[..]

De Oekraine haalt voor het eerst een WK, Nederland stond er tweemaal in de finale.
Ja - meer dan 25 jaar geleden toen Oekraďne ook nog niet eens als apart land mee deed ...

Griekenland won Euro04 - en die staan nu 4e in hun poule.
  maandag 5 september 2005 @ 12:38:40 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_30285123
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:09 schreef ScienceFriction het volgende:
Ja... wat pakte die wissel van VOH verkeerd uit zeg...
Jahoor, van de pak em beet 35 wissels de laatste 13 wedstrijden, pakte er eentje goed uit. Ik moet m'n mening herzien, van Basten is briljant .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30285311
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Jahoor, van de pak em beet 35 wissels de laatste 13 wedstrijden, pakte er eentje goed uit. Ik moet m'n mening herzien, van Basten is briljant .
Wat is er verkeerd uitgepakt dan?
Volgens mij staan we 4 punten los.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30285492
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Okay, geef me maar een analyse van de wissels en vertel maar wat er volgens jou verkeerd is uitgepakt. Verder zou ik het wel interessant vinden om te horen wie jij had gewisseld en waarom en wat je denkt dat het resultaat was geweest.

Uiteindelijk is er genoeg gewisseld om de wedstrijden te winnen.

Ik heb het idee dat jij puur naar de wedstrijd tegen Duitsland kijkt (een oefeninterland) en daarop je mening over het gehele wisselbeleid baseert...
pi_30285553
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Frankrijk wil beter spelen dan Finland en Nederland beter dan Oekraine, maar hun eerste, primaire doelstelling is kwalificatie zeker stellen. Op welke manier dan ook. De secundaire doelstelling is goed voetbal en dat moeten we nu maar eens gaan laten zien.

Dus stellen dat kwalificatie met lelijk voetbal ons op een gelijk niveau zet als Oekraine is onzin; dat wordt bepaald door de resultaten. Kijk eens naar het voetbal van Italie in het verleden, die hebben zich nog nooit met mooi voetbal gekwalificeerd en zijn toch een topland.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 5 september 2005 @ 12:55:53 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_30285567
Welnee, de wissels van van der Vaart en Sneyder brachten gisteren ook niks. In het eerste geval haalde hij zelfs creativiteit en aanvallende impulsen (die heel erg node gemist werden) uit de wedstrijd. Duitsland was een uitstekend voorbeeld inderdaad, waarbij we na de wissels ineens ons goede spel kwijtraakten. Maar ook daarvoor was het me iets dat al opgevallen was. Je hebt trainers die een wedstrijd kunnen keren door de juiste wissels, Co Adriaanse is zo iemand bijvoorbeeld, Van Basten is dat totnutoe nog totaal niet.
  maandag 5 september 2005 @ 12:56:55 #130
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30285590
Laat Marco maar lekker zijn gang gaan, de spelers hebben weer plezier en we winnen weer. Én we gaan naar het WK!

Wat willen we nog meer...
pi_30285738
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:55 schreef speknek het volgende:
Welnee, de wissels van van der Vaart en Sneyder brachten gisteren ook niks. In het eerste geval haalde hij zelfs creativiteit en aanvallende impulsen (die heel erg node gemist werden) uit de wedstrijd. Duitsland was een uitstekend voorbeeld inderdaad, waarbij we na de wissels ineens ons goede spel kwijtraakten. Maar ook daarvoor was het me iets dat al opgevallen was. Je hebt trainers die een wedstrijd kunnen keren door de juiste wissels, Co Adriaanse is zo iemand bijvoorbeeld, Van Basten is dat totnutoe nog totaal niet.
Je hebt het over ongeveer 35 wissels en je kunt alleen Duitsland (oefeninterland waarbij sowieso veel gewisseld én geëxperimenteerd wordt) en Armenië opnoemen qua "foute wissels"? Ik heb het idee dat het gehele wisselbeleid wordt bekritiseerd op basis van 2 wedstrijden en dat de rest van de wedstrijden al collectief gewist zijn.

VdV en Sneyder deden het weinig minder dan hun voorgangers hoor. Het hele team speelde lethargisch en ongeďnteresseerd. Creativiteit hoef je tegen zulke ploegen ook niet te verwachten.

74% balbezit en nauwelijks kansen creëeren... dan heeft het niet meer met wissels te maken maar met de algehele scherpte van een ploeg.
pi_30285866
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:56 schreef Zwansen het volgende:
Wat willen we nog meer...
slettebak [@] gmail.com
  maandag 5 september 2005 @ 13:08:03 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_30285875
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef ScienceFriction het volgende:
en dat de rest van de wedstrijden al collectief gewist zijn.
En volkomen terecht ook! .
pi_30286115
Ik heb me onder van Basten maar een half uurtje echt kunnen vermaken. De rest was weinig soeps .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30286192
Ik vermaak me alleen al om dit topic! Tnx, Marco!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 5 september 2005 @ 13:36:45 #136
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30286524
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:22 schreef Suijk het volgende:
idd,de meeste zijn opeens allemaal een soort van ajaxsupporters geworden,eerst goed spel en daarna pas het resultaat.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30286565
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:22 schreef Suijk het volgende:
Dan ben ik vanaf nu Marco-fan.

HUP MARCO - NOG MEER OPDAMMEN
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 13:52:47 #138
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30286883
SCH ...
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:31 schreef Doc het volgende:

[..]

Tsja, met welke landen wil jij NL kwalitatief vergelijken. Oekraďne dus niet, maar waar wel mee? Frankrijk, dat het slechter doet? Portugal, dat het tegen lichtere tegenstanders slechter doet? Italië dat het slechter doet? Duitsland, waarvan de algemene opnie is dat het een slecht resultaat is dat NL daar niet simpel van gewonnen heeft? Spanje, dat het slechter doet?

Met welk land wil jij NL vergelijken dan?
pi_30286972
En weer een overwinning voor San Marco, we hebben het WK al bijna gehaald
pi_30286981
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:07 schreef JaWi het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die Braziliaanse handen zullen ook volgend jaar weer met de Cup staan, weinig kans dat er 1 ploeg te vinden is die Ronaldo, Ronaldinho, Adriano en Robinho allemaal aan banden kan leggen

Als je die ploeg zag tijdens de Confedarations Cup.. als het er echt om gaat staan ze er, in dat geval pas in de finale maar wat een finale was het. Mooiste wedstrijd die ik ooit gezien heb.
Big dick.
pi_30287010
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:52 schreef Doc het volgende:
SCH ...
Met Nederland natuurlijk.
Voor een land dat graag goed voetbal wil spelen, en een bondscoach die dat predikt, gaat het uitermate beroerd met tot nu toe 1 aardige helft in al die wedstrijden.
pi_30287411
Brazilie piekt te vroeg.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 maandag 5 september 2005 @ 18:12:41 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_30294225
SCH is verbolgen dat Foppe geen bondscoach is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30294276
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
SCH is verbolgen dat Foppe geen bondscoach is.

Is ie wel, alleen niet van het grote Oranje
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  Trouwste user 2022 maandag 5 september 2005 @ 18:19:03 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_30294399
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Is ie wel, alleen niet van het grote Oranje
Foppe faalde als bondscoach van Jong Oranje. Zelfs in eigen land wist ie niet verder te komen dan de halve finale. Ze speelden één leuke wedstrijd dankzij Quincy. Met spelers zoals Vlaar en Maduro wist ie niks meer te brengen dan middelmatige wedstrijden. Het geluk bij de loting bracht hem naar de halve finale. Maar niemand zal dit tournooi herinneren als de grote doorbraak van talenten. Daar waar in 82 Been van 't Schip en van Basten de harten stal van het Mexicaanse publiek, was het nu onNederlands hoe er werd gespeeld. Met deze groep had ie historie kunnen schrijven maar helaas de KNVB stalde een onderwijzer voor deze groep.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30295094
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:29 schreef SCH het volgende:

[..]

In 1978 bestond Oekraďne nog niet eens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 september 2005 @ 09:19:17 #147
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30311525
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Met Nederland natuurlijk.
Voor een land dat graag goed voetbal wil spelen, en een bondscoach die dat predikt, gaat het uitermate beroerd met tot nu toe 1 aardige helft in al die wedstrijden.
Zelfs als je NL alleen met NL wil vergelijken dan komt dit elftal vooralsnog als best goed uit de bus: wanneer heeft NL voor het laatst zo'n redelijke voorronde gespeeld?

En zoals gezegd - met alle andere "grote namen" doet NL het ook niet slecht. Als "grote naam" doe je het in voorrondes zelden of nooit goed genoeg ...
pi_30321140
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef Doc het volgende:

[..]

Zelfs als je NL alleen met NL wil vergelijken dan komt dit elftal vooralsnog als best goed uit de bus: wanneer heeft NL voor het laatst zo'n redelijke voorronde gespeeld?

En zoals gezegd - met alle andere "grote namen" doet NL het ook niet slecht. Als "grote naam" doe je het in voorrondes zelden of nooit goed genoeg ...
Nederland speelt een hele slechte voorronde. Er is nog nauwelijks op redelijk niveu gevoetbald en dat mag wel verwacht worden zeker gezien de hoge toon van de nieuwe coach.
pi_30321981
Nee Van Basten zei dat dat de doelstelling was. Daar werkt ie dus naartoe wat moet resulteren in een eindtoernooi met briljant voetbal en de wereldbeker.
pi_30322062
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef MaxPower het volgende:
Nee Van Basten zei dat dat de doelstelling was. Daar werkt ie dus naartoe wat moet resulteren in een eindtoernooi met briljant voetbal en de wereldbeker.
Zou toch wel iets van zichtbaar mogen zijn nu?
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:28:06 #151
68638 Zwansen
pi_30322138
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Zou toch wel iets van zichtbaar mogen zijn nu?
Kun je niet gewoon blij zijn dat we voor het eerst sinds 8 jaar straks weer op een WK zijn?
pi_30322154
Is het toch ook? Duitsland eerste helft. Armenie was slecht maar dat kan gebeuren.
pi_30322210
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef MaxPower het volgende:
Is het toch ook? Duitsland eerste helft. Armenie was slecht maar dat kan gebeuren.
Dertien wedstrijden, 1 helftje redelijk met een matig resultaat?
pi_30322259
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gezien van de kwalificatie (jij wel??) maar er zaten echt wel meer goede wedstrijden bij. Finland uit vond ik bijvoorbeeld ook redelijk tot goed.
pi_30322313
Op het WK wordt het wel weer leuk, die aanlooppotjes zijn vaak matig. Ook al is de wil meestal wel aanwezig.
That's all folks!
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:35:08 #156
68638 Zwansen
pi_30322396
Ach dat gezeik over het slechte voetbal... Als ze maar naar het WK gaan vind ik alles best. Typisch Nederlands om altijd te zeiken...
pi_30322469
Typisch Nederlands om een al dan niet terechte kritische noot af te doen als "Typisch Nederlands om altijd te zeiken..."
pi_30322529
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef MaxPower het volgende:
Een wereldbeker? Dat zie ik echt niet gebeuren. Nederland is nog nauwelijks getest en de matige overwinningen en gelijke spelen tegen de mindere goden doen mij niet vermoeden dat Nederlandse handen de wereldbeker zullen vasthouden (Of Theo Maassen moet 'm jatten hehe). Van Basten is warrig in zijn selectiebeleid...vooral het niet selecteren van Van Bommel is ongelooflijk. Dat hij zegt dat Van Bommel zich eerst maar moet bewijzen? Bij PSV was ie de gevierde man in een superieur team voor Nederland en een van de beste Europese teams van vorig seizoen. Dit werd door de kenners en collega's gewaardeerd: hij won de gouden schoen in Nederland en Europees zat hij bij de beste vijf middenvelders (als enige Nederlander). Dus Van Bommel heeft zich bewezen. Opstellen die jongen zou ik zeggen. Aan zijn wedstrijdmentaliteit valt ook niks op te merken want hij is altijd bereid voor te gaan in de strijd. Dat dan types als bankzitter Heitinga wel geselecteerd worden, is eigenlijk niet eens goed te praten. De uitleg rammelt aan alle kanten. Dadelijk op het WK zal Nederland, in deze vorm en samenstelling, overlopen worden door de eerste de beste redelijke tegenstander. Het hoeft van mij echt geen oogstrelend voetbal te zijn...ondanks dat hij van ajax komt, waar dat blijkbaar moet...maar ik 't al seizoenen lang niet gezien heb. Gewoon goed spel en laten zien wat Nederland kan. De spelers zijn er, gebruik ze!
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_30322572
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:37 schreef DIJK het volgende:
Typisch Nederlands om een al dan niet terechte kritische noot af te doen als "Typisch Nederlands om altijd te zeiken..."
Typisch Nederlands om 'typisch Nederlands' te roepen als iemand 'typisch Nederlands' roept als iemand een al dan niet terechte kritische noot uit.
pi_30322647
dat wel natuurlijk...
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:44:16 #161
68638 Zwansen
pi_30322690
quote:
Toch is het wel waar denk ik. Overal vinden ze Nederland een geweldig elftal hebben behalve hier...
pi_30322727
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef Flap13 het volgende:

[..]

Typisch Nederlands om 'typisch Nederlands' te roepen als iemand 'typisch Nederlands' roept als iemand een al dan niet terechte kritische noot uit.

Dat v. Bommel verhaal is nu wel uitgekauwd trouwens.
Klik dan als je durft
pi_30322791
quote:
pi_30323098
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Zwansen het volgende:
Toch is het wel waar denk ik. Overal vinden ze Nederland een geweldig elftal hebben behalve hier...
Op papier hebben we ook een geweldig elftal. Zoals gewoonlijk. Dan is de teleurstelling daarom ook des te groter als het spel wederom niet navenant is. Bovendien zien ze "overal" meestal alleen maar een korte samenvatting of alleen de doelpunten. (denk aan de schitterende goal van ruud tegen armenie in een abominabele wedstrijd) En last but not least zijn ze in veel andere landen (bijvoorbeeld Duitsland) altijd goed in het groter maken van de tegenstander. Dat geeft meer glans aan een overwinning en is minder pijnlijk in het geval van een nederlaag.
pi_30323220
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:57 schreef DIJK het volgende:

-knip-
Het lijkt me anders vrij pijnlijk voor een groot voetballand als Duitsland als je kleine broertje stukken beter is. De analyse van Netzer was overigens briljant. En hij maakte Nederland inderdaad wat groter dan het in werkelijkheid was. Maar ik geloof dat het nog steeds wel pijnlijk was.
pi_30323635
quote:
Overal vinden ze Nederland een geweldig elftal
Denk je dat echt? Waar baseren ze dat dan op?
pi_30323784
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk je dat echt? Waar baseren ze dat dan op?
Omdat we steeds winnen, in Nederland moeten we mooi winnen. Dat is het verschil.
pi_30323850
Zo hebben we ook een geweldig elftal:
quote:
------van Nistelrooij--------------------
------------------Kluivert----------------
---Robben------------------Persie-----
-------------------------------------------
---------Cocu-----van Bommmel------
--Davids------------------Kromkamp--
-------Boularouz----Mathijssen-------
-------------------------------------------
-------------Van de Sar----------------
pi_30323909
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:19 schreef vanBoeschoten het volgende:
Zo hebben we ook een geweldig elftal:
[..]
Kluivert

Laat die er eerst maar eens een paar bij Valencia inleggen. Voor de rest is het wel een leuk elftal ja
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 september 2005 @ 17:13:23 #170
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30325762
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Nederland speelt een hele slechte voorronde. Er is nog nauwelijks op redelijk niveu gevoetbald en dat mag wel verwacht worden zeker gezien de hoge toon van de nieuwe coach.
Wanneer speelde NL een betere voorronde?

(en die "hoge toon" is het uitspreken van een intentie, niet meer ... )
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:15:20 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_30325814
Ik zou Kluivert met Kuyt verwisselen en Matthijsen met Vlaar.

Oh en van Nistelrooij er sowieso niet inzetten, nouja dan lijkt het er ook niet meer op.
pi_30325835
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:13 schreef Doc het volgende:

[..]

Wanneer speelde NL een betere voorronde?
Ik zeg niet dat het eerder beter was, het gaat over nu. Maar zulk slecht spel als nu is toch wel zorgwekkend.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 september 2005 @ 17:16:17 #173
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30325849
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vond dat er de periode onder Van Basten leuker gevoetbald is in de voorrondes dan in de meest voorrondes die ik me kan herinneren ...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 september 2005 @ 17:17:23 #174
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30325879
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het eerder beter was, het gaat over nu. Maar zulk slecht spel als nu is toch wel zorgwekkend.
Zoals ik al zei: het is niet slechter dan een welke voorronde vroeger die ik me kan herinneren - eerder beter.
pi_30325919
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:17 schreef Doc het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: het is niet slechter dan een welke voorronde vroeger die ik me kan herinneren - eerder beter.
Zo slecht speelden we niet altijd.
Dan nog is het dramatisch slecht.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:20:37 #176
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30325952
sch wil altijd feiten, nu zijn ze er eindelijk (25-9) is het weer niet goed
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 september 2005 @ 17:20:48 #177
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30325961
quote:

[..]

In het buitenland kennen ze de meeste spelers in het elftal niet eens

Over het selectie beleid van Marco: prima - al zou ik graag Davids en Van Bommel erbij zien en zou Heitinga wel thuisgelaten mogen worden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 september 2005 @ 17:23:29 #178
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30326041
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo slecht speelden we niet altijd.
Dan nog is het dramatisch slecht.
We speelden slechter in vroegere voorrondes.

Ik wil nu van jou eens horen welke voorrondes goed gespeeld werd ...

Het is een beetje het euvel van voorrondes - geen enkel Europees land speelt ooit echt mooie en goede voorrondes.
pi_30326086
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Het is een beetje het euvel van voorrondes - geen enkel Europees land speelt ooit echt mooie en goede voorrondes.
We spelen nu slecht Doc. Met een bondscoach die met veel tamtam beloofde een geweldig elftal neer te zetten - nou dat hebben we gezien zaterdag.

Waarom neem je het zo dwangmatig op voor Van Basten? Iedere andere bondscoach zou zijn afgebrand maar omdat het Van Basten is, is kritiek ineens uit den boze. Dat begint een beetje hilarisch te worden.
pi_30326099
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Precies.. en gelukkig maar... tzou toch wat zijn als al de toplanden pieken in de voorrondes en een kut toernooi spelen

[ Bericht 1% gewijzigd door Stefkuh op 06-09-2005 17:41:51 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 september 2005 @ 17:33:54 #181
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30326351
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:25 schreef SCH het volgende:

[..]

We spelen nu slecht Doc. Met een bondscoach die met veel tamtam beloofde een geweldig elftal neer te zetten - nou dat hebben we gezien zaterdag.

Waarom neem je het zo dwangmatig op voor Van Basten? Iedere andere bondscoach zou zijn afgebrand maar omdat het Van Basten is, is kritiek ineens uit den boze. Dat begint een beetje hilarisch te worden.
We hebben één echt slechte partij gespeeld en die was afgelopen zaterdag en die werd gewonnen - vergelijk dat met vroegere voorrondes waar veel slechter gespeeld werd qua spel en qua resultaat slechtere wedstrijden dan tegen Armenië.

Ik neem het helemaal niet zo voor Van Basten op hoor. Ik vind dat geklooi met bijvoorbeeld Van Bommel suf. Maar als jij beweerd dat het allemaal zo slecht is dan moet je dat wel vergelijken met andere landen of andere voorrondes van NL en dan zie je dat het helemaal niet zo slecht is. Als je het vergelijkt met een onrealistisch ideaal dan voldoet geen enkel land en is iedere bondscoach een prutser, en niet speciaal Marco.

Als je kritiek op Van Basten wil hebben kan je hem alleen vergelijken met het spel en de resulaten van andere coaches in voorrondes - dan zie je dat-ie het beter doet dan de meeste andere. Als hij niet goed genoeg is mag je zeggen welke bondscoach van welk vergelijkbaar Europees land het dan beter gedaan heeft in een voorronde. Sterker nog - je zou gezien je idee dat Marco extreem slecht is er minstens 20 op kunnen noemen: ik ben alleen nieuwsgierig wie ...
pi_30326489
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:33 schreef Doc het volgende:

[..]

We hebben één echt slechte partij gespeeld en die was afgelopen zaterdag en die werd gewonnen - vergelijk dat met vroegere voorrondes waar veel slechter gespeeld werd qua spel en qua resultaat slechtere wedstrijden dan tegen Armenië.
1 slechte partij? Nou sorry hoor, ik houd het op 1 halve goede partij.
Veel slechter dan tegen Armenie heeft Oranje volgens mij zelden gespeeld trouwens.
quote:
Ik neem het helemaal niet zo voor Van Basten op hoor. Ik vind dat geklooi met bijvoorbeeld Van Bommel suf. Maar als jij beweerd dat het allemaal zo slecht is dan moet je dat wel vergelijken met andere landen of andere voorrondes van NL en dan zie je dat het helemaal niet zo slecht is. Als je het vergelijkt met een onrealistisch ideaal dan voldoet geen enkel land en is iedere bondscoach een prutser, en niet speciaal Marco.
Da's echt onzin. Oranje hoort met deze spelers goed te spelen en dat wordt gewoon niet waar gemaakt.
quote:
Als je kritiek op Van Basten wil hebben kan je hem alleen vergelijken met het spel en de resulaten van andere coaches in voorrondes - dan zie je dat-ie het beter doet dan de meeste andere. Als hij niet goed genoeg is mag je zeggen welke bondscoach van welk vergelijkbaar Europees land het dan beter gedaan heeft in een voorronde. Sterker nog - je zou gezien je idee dat Marco extreem slecht is er minstens 20 op kunnen noemen: ik ben alleen nieuwsgierig wie ...
Waarom die dwangmatige vergelijking? Ik heb het over nu en er wordt nu bar en boos gespeeld met een bondscoach die voortdurend wordt geprezen.

De andere keren dat er zo slecht werd gespeeld, lag de bondscoach wel altijd onder vuur maar Van Basten heeft blijjkbaar heel veel krediet. En ik wil graag weten waar dat op gebaseerd is.

Er is een soort naief vertrouwen dat het in Duitsland allemaal wel goed komt, omdat het Marco is. Ik ben niet zo naief dat ik daar blind in mee ga.
pi_30326874
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
De andere keren dat er zo slecht werd gespeeld, lag de bondscoach wel altijd onder vuur maar Van Basten heeft blijjkbaar heel veel krediet. En ik wil graag weten waar dat op gebaseerd is.
Dat is gewoon onzin, de andere voorrondes werd er ook vrij weinig goed voetbal gespeeld, maar verspeelde we ook vaak de punten. Daarom kregen de bondscoaches kritiek.
Nu worden de punten wel gehaald (met soms slecht voetbal) en daar draait het om in de voetballerij.
Ik ben wel met je eens dat van Basten iets meer krediet heeft bij de meesten, maar dat komt denk ik ook door zijn (losse) houding tenopzichte van de media.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 september 2005 @ 18:23:25 #184
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30327532
quote:

[..]

1 slechte partij? Nou sorry hoor, ik houd het op 1 halve goede partij.
Veel slechter dan tegen Armenie heeft Oranje volgens mij zelden gespeeld trouwens.
Een van de allerergste partijen was de uitzwaai partij voor Euro 2004 ... HET dieptepunt! Ook uit tegen Schotland was ook extreem dramatisch hoor - en tegen Portugal was het ook ellende: dit uit de recente historie - ik ben de voorronde partijen van Advocaat al vergeten zo weinig stelde dat voor. De periode Van Gaal was ook janken en de gelijkspelletjes parade van Rijkaard in de voorbereiding tot Euro2000 was ook niet leuk gevoetbald. En dat de de afgelopen 5 jaar ...

Dan waren de wedstrijden tegen Roemenië het Finland zeker het aankijken waard
quote:

Da's echt onzin. Oranje hoort met deze spelers goed te spelen en dat wordt gewoon niet waar gemaakt.
[..]

Waarom die dwangmatige vergelijking? Ik heb het over nu en er wordt nu bar en boos gespeeld met een bondscoach die voortdurend wordt geprezen.
Dat is niet een "dwangmatige" vergelijking, maar om duidelijk te maken dat je kritiek NIET realistisch is. Het is meer een hetze tegen Van Basten dan een onderbouwd betoog. Als je zegt dat Van Basten het slecht doet dan kan je zeggen dat IEDERE coach van een vergelijkbaar land het in de voorbereiding slecht doet. En dat is het niet kritiek tegen Van Basten maar is het kritiek die jij op IEDERE coach hebt.

Als je zegt dat iemand slecht is dan kan-ie slecht zijn als je het tegen een ideaal beeld afzet - maar als je ziet dat geen enkele coach dat ideaal beeld haalt dan kan je misschien dat je normen niet realistisch zijn.
quote:

Er is een soort naief vertrouwen dat het in Duitsland allemaal wel goed komt, omdat het Marco is. Ik ben niet zo naief dat ik daar blind in mee ga.
Het is gebaseerd op de resultaten. Zodra Marco punten verliest komt de kritiek net als bij iedere andere coach. Er is in NL geen enkele bondscoach geweest die qua resultaten zo gedebuteerd is - en dan verdien je dus krediet.
pi_30328426
quote:
De vergelijking is nodig als jij vindt dat Van Basten het extreem slecht doet. Als iets namelijk extreem slecht is dan moet het dus vergeleken worden met iets anders. Jij baseert je mening namel9ijk ergens op.

Je kunt wel een onrealistisch beeld in je hoofd gaan halen a la de Harlem Globetrotters (maar dan voetbal), maar da's niet realistisch.

Als je geen vergelijkingsmateriaal hebt, dan kun je ook niet zeggen of iets extreem slecht is.
pi_30329021
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Een van de allerergste partijen was de uitzwaai partij voor Euro 2004 ... HET dieptepunt!
Maar dat ging nergens over duh...
quote:
Ook uit tegen Schotland was ook extreem dramatisch hoor - en tegen Portugal was het ook ellende: dit uit de recente historie
Toch werd er in die wedstrijden nog altijd overtuigender, inspirerender en met samenhang gevoetbald dan afgelopen zaterdag en in de wedstrijd tegen Macedonie en andere voorronde wedstrijden onder Van Basten. Het valt slechts de echt objectieve mensen op hoe ontzettend slecht er gespeeld wordt, hoe er gemazzeld wordt waardoor de resultaten het niveau verbloemen. De selectie is zo warrig, het peil zo laag, geen enkele andere coach zou er mee weg komen.
quote:
- ik ben de voorronde partijen van Advocaat al vergeten zo weinig stelde dat voor. De periode Van Gaal was ook janken en de gelijkspelletjes parade van Rijkaard in de voorbereiding tot Euro2000 was ook niet leuk gevoetbald. En dat de de afgelopen 5 jaar ...
Hieruit blijkt je verblindheid door Van Basten. Die naam doet bij veel mensen meteen de luikjes van kritiek dicht. Erg onrealistisch omdat het een coach is met weinig ervaring die totaal geen staat heeft om zich op te beroepen. Het is pure luchtfietserij. Maar op Advocaat en Van Gaal was de kritiek oorverdovend en nu word je voor gek versleten als je kanttekeningen durft te plaatsen.
quote:
Dan waren de wedstrijden tegen Roemenië het Finland zeker het aankijken waard
Een kinderhand is gauw gevuld
quote:
Dat is niet een "dwangmatige" vergelijking, maar om duidelijk te maken dat je kritiek NIET realistisch is. Het is meer een hetze tegen Van Basten dan een onderbouwd betoog. Als je zegt dat Van Basten het slecht doet dan kan je zeggen dat IEDERE coach van een vergelijkbaar land het in de voorbereiding slecht doet. En dat is het niet kritiek tegen Van Basten maar is het kritiek die jij op IEDERE coach hebt.
Het gebruik van hoofdletters maakt mij altijd argwanend, dat doet de Prive ook om de lezers te overtuigen. Maar mag ik je vragen wat ik met de bondscoaches van andere landen te maken heb? Of coaches van vroeger? Volgens mij gaat het om Van Basten en de kritiek is zeer realistisch, zeer onderbouwd. De repliek daarentegen komt niet verder dan dat "het vroegah ook errug was".
quote:
Als je zegt dat iemand slecht is dan kan-ie slecht zijn als je het tegen een ideaal beeld afzet - maar als je ziet dat geen enkele coach dat ideaal beeld haalt dan kan je misschien dat je normen niet realistisch zijn.
Als jij het niet realistisch en wenselijk vindt dat Nederland behoorlijk stevig te keer gaat tegen een veredeld amateurelftal, dat het team zelvertrouwen en inspiratie uitstraalt en dat er creatief en inspirerend gevoetbald wordt.... Ik vind dat geen ideaalbeeld maar eigenlijk het minste dat je mag verwachten.
quote:
Het is gebaseerd op de resultaten. Zodra Marco punten verliest komt de kritiek net als bij iedere andere coach. Er is in NL geen enkele bondscoach geweest die qua resultaten zo gedebuteerd is - en dan verdien je dus krediet.
Dat klopt dus gewoon niet want de resultaten zijn toch helemaal niet zo denderend. We staan met veel gewaggel bovenaan maar er is eigenlijk nog geen 1 wedstrijd echt gedomineerd of overtuigend gewonnen.

Het blijkt wederom dat je je blind staart op de naam Van Basten en iemand op basis van die naam krediet geeft. De resultaten zijn niet zo geweldig of je moet echt een rondendansje hebben gemaakt na een 0-1 overwinning op Armenie.

De kritiek op Van Basten is zeer terecht en goed onderbouwd. HIj selecteert warrig, is niet eerlijk tegenover spelers en tegenover de media, hij zorgt geenszins voor attractief voetbal en hij is tot een basisformatie gekomen die een prutwedstrijd afleverde. Zoals er bij Advocaat om verjonging werd geschreeuwd, zou er nu om 'verouwing' moeten worden geschreeuwd maar ja, dat mag niet. Want het is immers Marco.

Ik vind het jammer dat we lijdzaam toezien bij dat gepruts terwijl we zuke geweldige voetballers hebben en in Duitsland echt een kans zouden maken. Maar dan hebben we wel een bondscoach nodig die eerlijk en open en realistisch is en er niet een speeltuin van maakt. Hilarisch wat een andere user zegt over zijn omgang met de pers. Dat ie daar niet doorheen prikt. Marco is kampioen verhullend taalgebruik en goedkoop afwimpelen van kritiek.

Als hij echt resultaten haalt, ben ik de eerste. Maar de slechte wedstrijd tegen Tsjechie die onterecht werd gewonnen, het beschamde gelijkspel tegen Mac. en de penibele overwinninkjes zijn voor mij vooralsnog geen resultaten om een blijmoedig en verzekerd gevoel van te krijgen.

AMEN
pi_30329232
Jezus SCH.
Je zit gewoon te zeiken om het zeiken. .
Hij heeft nog niets verloren, stick to the facts. Resultaat is heilig.
-
pi_30329332
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus SCH.
quote:
quote:
pi_30329451
Wat een betoog, je maakt je er echt druk om he?
Klik dan als je durft
pi_30329484
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef Suijk het volgende:
Slaat nergens op.
Als ze met prachtig voetbal 3de hadden gestaan had ie ook lopen zeuren.
Marcofoob .
-
pi_30329497
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus SCH.
Ik snap je reactie trouwens echt niet, alsof jij zo had gereageerd bij een coach zonder Ajax-verleden. Kom op zeg, beetje schijnheilig dokter.
pi_30329514
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef Suijk het volgende:
Ja, ik heb me er vanaf het begin druk over gemaakt, bovendien schrijf ik graag.
pi_30329515
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap je reactie trouwens echt niet, alsof jij zo had gereageerd bij een coach zonder Ajax-verleden. Kom op zeg, beetje schijnheilig dokter.
Wat ben jij een triest en obsessief mannetje zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30329560
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Niets schijnheiligs aan.
Bij elke andere coach had ik ook zo gereageerd. Ze staan toch eerste, wat wil je nou nog meer?
Het zijn maar voorrondes hoor. .
-
pi_30329580
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Slaat nergens op.
Als ze met prachtig voetbal 3de hadden gestaan had ie ook lopen zeuren.
Marcofoob .
Dat is wel heel gemakkelijk en echt kolder. Waarom zou ik Marcofoob zijn? Ik vond hem een fantastische voetballer, helaas met een James Dean einde. Maar ik begrijp niet waarom hij zo snel bondscoach is geworden en zijn werk tot nu toe steunt me in die scepsis.
pi_30329595
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
wat wil je nou nog meer?
Voetbal misschien?
pi_30329676
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Voetbal misschien?
Dat bewaren ze voor het WK, en terecht .
-
pi_30329693
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat bewaren ze voor het WK, en terecht .
Naiefje
pi_30329850
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Naiefje
Zeikbeer .
-
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:39:45 #200
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30329922
Dit gaat nu 12 topics al zo, je kan net zo goed al je posts knippen en plakken sch.

Zeiksnol.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')