Duitse pers was hartstikke lovend over de eerste helft van Oranje tegen Duitsland.quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Van Basten is op persconferenties arrogant en vervelend en erg warrig. Geniale kwinkslagen, my ass - hij lult alles in zijn eigen straatje en als er kritiek is zegt hij: zo zie jij dat.
In het buitenland vragen ze zich af waarom Nederland zo slecht speelt inderdaad.
Heeeeeeeey, hallo, moet je niet bij mij zijn. Jouw mede Van Basten fans begonnen over de bewondering door het buitenland. Mij intersseert het geen ruk, wij hebben last van hem, zij niet.quote:Op zondag 4 september 2005 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verder boeit het me geen flikker wat ze in het buitenland van ons spel vinden. Die landen hebben zelf genoeg problemen, of doen Engeland, Duitsland, Frankrijk en Italie het zo fantastisch?
Wijquote:Op zondag 4 september 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeeeeeeey, hallo, moet je niet bij mij zijn. Jouw mede Van Basten fans begonnen over de bewondering door het buitenland. Mij intersseert het geen ruk, wij hebben last van hem, zij niet.
We hebben gewonnen. Get over it.quote:Op zondag 4 september 2005 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nee sorry, jij hebt genoten gisteravond![]()
Zeg je dat ook tegen de Van Basten masturbanten, inclusief jezelf?quote:Op zondag 4 september 2005 19:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
SCH, je bent intussen wel uitgeluld. Blijf je aan het kloten?
Als je daar al tevreden mee bentquote:Op zondag 4 september 2005 19:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We hebben gewonnen. Get over it.
Ga je hier nog op reageren, SCH?quote:Op zondag 4 september 2005 18:40 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Kletsmajoor dat je bent. Oekraine won 1-2 tegen Kazachstan, thuis met 2-0 van Georgië, uit met 0-2 van Albanië, thuis met 2-0 tegen Kazachstan en gisteren 1-1 tegen Georgië. Allemaal ploegen die je met minimaal 3 goals verschil moet oprollen en dan ook nog met oogstrelend voetbal. Aldus jouw woorden. Je kletst ongelooflijk uit je nek, da's nu wel duidelijk.
veent rustigquote:Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij bent uitgeluld. Open anders in KLB een janktopic waar je je frustratie kunt botvieren...
Of op deze?quote:Op zondag 4 september 2005 18:41 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Begrijpend lezen valt niet mee. Wie speelt er wel oogstrelend voetbal en wint alles met ruime cijfers?
Neequote:Op zondag 4 september 2005 19:48 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ga je hier nog op reageren, SCH?
Onjuistquote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Omdat je ongelijk hebt en uit je nek kletst.
Wat hebben jou opmerkingen eigenlijk te maken met het feit dat het NL elftal zeer bagger speelde? Wat een andere ploeg doet zal mij een zorg zijn...quote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Omdat je ongelijk hebt en uit je nek kletst.
Kan jij dan beter niet stoppen met het "supporten" van een team als dat je instelling is?quote:Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb dus liever het mooie voetbal dan geen kampioen worden dan met leluk voetbal kampioen worden. En van Basten heeft mij nog niet vaak laten genieten.![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vraag me af wat de hollandse voetbal fan liever heeft.. Of goed spelen en misschien niet het WK winnen maar wel geweldig voetbal laten zien. Of met gigaleluk voetbal het WK winnen.
Na afgelopen EK had ik voor het eerst door hoe speciaal het Nederlands elftal kan spelen. Na de wedstrijd tegen Portugal had ik helemaal geen kut-gevoel wat ik na normale wedstrijden wel heb als we uitgeschakeld worden. We speelden gewoon slecht.
Ik heb dus liever het mooie voetbal dan geen kampioen worden dan met leluk voetbal kampioen worden. En van Basten heeft mij nog niet vaak laten genieten.![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 23:45 schreef Suijk het volgende:
Heel lelijk toch van Heerenveen winnen, mooi is dat.
iddquote:Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef MaxPower het volgende:
Vergeleken met de periodes Advocaat en Van Gaal vind ik dit Oranje (ondanks de matige wedstrijd van zaterdag) nog steeds een verademing om te zien. Jongens als Kuijt en Landzaat, Boulahrouz en Kromkamp, die nog echt laten zien het een eer te vinden voor Oranje te spelen. Dat van Basten soms onbegrijpelijke keuzes maakt, neem ik dan voor lief. Als ik terugdenk aan Advocaat krijg ik alweer nachtmerries. Een volgevreten selectie die werkelijk NOOIT met plezier heeft gevoetbald, tenenkrommende persconferenties en gewoon ronduit dramatisch voetbal (op Schotland-thuis na).
Da's best treurig dan. Oekraďne als voorbeeld noemen van hoe het moet - en er dan achterkomen dat ze beroerder voetbal brengen dan het NLs elftal ...quote:
Die is wel duidelijk. Er staat een Ajacied aan het roer.quote:Op zondag 4 september 2005 21:31 schreef LuNaTiC het volgende:
ik snap wel een beetje SCH's frustratie hoor.
Doet hij dat werk dan als Ajacied??? Dan begrijp ik jullie kritiekloze houding meteen wat beter.quote:Op maandag 5 september 2005 10:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die is wel duidelijk. Er staat een Ajacied aan het roer.
Huh? Oekraine is voor het eerst geplaatst, hebben een sterke en gevreesde ploeg en dan moet ik ze onder uit gaan schoffelen? Ik noem Oekraine niet als voorbeeld van hoe het moet, mij werd gevraagd om voorbeelden van landen die een sterke voorronde spelen. Daar is Oekraine er 1 van.quote:Op maandag 5 september 2005 10:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's best treurig dan. Oekraďne als voorbeeld noemen van hoe het moet - en er dan achterkomen dat ze beroerder voetbal brengen dan het NLs elftal ...
Eens in de 4 jaar speelt NL zo'n wedstrijd als tegen Schotland (de wedstrijd voor die wedstrijd was die sublieme partij tegen Joegoslavie). Maar daar staat dan tegenover die extreem dramatische laatste oefenwedstrijd voor Euro04 waar na een verloren wedstrijd de hele ploeg naar de middencirkel moest om uitgefloten/uitgezwaaid moest worden.quote:Op zondag 4 september 2005 21:31 schreef LuNaTiC het volgende:
Als er 'vroeger' een wedstrijd kwam dan leefde ik er eigenlijk altijd wel naar toe, maar tegenwoordig doet het me steeds minder... Ik wil weer eens wedstrijden hebben waar je uit je dak kon gaan, zoals toentertijd de met 6-0 gewonnen wedstrijd tegen Schotland! Dat was leuk om naar te kijken, toen spatte het er gewoon vanaf. En ik snap ook wel dat dat voor Armenie uit misschien niet echt realistisch is, maar het percentage balbezit doet toch anders vermoeden: daar hadden gewoon veel meer kansen uit kunnen komen.
Tegen Tsjechie op het EK vergeet je. Ik vind dat je een beetje karikatuur schetst hoor, van zowel het plezier nu als het volgevretene destijds.quote:Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef MaxPower het volgende:
Een volgevreten selectie die werkelijk NOOIT met plezier heeft gevoetbald, tenenkrommende persconferenties en gewoon ronduit dramatisch voetbal (op Schotland-thuis na).
Als je vind dat Oekraine een goede kwalificatie speelt dan moet je dat ook wel van NL vinden ...quote:Op maandag 5 september 2005 10:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Huh? Oekraine is voor het eerst geplaatst, hebben een sterke en gevreesde ploeg en dan moet ik ze onder uit gaan schoffelen? Ik noem Oekraine niet als voorbeeld van hoe het moet, mij werd gevraagd om voorbeelden van landen die een sterke voorronde spelen. Daar is Oekraine er 1 van.
Oekraine plaatst zich voor het eerst met een indrukwekkende reeks, als je dat geen goede kwalificatie vindt? Of is de maatstaf voor de Oekraine hetzelfde als voor Nederland?quote:Op maandag 5 september 2005 10:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je vind dat Oekraine een goede kwalificatie speelt dan moet je dat ook wel van NL vinden ...
Voor beiden is de nummer 1 maatstaf plaatsing voor Duitsland.....quote:Op maandag 5 september 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Oekraine plaatst zich voor het eerst met een indrukwekkende reeks, als je dat geen goede kwalificatie vindt? Of is de maatstaf voor de Oekraine hetzelfde als voor Nederland?![]()
Onzin natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 10:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Voor beiden is de nummer 1 maatstaf plaatsing voor Duitsland.....
Tsjechie was inderdaad een goede wedstrijd. Maar die werd vakkundig door Advocaat om zeep geholpen, dus wat is je punt? Advocaat wilde Robben al in de rust wisselen en dat is door de ploeg geweigerd... Dus of Advocaat het dan als coach beter voor elkaar had?quote:Op maandag 5 september 2005 10:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Tegen Tsjechie op het EK vergeet je. Ik vind dat je een beetje karikatuur schetst hoor, van zowel het plezier nu als het volgevretene destijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |