Brothers in Arms was gewoon elke 2 minuten exact hetzelfde doen en was een van de meest dodelijk saaie shooters ooit imho. Spanning was werkelijk 0.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:12 schreef viezerdt het volgende:
In mijn ogen ging brothers in arms er helemaal niet overheen. Dat spel kreeg geen grip op me en ben dan ook halverwege gestopt.
Troo, spanning 0, en je kon nie eens tussen balkjes van hekken door schietenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Brothers in Arms was gewoon elke 2 minuten exact hetzelfde doen en was een van de meest dodelijk saaie shooters ooit imho. Spanning was werkelijk 0.
??? je rijd toch rond in een tank ??quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:01 schreef S1nn3rz het volgende:
COD![]()
Wat een belevenis online![]()
Alleen jammer dat er geen voertuigen in zaten![]()
In COD1 heb ik nooit 1 tank gezien waar ik zo in kon stappen onlinequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
??? je rijd toch rond in een tank ??
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:41 schreef Komakie het volgende:
De intensiteit van COD vond ik ongeëvenaard.
Dat was echt geweldig
Ik ben echt heel erg benieuwd naar deel 2(zoals iedereen denk ik
)
oooo oke op die manier... nee dat is wel jammer ja.. misschien dat het hier wel kan...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
In COD1 heb ik nooit 1 tank gezien waar ik zo in kon stappen online![]()
Ja maar ook voor de 360...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:56 schreef The-Chosen1 het volgende:
pc versie neem ik aan ?
op de site staat een trailerquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:47 schreef Arnold_fan het volgende:
Al een playable demo? En misschien de systeemeisen in OP?
in United Offensive (de add-on) wel..quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
In COD1 heb ik nooit 1 tank gezien waar ik zo in kon stappen online![]()
Wat ik kon vinden is dit, weet niet of dit de uiteindelijke systeem eisen zijn:quote:Op zondag 4 september 2005 00:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
op de site staat een trailerkon nog niks vinden over de system eisen..
quote:Op maandag 5 september 2005 18:28 schreef duckes het volgende:
[..]
Wat ik kon vinden is dit, weet niet of dit de uiteindelijke systeem eisen zijn:
Minimum Requirements
1, 4 GHz Prozessor (Celeron / Duron)
512 MB RAM
ATi Radeon 9200 / GeForce 4
Optimum Requirements
2, 5 GHz Prozessor (Athlon XP / Pentium 4)
1 GB RAM
ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900
2,5GHzquote:Op maandag 5 september 2005 18:28 schreef duckes het volgende:
[..]
Minimum Requirements
512 MB RAM
Optimum Requirements
1 GB RAM
Met de videokaart zit het wel in ordequote:Op maandag 5 september 2005 18:28 schreef duckes het volgende:
[..]
Minimum Requirements
512 MB RAM
Optimum Requirements
1 GB RAM
damm die zien er echt heel strak uit..quote:
Waar heb je het gespeeld? Ik dacht dat het nog niet uit was, ook nog geen demo?quote:Op zondag 25 september 2005 15:15 schreef Fliepke het volgende:
Het speelt ook wel aardig. Ik heb het een paar minuutjes mogen doen, en het is wederom weer heel intens met heel veel vijanden en gewoon lekker knallen
Dat klopt. Ik heb het gespeeld op een persevenment deze week. Was maar heel kort, zonder geluid, staand en op een slechte ondergrond met bobbelsquote:Op zondag 25 september 2005 19:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waar heb je het gespeeld? Ik dacht dat het nog niet uit was, ook nog geen demo?
Maar je hebt het wel gespeeldquote:Op zondag 25 september 2005 19:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb het gespeeld op een persevenment deze week. Was maar heel kort, zonder geluid, staand en op een slechte ondergrond met bobbels
Yup een of andere level in het midden oosten gok ik.quote:Op zondag 25 september 2005 19:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gespeeldIk wacht vol spanning tot hij in de winkels ligt. Waarschijnlijk zal ik hem eerst even moeten downen omdat hij in Amerika eerder uitkomt, maar voor de multiplayer moet je toch een originele hebben....
zoek je aandacht?quote:
amen, zelfde spel als 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:41 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik snap waarom mensen zo positief zijn over dit spel. Wat is nu het verschil met de vorige CoD? Het enige verschil zijn de graphics, die er dan wel weer fenomenaal mooi uit zien. Maar waar zijn bijvoorbeeld de physics? Ragdoll animaties? Interactie met de omgeving? Het is een grote statische bedoeling waar je de ene na de andere gescripte events triggert.
3 jaar geleden kon je nog met zo'n game aankomen, maar nu moet je wat mij betreft met wat beters komen.
Ik had er ook wat problemen mee, alleen de instellingen zijn wel chill opzichquote:Op woensdag 28 september 2005 03:31 schreef Arnold_fan het volgende:
Kun je wel de toetsen aanpassen? Ik ben hem nog aan het downen, maar hoorde dat dat niet kon
Maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef Gunner het volgende:
ruim 600 mb voor een demo, das nogal wat.
Same here, op mijn ene pc wel, op de andere nietquote:
forget it, het is niks meer dan een opgevoerde Q3 enginequote:Engine
Allereerst heeft Infinity Ward een geheel eigen grafische 3D-engine ontworpen die gezien de screenshots tot de absolute top behoort met overbelichting op helmen en het metaal van tanks en dergelijke. Verder is de kunstmatige intelligentie opgepompt en kent deze nu ook het begrip 'verberging'. Gooi je een rookgranaat, dan zal de tegenstander niet kunnen zien wat voor verrassende acties je gaat uitvoeren.
Squad
Net als bij Brothers in Arms zal je het bevel voeren over je squad en de teams daarin. 'supressive fire' en 'flanking' zijn ook in Call of Duty 2 elementen die integraal is in de gameplay. Dit komt het realisme ten goede. De levels in Call of Duty 2 zullen op meerdere manieren uit te spelen zijn.
Geen idquote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Same here, op mijn ene pc wel, op de andere nietIk heb hem zelfs 2x gedownload, maar misschien is er toch iets fout gegaan
Iemand een idee waarom hij niet wil uitpakken?
ehm niet dus... anders stond dat er welquote:Op woensdag 28 september 2005 14:27 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
forget it, het is niks meer dan een opgevoerde Q3 engine
Dat komt omdat FarCry met een heel ander idee is opgezet. COD is expres scripted opgezet om zo een intensere ervaring te krijgen. Niet om een zo random mogelijke gameplay te krijgen.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:45 schreef McDBigMac het volgende:
Demo ziet er mooi uit, maar inderdaad scripting galore. Waarom doen er niet meer ontwikkelaars zoiets als in FarCry? Ik ben zowiezo niet zo'n WW2 game fan maar de gameplay is dermate onorgineel dat ik m niet hoef te hebben.
Zat games hebben dat (Far Cry is een voorbeeld), maar CoD2 niet volgens mij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:00 schreef monco76 het volgende:
weet iemand of je in COD 2 ook beter gebruik kunt maken van het terrein? dwz als je je achter een bosje verstopt dat je ook niet gezien wordt? dat heeft volgens mij alleen de game Vietcong tot nu toe kunnen laten zien.
Ik denk eigenlijk dat de tegenstanders daar niet de intelligentie voor hebben. Daarnaast heb ik het idee dat het altijd heel druk op je scherm zal zijn en de tegenstanders van alle kanten komen en dus altijd onder vuur ligtquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:00 schreef monco76 het volgende:
weet iemand of je in COD 2 ook beter gebruik kunt maken van het terrein? dwz als je je achter een bosje verstopt dat je ook niet gezien wordt? dat heeft volgens mij alleen de game Vietcong tot nu toe kunnen laten zien.
Damn! Point du Hoc!quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
damm die zien er echt heel strak uit..
ik heb het dan ook over multiplayer-mode, in Vietcong heb ik de mooiste tricks kunnen uithalen om mensen om te leggen.. achter een struik kruipen, tegenstander voorbij laten lopen en met een mes in de rug steken want hij ziet je gewoon niet. Of gewoon een mooie positie innemen op een heuvel tussen de bomen en vervolgens 20 man 1 voor 1 omleggen, en zij maar zoeken waar die shots vandaan komen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de tegenstanders daar niet de intelligentie voor hebben. Daarnaast heb ik het idee dat het altijd heel druk op je scherm zal zijn en de tegenstanders van alle kanten komen en dus altijd onder vuur ligt
Ah zo, je wilt campenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:56 schreef monco76 het volgende:
[..]
ik heb het dan ook over multiplayer-mode, in Vietcong heb ik de mooiste tricks kunnen uithalen om mensen om te leggen.. achter een struik kruipen, tegenstander voorbij laten lopen en met een mes in de rug steken want hij ziet je gewoon niet. Of gewoon een mooie positie innemen op een heuvel tussen de bomen en vervolgens 20 man 1 voor 1 omleggen, en zij maar zoeken waar die shots vandaan komen.
Ik zeg ook niet dat zware scripting per definitie nodig is voor een intensere ervaring. Ligt er maar aan hoe je intens defineert.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:55 schreef McDBigMac het volgende:
Ik vond die vrijheid juist heel intens bij FarCry, daardoor werd t rete spannend. FC was trouwens niet vrij van scripting maar de tegenstanders gaven blijk van enige "intelligentie". Kortom, die zware scripting is niet noodzakelijk voor een intense ervaring, dat kan ook op andere manieren en de oplossing van COD2 lijkt langzamerhand te veel van het zelfde.
Wat zal er zoal anders zijn aan de COD2 multiplayer?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:45 schreef Incolumis het volgende:
cod2 is ook meer bedoeld voor de multiplayer he, cod1 begint nu een beetje saai te worden
sohe, voor COD 2 -_-.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:03 schreef thefunny het volgende:
Ik ga voor COD 2 zelfs een hele nieuwe PC aanschaffen. Met 24 inch TFT scherm, op en top gamen!
nee Search & Destroy zal waarschijnlijk weer het populairst zijn, samen met TDMquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:33 schreef Atreidez het volgende:
Is die multiplayer van COD2 objective based, of deathmatch? Of iets anders ofzo.. Lijkt me wel grappig, maar met deze maps die zo rechtlijnig zijn niet echt
Waar ik trouwens nog aan zat te denken.. Je schiet met een Thompson, maar hadden de britten (dat zijn t toch in de demo?) die wel tot hun beschikking
Ik heb COD 2 op een 3,2 Ghz PC gespeeld met een Geforce 6600 met 128 MB videogeheugen en 1024 MB RAM met alles op high, en ik kan je vertellen dat het ernstig stoterig overkwam. Nieuwe PC, 3,8 Ghz en een Geforce 7800 GTX moet het wel kunnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
sohe, voor COD 2 -_-.
Men dit spel draait op het meeste low-end systeem dat er bestaat volgens mij. Zeg dat ik schaf me een high-end systeem aan voor de unreal3 engine of voor F.E.A.R.. Die hebben dat ook nodig, ik zie niet in waarom je een high-end systeem moet hebben voor COD2. Er zitten niet eens physics in of een fatsoenlijk dynamic light systeem
Ik draaide hem op een 2.4 GHZ Geforce ti4200 en 1024 werkgeheugen, maar dat ging primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:44 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ik heb COD 2 op een 3,2 Ghz PC gespeeld met een Geforce 6600 met 128 MB videogeheugen en 1024 MB RAM met alles op high, en ik kan je vertellen dat het ernstig stoterig overkwam. Nieuwe PC, 3,8 Ghz en een Geforce 7800 GTX moet het wel kunnen.
Dan zit er gewoon iets verkeerd in je pc!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:44 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ik heb COD 2 op een 3,2 Ghz PC gespeeld met een Geforce 6600 met 128 MB videogeheugen en 1024 MB RAM met alles op high, en ik kan je vertellen dat het ernstig stoterig overkwam. Nieuwe PC, 3,8 Ghz en een Geforce 7800 GTX moet het wel kunnen.
En jij bent kapiteinquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:51 schreef grasmat het volgende:
call of duty is vandaag verscheept, morgen ligt hij in de VS in de winkels
Hij was gisteren al te koop in de US, overigens wordt verscheping in de US niet per boot gedaanquote:
Ik zie nog steeds niks op ftdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hij was gisteren al te koop in de US, overigens wordt verscheping in de US niet per boot gedaan![]()
Ik kijk ook al dagen elk half uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat wel opvallend is: Geen health!
Je krijgt af en toe de melding: You are hurt, get some cover! Dan is het duiken en rennen en een beetje uitblazen tot de rode waas weg is, en dan kan je gewoon verder. (Na 3 keer geraakt te zijn heb je dat ongeveer).
Same here.quote:
je geeft het zelf al aan (crappy pcquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Draait voor geen meter op m'n P4 2400 Mhz met Radeon 9800 Pro en 1 Ghz geheugen.
Ik speel em wel op m'n 360!
Misschien op direct x 7 mode zetten? Ergens in opties > graphics in het menu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Draait voor geen meter op m'n P4 2400 Mhz met Radeon 9800 Pro en 1 Ghz geheugen.
Maar dan heb je crappy graphics.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:32 schreef cockhuyt het volgende:
[..]
Misschien op direct x 7 mode zetten? Ergens in opties > graphics in het menu.
Het ziet er dan net iets beter uit dan call of duty, goed genoeg dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar dan heb je crappy graphics.
Groot gelijk dat hij hem op de 360 speelt.
Mja, ik speel het toch liever op een 360.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:13 schreef cockhuyt het volgende:
[..]
Het ziet er dan net iets beter uit dan call of duty, goed genoeg dus.
Mja, denk dat je videokaart het niet zo leuk vindt, maar in Directx 7 mode moet hij het wel trekken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:21 schreef Dos37 het volgende:
Ik wil hem ook zeker maar ik denk dat het krap word met mijn PC
AMD 2600+
1 gig intern
9600 pro 128MB
Dat word niet wat.
Ja precies. Hopelijk trekt ie F.E.A.R. ook nog een beetje anders word het uitkijken naar een nieuwequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mja, denk dat je videokaart het niet zo leuk vindt, maar in Directx 7 mode moet hij het wel trekken.
Denk dat hij daar wel wat moeite mee gaat krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies. Hopelijk trekt ie F.E.A.R. ook nog een beetje anders word het uitkijken naar een nieuwe
Op de meeste wel, al kan je dan geen 4x aa enzo doen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:58 schreef linuxje het volgende:
ik heb zelf amd xp 2000 met gf6800 512 mb geheugen en hij doet wel, niet super maar hij doet, op amd xp 2400 met radeion 9600 en 512 mb geheugen gaat ie vloeiend dus hij moet goed te spelen zijn op de meeste pc's
Leuk zeg, pimpen met warez.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:24 schreef rudedeltadude het volgende:
ben net een uurtje of 2 bezig met spelen van de single player!
WOW! Wat is ie vet zeg!!!!
Heb um "gekocht" in een "pre"-release![]()
Hij is errug goed... zelfs de trainingsmissies zitten al vol actie!
Ontzettend cool, vet geluid, veel actie en onwijs vette graphics!!!
Iemand jaloers???![]()
![]()
![]()
![]()
ik zal jou eens pimpen, mafkeesquote:
Omdat ie gelijk heeft?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik zal jou eens pimpen, mafkees
nee, omdat ie een mod is...quote:
huh, ik draai hem met een P4, 2.4ghz 1ghz geheugen en een radeon 9600pro op 1280x1024 met details op z'n hoogst nog vloeiendquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik zal jou eens pimpen, mafkees
er lopen zoveel moffen rond...gezien wordt je wel. maar je kan wel achter van alles schuilen. er zijn nu meer stukken waar duidelijk hoogte verschillen en alles in het terrein is. snipen met een rifle gaat echt niet. die gasten die achter een muurtje staan en een metalen obstructie op 300-400m afstand. probeer maar es netjes tussen alles door te schieten en een headshot te krijgen. heb meestal een kwart magazijn nodig om dat voor elkaar te krijgenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:00 schreef monco76 het volgende:
vind het ook maar raar. ik heb een P4 2.6 ghz met Radeon 9600XT 128mb en 512mb geheugen en loopt op 1280x1024 en alles op high helemaal vloeiend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je DirectX 7 of 9? Want op je screens ziet het er niet heel bijzonder uit moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:04 schreef Enyalius het volgende:
bij mij draait ie ook prima op 1ghz geheugen, radeon 9700 pro 128mb, p4 2.5ghz. drivers voor de radeon zijn verre van uptodate en me pc heeft al 2 weken geen herstart meer gehad dus geheugen is ook al redelijk vol weer. ik speel trouwens op 1024x7nogwat als resolutie en alles op high zonder problemen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:02 schreef DaFan het volgende:
Die missie van de Russen op het treinstation vond ik nog het mooist (nog niet verder gegaan).
die missie was inderdaad erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.briljant. daarna krijg je dan de missie waar ik zelf nu zit.Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
directx 9.0c ofzo, is het dat ik heb. dat is dan wel weer de laatste nieuwe die er was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Doe je DirectX 7 of 9? Want op je screens ziet het er niet heel bijzonder uit moet ik zeggen.
Mijn P4 2,8 ghz met 1gB en Radeon X600 trok de demo namelijk niet echt geweldig met DirectX 9 rendering.
je bedoelt 1 gb, niet 1 ghzquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:11 schreef Enyalius het volgende:
2 schijfjes van 512 = 1ghz. zo duidelijker?
of een andere combinatie, zolang het einde maar 1ghz is
beetje iemand die verstand heeft van pc's die weet dat wel
Screens zijn misschien niet fantastisch, maar de manier waarop (bv bij de opgeblazen gebouw) je met z'n allen de boel bestormt...echt te geniaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:10 schreef Blinker het volgende:
Ik vind de screens ook niet geweldig...
Jah klopt...dat opblazen is ook wel nieuwig en cool gedaan maar het bestormen is tofferquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:29 schreef Enyalius het volgende:
eigenlijk waren we niet aan het bestormen. het huis was leeggemaakt en wat bommen geplaatst. we bekijken nu ons werk op afstand
en inderdaad. de sfeer en alles zodra je er in zit is geweldig. straks na het eten weer verder spelen.
Wat zijn je systeem specificaties? Het ziet er netjes uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:00 schreef Enyalius het volgende:
eens kijken of deze screenies wat mooier zijn dan voor jullie
[afbeelding]
[afbeelding]
kan nog mooier maar dan gaat me pc beetje haperen
Dat klinkt dramatischerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:19 schreef Enyalius het volgende:
geld? valt mee. zo duur is een redelijke videokaart tegenwoordig ook niet meer.
ga ik de zomer weer eens een nieuwe halen. zoals ik elke 3-4 jaar doe. koop ik meteen de op 1 na beste die op dat moment uit is
Dit volg ik even niet, wat houd mussle flashen in?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:16 schreef BMH het volgende:
Wat ik heel erg fout vindt aan de multiplayer mode: Mensen die de directX9 functies aan hebben kunnen dankzij mussle-flashes zien waar de vijand zich schuild houd. Mensen die de game op directX7 draaien kunnen dit niet zien.
Ongebalanceerd: mensen met meer geld krijgen een voorsprong in dit spel.
Stel iemand schiet vanuit een raamopening. De speler die een goede 3d kaart heeft ziet dan grootse flitsen van het geweer op de muren. De andere speler die het spel niet op directx9 kan draaien ziet helemaal geen flitsen en weet dus niet waar de vijand zich schuil houd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:03 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dit volg ik even niet, wat houd mussle flashen in?
Hej, daar ben ik voorbijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:00 schreef Enyalius het volgende:
eens kijken of deze screenies wat mooier zijn dan voor jullie
[afbeelding]
[afbeelding]
kan nog mooier maar dan gaat me pc beetje haperen
Wat voor systeem heb je dan in godsnaam samengesteld of besteld?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bij mij hapert de pc ook snel ookal heb ik een vrij recente...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:46 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wat voor systeem heb je dan in godsnaam samengesteld of besteld?
Hier loopt die als een zonnetje met alles op z'n maximum en op 1024x768.Ik speel op 70hertz, 1280*1024.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 3,20ghz, 1GB Ram met een videokaart GForce 6600.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Mijn 9800 pro heb ik gekocht voor 130 euro. Valt opzich goed te doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:16 schreef BMH het volgende:
Wat ik heel erg fout vindt aan de multiplayer mode: Mensen die de directX9 functies aan hebben kunnen dankzij mussle-flashes zien waar de vijand zich schuild houd. Mensen die de game op directX7 draaien kunnen dit niet zien.
Ongebalanceerd: mensen met meer geld krijgen een voorsprong in dit spel.
Wat heb je voor de rest voor systeem, en wat geeft COD2 aan als optimale instellingen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 04:54 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens. Mijn 9800 pro heb ik gekocht voor 130 euro. Valt opzich goed te doen.
Hoe meet je de fps?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:14 schreef mschol het volgende:
op een amd 2600+ (1.9ghz) 1.25GB ram
geforce 6800 128MB draait ie hier op 1280x1024 met alles high (zonder AA, met AF) vloeiend (lees: rond de 20-30 fps)
zodra AA aangaat schiet de fps onderuit
ow enuh ben nooit echt een eerlijke speler geweest:
iemand cheats voor het spel (al zal ik em wel kunnen voltooien op regular denk ik zo..)
hrder wordt toch lastig, zo goed ben ik nou ook weer niet
je moet voor jezelf bepalen wat je het ;lekkerst vind draaien..quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:59 schreef Arnold_fan het volgende:
En hoe meer fps hoe beter de game draait? Dus je zou op verschillende resoluties kunnen kijken wat het fps is en op basis daarvan je resolutie kunnen kiezen?
ligt er helemaal aan wat je zelf lekker vind...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:13 schreef Arnold_fan het volgende:
Bij standaard systeem geeft hij bij mij 50 en 100 FPS aan, bij 1024 heb ik nog 40. Ik kan dus op 1024 spelen zonder problemen?
Hoe hoog heb je je settings dan wel niet? Je systeem is nou niet bepaald slecht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef kippiej het volgende:
Ik heb echt een kutfps
Zit telkens te kloten met die settings, maar hij wordt gewoon niet lekker vloeiend.
Zit ik wel op 60 fps in een klein kamertje, zodra ik buiten stap dan daalt ie naar de 18-22 fpsDaar is echt geen fuck aan.
Pc:
2800+ , 1024MB, Radeon X800XT PE
Op welke resolutie speel je dan? Want je hebt wel een goede videokaart.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef kippiej het volgende:
Ik heb echt een kutfps
Zit telkens te kloten met die settings, maar hij wordt gewoon niet lekker vloeiend.
Zit ik wel op 60 fps in een klein kamertje, zodra ik buiten stap dan daalt ie naar de 18-22 fpsDaar is echt geen fuck aan.
Pc:
AA al eens uitgezet??quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef kippiej het volgende:
Ik heb echt een kutfps
Pc:
40fps is snel zat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:13 schreef Arnold_fan het volgende:
Bij standaard systeem geeft hij bij mij 50 en 100 FPS aan, bij 1024 heb ik nog 40. Ik kan dus op 1024 spelen zonder problemen?
60 Hz TV's zijn sneller dan 40 FPSquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
40fps is snel zat.
Ik weet niet precies hoeveel fps tvbeelden zijn maar dat is lager dan 40fps.
en wat is jou onderbouwing daarvan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:32 schreef Fillipe het volgende:
Het is beter om op 1024 x 768 te spelen met 4x AA dan op 1280 x 1024 zonder AA.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:55 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Las het een keer op Tweakers, nou een betere onderbouwing kan je niet hebben
niemand die mij kan helpen? niemand die dit punt van het spel al voorbij is?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:29 schreef Richardfun het volgende:
Ok, ik heb even een vraag. Zit nu bij de US campaign, en ben bovenaan de klif. Dan wordt er gezegd dat de guns er niet zijn, en dat je naar rallypoint Baker moet gaan. Ik snap er alleen niets van waar ik nu heen moet. Ben nog nooit in de buurt van de ster op mn radar gekomen, en het is me gewoon helemaal niet duidelijk waar ik heen moet. Moet ik de trenches in, of 'bovengronds' blijven?
misschien wordt er in de drivers instellingen zoals FA en AA geforceerd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Draait voor geen meter. Reso op 800 x 600....AA uit. In gebouwen gaat het nog wel maar als ik eenmaal buitenkom daalt m'n FPS naar onder de 10...
P4 2400, Radeon 9800 Pro, 1gb geheugen.
daar kan ik je helaas nietr verder mee helpen daar ken ik de ATI driuvers niet goed genoeg voorquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm hoe check of fix ik dat?
ik heb het dus met spellen dat kartelrandjes worden weggewerkt (voor mijn ogen dan) oor een hogere resolutie te kiezen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:13 schreef peristilius het volgende:
In DX 9 is het alleen wel veeeeel mooier.
Als de AA goed is maakt de resolutie trouwens niet heel veel uit, ik speel FEAR liever op 800x600 met AA aan dan op 1024x768 zonder AA. Kartelrandjes worden gewoon heel goed weggewerkt door AA.
FX5700 > flop (zeer zwakke DX9 implementatie, net zoals de rest van de Geforce 5 serie) > automatische terugschakeling naar DX8(.1) of DX7 in de meeste DX9 gamesquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef jap85 het volgende:
Het is iig duidelijk dat deze game geoptimised is voor Nvidia kaarten (is ook aangegeven trouwens), cker omdat ik lees dat mensen met veel betere PC's dan ik heb (maar met ATI kaart) de game minder kunnen draaien dan ik met men FX 5700 128 mb budget kaartje![]()
En daar sluit ik me volledig bij aan, het kan me nog niet echt boeien al ziet het er wel leuk uit en is dit ook wel mijn genre. Even de singeplayer afmaken en dan mag die mooi rusten in m'n prullenbakje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:16 schreef Incolumis het volgende:
maar ik vind het wel weer veel van hetzelfde.
Dat zijn dus niet de standaard drivers die je op de website van de fabrikant kunt downloaden maar aangepaste drivers. Verschilt het qua kwaliteit erg veel? of is het alleen dat je meer kunt instellen? En werken die drivers met alle nvidea kaarten ook de oudere generaties?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:42 schreef Blinker het volgende:
Ik heb mn drivers maar es geupdate en het verschil is gigantisch. ( omega drivers )
Eerst ging CoD2 haperen met AAx2/x4 en nu gaat het perfect
Kwaliteit is gewoon hetzelfde. En ja je hebt nu ook veel meer opties.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat zijn dus niet de standaard drivers die je op de website van de fabrikant kunt downloaden maar aangepaste drivers. Verschilt het qua kwaliteit erg veel? of is het alleen dat je meer kunt instellen? En werken die drivers met alle nvidea kaarten ook de oudere generaties?
Ja daarom keek ik er ook zo van op dat ik COD 2 zo goed kon draaien, (heb deze kaart destijds ook gekocht omdat ik een goedkoop kaartje met tv out wilde, games speel ik amper meer op mn pc omdat ie toch overal te traag voor is)quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
FX5700 > flop (zeer zwakke DX9 implementatie, net zoals de rest van de Geforce 5 serie) > automatische terugschakeling naar DX8(.1) of DX7 in de meeste DX9 games
Voor iets betaalbaars zou ik op zoek gaan naar een 9800 pro of iets in de Geforce 6 serie, Geforce 6600 ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef Martijn85 het volgende:
Ik draai hem op P4 3.0ghz, 1gb ram en een FX5900 maar hij draait echt bagger.
Weet iemand een goede betaalbare AGP kaart, aangezien mijn mobo geen PCI-express ondersteunt?
ik heb 2 weken geleden de geforce 6800 (asus v9999\TD) gehaald voor 130 euroquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand een goede betaalbare AGP kaart, aangezien mijn mobo geen PCI-express ondersteunt?
6800LE is een aanraderquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef Martijn85 het volgende:
Heb je dan verder mooier beeld? Want er moet toch wel iets zijn om dit te rechtvaardigen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:32 schreef mschol het volgende:
damn...
d'r zit een hoop verschil tussen dx7 en dx9 mode..
van 10fps naar 40
Is dat de Gamers Edition?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 2 weken geleden de geforce 6800 (asus v9999\TD) gehaald voor 130 euro
misschien is die nog te krijgen,,
leuk kaartje voor weinig geld..
en de overclokc mogelijkheden zijn kennelijk erg goed
ik merk nagenoeg geen verschilquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:16 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Heb je dan verder mooier beeld? Want er moet toch wel iets zijn om dit te rechtvaardigen?
nee de normale V9999/TD 128MB DDR ram:quote:
De laatste engelse campain is Caen, en dat is chronologisch na D-Day, dus ik denk dat daarom D-Day beschikbaar is geworden. Ben zelf toen ook gelijk die amerikanen gaan spelen, superkicke! Ik kwam trouwens na dat level tijdens m'n zoektocht op inet een foto tegen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nu bij de 4de campagne. Heb de Russen uitgespeeld, daarna de Engelse in Afrika. Nu kreeg ik D-day maar aan het eind van de campagne stond er weer Engelse
Nee, zie een paar posts terug, daar gaf ik ook al aan dat ook al is de fps laag ik eigenlijk weinig verschil merk. Het is niet zo dat ik het beeld zie schokken en ik een soort van diavoorstelling krijg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:13 schreef punkjunk het volgende:
ik vind het wel grappig dat de reactie best ver uit een lopen.
zelf heb ik de demo wel 30x gespeelt en hij blijft gewoon kicke vind ik zelf. ik speel op een simpel systheem met 768mb ram en een g-force fx5200 met een frame rate van 20 op 800x600.. op de hoogste instellingen in de demo haal ik 10 FPS maar eigelijk merk ik niet echt veel verschil ofzo in het spel zelfligt dat aan mij of is het 'op zen minst 40 fps' gewoon een ontzettend luxe probleem?
en natuurlijk ga ik em vrijdag meteen halen![]()
oh sorry ik had niet het hele topic doorgelezen. als ik AA op 2x zet krijg ik op de 1024x768 toch nog een frame rate van ommenabij 20.. bij de rit naar het stadje "maar" 12-15 maar in het spel zelf 20-25quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, zie een paar posts terug, daar gaf ik ook al aan dat ook al is de fps laag ik eigenlijk weinig verschil merk. Het is niet zo dat ik het beeld zie schokken en ik een soort van diavoorstelling krijg.
ik hoef ook geen hpoge fps perse maar het verschil van 40 t.o.v. 10 is wel een erg verschil (dx9 en dx7 mode)quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:53 schreef xFriendx het volgende:
Ik snap alleen niet dat mensen zo'n hele hoge fps willen hebben. Zelfs bij een vrij lage fps schokt het bij mij echt niet, ook al dropt de fps op een moment van beschietingen en ontploffingen wellicht wel vrij fors, maar schokken doet het beeld niet.
[[url=http://img394.imageshack.us/img394/3029/shot00480ee.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img394.imageshack.us/img394/3633/shot00511yh.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img467.imageshack.us/img467/6959/shot00465nq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Instellingen zijn:
1024x768
Trillinear
AAx4
DX9
en dit op een
P4 2.6gzh
1 gig ram
ati 9600 256mb
(overigens is dit de demo, ik wacht gewoon tot ik em in de winkel kan kopen)
Er is een Private server gebeuren maar die moet je zelf maar zoeken. Kheb m zelf nog niet getest btw...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:10 schreef Roellio het volgende:
Iemand een idee hoe de key te omzeilen bij multiplayer?
Ik beloof dat ik 'm zal kopen als 'ie bevalt!
Ik speel hem anders wel..... Als je Xfire hebt kun je alle servers zien, ook de bewerkte. Add me anders op Cyborg1983quote:Op woensdag 2 november 2005 00:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Er is een Private server gebeuren maar die moet je zelf maar zoeken. Kheb m zelf nog niet getest btw...
Voor de normale MP denk ik niet dat het mogelijk is eromheen te komen.
Eerst de SP maar s uitspelen. Daarna zie ik wel of ik MP ga spelen en kijken of het kan met deze versiequote:Op woensdag 2 november 2005 11:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik speel hem anders wel..... Als je Xfire hebt kun je alle servers zien, ook de bewerkte. Add me anders op Cyborg1983
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uitgespeeld!
Cool spel, meer van hetzelfde maar dat is niet erg. Oorlog blijft toch het beste FPS genre vind ikAl met al een vette SP campagne met mooie beelden en vooral mooie muziek!
Op het eind van de aftiteling staat er nog een leuke opmerking:He..die opmerking heb ik ff gemist...heb 'm ook uitgespeeld. Vond 'm wel leuk. Volgende keer misschien niet "easy" spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uitgespeeld!
Cool spel, meer van hetzelfde maar dat is niet erg. Oorlog blijft toch het beste FPS genre vind ikAl met al een vette SP campagne met mooie beelden en vooral mooie muziek!
Op het eind van de aftiteling staat er nog een leuke opmerking:Die zin heb ik ergens vaker gezien, weet alleen niet meer waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben nu in de Tiger missie van USA ik vind die donkere settings wel heel erg![]()
Overdag zie je bijna niets, en ik kan de monitor ook niet zo instellen dat ik wel meer zou kunnen zien.![]()
Beetje jammer, na elk level zet ik em al weer uit, het is iets teveel van hetzelfde.
From feudal serf to spender.
Bij nedgame in Groningen was ie goedkoper, alleen staat ie nu op uitverkocht. Ik denk dat je voor een lage prijs in NL het beste naar de mediamarkt kunt gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef xFriendx het volgende:
Weet iemand ook winkels waar COD2 geen 60 euro is? Bijv Mediamarkt? Ik weet al dat de FRS em heeft voor 60, maar dat kan goedkoper denk ik (ik bedoel dus geen online shops).
Omdat je geen legale serial hebt en daardoor kom je alleen op onofficiele (gecrackte) servers en niet op de andere.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:17 schreef satecl het volgende:
vet vaag: bij sommige servers kan ik wel online, maar bij de meeste zegt ie: CD code niet goed ofzo....hoe kan dat, dta ie het bij sommige wle doet en bij anderen neit???
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Omdat je geen legale serial hebt en daardoor kom je alleen op onofficiele (gecrackte) servers en niet op de andere.
Vrij logisch niet?
media markt en lage prijzen voor softwarequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Bij nedgame in Groningen was ie goedkoper, alleen staat ie nu op uitverkocht. Ik denk dat je voor een lage prijs in NL het beste naar de mediamarkt kunt gaan.
Mediamrkt filialen verschillen van elkaar. De vestigingen in Groningen en Leeuwarden hebben m.i. lagere prijzen gehanteerd in vergelijking met andere winkels.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
media markt en lage prijzen voor software
nooit naar gekeken zeker:
cod2: 60 euro
Age of empires 355
Age of empires 3 collecters edition: 70 (!!)
hmmm ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mediamrkt filialen verschillen van elkaar. De vestigingen in Groningen en Leeuwarden hebben m.i. lagere prijzen gehanteerd in vergelijking met andere winkels.
Niemandquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:52 schreef pberends het volgende:
En is het altijd een dvd of is er ook een cdrom versie?
Mooi zo, bedankt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Voorzover ik weet alleen dvd versie![]()
Nee een vriend van me heeft op internet een cd versie besteld. Ik weet niet waar, alleen dat hij achteraf liever een dvd had gehad...quote:
edit: moet beter lezen op de site van GCshop:quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Nee een vriend van me heeft op internet een cd versie besteld. Ik weet niet waar, alleen dat hij achteraf liever een dvd had gehad...
quote:Let op, dit is een DVD; u dient dus in bezit te zijn van een DVD speler wilt u de game kunnen spelen!
bij Play.com is de prijs 43.49quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Nee een vriend van me heeft op internet een cd versie besteld. Ik weet niet waar, alleen dat hij achteraf liever een dvd had gehad...
dat geldt in alle missies:quote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Gamedemon het volgende:
kheb em uitgespeeld, echt geweldig vond ik em niet
Ik vond de eerste 3 britten missies het vetst, de laatste wat minder
maar het is iedere keer : Ga naar dit punt en schiet iedereen dood, geen afwisseling niks
Er zitten ook wat foutjes in het spel, zoals duitsers waarvan armen of benen door de muren heen steken, en je ze zo kan kapot schieten.
En de A.I. was ook irritant, elke keer dat er een granaat gegooit werd werd ie naar mij gegooit, nooit is naar iemand anders uit me squad, erg irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
dvd versie is maar 1 disc en dus geen disc swappingquote:Op zondag 6 november 2005 15:23 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
waarom zou ik de dvd versie boven de cd versie moeten verkiezen?
Omdat het makkelijker is, want het is maar 1 diskquote:Op zondag 6 november 2005 15:23 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
waarom zou ik de dvd versie boven de cd versie moeten verkiezen?
dat zou ik als argument hebben ja.. zeker omdat er geen prijs verschil tussen is..quote:Op zondag 6 november 2005 15:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Omdat het makkelijker is, want het is maar 1 disk
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:01 schreef Blinker het volgende:
Ik vind het spel niet echt een uitdaging
Bijna al uitgespeeld onderhand en ja ik speel het op Veteran
quote:Op zondag 6 november 2005 16:00 schreef Blinker het volgende:
Ik kan nog steeds maar niet Point du Hoc halen
3x3 missiesquote:Op maandag 7 november 2005 10:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ligt het aan mij of is COD2 een veel te kort spel? had hem in not-time al uitgespeelt. beetje jammer eigenlijk
ik heb hem op de normale mode uitgespeelt. vind er te weinig missies inzittenquote:Op maandag 7 november 2005 10:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
3x3 missies![]()
En als je em op easy zet is ie denk ik zo uitgespeeld.
Ja dat is wel zo, ik moet na dit level nog 1 van de USA. Het is ook steeds wel hetzelfde eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2005 10:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb hem op de normale mode uitgespeelt. vind er te weinig missies inzitten
ik vind hem ook iets tegenvallen. het blijft een briljant spel hoor daar niet van, maar gezien deel 1, had ik veel meer van deel 2 verwacht. en wat jij zegt. het is idd veel van het zelfde. veel dezelfde omgevingen. jammerquote:Op maandag 7 november 2005 10:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, ik moet na dit level nog 1 van de USA. Het is ook steeds wel hetzelfde eigenlijk![]()
de enige die ik op normal echt lastig vond waren point du hoc en hill100quote:Op maandag 7 november 2005 10:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
3x3 missies![]()
En als je em op easy zet is ie denk ik zo uitgespeeld.
yup idd erg jammer...quote:Op maandag 7 november 2005 13:10 schreef pberends het volgende:
Ik mis trouwens wederom een vlammenwerper. Doodzonde.
ja idd, de rest was best te doen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
de enige die ik op normal echt lastig vond waren point du hoc en hill100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.From feudal serf to spender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |