Dat zou wel een pracht idee zijn. Dat die met 5-0 de boot ingaan.quote:Op zondag 4 september 2005 01:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Thuis tegen Andorra en Macedonië als ik me niet vergis. Die worden sowieso wel gewonnen, dan is er nog de wedstrijd tegen Tsjechië. Die boeit dan niet eens meer.
Dan moet Van Basten gewoon nog éénmaal de oude garde van stal halen. Reiziger, Davids, Kluivert, Seedorf, Zenden, Ricksen, etc... Gewoon om te laten zien dat het met die jongens helemaal niets is.
Als Roemenie al van Tsjechie wint, kan Marco net zo goed het eerste van BV Veendam selecteren natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2005 01:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou wel een pracht idee zijn. Dat die met 5-0 de boot ingaan.
Davids is natuurlijk gewoon een must, dat zag je gisteren ook weer. En ik denk zelfs dat Seedorf gisteren van pas had gekomen, maargoed.. ik denk dat Davids in vorm nog wel geselecteerd gaat worden.quote:Op zondag 4 september 2005 01:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou wel een pracht idee zijn. Dat die met 5-0 de boot ingaan.
Gewoon jong Oranje.. zou een goede 'generale' zijnquote:Op zondag 4 september 2005 01:54 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als Roemenie al van Tsjechie wint, kan Marco net zo goed het eerste van BV Veendam selecteren natuurlijk![]()
pcies! Beste kwalificatie ooit, beste kwalificatie van alle europese ploegen. Ook ik heb heus wel wat puntjes van kritiek, amar Marco heeft mijn zegen (en ook gelijk zolang hij wint). Volgend jaar gewoon een flashback van 88quote:Op zondag 4 september 2005 10:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik win liever met slecht voetbal ipv verliezen na een van de beste wedstrijden ooit. De omstandigheden speelden ook mee.. Maar het is echt nooit goed. Plaatsing is nu wel een feit, nu is het werken aan de vorm en een beetje regelmaat in het elftal gooien. Nederland speelt vaak het mooiste voetbal, maar een titel winnen? Ho maarDie mentaliteit is niets, daar win je geen oorlogen mee..
Deze werd een tiende van een seconde eerder geopend blijkt...quote:
Ja Opdam eruit halen, briljant idee om een verdedigend zwakke speler als Kromkamp centraal achterin te zetten.quote:Op zondag 4 september 2005 11:20 schreef DIJK het volgende:
Hoezo die VOH wissel was geniaal. Dat zag m'n Oma nog wel dat die erin moest. Het was zelfs een slechte wissel, want hij haalde Kromkamp eruit terwijl Opdam eruit had gemoeten.
Daarnaast wisselde hij nog een keer slecht met Sneijder voor Landzaat. Dat was gewoon een domme wissel.
De enige die goed was gister was Boulahrouz, verdedigend prima (maar dat mag ook wel tegen zo'n flutploeg) en vrijwel de enige met goede dieptepasses. De rest was redelijk flut, behalve dan misschien vd Sar die niet de kans kreeg om zich te bewijzen in zo'n wedstrijd.
Wat is dat voor kul. Boulahrouz kon het centraal makkelijk in zijn eentje af, Opdam liep daar alleen maar in de weg. Waarom zou kromkamp dan ineens de plaats van Opdam over moeten nemen.quote:Op zondag 4 september 2005 12:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja Opdam eruit halen, briljant idee om een verdedigend zwakke speler als Kromkamp centraal achterin te zetten.
Zeker een domme wissel.quote:Op zondag 4 september 2005 12:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Een domme wissel van Sneijder voor Landzaat? van Basten wilde meer diepgang naar voren en Landzaat is en blijft een controlerende middenvelder, terwijl Sneijder meer dreiging naar voren heeft.
Sneyder is behoorlijk uit vorm, al mag gezegd worden dat Landzaat in Oranje meestal ook waardeloos is.quote:Op zondag 4 september 2005 12:38 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja Opdam eruit halen, briljant idee om een verdedigend zwakke speler als Kromkamp centraal achterin te zetten.
Een domme wissel van Sneijder voor Landzaat? van Basten wilde meer diepgang naar voren en Landzaat is en blijft een controlerende middenvelder, terwijl Sneijder meer dreiging naar voren heeft.
Dat is dan weer een voordeel van een homo als coachquote:Op zondag 4 september 2005 18:10 schreef Suijk het volgende:
Marco heeft het geluk aan zijn pik hangen, dat komt ook goed uit natuurlijk.
Idd. Ik heb vrij veel kritiek, maar hij brengt ons er aardig makkelijk. Dat is dan wel weer ok.quote:Op zondag 4 september 2005 16:45 schreef methodmich het volgende:
Brengt Marco ons, ondanks al zijn rare beslissingen, wel vrij geruisloos op het WK. Verrassend.
Het is meer ondanks dan dankzij Marco natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2005 18:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd. Ik heb vrij veel kritiek, maar hij brengt ons er aardig makkelijk. Dat is dan wel weer ok.
Want?quote:Op zondag 4 september 2005 18:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is meer ondanks dan dankzij Marco natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |