Nogal logisch, met maar een halve OP.quote:Op zondag 4 september 2005 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Grutjesnogantoe! Iemand was sneller!
Zijn jullie op dát punt van de relatie aanbeland ?quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef Berkery het volgende:
Ik wil graag even de groeten doen aan mijn vriendin die naast me zit
De verstandhoudingen kennende zou ik het tegenovergestelde voorstellenquote:Op zondag 4 september 2005 00:09 schreef Tokay het volgende:
Deze gebruiken we om slap te lullen te keuvelen, en in de andere posten en raden we uitsluitend plaatjes. Goed idee?
Mooi; op naar het toog-topic dus...quote:Op zondag 4 september 2005 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
De verstandhoudingen kennende zou ik het tegenovergestelde voorstellen
Gezellig samen internet-verslaafd, beter dan aan de crack als je het mij vraagtquote:Op zondag 4 september 2005 00:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zijn jullie op dát punt van de relatie aanbeland ?
't lijkt er wel op.quote:Op zondag 4 september 2005 20:03 schreef wyccie het volgende:
Moeten we hier nu verder?
Niets moetquote:Op zondag 4 september 2005 20:03 schreef wyccie het volgende:
Moeten we hier nu verder?
Ze is zelfs sneller dan jij denkt...quote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef wyccie het volgende:
Nuongirl, je bent snel!
Alleen klopt de TT niet, want dit is dan #348.
Ik lurk. Merken jullie het ?quote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nuongirl, je bent snel!
Alleen klopt de TT niet, want dit is dan #348. laat maar![]()
en waar is zoe dan?quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef Berkery het volgende:
Ik wil graag even de groeten doen aan mijn vriendin die naast me zit
Ik ga even kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je net zo goed meteen meespelen. Ken jij die kriebelaar ?
Ja, is gezellig.quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je net zo goed meteen meespelen. Ken jij die kriebelaar ?
Ik snap je nietquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 20:09 schreef Nuongirl het volgende:
Is ie van adel ?
Die iemand heeft het al gedaan.quote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef dolle_hond het volgende:
kan iemand m nog eens posten
Ik maande je tot het plaatsen van dat plaatje, maar toen mijn post er stond had je dat al gedaan. Vandaar mijn Edit.quote:
Ik was ook snel hequote:Op zondag 4 september 2005 20:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik maande je tot het plaatsen van dat plaatje, maar toen mijn post er stond had je dat al gedaan. Vandaar mijn Edit.
Inderdaad; geen wonder dat je niet van voorspel houdt...quote:
Hij schreef Sneeuwwitje ?quote:Hint: denk aan Disney.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef Treinhomo het volgende:
Inderdaad; geen wonder dat je niet van voorspel houdt...
Jij bent slim!quote:Hij schreef Sneeuwwitje ?
Ergo: één van de broertjes Grimm...Of Hans Christian Andersen .
Ikke ook niet; 't was 't betere hintwerk, gecombineerd met een snufje deductie wat 't 'm deed...quote:
Mooi, was ik dus niet de enigequote:Op zondag 4 september 2005 20:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke ook niet; 't was 't betere hintwerk, gecombineerd met een snufje deductie wat 't 'm deed...
Ik las seductiequote:Op zondag 4 september 2005 20:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke ook niet; 't was 't betere hintwerk, gecombineerd met een snufje deductie wat 't 'm deed...
Hij deed er wel iets mee, maar officieel is hij geen natuurkundige.quote:Op zondag 4 september 2005 20:32 schreef Treinhomo het volgende:
Dat móét wel 'n natuurkundige zijn...
(Groot)industriëel ?quote:Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef wyccie het volgende:
Hij deed er wel iets mee, maar officieel is hij geen natuurkundige.
Hij was slim. "Genius is one percent inspiration and 99 percent perspiration."quote:
quote:In tribute to this important American, (...) lights in the United States were dimmed for one minute on October 21, 1931, a few days after his death.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:39 schreef Treinhomo het volgende:
Thomas Alva Edison.
De combinatie.quote:Op zondag 4 september 2005 20:41 schreef wyccie het volgende:
![]()
Was het zijn uitspraak, of de quote over de lichten?
Ja, normaal is ie ouderquote:Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De combinatie.
Is een niet zo heel erg gangbaar plaatje van meneer, trouwens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |