abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2005 @ 00:47:21 #1
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30247199
Hier verder over Van Basten!
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 01:13:40 #2
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30247841
Zijn VoH wissel was wel geniaal

Voor de rest was het bagger, maar kon Marco niks aan doen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zondag 4 september 2005 @ 01:16:25 #3
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30247899
VOH was beslissend idd
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 01:26:27 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30248124
Marco SCHijnt er toch verSCHtand van te hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 4 september 2005 @ 01:27:42 #5
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30248148
Meer dan sommige mensen hier gelukkig.
Hup, aan het werk!
pi_30248176
Thuis tegen Andorra en Macedonië als ik me niet vergis. Die worden sowieso wel gewonnen, dan is er nog de wedstrijd tegen Tsjechië. Die boeit dan niet eens meer.

Dan moet Van Basten gewoon nog éénmaal de oude garde van stal halen. Reiziger, Davids, Kluivert, Seedorf, Zenden, Ricksen, etc... Gewoon om te laten zien dat het met die jongens helemaal niets is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30248679
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Thuis tegen Andorra en Macedonië als ik me niet vergis. Die worden sowieso wel gewonnen, dan is er nog de wedstrijd tegen Tsjechië. Die boeit dan niet eens meer.

Dan moet Van Basten gewoon nog éénmaal de oude garde van stal halen. Reiziger, Davids, Kluivert, Seedorf, Zenden, Ricksen, etc... Gewoon om te laten zien dat het met die jongens helemaal niets is.
Dat zou wel een pracht idee zijn. Dat die met 5-0 de boot ingaan.
pi_30248822
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als Roemenie al van Tsjechie wint, kan Marco net zo goed het eerste van BV Veendam selecteren natuurlijk
Big dick.
pi_30252012
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Davids is natuurlijk gewoon een must, dat zag je gisteren ook weer. En ik denk zelfs dat Seedorf gisteren van pas had gekomen, maargoed.. ik denk dat Davids in vorm nog wel geselecteerd gaat worden.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30252017
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:54 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Als Roemenie al van Tsjechie wint, kan Marco net zo goed het eerste van BV Veendam selecteren natuurlijk
Gewoon jong Oranje.. zou een goede 'generale' zijn
  zondag 4 september 2005 @ 10:19:47 #11
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30252292
Ik win liever met slecht voetbal ipv verliezen na een van de beste wedstrijden ooit. De omstandigheden speelden ook mee.. Maar het is echt nooit goed. Plaatsing is nu wel een feit, nu is het werken aan de vorm en een beetje regelmaat in het elftal gooien. Nederland speelt vaak het mooiste voetbal, maar een titel winnen? Ho maar Die mentaliteit is niets, daar win je geen oorlogen mee..
pi_30252307
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik win liever met slecht voetbal ipv verliezen na een van de beste wedstrijden ooit. De omstandigheden speelden ook mee.. Maar het is echt nooit goed. Plaatsing is nu wel een feit, nu is het werken aan de vorm en een beetje regelmaat in het elftal gooien. Nederland speelt vaak het mooiste voetbal, maar een titel winnen? Ho maar Die mentaliteit is niets, daar win je geen oorlogen mee..
pcies! Beste kwalificatie ooit, beste kwalificatie van alle europese ploegen. Ook ik heb heus wel wat puntjes van kritiek, amar Marco heeft mijn zegen (en ook gelijk zolang hij wint). Volgend jaar gewoon een flashback van 88
pi_30253079
We waren in een ander topic bezig
pi_30253136
Hoezo die VOH wissel was geniaal. Dat zag m'n Oma nog wel dat die erin moest. Het was zelfs een slechte wissel, want hij haalde Kromkamp eruit terwijl Opdam eruit had gemoeten.

Daarnaast wisselde hij nog een keer slecht met Sneijder voor Landzaat. Dat was gewoon een domme wissel.

De enige die goed was gister was Boulahrouz, verdedigend prima (maar dat mag ook wel tegen zo'n flutploeg) en vrijwel de enige met goede dieptepasses. De rest was redelijk flut, behalve dan misschien vd Sar die niet de kans kreeg om zich te bewijzen in zo'n wedstrijd.
pi_30253463
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
We waren in een ander topic bezig
Deze werd een tiende van een seconde eerder geopend blijkt...
pi_30254867
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:20 schreef DIJK het volgende:
Hoezo die VOH wissel was geniaal. Dat zag m'n Oma nog wel dat die erin moest. Het was zelfs een slechte wissel, want hij haalde Kromkamp eruit terwijl Opdam eruit had gemoeten.

Daarnaast wisselde hij nog een keer slecht met Sneijder voor Landzaat. Dat was gewoon een domme wissel.

De enige die goed was gister was Boulahrouz, verdedigend prima (maar dat mag ook wel tegen zo'n flutploeg) en vrijwel de enige met goede dieptepasses. De rest was redelijk flut, behalve dan misschien vd Sar die niet de kans kreeg om zich te bewijzen in zo'n wedstrijd.
Ja Opdam eruit halen, briljant idee om een verdedigend zwakke speler als Kromkamp centraal achterin te zetten.

Een domme wissel van Sneijder voor Landzaat? van Basten wilde meer diepgang naar voren en Landzaat is en blijft een controlerende middenvelder, terwijl Sneijder meer dreiging naar voren heeft.
pi_30259046
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja Opdam eruit halen, briljant idee om een verdedigend zwakke speler als Kromkamp centraal achterin te zetten.
Wat is dat voor kul. Boulahrouz kon het centraal makkelijk in zijn eentje af, Opdam liep daar alleen maar in de weg. Waarom zou kromkamp dan ineens de plaats van Opdam over moeten nemen.
quote:
Een domme wissel van Sneijder voor Landzaat? van Basten wilde meer diepgang naar voren en Landzaat is en blijft een controlerende middenvelder, terwijl Sneijder meer dreiging naar voren heeft.
Zeker een domme wissel.
1. Sneijder is uit vorm
2. Sneijder is fysiek matig, terwijl dat juist het verschil kon maken tegen die kleine armeentjes
3. Als hij toch een controlerende middenvelder eruit wilde halen voor Sneijder had hij beter voor Maduro kunnen kiezen. Die gister niet verder kwam dan het bekende "tikkie terug" terwijl Landzaat tenminste nog een poging deed om wat diepgang in het spel te brengen. Weliswaar ongelukkig, maar dat was niet alleen bij Landzaat zo.

Als hij toch zo had willen wisselen had hij bijvoorbeeld beter van der Vaart (die beter in vorm is en qua postuur wat beter is dan Sneijder) voor maduro kunnen brengen.
pi_30261457
Brengt Marco ons, ondanks al zijn rare beslissingen, wel vrij geruisloos op het WK. Verrassend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30261509
quote:

[..]

Sneyder is behoorlijk uit vorm, al mag gezegd worden dat Landzaat in Oranje meestal ook waardeloos is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30264312
Marco heeft het geluk aan zijn pik hangen, dat komt ook goed uit natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30264425
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:10 schreef Suijk het volgende:
Marco heeft het geluk aan zijn pik hangen, dat komt ook goed uit natuurlijk.
Dat is dan weer een voordeel van een homo als coach
  zondag 4 september 2005 @ 18:16:35 #22
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30264439
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:45 schreef methodmich het volgende:
Brengt Marco ons, ondanks al zijn rare beslissingen, wel vrij geruisloos op het WK. Verrassend.
Idd. Ik heb vrij veel kritiek, maar hij brengt ons er aardig makkelijk. Dat is dan wel weer ok.
pi_30264458
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:16 schreef Noca het volgende:

[..]

Idd. Ik heb vrij veel kritiek, maar hij brengt ons er aardig makkelijk. Dat is dan wel weer ok.
Het is meer ondanks dan dankzij Marco natuurlijk
  zondag 4 september 2005 @ 18:18:12 #24
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30264476
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is meer ondanks dan dankzij Marco natuurlijk
Want?
Hup, aan het werk!
pi_30264558
Ben nog altijd niet echt gelukkig met van Basten maar het gaat wel elke keer goed.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')