abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30266318
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Van Basten is op persconferenties arrogant en vervelend en erg warrig. Geniale kwinkslagen, my ass - hij lult alles in zijn eigen straatje en als er kritiek is zegt hij: zo zie jij dat.

In het buitenland vragen ze zich af waarom Nederland zo slecht speelt inderdaad.
Duitse pers was hartstikke lovend over de eerste helft van Oranje tegen Duitsland.

Verder boeit het me geen flikker wat ze in het buitenland van ons spel vinden. Die landen hebben zelf genoeg problemen, of doen Engeland, Duitsland, Frankrijk en Italie het zo fantastisch?
pi_30266684
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verder boeit het me geen flikker wat ze in het buitenland van ons spel vinden. Die landen hebben zelf genoeg problemen, of doen Engeland, Duitsland, Frankrijk en Italie het zo fantastisch?
Heeeeeeeey, hallo, moet je niet bij mij zijn. Jouw mede Van Basten fans begonnen over de bewondering door het buitenland. Mij intersseert het geen ruk, wij hebben last van hem, zij niet.
  Trouwste user 2022 zondag 4 september 2005 @ 19:40:12 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_30266927
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Heeeeeeeey, hallo, moet je niet bij mij zijn. Jouw mede Van Basten fans begonnen over de bewondering door het buitenland. Mij intersseert het geen ruk, wij hebben last van hem, zij niet.
Wij

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30267076
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wij

Oh nee sorry, jij hebt genoten gisteravond
pi_30267122
SCH, je bent intussen wel uitgeluld. Blijf je aan het kloten?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30267156
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh nee sorry, jij hebt genoten gisteravond
We hebben gewonnen. Get over it.
pi_30267162
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
SCH, je bent intussen wel uitgeluld. Blijf je aan het kloten?
Zeg je dat ook tegen de Van Basten masturbanten, inclusief jezelf?
pi_30267167
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

We hebben gewonnen. Get over it.
Als je daar al tevreden mee bent
pi_30267183
Jij bent uitgeluld. Open anders in KLB een janktopic waar je je frustratie kunt botvieren...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 4 september 2005 @ 19:48:24 #60
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30267215
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:40 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Kletsmajoor dat je bent. Oekraine won 1-2 tegen Kazachstan, thuis met 2-0 van Georgië, uit met 0-2 van Albanië, thuis met 2-0 tegen Kazachstan en gisteren 1-1 tegen Georgië. Allemaal ploegen die je met minimaal 3 goals verschil moet oprollen en dan ook nog met oogstrelend voetbal. Aldus jouw woorden. Je kletst ongelooflijk uit je nek, da's nu wel duidelijk.
Ga je hier nog op reageren, SCH?
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 19:53:01 #61
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30267351
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij bent uitgeluld. Open anders in KLB een janktopic waar je je frustratie kunt botvieren...
veent rustig
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 4 september 2005 @ 19:54:01 #62
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30267390
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:41 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Begrijpend lezen valt niet mee. Wie speelt er wel oogstrelend voetbal en wint alles met ruime cijfers?
Of op deze?
Hup, aan het werk!
pi_30267469
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:48 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Ga je hier nog op reageren, SCH?
Nee
pi_30267525
Van Basten heeft gisteren vrijwe alles fout gedaan wat ie maar kon.

Behalve de posities van Bouhlarouz, van der Sar en Cocu stond er niemand goed of stonden er niet de goede mensen of waren ze verlamd door hun opdracht.

En nog moet ik blij met die man zijn vanwege 1 armetierig goaltje tegen Armenie
  zondag 4 september 2005 @ 20:02:10 #65
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30267664
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee
Omdat je ongelijk hebt en uit je nek kletst.
Hup, aan het werk!
pi_30267934
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Onjuist
  zondag 4 september 2005 @ 20:12:14 #67
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30268038
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Wat hebben jou opmerkingen eigenlijk te maken met het feit dat het NL elftal zeer bagger speelde? Wat een andere ploeg doet zal mij een zorg zijn...
Had van Basten trouwens niet in zijn contract opgenomen dat hij aantrekkelijk voetbal moet spelen? Contractbreuk zou ik zeggen
  zondag 4 september 2005 @ 20:14:37 #68
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30268124
Ik reageer op het geblaat van SCH over bijvoorbeeld Oekraďne. Gelul dat kant noch wal raakt, zo blijkt.
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 20:34:11 #69
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30268737
Ik vraag me af wat de hollandse voetbal fan liever heeft.. Of goed spelen en misschien niet het WK winnen maar wel geweldig voetbal laten zien. Of met gigaleluk voetbal het WK winnen.

Na afgelopen EK had ik voor het eerst door hoe speciaal het Nederlands elftal kan spelen. Na de wedstrijd tegen Portugal had ik helemaal geen kut-gevoel wat ik na normale wedstrijden wel heb als we uitgeschakeld worden. We speelden gewoon slecht.

Ik heb dus liever het mooie voetbal dan geen kampioen worden dan met leluk voetbal kampioen worden. En van Basten heeft mij nog niet vaak laten genieten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
  zondag 4 september 2005 @ 20:36:43 #70
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30268831
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef jojomen4 het volgende:

Ik heb dus liever het mooie voetbal dan geen kampioen worden dan met leluk voetbal kampioen worden. En van Basten heeft mij nog niet vaak laten genieten.
Kan jij dan beter niet stoppen met het "supporten" van een team als dat je instelling is?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 4 september 2005 @ 21:11:05 #71
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30269857
Neej. M'n favo team kan het namelijk wel allebei. En het geld meer voor Oranje.. dat ik tijdens zo'n toernooi helemaal het Oranje gevoel krijg.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
pi_30269945
Cadiz kan het allebei?
  zondag 4 september 2005 @ 21:17:06 #73
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30270054
Cádiz kan het niet allebei.. tenminste geen kampioen worden in Primera (Segunda hebben ze bewezen van wel ). Van Cádiz verwacht ik dus attractief voetbal maar geen titel. Ze verwarmen wel harten

Had het over Real.
pi_30270260
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vraag me af wat de hollandse voetbal fan liever heeft.. Of goed spelen en misschien niet het WK winnen maar wel geweldig voetbal laten zien. Of met gigaleluk voetbal het WK winnen.

Na afgelopen EK had ik voor het eerst door hoe speciaal het Nederlands elftal kan spelen. Na de wedstrijd tegen Portugal had ik helemaal geen kut-gevoel wat ik na normale wedstrijden wel heb als we uitgeschakeld worden. We speelden gewoon slecht.

Niks mooi voetbal. Winnen winnen winnen!!!
pi_30270467
ik snap wel een beetje SCH's frustratie hoor. Op een groot toernooi kan ik overigens wel makkelijker omschakelen als het Nederlands Elftal slecht speelt en toch wint, er is geen grotere euforie dan steeds verder te komen in een dergelijk toernooi. Als het kan met mooi voetbal natuurlijk, maar doorgaan vind ik belangrijker. Dat vier je gewoon.

Met deze kwalificatiewedstrijden heb ik amper plezier beleefd aan het spel tot nu toe. Ik snap ook wel dat eerst deze kwalificatierondes overleefd moeten worden en dat je zonder dat te doen niet eens KUNT starten op een WK, maar toch is het jammer aangezien ik gewoon naar slaapverwekkende wedstrijden zit te kijken of wedstrijden waar het uiteindelijk toch weer veprutst wordt (Duitsland).

Als er 'vroeger' een wedstrijd kwam dan leefde ik er eigenlijk altijd wel naar toe, maar tegenwoordig doet het me steeds minder... Ik wil weer eens wedstrijden hebben waar je uit je dak kon gaan, zoals toentertijd de met 6-0 gewonnen wedstrijd tegen Schotland! Dat was leuk om naar te kijken, toen spatte het er gewoon vanaf. En ik snap ook wel dat dat voor Armenie uit misschien niet echt realistisch is, maar het percentage balbezit doet toch anders vermoeden: daar hadden gewoon veel meer kansen uit kunnen komen.

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, ik vind het jammer dat de wedstrijden niet sprankelend zijn, ja het zijn overwinningen, ja ik ben er blij mee, nee het geeft me geen voldaan gevoel. Afgelopen avond met wat maten zitten kijken, maar het was zo slaapverwekkend saai dat de hele sfeer gewoon doodsloeg.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 4 september 2005 @ 21:36:36 #76
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30270631
Vroeger was het ook nooit echt briljant allemaal. Af en toe eens, zoals bijvoorbeeld tegen Schotland. De wedstrijd daarvoor tegen Schotland was bijvoorbeeld rampzalig...
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 21:49:57 #77
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30271020
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:31 schreef LuNaTiC het volgende:
verhaal
Goed verwoord
  zondag 4 september 2005 @ 22:39:26 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_30272745
Ik heb nog steeds echt geen flauw idee of van Basten een goede coach is of niet. Alles spreekt in z'n nadeel, behalve de uitslag. Maar dat doet het al wel 13 wedstrijden lang.

De spelers spelen als een dweil, we hebben geen enkele keer overtuigend gewonnen, een aantal keer zelfs onterecht, en werkelijk alle wissels op VoH na zijn dramatisch. Gisteren ook weer, van der Vaart? Sneyder? Meestal zet je halverwege de tweede helft mensen in om de snelheid in het spel weer wat op te pikken. In plaats daarvan speelden we alleen maar langzamer en nog minder creatief.

Sowieso is het middenveld eigenlijk een ramp. Niemand neemt de leiding, goed uitgespeelde strategieen zijn in dertien wedstrijden op een hand te tellen. Eigenlijk winnen we vooral doordat we hele goede mandekkers achterin hebben, Robben in vorm is en voor de rest Kuijt maar de hele tijd met de bal het hele veld overrent.

Maar toch winnen we elke keer. Misschien is Marco gewoon een ontzettend goede motivator die ervoor zorgt dat de spelers in zichzelf blijven geloven tot aan het einde van de wedstrijd. Ookal laten ze het in het spel niet zien. We winnen wel op z'n Duits.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30273158
Hehe, een paar medestanders
  zondag 4 september 2005 @ 23:32:08 #80
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30274595
25 punten uit 9 wedstrijden.

21 doelpunten voor, 3 tegen.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30274979
Zat hij maar gewoon bij Ajax.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30274986
Heel lelijk toch van Heerenveen winnen, mooi is dat.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30280821
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:44 schreef Suijk het volgende:
Zat hij maar gewoon bij Ajax.
pi_30280827
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:45 schreef Suijk het volgende:
Heel lelijk toch van Heerenveen winnen, mooi is dat.
pi_30281104
Vergeleken met de periodes Advocaat en Van Gaal vind ik dit Oranje (ondanks de matige wedstrijd van zaterdag) nog steeds een verademing om te zien. Jongens als Kuijt en Landzaat, Boulahrouz en Kromkamp, die nog echt laten zien het een eer te vinden voor Oranje te spelen. Dat van Basten soms onbegrijpelijke keuzes maakt, neem ik dan voor lief. Als ik terugdenk aan Advocaat krijg ik alweer nachtmerries. Een volgevreten selectie die werkelijk NOOIT met plezier heeft gevoetbald, tenenkrommende persconferenties en gewoon ronduit dramatisch voetbal (op Schotland-thuis na).
pi_30281322
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef MaxPower het volgende:
Vergeleken met de periodes Advocaat en Van Gaal vind ik dit Oranje (ondanks de matige wedstrijd van zaterdag) nog steeds een verademing om te zien. Jongens als Kuijt en Landzaat, Boulahrouz en Kromkamp, die nog echt laten zien het een eer te vinden voor Oranje te spelen. Dat van Basten soms onbegrijpelijke keuzes maakt, neem ik dan voor lief. Als ik terugdenk aan Advocaat krijg ik alweer nachtmerries. Een volgevreten selectie die werkelijk NOOIT met plezier heeft gevoetbald, tenenkrommende persconferenties en gewoon ronduit dramatisch voetbal (op Schotland-thuis na).
idd
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 10:00:19 #87
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30281355
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee
Da's best treurig dan. Oekraďne als voorbeeld noemen van hoe het moet - en er dan achterkomen dat ze beroerder voetbal brengen dan het NLs elftal ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30281497
quote:
ik snap wel een beetje SCH's frustratie hoor.
Die is wel duidelijk. Er staat een Ajacied aan het roer.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30281540
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:07 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Die is wel duidelijk. Er staat een Ajacied aan het roer.
Doet hij dat werk dan als Ajacied??? Dan begrijp ik jullie kritiekloze houding meteen wat beter.
pi_30281567
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:00 schreef Doc het volgende:

[..]

Da's best treurig dan. Oekraďne als voorbeeld noemen van hoe het moet - en er dan achterkomen dat ze beroerder voetbal brengen dan het NLs elftal ...
Huh? Oekraine is voor het eerst geplaatst, hebben een sterke en gevreesde ploeg en dan moet ik ze onder uit gaan schoffelen? Ik noem Oekraine niet als voorbeeld van hoe het moet, mij werd gevraagd om voorbeelden van landen die een sterke voorronde spelen. Daar is Oekraine er 1 van.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 10:11:12 #91
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30281568
quote:
Als er 'vroeger' een wedstrijd kwam dan leefde ik er eigenlijk altijd wel naar toe, maar tegenwoordig doet het me steeds minder... Ik wil weer eens wedstrijden hebben waar je uit je dak kon gaan, zoals toentertijd de met 6-0 gewonnen wedstrijd tegen Schotland! Dat was leuk om naar te kijken, toen spatte het er gewoon vanaf. En ik snap ook wel dat dat voor Armenie uit misschien niet echt realistisch is, maar het percentage balbezit doet toch anders vermoeden: daar hadden gewoon veel meer kansen uit kunnen komen.
Eens in de 4 jaar speelt NL zo'n wedstrijd als tegen Schotland (de wedstrijd voor die wedstrijd was die sublieme partij tegen Joegoslavie). Maar daar staat dan tegenover die extreem dramatische laatste oefenwedstrijd voor Euro04 waar na een verloren wedstrijd de hele ploeg naar de middencirkel moest om uitgefloten/uitgezwaaid moest worden.

Zaterdag werd er gewoon extreem slordig gespeeld. Punten pakken en wegwezen.
pi_30281589
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef MaxPower het volgende:
Een volgevreten selectie die werkelijk NOOIT met plezier heeft gevoetbald, tenenkrommende persconferenties en gewoon ronduit dramatisch voetbal (op Schotland-thuis na).
Tegen Tsjechie op het EK vergeet je. Ik vind dat je een beetje karikatuur schetst hoor, van zowel het plezier nu als het volgevretene destijds.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 10:13:49 #93
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30281619
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Huh? Oekraine is voor het eerst geplaatst, hebben een sterke en gevreesde ploeg en dan moet ik ze onder uit gaan schoffelen? Ik noem Oekraine niet als voorbeeld van hoe het moet, mij werd gevraagd om voorbeelden van landen die een sterke voorronde spelen. Daar is Oekraine er 1 van.
Als je vind dat Oekraine een goede kwalificatie speelt dan moet je dat ook wel van NL vinden ...
pi_30281679
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:13 schreef Doc het volgende:

[..]

Als je vind dat Oekraine een goede kwalificatie speelt dan moet je dat ook wel van NL vinden ...
Oekraine plaatst zich voor het eerst met een indrukwekkende reeks, als je dat geen goede kwalificatie vindt? Of is de maatstaf voor de Oekraine hetzelfde als voor Nederland?
Heeft de Oekraine ook een coach die zo hoog van de toren blies en zij afgerekend te willen worden op aantrekkelijk voetbal?
pi_30281929
wat was het vertoonde spel weer slecht
pi_30282066
ik heb kaartjes voor de aankomende wedstrijd gekregen maar die heb ik weer weg gedaan. zonde om daar 3-4 uur kwijt aan te zijn.
pi_30282134
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Oekraine plaatst zich voor het eerst met een indrukwekkende reeks, als je dat geen goede kwalificatie vindt? Of is de maatstaf voor de Oekraine hetzelfde als voor Nederland?
Voor beiden is de nummer 1 maatstaf plaatsing voor Duitsland.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30282146
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:39 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Voor beiden is de nummer 1 maatstaf plaatsing voor Duitsland.....
Onzin natuurlijk.
pi_30282176
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk.
Que??
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30282217
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Tegen Tsjechie op het EK vergeet je. Ik vind dat je een beetje karikatuur schetst hoor, van zowel het plezier nu als het volgevretene destijds.
Tsjechie was inderdaad een goede wedstrijd. Maar die werd vakkundig door Advocaat om zeep geholpen, dus wat is je punt? Advocaat wilde Robben al in de rust wisselen en dat is door de ploeg geweigerd... Dus of Advocaat het dan als coach beter voor elkaar had?

Het is zowieso triest dat je in de reeks van Advocaat zo de twee topwedstrijden eruit kan plukken. Dat bewijst dat de rest van de serie gewoon dramatisch was.

Van Basten is nog niet echt getest. In de wedstrijd tegen Tsjechie had de ploeg veel geluk, maar zat hij in de opbouw. De lastige wedstrijden tegen Roemenie heb ik helaas niet gezien, maar het resultaat was optimaal, zeker als je het verlies van Tsjechie nu ziet. De wedstrijd tegen Duitsland was erg goed, zeker de eerste helft. Toen hij de tweede helft ging experimenteren met de wissels ging het fout, maar dat is een leermomentje. Zoiets zal hij op het WK dus niet meer doen, daar was het dus ook een oefenwedstrijd voor.

Ik krijg steeds meer vertrouwen in Van Basten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')