Wat is er verkeerd uitgepakt dan?quote:Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Jahoor, van de pak em beet 35 wissels de laatste 13 wedstrijden, pakte er eentje goed uit. Ik moet m'n mening herzien, van Basten is briljant.
Okay, geef me maar een analyse van de wissels en vertel maar wat er volgens jou verkeerd is uitgepakt. Verder zou ik het wel interessant vinden om te horen wie jij had gewisseld en waarom en wat je denkt dat het resultaat was geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Jahoor, van de pak em beet 35 wissels de laatste 13 wedstrijden, pakte er eentje goed uit. Ik moet m'n mening herzien, van Basten is briljant.
Frankrijk wil beter spelen dan Finland en Nederland beter dan Oekraine, maar hun eerste, primaire doelstelling is kwalificatie zeker stellen. Op welke manier dan ook. De secundaire doelstelling is goed voetbal en dat moeten we nu maar eens gaan laten zien.quote:Op maandag 5 september 2005 10:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Landen hebben een verschillende doelstelling en verwachtingspatroon en een andere maatstaf dus. Frankrijk wil beter spelen dan Finland, Nederland wil hopenlijk beter zijn dan de Oekraine, of plaatsen we ons nu op hun niveau?
Je hebt het over ongeveer 35 wissels en je kunt alleen Duitsland (oefeninterland waarbij sowieso veel gewisseld én geëxperimenteerd wordt) en Armenië opnoemen qua "foute wissels"? Ik heb het idee dat het gehele wisselbeleid wordt bekritiseerd op basis van 2 wedstrijden en dat de rest van de wedstrijden al collectief gewist zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 12:55 schreef speknek het volgende:
Welnee, de wissels van van der Vaart en Sneyder brachten gisteren ook niks. In het eerste geval haalde hij zelfs creativiteit en aanvallende impulsen (die heel erg node gemist werden) uit de wedstrijd. Duitsland was een uitstekend voorbeeld inderdaad, waarbij we na de wissels ineens ons goede spel kwijtraakten. Maar ook daarvoor was het me iets dat al opgevallen was. Je hebt trainers die een wedstrijd kunnen keren door de juiste wissels, Co Adriaanse is zo iemand bijvoorbeeld, Van Basten is dat totnutoe nog totaal niet.
quote:Op maandag 5 september 2005 12:56 schreef Zwansen het volgende:
Wat willen we nog meer...
En volkomen terecht ook!quote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef ScienceFriction het volgende:
en dat de rest van de wedstrijden al collectief gewist zijn.
idd,de meeste zijn opeens allemaal een soort van ajaxsupporters geworden,eerst goed spel en daarna pas het resultaat.quote:Op maandag 5 september 2005 13:22 schreef Suijk het volgende:
Ik vermaak me alleen al om dit topic! Tnx, Marco!
Dan ben ik vanaf nu Marco-fan.quote:Op maandag 5 september 2005 13:22 schreef Suijk het volgende:
Ik vermaak me alleen al om dit topic! Tnx, Marco!
quote:Op maandag 5 september 2005 12:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Tsja, met welke landen wil jij NL kwalitatief vergelijken. Oekraïne dus niet, maar waar wel mee? Frankrijk, dat het slechter doet? Portugal, dat het tegen lichtere tegenstanders slechter doet? Italië dat het slechter doet? Duitsland, waarvan de algemene opnie is dat het een slecht resultaat is dat NL daar niet simpel van gewonnen heeft? Spanje, dat het slechter doet?
Met welk land wil jij NL vergelijken dan?
Die Braziliaanse handen zullen ook volgend jaar weer met de Cup staan, weinig kans dat er 1 ploeg te vinden is die Ronaldo, Ronaldinho, Adriano en Robinho allemaal aan banden kan leggenquote:
Met Nederland natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 13:52 schreef Doc het volgende:
SCH ...
Is ie wel, alleen niet van het grote Oranjequote:Op maandag 5 september 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
SCH is verbolgen dat Foppe geen bondscoach is.
Foppe faalde als bondscoach van Jong Oranje. Zelfs in eigen land wist ie niet verder te komen dan de halve finale. Ze speelden één leuke wedstrijd dankzij Quincy. Met spelers zoals Vlaar en Maduro wist ie niks meer te brengen dan middelmatige wedstrijden. Het geluk bij de loting bracht hem naar de halve finale. Maar niemand zal dit tournooi herinneren als de grote doorbraak van talenten. Daar waar in 82 Been van 't Schip en van Basten de harten stal van het Mexicaanse publiek, was het nu onNederlands hoe er werd gespeeld. Met deze groep had ie historie kunnen schrijven maar helaas de KNVB stalde een onderwijzer voor deze groep.quote:Op maandag 5 september 2005 18:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Is ie wel, alleen niet van het grote Oranje![]()
In 1978 bestond Oekraïne nog niet eens.quote:Op maandag 5 september 2005 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De Oekraine haalt voor het eerst een WK, Nederland stond er tweemaal in de finale.
Zelfs als je NL alleen met NL wil vergelijken dan komt dit elftal vooralsnog als best goed uit de bus: wanneer heeft NL voor het laatst zo'n redelijke voorronde gespeeld?quote:Op maandag 5 september 2005 13:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Met Nederland natuurlijk.
Voor een land dat graag goed voetbal wil spelen, en een bondscoach die dat predikt, gaat het uitermate beroerd met tot nu toe 1 aardige helft in al die wedstrijden.
Nederland speelt een hele slechte voorronde. Er is nog nauwelijks op redelijk niveu gevoetbald en dat mag wel verwacht worden zeker gezien de hoge toon van de nieuwe coach.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Zelfs als je NL alleen met NL wil vergelijken dan komt dit elftal vooralsnog als best goed uit de bus: wanneer heeft NL voor het laatst zo'n redelijke voorronde gespeeld?
En zoals gezegd - met alle andere "grote namen" doet NL het ook niet slecht. Als "grote naam" doe je het in voorrondes zelden of nooit goed genoeg ...
Zou toch wel iets van zichtbaar mogen zijn nu?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef MaxPower het volgende:
Nee Van Basten zei dat dat de doelstelling was. Daar werkt ie dus naartoe wat moet resulteren in een eindtoernooi met briljant voetbal en de wereldbeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |