Ja hee, het is niet de bedoeling dat je die in een keer goed hebt! Heb ik voor niks zijn afro weggewerkt.quote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
Bob Ross.
Sorry; ik zal volgende keer wat meer aan voorspel proberen te doen...quote:Op zondag 4 september 2005 20:57 schreef wyccie het volgende:
Ja hee, het is niet de bedoeling dat je die in een keer goed hebt! Heb ik voor niks zijn afro weggewerkt.
![]()
Niet zo plagenquote:Op zondag 4 september 2005 20:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sorry; ik zal volgende keer wat meer aan voorspel proberen te doen...![]()
Hmmm...de serie waar meneer bekend van is, is uitgezonden van 1986-1990.quote:Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, ik denk dat hij een psycholoog speelt. Hij heeft wel wat van Woody Allen![]()
En hij lijkt ook een beetje op Lance Henriksen. Maar volgens mij ken ik hem niet![]()
Zegt de zin 'Just kidding !!!' je iets ?quote:Op zondag 4 september 2005 21:16 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren wat ik toen op tv keek. Maar vast geen Engelse series, ik kon toen nog maar net Nederlands lezen.
Ja dat zegt me wel iets, maar niet wat jij bedoelt denk ikquote:Op zondag 4 september 2005 21:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zegt de zin 'Just kidding !!!' je iets ?
Je weet 't maar nooit...quote:Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef wyccie het volgende:
Ja dat zegt me wel iets, maar niet wat jij bedoelt denk ik![]()
'k ben veel te goed voor je...quote:Op zondag 4 september 2005 21:29 schreef wyccie het volgende:
Oh Alf ja...., maar die man nog steeds geen idee.
quote:
Ik ben kei lief joh...quote:
Mkay; parkeer 'm dan maar...volgende plaatje !quote:Ik vond Alf een stom beest, keek er ook nooit naar. Ik vind nog steeds dat die man op een dokter/psycholoog lijkt.
Is goed. Waarschijnlijk weet Mr_Ano het wel.quote:Op zondag 4 september 2005 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben kei lief joh...![]()
[..]
Mkay; parkeer 'm dan maar...volgende plaatje !
Haha, nee, maar ik vind het een goede opmerking. Ik zie wel wat je bedoelt!quote:Op zondag 4 september 2005 21:45 schreef Z het volgende:
Is het stiekem een vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |