abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:28:06 #151
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30322138
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Zou toch wel iets van zichtbaar mogen zijn nu?
Kun je niet gewoon blij zijn dat we voor het eerst sinds 8 jaar straks weer op een WK zijn?
pi_30322154
Is het toch ook? Duitsland eerste helft. Armenie was slecht maar dat kan gebeuren.
pi_30322210
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef MaxPower het volgende:
Is het toch ook? Duitsland eerste helft. Armenie was slecht maar dat kan gebeuren.
Dertien wedstrijden, 1 helftje redelijk met een matig resultaat?
pi_30322259
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gezien van de kwalificatie (jij wel??) maar er zaten echt wel meer goede wedstrijden bij. Finland uit vond ik bijvoorbeeld ook redelijk tot goed.
pi_30322313
Op het WK wordt het wel weer leuk, die aanlooppotjes zijn vaak matig. Ook al is de wil meestal wel aanwezig.
That's all folks!
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:35:08 #156
68638 Zwansen
pi_30322396
Ach dat gezeik over het slechte voetbal... Als ze maar naar het WK gaan vind ik alles best. Typisch Nederlands om altijd te zeiken...
pi_30322469
Typisch Nederlands om een al dan niet terechte kritische noot af te doen als "Typisch Nederlands om altijd te zeiken..."
pi_30322529
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef MaxPower het volgende:
Nee Van Basten zei dat dat de doelstelling was. Daar werkt ie dus naartoe wat moet resulteren in een eindtoernooi met briljant voetbal en de wereldbeker.
Een wereldbeker? Dat zie ik echt niet gebeuren. Nederland is nog nauwelijks getest en de matige overwinningen en gelijke spelen tegen de mindere goden doen mij niet vermoeden dat Nederlandse handen de wereldbeker zullen vasthouden (Of Theo Maassen moet 'm jatten hehe). Van Basten is warrig in zijn selectiebeleid...vooral het niet selecteren van Van Bommel is ongelooflijk. Dat hij zegt dat Van Bommel zich eerst maar moet bewijzen? Bij PSV was ie de gevierde man in een superieur team voor Nederland en een van de beste Europese teams van vorig seizoen. Dit werd door de kenners en collega's gewaardeerd: hij won de gouden schoen in Nederland en Europees zat hij bij de beste vijf middenvelders (als enige Nederlander). Dus Van Bommel heeft zich bewezen. Opstellen die jongen zou ik zeggen. Aan zijn wedstrijdmentaliteit valt ook niks op te merken want hij is altijd bereid voor te gaan in de strijd. Dat dan types als bankzitter Heitinga wel geselecteerd worden, is eigenlijk niet eens goed te praten. De uitleg rammelt aan alle kanten. Dadelijk op het WK zal Nederland, in deze vorm en samenstelling, overlopen worden door de eerste de beste redelijke tegenstander. Het hoeft van mij echt geen oogstrelend voetbal te zijn...ondanks dat hij van ajax komt, waar dat blijkbaar moet...maar ik 't al seizoenen lang niet gezien heb. Gewoon goed spel en laten zien wat Nederland kan. De spelers zijn er, gebruik ze!
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_30322572
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:37 schreef DIJK het volgende:
Typisch Nederlands om een al dan niet terechte kritische noot af te doen als "Typisch Nederlands om altijd te zeiken..."
Typisch Nederlands om 'typisch Nederlands' te roepen als iemand 'typisch Nederlands' roept als iemand een al dan niet terechte kritische noot uit.
pi_30322647
dat wel natuurlijk...
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:44:16 #161
68638 Zwansen
pi_30322690
quote:
Toch is het wel waar denk ik. Overal vinden ze Nederland een geweldig elftal hebben behalve hier...
pi_30322727
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef Flap13 het volgende:

[..]

Typisch Nederlands om 'typisch Nederlands' te roepen als iemand 'typisch Nederlands' roept als iemand een al dan niet terechte kritische noot uit.

Dat v. Bommel verhaal is nu wel uitgekauwd trouwens.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30322791
quote:
pi_30323098
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Zwansen het volgende:
Toch is het wel waar denk ik. Overal vinden ze Nederland een geweldig elftal hebben behalve hier...
Op papier hebben we ook een geweldig elftal. Zoals gewoonlijk. Dan is de teleurstelling daarom ook des te groter als het spel wederom niet navenant is. Bovendien zien ze "overal" meestal alleen maar een korte samenvatting of alleen de doelpunten. (denk aan de schitterende goal van ruud tegen armenie in een abominabele wedstrijd) En last but not least zijn ze in veel andere landen (bijvoorbeeld Duitsland) altijd goed in het groter maken van de tegenstander. Dat geeft meer glans aan een overwinning en is minder pijnlijk in het geval van een nederlaag.
pi_30323220
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:57 schreef DIJK het volgende:

-knip-
Het lijkt me anders vrij pijnlijk voor een groot voetballand als Duitsland als je kleine broertje stukken beter is. De analyse van Netzer was overigens briljant. En hij maakte Nederland inderdaad wat groter dan het in werkelijkheid was. Maar ik geloof dat het nog steeds wel pijnlijk was.
pi_30323635
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Zwansen het volgende:
Overal vinden ze Nederland een geweldig elftal
Denk je dat echt? Waar baseren ze dat dan op?
pi_30323784
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk je dat echt? Waar baseren ze dat dan op?
Omdat we steeds winnen, in Nederland moeten we mooi winnen. Dat is het verschil.
pi_30323850
Zo hebben we ook een geweldig elftal:
quote:
------van Nistelrooij--------------------
------------------Kluivert----------------
---Robben------------------Persie-----
-------------------------------------------
---------Cocu-----van Bommmel------
--Davids------------------Kromkamp--
-------Boularouz----Mathijssen-------
-------------------------------------------
-------------Van de Sar----------------
pi_30323909
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:19 schreef vanBoeschoten het volgende:
Zo hebben we ook een geweldig elftal:
[..]
Kluivert

Laat die er eerst maar eens een paar bij Valencia inleggen. Voor de rest is het wel een leuk elftal ja
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 september 2005 @ 17:13:23 #170
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30325762
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Nederland speelt een hele slechte voorronde. Er is nog nauwelijks op redelijk niveu gevoetbald en dat mag wel verwacht worden zeker gezien de hoge toon van de nieuwe coach.
Wanneer speelde NL een betere voorronde?

(en die "hoge toon" is het uitspreken van een intentie, niet meer ... )
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:15:20 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_30325814
Ik zou Kluivert met Kuyt verwisselen en Matthijsen met Vlaar.

Oh en van Nistelrooij er sowieso niet inzetten, nouja dan lijkt het er ook niet meer op.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30325835
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:13 schreef Doc het volgende:

[..]

Wanneer speelde NL een betere voorronde?
Ik zeg niet dat het eerder beter was, het gaat over nu. Maar zulk slecht spel als nu is toch wel zorgwekkend.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 september 2005 @ 17:16:17 #173
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30325849
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vond dat er de periode onder Van Basten leuker gevoetbald is in de voorrondes dan in de meest voorrondes die ik me kan herinneren ...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 september 2005 @ 17:17:23 #174
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30325879
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het eerder beter was, het gaat over nu. Maar zulk slecht spel als nu is toch wel zorgwekkend.
Zoals ik al zei: het is niet slechter dan een welke voorronde vroeger die ik me kan herinneren - eerder beter.
pi_30325919
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:17 schreef Doc het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: het is niet slechter dan een welke voorronde vroeger die ik me kan herinneren - eerder beter.
Zo slecht speelden we niet altijd.
Dan nog is het dramatisch slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')