Nogal logisch, met maar een halve OP.quote:Op zondag 4 september 2005 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Grutjesnogantoe! Iemand was sneller!
Zijn jullie op dát punt van de relatie aanbeland ?quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef Berkery het volgende:
Ik wil graag even de groeten doen aan mijn vriendin die naast me zit
De verstandhoudingen kennende zou ik het tegenovergestelde voorstellenquote:Op zondag 4 september 2005 00:09 schreef Tokay het volgende:
Deze gebruiken we om slap te lullen te keuvelen, en in de andere posten en raden we uitsluitend plaatjes. Goed idee?
Mooi; op naar het toog-topic dus...quote:Op zondag 4 september 2005 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
De verstandhoudingen kennende zou ik het tegenovergestelde voorstellen
Gezellig samen internet-verslaafd, beter dan aan de crack als je het mij vraagtquote:Op zondag 4 september 2005 00:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zijn jullie op dát punt van de relatie aanbeland ?
't lijkt er wel op.quote:Op zondag 4 september 2005 20:03 schreef wyccie het volgende:
Moeten we hier nu verder?
Niets moetquote:Op zondag 4 september 2005 20:03 schreef wyccie het volgende:
Moeten we hier nu verder?
Ze is zelfs sneller dan jij denkt...quote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef wyccie het volgende:
Nuongirl, je bent snel!
Alleen klopt de TT niet, want dit is dan #348.
Ik lurk. Merken jullie het ?quote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nuongirl, je bent snel!
Alleen klopt de TT niet, want dit is dan #348. laat maar![]()
en waar is zoe dan?quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef Berkery het volgende:
Ik wil graag even de groeten doen aan mijn vriendin die naast me zit
Ik ga even kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je net zo goed meteen meespelen. Ken jij die kriebelaar ?
Ja, is gezellig.quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je net zo goed meteen meespelen. Ken jij die kriebelaar ?
Ik snap je nietquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 20:09 schreef Nuongirl het volgende:
Is ie van adel ?
Die iemand heeft het al gedaan.quote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef dolle_hond het volgende:
kan iemand m nog eens posten
Ik maande je tot het plaatsen van dat plaatje, maar toen mijn post er stond had je dat al gedaan. Vandaar mijn Edit.quote:
Ik was ook snel hequote:Op zondag 4 september 2005 20:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik maande je tot het plaatsen van dat plaatje, maar toen mijn post er stond had je dat al gedaan. Vandaar mijn Edit.
Inderdaad; geen wonder dat je niet van voorspel houdt...quote:
Hij schreef Sneeuwwitje ?quote:Hint: denk aan Disney.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef Treinhomo het volgende:
Inderdaad; geen wonder dat je niet van voorspel houdt...
Jij bent slim!quote:Hij schreef Sneeuwwitje ?
Ergo: één van de broertjes Grimm...Of Hans Christian Andersen .
Ikke ook niet; 't was 't betere hintwerk, gecombineerd met een snufje deductie wat 't 'm deed...quote:
Mooi, was ik dus niet de enigequote:Op zondag 4 september 2005 20:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke ook niet; 't was 't betere hintwerk, gecombineerd met een snufje deductie wat 't 'm deed...
Ik las seductiequote:Op zondag 4 september 2005 20:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke ook niet; 't was 't betere hintwerk, gecombineerd met een snufje deductie wat 't 'm deed...
Hij deed er wel iets mee, maar officieel is hij geen natuurkundige.quote:Op zondag 4 september 2005 20:32 schreef Treinhomo het volgende:
Dat móét wel 'n natuurkundige zijn...
(Groot)industriëel ?quote:Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef wyccie het volgende:
Hij deed er wel iets mee, maar officieel is hij geen natuurkundige.
Hij was slim. "Genius is one percent inspiration and 99 percent perspiration."quote:
quote:In tribute to this important American, (...) lights in the United States were dimmed for one minute on October 21, 1931, a few days after his death.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:39 schreef Treinhomo het volgende:
Thomas Alva Edison.
De combinatie.quote:Op zondag 4 september 2005 20:41 schreef wyccie het volgende:
![]()
Was het zijn uitspraak, of de quote over de lichten?
Ja, normaal is ie ouderquote:Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De combinatie.
Is een niet zo heel erg gangbaar plaatje van meneer, trouwens....
Ja hee, het is niet de bedoeling dat je die in een keer goed hebt! Heb ik voor niks zijn afro weggewerkt.quote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
Bob Ross.
Sorry; ik zal volgende keer wat meer aan voorspel proberen te doen...quote:Op zondag 4 september 2005 20:57 schreef wyccie het volgende:
Ja hee, het is niet de bedoeling dat je die in een keer goed hebt! Heb ik voor niks zijn afro weggewerkt.
![]()
Niet zo plagenquote:Op zondag 4 september 2005 20:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sorry; ik zal volgende keer wat meer aan voorspel proberen te doen...![]()
Hmmm...de serie waar meneer bekend van is, is uitgezonden van 1986-1990.quote:Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, ik denk dat hij een psycholoog speelt. Hij heeft wel wat van Woody Allen![]()
En hij lijkt ook een beetje op Lance Henriksen. Maar volgens mij ken ik hem niet![]()
Zegt de zin 'Just kidding !!!' je iets ?quote:Op zondag 4 september 2005 21:16 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren wat ik toen op tv keek. Maar vast geen Engelse series, ik kon toen nog maar net Nederlands lezen.
Ja dat zegt me wel iets, maar niet wat jij bedoelt denk ikquote:Op zondag 4 september 2005 21:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zegt de zin 'Just kidding !!!' je iets ?
Je weet 't maar nooit...quote:Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef wyccie het volgende:
Ja dat zegt me wel iets, maar niet wat jij bedoelt denk ik![]()
'k ben veel te goed voor je...quote:Op zondag 4 september 2005 21:29 schreef wyccie het volgende:
Oh Alf ja...., maar die man nog steeds geen idee.
quote:
Ik ben kei lief joh...quote:
Mkay; parkeer 'm dan maar...volgende plaatje !quote:Ik vond Alf een stom beest, keek er ook nooit naar. Ik vind nog steeds dat die man op een dokter/psycholoog lijkt.
Is goed. Waarschijnlijk weet Mr_Ano het wel.quote:Op zondag 4 september 2005 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben kei lief joh...![]()
[..]
Mkay; parkeer 'm dan maar...volgende plaatje !
Haha, nee, maar ik vind het een goede opmerking. Ik zie wel wat je bedoelt!quote:Op zondag 4 september 2005 21:45 schreef Z het volgende:
Is het stiekem een vrouw?
Iets wat ik zou kunnen kennen ?quote:
Ja, vooral jij zou het moeten kennen, jij bent slim, remember?quote:Op zondag 4 september 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Iets wat ik zou kunnen kennen ?
Lees: verplicht moeten lezen op de middelbare school. Daarna geen boek meer aangeraakt. Het plezier in lezen is in die periode toch wel voorgoed vergald...
Je vriendin heeft helemaal gelijk! Heeft ze De Kleine Johannes ook gelezen?quote:Op zondag 4 september 2005 21:57 schreef Z het volgende:
Mijn vriendin zegt Frederik Van Eeden.
quote:Op zondag 4 september 2005 22:02 schreef wyccie het volgende:
Dat lijkt dan weer op een componist.
Zeker wel.quote:Op zondag 4 september 2005 22:09 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm wel fancy gekleed voor een schrijver.
Iets wat ik zou kunnen kennen?
Ey; 't is wel literatuur, hè...quote:Op zondag 4 september 2005 22:13 schreef wyccie het volgende:
Oei, we hadden dacht ik nooit kinderversjes gelezen met Nederlands.
Is hij van dat rijmpje met Lange Jan en Kleine Ding enzo?
Def P. heeft wat van z'n werk op een beat gerapt.quote:Op zondag 4 september 2005 22:15 schreef Z het volgende:
M'n vriendin weet het niet. Ik ken het plaatje wel trouwens, maar wie het ook alweer is ...
Er zijn zat mensen die daar anders over denken...quote:Op zondag 4 september 2005 22:16 schreef wyccie het volgende:
Maar het zijn kinderversjes zei je! Ik vind dat geen literatuur.
Oh ja sjieke naam, fancy kleren, past helemaal!quote:Op zondag 4 september 2005 22:17 schreef Z het volgende:
Hieronymus van Alphen
quote:Op zondag 4 september 2005 22:17 schreef Z het volgende:
Hiëronymus van Alphen
Leuk!quote:
Hehe, die foto is geweldig!quote:
Ah, maar hier is het toch ook leuk? We hebben eindelijk weer een beetje zon.quote:
Tja Diaan en ik wonen nog niet samen he, dus dan is het in de vakantie leuker dan nu. Samen zijn is toch wel fijnerquote:Op zondag 4 september 2005 22:20 schreef wyccie het volgende:
Ah, maar hier is het toch ook leuk? We hebben eindelijk weer een beetje zon.
Van de straatnaambordjes ?quote:Op zondag 4 september 2005 22:21 schreef Z het volgende:
Deze is moeilijk, maar bijna iedereen kent meneer!
Wanneer gaat het dan wel gebeuren?quote:Op zondag 4 september 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja Diaan en ik wonen nog niet samen he, dus dan is het in de vakantie leuker dan nu. Samen zijn is toch wel fijner![]()
Maar Fok is wel een goede therapie![]()
Even google-en en ja, er zijn straten naar hem vernoemd. Maar daar ken je hem niet van denk ik, hij is bekend van een heel kort gedichtje.quote:
de planning is begint volgend jaarquote:
Yep.quote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef wyccie het volgende:
Z, is hij Nederlands?
gedichtjesquote:Op zondag 4 september 2005 22:26 schreef Z het volgende:
[..]
Even google-en en ja, er zijn straten naar hem vernoemd. Maar daar ken je hem niet van denk ik, hij is bekend van een heel kort gedichtje.
Oosten of Westen? Of komen jullie elkaar tegemoet en wordt het Nijmegen?quote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
de planning is begint volgend jaar![]()
Die 's dus van HvA...quote:Op zondag 4 september 2005 22:28 schreef wyccie het volgende:
gedichtjes![]()
Jantje zag eens pruimen hangen? (Maar die is niet zo heel erg kort vind ik.)
Oosten, Nijmegen is ons te schoonquote:Op zondag 4 september 2005 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oosten of Westen? Of komen jullie elkaar tegemoet en wordt het Nijmegen?
"Hier ligt Poot, hij is dood." ?quote:Op zondag 4 september 2005 22:26 schreef Z het volgende:
Even google-en en ja, er zijn straten naar hem vernoemd. Maar daar ken je hem niet van denk ik, hij is bekend van een heel kort gedichtje.
Heb je gister de hele nacht nog naar de Dode Dichters Almanak gekeken? Bizar, maar mooi programma is dat toch ...quote:Op zondag 4 september 2005 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
gedichtjes![]()
Jantje zag eens pruimen hangen? (Maar die is niet zo heel erg kort vind ik.)
quote:Op zondag 4 september 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
"Hier ligt Poot, hij is dood." ?
Shit, was ik vergetenquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oosten, Nijmegen is ons te schoon![]()
Nee, niet gezien eigenlijk. Alleen Bridges of Madison Countyquote:Op zondag 4 september 2005 22:33 schreef Z het volgende:
[..]
Heb je gister de hele nacht nog naar de Dode Dichters Almanak gekeken? Bizar, maar mooi programma is dat toch ...
Dan komt dat trouwen ook vanzelf nog wel 'n keer...quote:Op zondag 4 september 2005 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees net dat ik begin volgend jaar ga samenwonen... leuk![]()
![]()
cant wait
Nee, de Schoolmeester heeft het geschreven. Zei ik iets anders dan?quote:Op zondag 4 september 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens de overlevering heeft-ie dat dus niet zelf geschreven...
Ik ben enorm geemancipeerd en wacht op een aanzoek...quote:Op zondag 4 september 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
Dan komt dat trouwen ook vanzelf nog wel 'n keer...![]()
Tja moet Peaceman mij wel ten huwelijk vragen en hij wacht totdat ik hem ten huwelijk vraag....quote:Op zondag 4 september 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan komt dat trouwen ook vanzelf nog wel 'n keer...![]()
's kijken of 't goed visweer is.
Mea culpa...quote:Op zondag 4 september 2005 22:38 schreef Z het volgende:
Nee, de Schoolmeester heeft het geschreven. Zei ik iets anders dan?
quote:Op zondag 4 september 2005 22:40 schreef peaceman het volgende:
Ik ben enorm geemancipeerd en wacht op een aanzoek...![]()
Klassieke patstelling, dus...quote:Op zondag 4 september 2005 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Tja moet Peaceman mij wel ten huwelijk vragen en hij wacht totdat ik hem ten huwelijk vraag....![]()
Misschien moet iemand anders het maar voor ons doenquote:Op zondag 4 september 2005 22:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Klassieke patstelling, dus...
Neequote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef Treinhomo het volgende:
Zieleknijper ?
quote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
pff wat een grijze kerels allemaal... verlang bijna naar een gebouw..![]()
Mijn dude uit 'ALF' staat nog open...quote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
pff wat een grijze kerels allemaal... verlang bijna naar een gebouw..![]()
Je zoekt 'n Postiljon d'amour, dus ?quote:Op zondag 4 september 2005 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien moet iemand anders het maar voor ons doen![]()
Ik vind het echt prachtigquote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, ik hou van modern en glas, maar dit vind ik lelijk.
quote:Op zondag 4 september 2005 22:58 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtigHet staat in Barcelona. Zal ik het maar zeggen?
quote:Op zondag 4 september 2005 23:04 schreef Z het volgende:
[..]
Wat vind u er lelijk aan Meneer K9? En wat vind u wel een mooi gebouw?
Je moet 'm even opnieuw posten.quote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn dude uit 'ALF' staat nog open...
wel met dat dwaze pakje aanquote:Op zondag 4 september 2005 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, dat gekke carnavalstorentje! Die vind ik ook niet mooi zo.
Zwollequote:Op zondag 4 september 2005 23:17 schreef wyccie het volgende:
Het was toch de Peperbus in Deventer? (Na lang nadenken)
Wat voor momentquote:Op zondag 4 september 2005 23:26 schreef wyccie het volgende:
TH wil zijn ALF meneer niet meer plaatsen of heeft weer een contemplatief moment, daarom deze meneer:
[afbeelding]
Hé, dat is goed! Had niet gedacht dat iemand dat zou weten. Ik wilde ook Bram Stoker posten, maar dat doe ik een ander keertje welquote:
Boes toch ?quote:Op maandag 5 september 2005 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
Robert Smith is volgens mij goed.... nieuw plaatje dan maar.
Goedemorgen trouwens
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 september 2005 10:12 schreef Treinhomo het volgende:
Gene Wilder.
Ja was erg leuk, maar zoals Peaceman al zei, te kort. Ik heb nog wel vakantie tot volgende week woensdag maar het was toch ook wel heel leuk om 10 dagen samen te zijn. We hebben prachtig weer gehad en veel leuke dingen gedaan, maar ook op zn tijd lekker niets gedaan. Heerlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 14:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Fijne vakantie gehad Diaan?
Vakantie is altijd te kort vind ik persoonlijk. Wel tof dat jullie er weer zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja was erg leuk, maar zoals Peaceman al zei, te kort. Ik heb nog wel vakantie tot volgende week woensdag maar het was toch ook wel heel leuk om 10 dagen samen te zijn. We hebben prachtig weer gehad en veel leuke dingen gedaan, maar ook op zn tijd lekker niets gedaan. Heerlijk.
Ja dat is waar, al vind ik het altijd ook wel weer lekker om naar huis te gaan. Maar vakantie betekent voor ons ook bij elkaar zijn en dat is thuis weer niet. Hebben jullie ons gemist hahaha.quote:Op maandag 5 september 2005 14:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vakantie is altijd te kort vind ik persoonlijk. Wel tof dat jullie er weer zijn.
OT: Hintje?
Ow Pos is ook op vakantie he? Ow slowchatten is ook heel gezellig.. en wij zijn er weer.quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Was wel stiller zonder jullie Pos was ook al weg. Werden minder plaatjes gepost en meer geslowchat. Met name door Wyc, TH, Scrut en ik.
Die van Star Trek Voyager? Die dokter?
quote:Op maandag 5 september 2005 14:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Neelix
Hoeft maar weinig make-up op zo te zien.quote:
Ach wat oortjes en rimpeltjes...quote:Op maandag 5 september 2005 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeft maar weinig make-up op zo te zien.
Twan voor het eerst naar school vandaag?
Okay tot straks Diaanquote:Op maandag 5 september 2005 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach wat oortjes en rimpeltjes...
Hmmm hij gaat naar peuterspeelzaal eigenlijk en vandaag idd weer voor het eerst. Ik moet hem nu ook gaan ophalentot straks/vanavond
Hoi Tokayquote:Op maandag 5 september 2005 15:10 schreef Tokay het volgende:
Even zwaaien, en dan meteen mijn bed weer in... ben ziek...
![]()
Ik bedoel eigenlijk dat het een serie was over een kinderdokter.... maar hij is ook geen acteur?quote:Op maandag 5 september 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
DIE kinderdoktor ? Dat was ie iig niet.
Met dank aan THquote:Op maandag 5 september 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Wiccy dat is goed. De ster-acteur uit Soap.Overleden helaas
Zie toch die kinderarts....quote:Op maandag 5 september 2005 18:57 schreef wyccie het volgende:
Hee, dat is die dierenarts uit Empty Nest, TH had laatst een meneer gepost die er op leek.Hoe heet hij ook weer....Richard Mulligan dacht ik.
Oh...ik begin nu wel te twijfelen of hij dierenarts of kinderarts was
Het kan ook zijn dat hij Empty Nest niet kent..... ik geef hem het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 5 september 2005 19:07 schreef wyccie het volgende:
Je moet Tong dus nooit meer geloven
Da's zeker iemand uit een enge kinderserie?
Catweaslequote:
Waar staat ie?quote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef wyccie het volgende:
Oh is dat nou Catweazle.... ik vind 'm maar eng.
TH had nog een plaatje open staan, ik denk dat Mr_Ano het wel weet.
Ik weet niet of het de vader is, ik keek nooit.quote:Op maandag 5 september 2005 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Willie Tanner heette die in de serie.
Willie Tanner is idd goed.... brings back memories. We keken er vroeger heel vaak naar.quote:Op maandag 5 september 2005 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de vader is, ik keek nooit.
Maar als je een naam erbij kunt noemen, zal het wel goed zijn. Jij bent ook al te goed!
Shit, waarom weet je dat zo snel?!?!?!quote:Op maandag 5 september 2005 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Stoker?
It's a gift.quote:Op maandag 5 september 2005 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, waarom weet je dat zo snel?!?!?!
quote:Op maandag 5 september 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Wiccy dat is goed. De ster-acteur uit Soap.Overleden helaas
Ik krijg ook werkelijk waar o-ve-ral de schuld van...quote:
Meestal ben je er ook bij betrokken, ouwe relnicht!quote:Op maandag 5 september 2005 19:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg ook werkelijk waar o-ve-ral de schuld van...![]()
Ik ben niet oud...quote:Op maandag 5 september 2005 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Meestal ben je er ook bij betrokken, ouwe relnicht!
Je hebt de lagere school nog mee gemaakt toch?quote:
Dat maakt mij niet oud; dat maakt mij 'interessant'...quote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Je hebt de lagere school nog mee gemaakt toch?![]()
Oh, en wat ben ik dan?quote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet oud; dat maakt mij 'interessant'...
Is Z nu je nieuwe vlam?quote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef wyccie het volgende:
Ik had gisteren eindelijk gedroomd! (of eigenlijk vanochtend denk ik, na 3 uur wakker gelegen te hebben pas om half 6 in slaap gevallen)
Maar volgens mij ging de droom over Z en zijn bandnaamtopic![]()
Da's nog niks; ik werd zaterdagmorgen (na om 04:00 naar bed te zijn gegaan) om 05:45 wakker gebeld. Inspectie van m'n nummermelder wees uit dat 't een Amerikaans nummer was...quote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef wyccie het volgende:
Ik had gisteren eindelijk gedroomd! (of eigenlijk vanochtend denk ik, na 3 uur wakker gelegen te hebben pas om half 6 in slaap gevallen)
'n dwerg.quote:Op maandag 5 september 2005 20:02 schreef wyccie het volgende:
Oh, en wat ben ik dan?
Lief. En klein.quote:
Laatst belde een ouwe vlam van me op; die vroeg of ik mee uitging...quote:Op maandag 5 september 2005 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Is Z nu je nieuwe vlam?
Slijmerd...quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Lief. En klein.
Wie was het? (Ik ben niet nieuwsgierig!!!!)quote:Op maandag 5 september 2005 20:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's nog niks; ik werd zaterdagmorgen (na om 04:00 naar bed te zijn gegaan) om 05:45 wakker gebeld. Inspectie van m'n nummermelder wees uit dat 't een Amerikaans nummer was...
Waren denk ik mijn collegas van de NSA. Heb laten ontvallen dat jij volgend jaar in New York en Boston een terroristische aanslag aan het voorbereiden bent.quote:Op maandag 5 september 2005 20:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's nog niks; ik werd zaterdagmorgen (na om 04:00 naar bed te zijn gegaan) om 05:45 wakker gebeld. Inspectie van m'n nummermelder wees uit dat 't een Amerikaans nummer was...
Heb niet opgenomen. Heb pas 's middags m'n nummermelder gecheckt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:05 schreef wyccie het volgende:
Wie was het? (Ik ben niet nieuwsgierig!!!!)
Jij vindt mij niet meer lief...quote:
Bonkige Leernicht!quote:
Ow dat geldt dan ook voor mijquote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet oud; dat maakt mij 'interessant'...
Wanouweer ?quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Bonkige Leernicht!
En terecht!quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet meer lief...![]()
Traingay leader of the Trains angels was je toch?quote:Op maandag 5 september 2005 20:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wanouweer ?![]()
Ik rij helemaal geen Harley; heb niet eens m'n motorrijbewijs...![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet meer lief...![]()
Ja 't is weer een chaos.quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Gezellig hier.....
Zie je hoe het onspoort als Pos, Peace en jij weg zijn?quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Gezellig hier.....
Thanx... voel me gevleid.... trouwens we moeten binnenkort een keertje afspreken...quote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja 't is weer een chaos.
Jij ook nog een kusje![]()
Nu horen we weer bij de Tros.
Ja; en ons uniform bestaat uit fleurig & kleurig flanel, en niet uit ordinaire lappen dooie koe...quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Traingay leader of the Trains angels was je toch?
Ik ben er gewoon hoor....quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zie je hoe het onspoort als Pos, Peace en jij weg zijn?
Dan neem ik dat bonkige leernicht terug. En ruil ik het in voor Frank Goversfanaat!quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; en ons uniform bestaat uit fleurig & kleurig flanel, en niet uit ordinaire lappen dooie koe...![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; en ons uniform bestaat uit fleurig & kleurig flanel, en niet uit ordinaire lappen dooie koe...![]()
Mkay; daar kan ik mee leven...quote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan neem ik dat bonkige leernicht terug. En ruil ik het in voor Frank Goversfanaat!
Oh ja! Ik moet eerst even weten wanneer ik moet werken. En ik ga geld bij elkaar sprokkelenquote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thanx... voel me gevleid.... trouwens we moeten binnenkort een keertje afspreken...
quote:Op maandag 5 september 2005 20:16 schreef wyccie het volgende:
Tatyana Ali uit Fresh Prince
Of Lisa uit Saved by the bell![]()
Okay geef maar even een seintje als je zover bent ....quote:Op maandag 5 september 2005 20:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja! Ik moet eerst even weten wanneer ik moet werken. En ik ga geld bij elkaar sprokkelen
Doe niet zo cryptisch!quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm toch wel... had ik weer gedelete... dom![]()
Nee ik postte het nog een keer omdat ik dacht dat je het niet had gelezenquote:Op maandag 5 september 2005 20:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe niet zo cryptisch!Daar ben ik niet goed in. Bedoel je daarmee, nog in jouw vakantie, voor volgende week woensdag dus?
Klopt....quote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij wist nog wel dat ik vroeger een crush op haar had ook!
Dit is haar broer:quote:Op maandag 5 september 2005 20:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhm ja, aparte naam. Dat ik dat niet onthouden heb.![]()
Ze lijken wel heel veel op elkaar..... piece of cakequote:Op maandag 5 september 2005 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit is haar broer:
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 september 2005 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
* denkt dat ano een heel groot hoofd heeft om alles te onthouden![]()
Okee, maar jij gaat meestal in het weekend neem ik aan?quote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik postte het nog een keer omdat ik dacht dat je het niet had gelezenen een gokje op het plaatje.
Nee hoor hoeft niet nog in mijn vakantie. Ik ga elke 14 dagen naar Gorinchem, kan ik zo via Nijmegen rijden en langskomen.
Eigenlijk ben ik:quote:Op maandag 5 september 2005 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt....
* denkt dat ano een heel groot hoofd heeft om alles te onthouden![]()
Jason Voorheesquote:Op maandag 5 september 2005 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit is haar broer:
[afbeelding]
quote:
Ik ga altijd vrijdags naar Gorinchem, dus bij voorkeur op een vrijdag.... Maandagochtends weer terug ...quote:Op maandag 5 september 2005 20:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Okee, maar jij gaat meestal in het weekend neem ik aan?
Ik doe niet aan ochtendenquote:Op maandag 5 september 2005 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga altijd vrijdags naar Gorinchem, dus bij voorkeur op een vrijdag.... Maandagochtends weer terug ...
ssssssstquote:Op maandag 5 september 2005 20:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Illegale waren aan het verhandelen Diaan? Dacht dat dat mijn taak was hierzo.![]()
Kunstenaar. Wel NL.quote:Op maandag 5 september 2005 20:32 schreef wyccie het volgende:
Nederlandse acteur?
Bijtelaar of kladderaar ?quote:Op maandag 5 september 2005 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Kunstenaar. Wel NL.
Nee dat dacht ik alquote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ochtendenDus een vrijdag wordt het. Volgende week kan ik wel.
Trouwens...heb jij de kaartjes? Ik dacht Peace![]()
Hoezo ik heb het monopoly op alle illegale handel hier op Fok!.quote:
Fotoloog.quote:
'k ken alleen Corbijn...quote:Op maandag 5 september 2005 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Fotoloog.
Dit handeltje is toch langs je heen gegaan...quote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo ik heb het monopoly op alle illegale handel hier op Fok!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |