quote:Op zondag 4 september 2005 22:17 schreef Z het volgende:
Hiėronymus van Alphen
Leuk!quote:
Hehe, die foto is geweldig!quote:
Ah, maar hier is het toch ook leuk? We hebben eindelijk weer een beetje zon.quote:
Tja Diaan en ik wonen nog niet samen he, dus dan is het in de vakantie leuker dan nu. Samen zijn is toch wel fijnerquote:Op zondag 4 september 2005 22:20 schreef wyccie het volgende:
Ah, maar hier is het toch ook leuk? We hebben eindelijk weer een beetje zon.
Van de straatnaambordjes ?quote:Op zondag 4 september 2005 22:21 schreef Z het volgende:
Deze is moeilijk, maar bijna iedereen kent meneer!
Wanneer gaat het dan wel gebeuren?quote:Op zondag 4 september 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja Diaan en ik wonen nog niet samen he, dus dan is het in de vakantie leuker dan nu. Samen zijn is toch wel fijner![]()
Maar Fok is wel een goede therapie![]()
Even google-en en ja, er zijn straten naar hem vernoemd. Maar daar ken je hem niet van denk ik, hij is bekend van een heel kort gedichtje.quote:
de planning is begint volgend jaarquote:
Yep.quote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef wyccie het volgende:
Z, is hij Nederlands?
gedichtjesquote:Op zondag 4 september 2005 22:26 schreef Z het volgende:
[..]
Even google-en en ja, er zijn straten naar hem vernoemd. Maar daar ken je hem niet van denk ik, hij is bekend van een heel kort gedichtje.
Oosten of Westen? Of komen jullie elkaar tegemoet en wordt het Nijmegen?quote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
de planning is begint volgend jaar![]()
Die 's dus van HvA...quote:Op zondag 4 september 2005 22:28 schreef wyccie het volgende:
gedichtjes![]()
Jantje zag eens pruimen hangen? (Maar die is niet zo heel erg kort vind ik.)
Oosten, Nijmegen is ons te schoonquote:Op zondag 4 september 2005 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oosten of Westen? Of komen jullie elkaar tegemoet en wordt het Nijmegen?
"Hier ligt Poot, hij is dood." ?quote:Op zondag 4 september 2005 22:26 schreef Z het volgende:
Even google-en en ja, er zijn straten naar hem vernoemd. Maar daar ken je hem niet van denk ik, hij is bekend van een heel kort gedichtje.
Heb je gister de hele nacht nog naar de Dode Dichters Almanak gekeken? Bizar, maar mooi programma is dat toch ...quote:Op zondag 4 september 2005 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
gedichtjes![]()
Jantje zag eens pruimen hangen? (Maar die is niet zo heel erg kort vind ik.)
quote:Op zondag 4 september 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
"Hier ligt Poot, hij is dood." ?
Shit, was ik vergetenquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oosten, Nijmegen is ons te schoon![]()
Nee, niet gezien eigenlijk. Alleen Bridges of Madison Countyquote:Op zondag 4 september 2005 22:33 schreef Z het volgende:
[..]
Heb je gister de hele nacht nog naar de Dode Dichters Almanak gekeken? Bizar, maar mooi programma is dat toch ...
Dan komt dat trouwen ook vanzelf nog wel 'n keer...quote:Op zondag 4 september 2005 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees net dat ik begin volgend jaar ga samenwonen... leuk![]()
![]()
cant wait
Nee, de Schoolmeester heeft het geschreven. Zei ik iets anders dan?quote:Op zondag 4 september 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens de overlevering heeft-ie dat dus niet zelf geschreven...
Ik ben enorm geemancipeerd en wacht op een aanzoek...quote:Op zondag 4 september 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
Dan komt dat trouwen ook vanzelf nog wel 'n keer...![]()
Tja moet Peaceman mij wel ten huwelijk vragen en hij wacht totdat ik hem ten huwelijk vraag....quote:Op zondag 4 september 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan komt dat trouwen ook vanzelf nog wel 'n keer...![]()
's kijken of 't goed visweer is.
Mea culpa...quote:Op zondag 4 september 2005 22:38 schreef Z het volgende:
Nee, de Schoolmeester heeft het geschreven. Zei ik iets anders dan?
quote:Op zondag 4 september 2005 22:40 schreef peaceman het volgende:
Ik ben enorm geemancipeerd en wacht op een aanzoek...![]()
Klassieke patstelling, dus...quote:Op zondag 4 september 2005 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Tja moet Peaceman mij wel ten huwelijk vragen en hij wacht totdat ik hem ten huwelijk vraag....![]()
Misschien moet iemand anders het maar voor ons doenquote:Op zondag 4 september 2005 22:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Klassieke patstelling, dus...
Neequote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef Treinhomo het volgende:
Zieleknijper ?
quote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
pff wat een grijze kerels allemaal... verlang bijna naar een gebouw..![]()
Mijn dude uit 'ALF' staat nog open...quote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
pff wat een grijze kerels allemaal... verlang bijna naar een gebouw..![]()
Je zoekt 'n Postiljon d'amour, dus ?quote:Op zondag 4 september 2005 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien moet iemand anders het maar voor ons doen![]()
Ik vind het echt prachtigquote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, ik hou van modern en glas, maar dit vind ik lelijk.
quote:Op zondag 4 september 2005 22:58 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtigHet staat in Barcelona. Zal ik het maar zeggen?
quote:Op zondag 4 september 2005 23:04 schreef Z het volgende:
[..]
Wat vind u er lelijk aan Meneer K9? En wat vind u wel een mooi gebouw?
Je moet 'm even opnieuw posten.quote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn dude uit 'ALF' staat nog open...
wel met dat dwaze pakje aanquote:Op zondag 4 september 2005 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, dat gekke carnavalstorentje! Die vind ik ook niet mooi zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |