abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2005 @ 00:47:21 #1
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30247199
Hier verder over Van Basten!
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 01:13:40 #2
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30247841
Zijn VoH wissel was wel geniaal

Voor de rest was het bagger, maar kon Marco niks aan doen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zondag 4 september 2005 @ 01:16:25 #3
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30247899
VOH was beslissend idd
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 01:26:27 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30248124
Marco SCHijnt er toch verSCHtand van te hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 4 september 2005 @ 01:27:42 #5
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30248148
Meer dan sommige mensen hier gelukkig.
Hup, aan het werk!
pi_30248176
Thuis tegen Andorra en Macedonië als ik me niet vergis. Die worden sowieso wel gewonnen, dan is er nog de wedstrijd tegen Tsjechië. Die boeit dan niet eens meer.

Dan moet Van Basten gewoon nog éénmaal de oude garde van stal halen. Reiziger, Davids, Kluivert, Seedorf, Zenden, Ricksen, etc... Gewoon om te laten zien dat het met die jongens helemaal niets is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30248679
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Thuis tegen Andorra en Macedonië als ik me niet vergis. Die worden sowieso wel gewonnen, dan is er nog de wedstrijd tegen Tsjechië. Die boeit dan niet eens meer.

Dan moet Van Basten gewoon nog éénmaal de oude garde van stal halen. Reiziger, Davids, Kluivert, Seedorf, Zenden, Ricksen, etc... Gewoon om te laten zien dat het met die jongens helemaal niets is.
Dat zou wel een pracht idee zijn. Dat die met 5-0 de boot ingaan.
pi_30248822
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als Roemenie al van Tsjechie wint, kan Marco net zo goed het eerste van BV Veendam selecteren natuurlijk
Big dick.
pi_30252012
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Davids is natuurlijk gewoon een must, dat zag je gisteren ook weer. En ik denk zelfs dat Seedorf gisteren van pas had gekomen, maargoed.. ik denk dat Davids in vorm nog wel geselecteerd gaat worden.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30252017
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:54 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Als Roemenie al van Tsjechie wint, kan Marco net zo goed het eerste van BV Veendam selecteren natuurlijk
Gewoon jong Oranje.. zou een goede 'generale' zijn
  zondag 4 september 2005 @ 10:19:47 #11
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30252292
Ik win liever met slecht voetbal ipv verliezen na een van de beste wedstrijden ooit. De omstandigheden speelden ook mee.. Maar het is echt nooit goed. Plaatsing is nu wel een feit, nu is het werken aan de vorm en een beetje regelmaat in het elftal gooien. Nederland speelt vaak het mooiste voetbal, maar een titel winnen? Ho maar Die mentaliteit is niets, daar win je geen oorlogen mee..
pi_30252307
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik win liever met slecht voetbal ipv verliezen na een van de beste wedstrijden ooit. De omstandigheden speelden ook mee.. Maar het is echt nooit goed. Plaatsing is nu wel een feit, nu is het werken aan de vorm en een beetje regelmaat in het elftal gooien. Nederland speelt vaak het mooiste voetbal, maar een titel winnen? Ho maar Die mentaliteit is niets, daar win je geen oorlogen mee..
pcies! Beste kwalificatie ooit, beste kwalificatie van alle europese ploegen. Ook ik heb heus wel wat puntjes van kritiek, amar Marco heeft mijn zegen (en ook gelijk zolang hij wint). Volgend jaar gewoon een flashback van 88
pi_30253079
We waren in een ander topic bezig
pi_30253136
Hoezo die VOH wissel was geniaal. Dat zag m'n Oma nog wel dat die erin moest. Het was zelfs een slechte wissel, want hij haalde Kromkamp eruit terwijl Opdam eruit had gemoeten.

Daarnaast wisselde hij nog een keer slecht met Sneijder voor Landzaat. Dat was gewoon een domme wissel.

De enige die goed was gister was Boulahrouz, verdedigend prima (maar dat mag ook wel tegen zo'n flutploeg) en vrijwel de enige met goede dieptepasses. De rest was redelijk flut, behalve dan misschien vd Sar die niet de kans kreeg om zich te bewijzen in zo'n wedstrijd.
pi_30253463
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
We waren in een ander topic bezig
Deze werd een tiende van een seconde eerder geopend blijkt...
pi_30254867
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:20 schreef DIJK het volgende:
Hoezo die VOH wissel was geniaal. Dat zag m'n Oma nog wel dat die erin moest. Het was zelfs een slechte wissel, want hij haalde Kromkamp eruit terwijl Opdam eruit had gemoeten.

Daarnaast wisselde hij nog een keer slecht met Sneijder voor Landzaat. Dat was gewoon een domme wissel.

De enige die goed was gister was Boulahrouz, verdedigend prima (maar dat mag ook wel tegen zo'n flutploeg) en vrijwel de enige met goede dieptepasses. De rest was redelijk flut, behalve dan misschien vd Sar die niet de kans kreeg om zich te bewijzen in zo'n wedstrijd.
Ja Opdam eruit halen, briljant idee om een verdedigend zwakke speler als Kromkamp centraal achterin te zetten.

Een domme wissel van Sneijder voor Landzaat? van Basten wilde meer diepgang naar voren en Landzaat is en blijft een controlerende middenvelder, terwijl Sneijder meer dreiging naar voren heeft.
pi_30259046
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja Opdam eruit halen, briljant idee om een verdedigend zwakke speler als Kromkamp centraal achterin te zetten.
Wat is dat voor kul. Boulahrouz kon het centraal makkelijk in zijn eentje af, Opdam liep daar alleen maar in de weg. Waarom zou kromkamp dan ineens de plaats van Opdam over moeten nemen.
quote:
Een domme wissel van Sneijder voor Landzaat? van Basten wilde meer diepgang naar voren en Landzaat is en blijft een controlerende middenvelder, terwijl Sneijder meer dreiging naar voren heeft.
Zeker een domme wissel.
1. Sneijder is uit vorm
2. Sneijder is fysiek matig, terwijl dat juist het verschil kon maken tegen die kleine armeentjes
3. Als hij toch een controlerende middenvelder eruit wilde halen voor Sneijder had hij beter voor Maduro kunnen kiezen. Die gister niet verder kwam dan het bekende "tikkie terug" terwijl Landzaat tenminste nog een poging deed om wat diepgang in het spel te brengen. Weliswaar ongelukkig, maar dat was niet alleen bij Landzaat zo.

Als hij toch zo had willen wisselen had hij bijvoorbeeld beter van der Vaart (die beter in vorm is en qua postuur wat beter is dan Sneijder) voor maduro kunnen brengen.
pi_30261457
Brengt Marco ons, ondanks al zijn rare beslissingen, wel vrij geruisloos op het WK. Verrassend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30261509
quote:

[..]

Sneyder is behoorlijk uit vorm, al mag gezegd worden dat Landzaat in Oranje meestal ook waardeloos is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30264312
Marco heeft het geluk aan zijn pik hangen, dat komt ook goed uit natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30264425
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:10 schreef Suijk het volgende:
Marco heeft het geluk aan zijn pik hangen, dat komt ook goed uit natuurlijk.
Dat is dan weer een voordeel van een homo als coach
  zondag 4 september 2005 @ 18:16:35 #22
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30264439
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:45 schreef methodmich het volgende:
Brengt Marco ons, ondanks al zijn rare beslissingen, wel vrij geruisloos op het WK. Verrassend.
Idd. Ik heb vrij veel kritiek, maar hij brengt ons er aardig makkelijk. Dat is dan wel weer ok.
pi_30264458
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:16 schreef Noca het volgende:

[..]

Idd. Ik heb vrij veel kritiek, maar hij brengt ons er aardig makkelijk. Dat is dan wel weer ok.
Het is meer ondanks dan dankzij Marco natuurlijk
  zondag 4 september 2005 @ 18:18:12 #24
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30264476
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Want?
Hup, aan het werk!
pi_30264558
Ben nog altijd niet echt gelukkig met van Basten maar het gaat wel elke keer goed.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Trouwste user 2022 zondag 4 september 2005 @ 18:23:39 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_30264631
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja in het buitenland lachen ze ook schamper. Die weten inmiddels na 13 ongeslagen wedstrijden met af en toe hoogstaand voetbal tegen gerenomeerde tegenstanders dat dit nooit goed kan gaan.

