Nogal logisch, met maar een halve OP.quote:Op zondag 4 september 2005 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Grutjesnogantoe! Iemand was sneller!
Zijn jullie op dát punt van de relatie aanbeland ?quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef Berkery het volgende:
Ik wil graag even de groeten doen aan mijn vriendin die naast me zit
De verstandhoudingen kennende zou ik het tegenovergestelde voorstellenquote:Op zondag 4 september 2005 00:09 schreef Tokay het volgende:
Deze gebruiken we om slap te lullen te keuvelen, en in de andere posten en raden we uitsluitend plaatjes. Goed idee?
Mooi; op naar het toog-topic dus...quote:Op zondag 4 september 2005 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
De verstandhoudingen kennende zou ik het tegenovergestelde voorstellen
Gezellig samen internet-verslaafd, beter dan aan de crack als je het mij vraagtquote:Op zondag 4 september 2005 00:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zijn jullie op dát punt van de relatie aanbeland ?
't lijkt er wel op.quote:Op zondag 4 september 2005 20:03 schreef wyccie het volgende:
Moeten we hier nu verder?
Niets moetquote:Op zondag 4 september 2005 20:03 schreef wyccie het volgende:
Moeten we hier nu verder?
Ze is zelfs sneller dan jij denkt...quote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef wyccie het volgende:
Nuongirl, je bent snel!
Alleen klopt de TT niet, want dit is dan #348.
Ik lurk. Merken jullie het ?quote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nuongirl, je bent snel!
Alleen klopt de TT niet, want dit is dan #348. laat maar![]()
en waar is zoe dan?quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef Berkery het volgende:
Ik wil graag even de groeten doen aan mijn vriendin die naast me zit
Ik ga even kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je net zo goed meteen meespelen. Ken jij die kriebelaar ?
Ja, is gezellig.quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je net zo goed meteen meespelen. Ken jij die kriebelaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |