abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30285311
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Jahoor, van de pak em beet 35 wissels de laatste 13 wedstrijden, pakte er eentje goed uit. Ik moet m'n mening herzien, van Basten is briljant .
Wat is er verkeerd uitgepakt dan?
Volgens mij staan we 4 punten los.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30285492
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Jahoor, van de pak em beet 35 wissels de laatste 13 wedstrijden, pakte er eentje goed uit. Ik moet m'n mening herzien, van Basten is briljant .
Okay, geef me maar een analyse van de wissels en vertel maar wat er volgens jou verkeerd is uitgepakt. Verder zou ik het wel interessant vinden om te horen wie jij had gewisseld en waarom en wat je denkt dat het resultaat was geweest.

Uiteindelijk is er genoeg gewisseld om de wedstrijden te winnen.

Ik heb het idee dat jij puur naar de wedstrijd tegen Duitsland kijkt (een oefeninterland) en daarop je mening over het gehele wisselbeleid baseert...
pi_30285553
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Landen hebben een verschillende doelstelling en verwachtingspatroon en een andere maatstaf dus. Frankrijk wil beter spelen dan Finland, Nederland wil hopenlijk beter zijn dan de Oekraine, of plaatsen we ons nu op hun niveau?
Frankrijk wil beter spelen dan Finland en Nederland beter dan Oekraine, maar hun eerste, primaire doelstelling is kwalificatie zeker stellen. Op welke manier dan ook. De secundaire doelstelling is goed voetbal en dat moeten we nu maar eens gaan laten zien.

Dus stellen dat kwalificatie met lelijk voetbal ons op een gelijk niveau zet als Oekraine is onzin; dat wordt bepaald door de resultaten. Kijk eens naar het voetbal van Italie in het verleden, die hebben zich nog nooit met mooi voetbal gekwalificeerd en zijn toch een topland.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 5 september 2005 @ 12:55:53 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_30285567
Welnee, de wissels van van der Vaart en Sneyder brachten gisteren ook niks. In het eerste geval haalde hij zelfs creativiteit en aanvallende impulsen (die heel erg node gemist werden) uit de wedstrijd. Duitsland was een uitstekend voorbeeld inderdaad, waarbij we na de wissels ineens ons goede spel kwijtraakten. Maar ook daarvoor was het me iets dat al opgevallen was. Je hebt trainers die een wedstrijd kunnen keren door de juiste wissels, Co Adriaanse is zo iemand bijvoorbeeld, Van Basten is dat totnutoe nog totaal niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 5 september 2005 @ 12:56:55 #130
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30285590
Laat Marco maar lekker zijn gang gaan, de spelers hebben weer plezier en we winnen weer. Én we gaan naar het WK!

Wat willen we nog meer...
pi_30285738
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:55 schreef speknek het volgende:
Welnee, de wissels van van der Vaart en Sneyder brachten gisteren ook niks. In het eerste geval haalde hij zelfs creativiteit en aanvallende impulsen (die heel erg node gemist werden) uit de wedstrijd. Duitsland was een uitstekend voorbeeld inderdaad, waarbij we na de wissels ineens ons goede spel kwijtraakten. Maar ook daarvoor was het me iets dat al opgevallen was. Je hebt trainers die een wedstrijd kunnen keren door de juiste wissels, Co Adriaanse is zo iemand bijvoorbeeld, Van Basten is dat totnutoe nog totaal niet.
Je hebt het over ongeveer 35 wissels en je kunt alleen Duitsland (oefeninterland waarbij sowieso veel gewisseld én geëxperimenteerd wordt) en Armenië opnoemen qua "foute wissels"? Ik heb het idee dat het gehele wisselbeleid wordt bekritiseerd op basis van 2 wedstrijden en dat de rest van de wedstrijden al collectief gewist zijn.

VdV en Sneyder deden het weinig minder dan hun voorgangers hoor. Het hele team speelde lethargisch en ongeïnteresseerd. Creativiteit hoef je tegen zulke ploegen ook niet te verwachten.

74% balbezit en nauwelijks kansen creëeren... dan heeft het niet meer met wissels te maken maar met de algehele scherpte van een ploeg.
pi_30285866
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:56 schreef Zwansen het volgende:
Wat willen we nog meer...
slettebak [@] gmail.com
  maandag 5 september 2005 @ 13:08:03 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_30285875
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef ScienceFriction het volgende:
en dat de rest van de wedstrijden al collectief gewist zijn.
En volkomen terecht ook! .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30286115
Ik heb me onder van Basten maar een half uurtje echt kunnen vermaken. De rest was weinig soeps .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30286192
Ik vermaak me alleen al om dit topic! Tnx, Marco!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 5 september 2005 @ 13:36:45 #136
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30286524
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:22 schreef Suijk het volgende:
idd,de meeste zijn opeens allemaal een soort van ajaxsupporters geworden,eerst goed spel en daarna pas het resultaat.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30286565
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:22 schreef Suijk het volgende:
Dan ben ik vanaf nu Marco-fan.

HUP MARCO - NOG MEER OPDAMMEN
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 13:52:47 #138
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30286883
SCH ...
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:31 schreef Doc het volgende:

[..]

Tsja, met welke landen wil jij NL kwalitatief vergelijken. Oekraïne dus niet, maar waar wel mee? Frankrijk, dat het slechter doet? Portugal, dat het tegen lichtere tegenstanders slechter doet? Italië dat het slechter doet? Duitsland, waarvan de algemene opnie is dat het een slecht resultaat is dat NL daar niet simpel van gewonnen heeft? Spanje, dat het slechter doet?

Met welk land wil jij NL vergelijken dan?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30286972
En weer een overwinning voor San Marco, we hebben het WK al bijna gehaald
pi_30286981
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:07 schreef JaWi het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die Braziliaanse handen zullen ook volgend jaar weer met de Cup staan, weinig kans dat er 1 ploeg te vinden is die Ronaldo, Ronaldinho, Adriano en Robinho allemaal aan banden kan leggen

Als je die ploeg zag tijdens de Confedarations Cup.. als het er echt om gaat staan ze er, in dat geval pas in de finale maar wat een finale was het. Mooiste wedstrijd die ik ooit gezien heb.
Big dick.
pi_30287010
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:52 schreef Doc het volgende:
SCH ...
Met Nederland natuurlijk.
Voor een land dat graag goed voetbal wil spelen, en een bondscoach die dat predikt, gaat het uitermate beroerd met tot nu toe 1 aardige helft in al die wedstrijden.
pi_30287411
Brazilie piekt te vroeg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 maandag 5 september 2005 @ 18:12:41 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_30294225
SCH is verbolgen dat Foppe geen bondscoach is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30294276
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
SCH is verbolgen dat Foppe geen bondscoach is.

Is ie wel, alleen niet van het grote Oranje
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  Trouwste user 2022 maandag 5 september 2005 @ 18:19:03 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_30294399
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Is ie wel, alleen niet van het grote Oranje
Foppe faalde als bondscoach van Jong Oranje. Zelfs in eigen land wist ie niet verder te komen dan de halve finale. Ze speelden één leuke wedstrijd dankzij Quincy. Met spelers zoals Vlaar en Maduro wist ie niks meer te brengen dan middelmatige wedstrijden. Het geluk bij de loting bracht hem naar de halve finale. Maar niemand zal dit tournooi herinneren als de grote doorbraak van talenten. Daar waar in 82 Been van 't Schip en van Basten de harten stal van het Mexicaanse publiek, was het nu onNederlands hoe er werd gespeeld. Met deze groep had ie historie kunnen schrijven maar helaas de KNVB stalde een onderwijzer voor deze groep.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30295094
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:29 schreef SCH het volgende:

[..]

De Oekraine haalt voor het eerst een WK, Nederland stond er tweemaal in de finale.
In 1978 bestond Oekraïne nog niet eens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 september 2005 @ 09:19:17 #147
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30311525
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Met Nederland natuurlijk.
Voor een land dat graag goed voetbal wil spelen, en een bondscoach die dat predikt, gaat het uitermate beroerd met tot nu toe 1 aardige helft in al die wedstrijden.
Zelfs als je NL alleen met NL wil vergelijken dan komt dit elftal vooralsnog als best goed uit de bus: wanneer heeft NL voor het laatst zo'n redelijke voorronde gespeeld?

En zoals gezegd - met alle andere "grote namen" doet NL het ook niet slecht. Als "grote naam" doe je het in voorrondes zelden of nooit goed genoeg ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30321140
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef Doc het volgende:

[..]

Zelfs als je NL alleen met NL wil vergelijken dan komt dit elftal vooralsnog als best goed uit de bus: wanneer heeft NL voor het laatst zo'n redelijke voorronde gespeeld?

En zoals gezegd - met alle andere "grote namen" doet NL het ook niet slecht. Als "grote naam" doe je het in voorrondes zelden of nooit goed genoeg ...
Nederland speelt een hele slechte voorronde. Er is nog nauwelijks op redelijk niveu gevoetbald en dat mag wel verwacht worden zeker gezien de hoge toon van de nieuwe coach.
pi_30321981
Nee Van Basten zei dat dat de doelstelling was. Daar werkt ie dus naartoe wat moet resulteren in een eindtoernooi met briljant voetbal en de wereldbeker.
pi_30322062
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef MaxPower het volgende:
Nee Van Basten zei dat dat de doelstelling was. Daar werkt ie dus naartoe wat moet resulteren in een eindtoernooi met briljant voetbal en de wereldbeker.
Zou toch wel iets van zichtbaar mogen zijn nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')