Al het kruid wordt nu al verschoten. Waarom niet zoals vroeger dat je je gewoon de allerlaatste wedstrijd of in een play off plaatst. Of nog liever dat je je helemaal nioet plaatst zodat je tijdens het toernooi kunt zeggen dat we op onze sloffen wereldkampioen waren geworden. Nee ik verlang net zoals SCH terug naar de tijden van Beenhakker en Advocaat. Van Basten ook met z'n geweldige persconferenties waar ie iedere kritiek met een geniale kwinkslag en opmerking weerlegt. Zo zijn we niet getrouwd. Chagrijnige in de verdediging schietende omhoog gevallen amateurtrainers willen we. Zo is de lol er snel van af.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30264650
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:18 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Want?
Iemand die zo op zijn macht zit en zo weinig visie uitstraalt en telkens een ander warrig verhaal ophangt, het moet voor de spelers ook om gek van te worden zijn, dat zie je ook terug op het veld. Iedereen denkt: ik moet me aan mijn opdracht houden maar waar slaat die opdracht in vredesnaam op???
pi_30264691
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja in het buitenland lachen ze ook schamper. Die weten inmiddels na 13 ongeslagen wedstrijden met af en toe hoogstaand voetbal tegen gerenomeerde tegenstanders dat dit nooit goed kan gaan.

Al het kruid wordt nu al verschoten. Waarom niet zoals vroeger dat je je gewoon de allerlaatste wedstrijd of in een play off plaatst. Of nog liever dat je je helemaal nioet plaatst zodat je tijdens het toernooi kunt zeggen dat we op onze sloffen wereldkampioen waren geworden. Nee ik verlang net zoals SCH terug naar de tijden van Beenhakker en Advocaat. Van Basten ook met z'n geweldige persconferenties waar ie iedere kritiek met een geniale kwinkslag en opmerking weerlegt. Zo zijn we niet getrouwd. Chagrijnige in de verdediging schietende omhoog gevallen amateurtrainers willen we. Zo is de lol er snel van af.

Van Basten is op persconferenties arrogant en vervelend en erg warrig. Geniale kwinkslagen, my ass - hij lult alles in zijn eigen straatje en als er kritiek is zegt hij: zo zie jij dat.

In het buitenland vragen ze zich af waarom Nederland zo slecht speelt inderdaad.
  zondag 4 september 2005 @ 18:26:08 #29
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30264692
Je hebt er echt geen verstand van SCH. Ik sluit me aan bij de woorden van Tong80.
Hup, aan het werk!
pi_30264713
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef Ciurlizza het volgende:
Je hebt er echt geen verstand van SCH. Ik sluit me aan bij de woorden van Tong80.
Tong80 is lief maar een beetje verblind door Van Basten, beetje boel zelfs. Geeft niet hoor maar daar komt geen objectief woord uit als het om Marco gaat.
  zondag 4 september 2005 @ 18:27:58 #31
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30264743
Jij bent een beetje verblind door je Van Basten-obsessie/frustratie. Er komt niet echt een objectief woord uit bij jou, ook geen zinnig woord trouwens.
Hup, aan het werk!
  Trouwste user 2022 zondag 4 september 2005 @ 18:29:18 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_30264779
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef SCH het volgende:

In het buitenland vragen ze zich af waarom Nederland zo slecht speelt inderdaad.
Friesland is idd het buitenland.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30264781
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Echt hoogstaand heb ik nog niet veel gezien eigenlijk .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 4 september 2005 @ 18:30:09 #34
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30264799
Wie speelt er dan wel oogstrelend?
Hup, aan het werk!
  Trouwste user 2022 zondag 4 september 2005 @ 18:33:05 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_30264864
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:30 schreef Ciurlizza het volgende:
Wie speelt er dan wel oogstrelend?
Frankrijk is een puinhoop momenteel. De moffen rennen en rennen en rennen. Italië haalt met mazzel een puntje van Schotland. De Engelsen verliezen met 4-2 van Denemarken. Finland speelt gelijk tegen Andorra, Bulgarije staat laatste in de poule. In België komen ze er net achter dat Buffel en Sonck samen niet het droomkoppel is, Nigeria haalt het WK niet net als Algerije, Liechtenstein haalt wel 5 punten in hun poule misschien bedoelt SCH die ?

pi_30264899
Brazilie speelt zo af en toe oogstrelend voetbal, bijvoorbeeld tegen Argentinie.
  zondag 4 september 2005 @ 18:35:05 #37
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30264928
Af en toe, Nederland ook af en toe. Brazilië speelt ook heel veel wedstrijden die gewoon kut met peren zijn.
Hup, aan het werk!
pi_30264948
Dat andere landen niet goed spelen is een reden dat Nederland ook slecht mag spelen?

Van Basten is toch zo goed, boezemt toch zo'n angst in?

Armenie sidderde hoor
pi_30264983
Nederland af en toe? Eén helftje tegen een middelmatig Duitsland, en dan kunnen we nog niet winnen...
pi_30264989
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Frankrijk is een puinhoop momenteel. De moffen rennen en rennen en rennen. Italië haalt met mazzel een puntje van Schotland. De Engelsen verliezen met 4-2 van Denemarken. Finland speelt gelijk tegen Andorra, Bulgarije staat laatste in de poule. In België komen ze er net achter dat Buffel en Sonck samen niet het droomkoppel is, Nigeria haalt het WK niet net als Algerije, Liechtenstein haalt wel 5 punten in hun poule misschien bedoelt SCH die ?

Er zijn ook landen die het heel goed doen (Oekraine bv.) maar volgens mij gaat het hier om Van Basten. Of is de kracht van Van Basten dat het in Frankrijk een puinhoop is?
  Trouwste user 2022 zondag 4 september 2005 @ 18:38:34 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_30265064
Nee de kracht van van Basten is dat ie ook met een mindere wedstrijd punten pakt. Dat zijn de grootsten.Of verwacht je dat Nederland iedere wedstrijd de beste is en hemelhoog schitterend voetbal laat zien ? Dan ben je een nog grotere romanticus dan Tong.

zondag 4 september 2005 @ 18:40:45 #42
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30265135
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Er zijn ook landen die het heel goed doen (Oekraine bv.) maar volgens mij gaat het hier om Van Basten. Of is de kracht van Van Basten dat het in Frankrijk een puinhoop is?
Kletsmajoor dat je bent. Oekraine won 1-2 tegen Kazachstan, thuis met 2-0 van Georgië, uit met 0-2 van Albanië, thuis met 2-0 tegen Kazachstan en gisteren 1-1 tegen Georgië. Allemaal ploegen die je met minimaal 3 goals verschil moet oprollen en dan ook nog met oogstrelend voetbal. Aldus jouw woorden. Je kletst ongelooflijk uit je nek, da's nu wel duidelijk.
Hup, aan het werk!
pi_30265163
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
Nee de kracht van van Basten is dat ie ook met een mindere wedstrijd punten pakt. Dat zijn de grootsten.Of verwacht je dat Nederland iedere wedstrijd de beste is en hemelhoog schitterend voetbal laat zien ? Dan ben je een nog grotere romanticus dan Tong.

Hoe vaak masturbeer jij nou op Van Basten?
  zondag 4 september 2005 @ 18:41:59 #44
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30265171
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Begrijpend lezen valt niet mee. Wie speelt er wel oogstrelend voetbal en wint alles met ruime cijfers?
Hup, aan het werk!
pi_30265200
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach gut, hij is weer eens uitgeluld en komt weer met de gebruikelijke crap.
  Trouwste user 2022 zondag 4 september 2005 @ 18:43:16 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_30265207
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo heb je vergelijkings materiaal nodig ?

Trouwste user 2022 zondag 4 september 2005 @ 18:51:48 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_30265473
Verslaggever bij Ivoorkust-Kameroen :

'Natuurlijk kun je geen goed voetbal verwachten nu de balangen zo groot zijn, weinig spelers komen tot hun gebruikelijke niveau.'

Snap je het nu ?

pi_30265495
Wat zal SCH zich aan het ergeren zijn voor de TV zeg.
pi_30265711
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoezo heb je vergelijkings materiaal nodig ?

Op mij is het 2 maal daags, dat weet ik
pi_30265728
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:51 schreef tong80 het volgende:
Verslaggever bij Ivoorkust-Kameroen :

'Natuurlijk kun je geen goed voetbal verwachten nu de balangen zo groot zijn, weinig spelers komen tot hun gebruikelijke niveau.'

Snap je het nu ?

Frank Kramer?
pi_30266318
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Van Basten is op persconferenties arrogant en vervelend en erg warrig. Geniale kwinkslagen, my ass - hij lult alles in zijn eigen straatje en als er kritiek is zegt hij: zo zie jij dat.

Duitse pers was hartstikke lovend over de eerste helft van Oranje tegen Duitsland.

Verder boeit het me geen flikker wat ze in het buitenland van ons spel vinden. Die landen hebben zelf genoeg problemen, of doen Engeland, Duitsland, Frankrijk en Italie het zo fantastisch?
pi_30266684
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verder boeit het me geen flikker wat ze in het buitenland van ons spel vinden. Die landen hebben zelf genoeg problemen, of doen Engeland, Duitsland, Frankrijk en Italie het zo fantastisch?
Heeeeeeeey, hallo, moet je niet bij mij zijn. Jouw mede Van Basten fans begonnen over de bewondering door het buitenland. Mij intersseert het geen ruk, wij hebben last van hem, zij niet.
  Trouwste user 2022 zondag 4 september 2005 @ 19:40:12 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_30266927
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Heeeeeeeey, hallo, moet je niet bij mij zijn. Jouw mede Van Basten fans begonnen over de bewondering door het buitenland. Mij intersseert het geen ruk, wij hebben last van hem, zij niet.
Wij

pi_30267076
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wij

Oh nee sorry, jij hebt genoten gisteravond
pi_30267122
SCH, je bent intussen wel uitgeluld. Blijf je aan het kloten?
pi_30267156
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh nee sorry, jij hebt genoten gisteravond
We hebben gewonnen. Get over it.
pi_30267162
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
SCH, je bent intussen wel uitgeluld. Blijf je aan het kloten?
Zeg je dat ook tegen de Van Basten masturbanten, inclusief jezelf?
pi_30267167
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

We hebben gewonnen. Get over it.
Als je daar al tevreden mee bent
pi_30267183
Jij bent uitgeluld. Open anders in KLB een janktopic waar je je frustratie kunt botvieren...
  zondag 4 september 2005 @ 19:48:24 #60
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30267215
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:40 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Kletsmajoor dat je bent. Oekraine won 1-2 tegen Kazachstan, thuis met 2-0 van Georgië, uit met 0-2 van Albanië, thuis met 2-0 tegen Kazachstan en gisteren 1-1 tegen Georgië. Allemaal ploegen die je met minimaal 3 goals verschil moet oprollen en dan ook nog met oogstrelend voetbal. Aldus jouw woorden. Je kletst ongelooflijk uit je nek, da's nu wel duidelijk.
Ga je hier nog op reageren, SCH?
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 19:53:01 #61
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30267351
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij bent uitgeluld. Open anders in KLB een janktopic waar je je frustratie kunt botvieren...
veent rustig
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 4 september 2005 @ 19:54:01 #62
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30267390
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:41 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Begrijpend lezen valt niet mee. Wie speelt er wel oogstrelend voetbal en wint alles met ruime cijfers?
Of op deze?
Hup, aan het werk!
pi_30267469
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:48 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Ga je hier nog op reageren, SCH?
Nee
pi_30267525
Van Basten heeft gisteren vrijwe alles fout gedaan wat ie maar kon.

Behalve de posities van Bouhlarouz, van der Sar en Cocu stond er niemand goed of stonden er niet de goede mensen of waren ze verlamd door hun opdracht.

En nog moet ik blij met die man zijn vanwege 1 armetierig goaltje tegen Armenie
  zondag 4 september 2005 @ 20:02:10 #65
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30267664
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee
Omdat je ongelijk hebt en uit je nek kletst.
Hup, aan het werk!
pi_30267934
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Onjuist
  zondag 4 september 2005 @ 20:12:14 #67
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30268038
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Wat hebben jou opmerkingen eigenlijk te maken met het feit dat het NL elftal zeer bagger speelde? Wat een andere ploeg doet zal mij een zorg zijn...
Had van Basten trouwens niet in zijn contract opgenomen dat hij aantrekkelijk voetbal moet spelen? Contractbreuk zou ik zeggen
  zondag 4 september 2005 @ 20:14:37 #68
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30268124
Ik reageer op het geblaat van SCH over bijvoorbeeld Oekraïne. Gelul dat kant noch wal raakt, zo blijkt.
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 20:34:11 #69
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30268737
Ik vraag me af wat de hollandse voetbal fan liever heeft.. Of goed spelen en misschien niet het WK winnen maar wel geweldig voetbal laten zien. Of met gigaleluk voetbal het WK winnen.

Na afgelopen EK had ik voor het eerst door hoe speciaal het Nederlands elftal kan spelen. Na de wedstrijd tegen Portugal had ik helemaal geen kut-gevoel wat ik na normale wedstrijden wel heb als we uitgeschakeld worden. We speelden gewoon slecht.

Ik heb dus liever het mooie voetbal dan geen kampioen worden dan met leluk voetbal kampioen worden. En van Basten heeft mij nog niet vaak laten genieten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 4 september 2005 @ 20:36:43 #70
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30268831
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef jojomen4 het volgende:

Ik heb dus liever het mooie voetbal dan geen kampioen worden dan met leluk voetbal kampioen worden. En van Basten heeft mij nog niet vaak laten genieten.
Kan jij dan beter niet stoppen met het "supporten" van een team als dat je instelling is?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 4 september 2005 @ 21:11:05 #71
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30269857
Neej. M'n favo team kan het namelijk wel allebei. En het geld meer voor Oranje.. dat ik tijdens zo'n toernooi helemaal het Oranje gevoel krijg.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30269945
Cadiz kan het allebei?
  zondag 4 september 2005 @ 21:17:06 #73
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30270054
Cádiz kan het niet allebei.. tenminste geen kampioen worden in Primera (Segunda hebben ze bewezen van wel ). Van Cádiz verwacht ik dus attractief voetbal maar geen titel. Ze verwarmen wel harten

Had het over Real.
pi_30270260
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vraag me af wat de hollandse voetbal fan liever heeft.. Of goed spelen en misschien niet het WK winnen maar wel geweldig voetbal laten zien. Of met gigaleluk voetbal het WK winnen.

Na afgelopen EK had ik voor het eerst door hoe speciaal het Nederlands elftal kan spelen. Na de wedstrijd tegen Portugal had ik helemaal geen kut-gevoel wat ik na normale wedstrijden wel heb als we uitgeschakeld worden. We speelden gewoon slecht.

Niks mooi voetbal. Winnen winnen winnen!!!
pi_30270467
ik snap wel een beetje SCH's frustratie hoor. Op een groot toernooi kan ik overigens wel makkelijker omschakelen als het Nederlands Elftal slecht speelt en toch wint, er is geen grotere euforie dan steeds verder te komen in een dergelijk toernooi. Als het kan met mooi voetbal natuurlijk, maar doorgaan vind ik belangrijker. Dat vier je gewoon.

Met deze kwalificatiewedstrijden heb ik amper plezier beleefd aan het spel tot nu toe. Ik snap ook wel dat eerst deze kwalificatierondes overleefd moeten worden en dat je zonder dat te doen niet eens KUNT starten op een WK, maar toch is het jammer aangezien ik gewoon naar slaapverwekkende wedstrijden zit te kijken of wedstrijden waar het uiteindelijk toch weer veprutst wordt (Duitsland).

Als er 'vroeger' een wedstrijd kwam dan leefde ik er eigenlijk altijd wel naar toe, maar tegenwoordig doet het me steeds minder... Ik wil weer eens wedstrijden hebben waar je uit je dak kon gaan, zoals toentertijd de met 6-0 gewonnen wedstrijd tegen Schotland! Dat was leuk om naar te kijken, toen spatte het er gewoon vanaf. En ik snap ook wel dat dat voor Armenie uit misschien niet echt realistisch is, maar het percentage balbezit doet toch anders vermoeden: daar hadden gewoon veel meer kansen uit kunnen komen.

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, ik vind het jammer dat de wedstrijden niet sprankelend zijn, ja het zijn overwinningen, ja ik ben er blij mee, nee het geeft me geen voldaan gevoel. Afgelopen avond met wat maten zitten kijken, maar het was zo slaapverwekkend saai dat de hele sfeer gewoon doodsloeg.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 4 september 2005 @ 21:36:36 #76
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30270631
Vroeger was het ook nooit echt briljant allemaal. Af en toe eens, zoals bijvoorbeeld tegen Schotland. De wedstrijd daarvoor tegen Schotland was bijvoorbeeld rampzalig...
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 21:49:57 #77
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30271020
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:31 schreef LuNaTiC het volgende:
verhaal
Goed verwoord
  zondag 4 september 2005 @ 22:39:26 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_30272745
Ik heb nog steeds echt geen flauw idee of van Basten een goede coach is of niet. Alles spreekt in z'n nadeel, behalve de uitslag. Maar dat doet het al wel 13 wedstrijden lang.

De spelers spelen als een dweil, we hebben geen enkele keer overtuigend gewonnen, een aantal keer zelfs onterecht, en werkelijk alle wissels op VoH na zijn dramatisch. Gisteren ook weer, van der Vaart? Sneyder? Meestal zet je halverwege de tweede helft mensen in om de snelheid in het spel weer wat op te pikken. In plaats daarvan speelden we alleen maar langzamer en nog minder creatief.

Sowieso is het middenveld eigenlijk een ramp. Niemand neemt de leiding, goed uitgespeelde strategieen zijn in dertien wedstrijden op een hand te tellen. Eigenlijk winnen we vooral doordat we hele goede mandekkers achterin hebben, Robben in vorm is en voor de rest Kuijt maar de hele tijd met de bal het hele veld overrent.

Maar toch winnen we elke keer. Misschien is Marco gewoon een ontzettend goede motivator die ervoor zorgt dat de spelers in zichzelf blijven geloven tot aan het einde van de wedstrijd. Ookal laten ze het in het spel niet zien. We winnen wel op z'n Duits.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30273158
Hehe, een paar medestanders
  zondag 4 september 2005 @ 23:32:08 #80
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30274595
25 punten uit 9 wedstrijden.

21 doelpunten voor, 3 tegen.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30274979
Zat hij maar gewoon bij Ajax.
Klik dan als je durft
pi_30274986
Heel lelijk toch van Heerenveen winnen, mooi is dat.
Klik dan als je durft
pi_30280821
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:44 schreef Suijk het volgende:
Zat hij maar gewoon bij Ajax.
pi_30280827
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:45 schreef Suijk het volgende:
Heel lelijk toch van Heerenveen winnen, mooi is dat.
pi_30281104
Vergeleken met de periodes Advocaat en Van Gaal vind ik dit Oranje (ondanks de matige wedstrijd van zaterdag) nog steeds een verademing om te zien. Jongens als Kuijt en Landzaat, Boulahrouz en Kromkamp, die nog echt laten zien het een eer te vinden voor Oranje te spelen. Dat van Basten soms onbegrijpelijke keuzes maakt, neem ik dan voor lief. Als ik terugdenk aan Advocaat krijg ik alweer nachtmerries. Een volgevreten selectie die werkelijk NOOIT met plezier heeft gevoetbald, tenenkrommende persconferenties en gewoon ronduit dramatisch voetbal (op Schotland-thuis na).
pi_30281322
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef MaxPower het volgende:
Vergeleken met de periodes Advocaat en Van Gaal vind ik dit Oranje (ondanks de matige wedstrijd van zaterdag) nog steeds een verademing om te zien. Jongens als Kuijt en Landzaat, Boulahrouz en Kromkamp, die nog echt laten zien het een eer te vinden voor Oranje te spelen. Dat van Basten soms onbegrijpelijke keuzes maakt, neem ik dan voor lief. Als ik terugdenk aan Advocaat krijg ik alweer nachtmerries. Een volgevreten selectie die werkelijk NOOIT met plezier heeft gevoetbald, tenenkrommende persconferenties en gewoon ronduit dramatisch voetbal (op Schotland-thuis na).
idd
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 10:00:19 #87
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30281355
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee
Da's best treurig dan. Oekraïne als voorbeeld noemen van hoe het moet - en er dan achterkomen dat ze beroerder voetbal brengen dan het NLs elftal ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30281497
quote:
ik snap wel een beetje SCH's frustratie hoor.
Die is wel duidelijk. Er staat een Ajacied aan het roer.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30281540
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:07 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Die is wel duidelijk. Er staat een Ajacied aan het roer.
Doet hij dat werk dan als Ajacied??? Dan begrijp ik jullie kritiekloze houding meteen wat beter.
pi_30281567
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:00 schreef Doc het volgende:

[..]

Da's best treurig dan. Oekraïne als voorbeeld noemen van hoe het moet - en er dan achterkomen dat ze beroerder voetbal brengen dan het NLs elftal ...
Huh? Oekraine is voor het eerst geplaatst, hebben een sterke en gevreesde ploeg en dan moet ik ze onder uit gaan schoffelen? Ik noem Oekraine niet als voorbeeld van hoe het moet, mij werd gevraagd om voorbeelden van landen die een sterke voorronde spelen. Daar is Oekraine er 1 van.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 10:11:12 #91
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30281568
quote:
Als er 'vroeger' een wedstrijd kwam dan leefde ik er eigenlijk altijd wel naar toe, maar tegenwoordig doet het me steeds minder... Ik wil weer eens wedstrijden hebben waar je uit je dak kon gaan, zoals toentertijd de met 6-0 gewonnen wedstrijd tegen Schotland! Dat was leuk om naar te kijken, toen spatte het er gewoon vanaf. En ik snap ook wel dat dat voor Armenie uit misschien niet echt realistisch is, maar het percentage balbezit doet toch anders vermoeden: daar hadden gewoon veel meer kansen uit kunnen komen.
Eens in de 4 jaar speelt NL zo'n wedstrijd als tegen Schotland (de wedstrijd voor die wedstrijd was die sublieme partij tegen Joegoslavie). Maar daar staat dan tegenover die extreem dramatische laatste oefenwedstrijd voor Euro04 waar na een verloren wedstrijd de hele ploeg naar de middencirkel moest om uitgefloten/uitgezwaaid moest worden.

Zaterdag werd er gewoon extreem slordig gespeeld. Punten pakken en wegwezen.
pi_30281589
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef MaxPower het volgende:
Een volgevreten selectie die werkelijk NOOIT met plezier heeft gevoetbald, tenenkrommende persconferenties en gewoon ronduit dramatisch voetbal (op Schotland-thuis na).
Tegen Tsjechie op het EK vergeet je. Ik vind dat je een beetje karikatuur schetst hoor, van zowel het plezier nu als het volgevretene destijds.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 10:13:49 #93
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30281619
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Huh? Oekraine is voor het eerst geplaatst, hebben een sterke en gevreesde ploeg en dan moet ik ze onder uit gaan schoffelen? Ik noem Oekraine niet als voorbeeld van hoe het moet, mij werd gevraagd om voorbeelden van landen die een sterke voorronde spelen. Daar is Oekraine er 1 van.
Als je vind dat Oekraine een goede kwalificatie speelt dan moet je dat ook wel van NL vinden ...
pi_30281679
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:13 schreef Doc het volgende:

[..]

Als je vind dat Oekraine een goede kwalificatie speelt dan moet je dat ook wel van NL vinden ...
Oekraine plaatst zich voor het eerst met een indrukwekkende reeks, als je dat geen goede kwalificatie vindt? Of is de maatstaf voor de Oekraine hetzelfde als voor Nederland?
Heeft de Oekraine ook een coach die zo hoog van de toren blies en zij afgerekend te willen worden op aantrekkelijk voetbal?
pi_30281929
wat was het vertoonde spel weer slecht
pi_30282066
ik heb kaartjes voor de aankomende wedstrijd gekregen maar die heb ik weer weg gedaan. zonde om daar 3-4 uur kwijt aan te zijn.
pi_30282134
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Oekraine plaatst zich voor het eerst met een indrukwekkende reeks, als je dat geen goede kwalificatie vindt? Of is de maatstaf voor de Oekraine hetzelfde als voor Nederland?
Voor beiden is de nummer 1 maatstaf plaatsing voor Duitsland.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30282146
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:39 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Voor beiden is de nummer 1 maatstaf plaatsing voor Duitsland.....
Onzin natuurlijk.
pi_30282176
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk.
Que??
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30282217
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Tegen Tsjechie op het EK vergeet je. Ik vind dat je een beetje karikatuur schetst hoor, van zowel het plezier nu als het volgevretene destijds.
Tsjechie was inderdaad een goede wedstrijd. Maar die werd vakkundig door Advocaat om zeep geholpen, dus wat is je punt? Advocaat wilde Robben al in de rust wisselen en dat is door de ploeg geweigerd... Dus of Advocaat het dan als coach beter voor elkaar had?

Het is zowieso triest dat je in de reeks van Advocaat zo de twee topwedstrijden eruit kan plukken. Dat bewijst dat de rest van de serie gewoon dramatisch was.

Van Basten is nog niet echt getest. In de wedstrijd tegen Tsjechie had de ploeg veel geluk, maar zat hij in de opbouw. De lastige wedstrijden tegen Roemenie heb ik helaas niet gezien, maar het resultaat was optimaal, zeker als je het verlies van Tsjechie nu ziet. De wedstrijd tegen Duitsland was erg goed, zeker de eerste helft. Toen hij de tweede helft ging experimenteren met de wissels ging het fout, maar dat is een leermomentje. Zoiets zal hij op het WK dus niet meer doen, daar was het dus ook een oefenwedstrijd voor.

Ik krijg steeds meer vertrouwen in Van Basten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')