Ik kijk ook al dagen elk half uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat wel opvallend is: Geen health!
Je krijgt af en toe de melding: You are hurt, get some cover! Dan is het duiken en rennen en een beetje uitblazen tot de rode waas weg is, en dan kan je gewoon verder. (Na 3 keer geraakt te zijn heb je dat ongeveer).
Same here.quote:
je geeft het zelf al aan (crappy pcquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Draait voor geen meter op m'n P4 2400 Mhz met Radeon 9800 Pro en 1 Ghz geheugen.
Ik speel em wel op m'n 360!
Misschien op direct x 7 mode zetten? Ergens in opties > graphics in het menu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Draait voor geen meter op m'n P4 2400 Mhz met Radeon 9800 Pro en 1 Ghz geheugen.
Maar dan heb je crappy graphics.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:32 schreef cockhuyt het volgende:
[..]
Misschien op direct x 7 mode zetten? Ergens in opties > graphics in het menu.
Het ziet er dan net iets beter uit dan call of duty, goed genoeg dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar dan heb je crappy graphics.
Groot gelijk dat hij hem op de 360 speelt.
Mja, ik speel het toch liever op een 360.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:13 schreef cockhuyt het volgende:
[..]
Het ziet er dan net iets beter uit dan call of duty, goed genoeg dus.
Mja, denk dat je videokaart het niet zo leuk vindt, maar in Directx 7 mode moet hij het wel trekken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:21 schreef Dos37 het volgende:
Ik wil hem ook zeker maar ik denk dat het krap word met mijn PC
AMD 2600+
1 gig intern
9600 pro 128MB
Dat word niet wat.
Ja precies. Hopelijk trekt ie F.E.A.R. ook nog een beetje anders word het uitkijken naar een nieuwequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mja, denk dat je videokaart het niet zo leuk vindt, maar in Directx 7 mode moet hij het wel trekken.
Denk dat hij daar wel wat moeite mee gaat krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies. Hopelijk trekt ie F.E.A.R. ook nog een beetje anders word het uitkijken naar een nieuwe
Op de meeste wel, al kan je dan geen 4x aa enzo doen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:58 schreef linuxje het volgende:
ik heb zelf amd xp 2000 met gf6800 512 mb geheugen en hij doet wel, niet super maar hij doet, op amd xp 2400 met radeion 9600 en 512 mb geheugen gaat ie vloeiend dus hij moet goed te spelen zijn op de meeste pc's
Leuk zeg, pimpen met warez.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:24 schreef rudedeltadude het volgende:
ben net een uurtje of 2 bezig met spelen van de single player!
WOW! Wat is ie vet zeg!!!!
Heb um "gekocht" in een "pre"-release![]()
Hij is errug goed... zelfs de trainingsmissies zitten al vol actie!
Ontzettend cool, vet geluid, veel actie en onwijs vette graphics!!!
Iemand jaloers???![]()
![]()
![]()
![]()
ik zal jou eens pimpen, mafkeesquote:
Omdat ie gelijk heeft?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik zal jou eens pimpen, mafkees
nee, omdat ie een mod is...quote:
huh, ik draai hem met een P4, 2.4ghz 1ghz geheugen en een radeon 9600pro op 1280x1024 met details op z'n hoogst nog vloeiendquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik zal jou eens pimpen, mafkees
er lopen zoveel moffen rond...gezien wordt je wel. maar je kan wel achter van alles schuilen. er zijn nu meer stukken waar duidelijk hoogte verschillen en alles in het terrein is. snipen met een rifle gaat echt niet. die gasten die achter een muurtje staan en een metalen obstructie op 300-400m afstand. probeer maar es netjes tussen alles door te schieten en een headshot te krijgen. heb meestal een kwart magazijn nodig om dat voor elkaar te krijgenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:00 schreef monco76 het volgende:
weet iemand of je in COD 2 ook beter gebruik kunt maken van het terrein? dwz als je je achter een bosje verstopt dat je ook niet gezien wordt? dat heeft volgens mij alleen de game Vietcong tot nu toe kunnen laten zien.
vind het ook maar raar. ik heb een P4 2.6 ghz met Radeon 9600XT 128mb en 512mb geheugen en loopt op 1280x1024 en alles op high helemaal vloeiend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je DirectX 7 of 9? Want op je screens ziet het er niet heel bijzonder uit moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:04 schreef Enyalius het volgende:
bij mij draait ie ook prima op 1ghz geheugen, radeon 9700 pro 128mb, p4 2.5ghz. drivers voor de radeon zijn verre van uptodate en me pc heeft al 2 weken geen herstart meer gehad dus geheugen is ook al redelijk vol weer. ik speel trouwens op 1024x7nogwat als resolutie en alles op high zonder problemen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:02 schreef DaFan het volgende:
Die missie van de Russen op het treinstation vond ik nog het mooist (nog niet verder gegaan).
die missie was inderdaad erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.briljant. daarna krijg je dan de missie waar ik zelf nu zit.Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
directx 9.0c ofzo, is het dat ik heb. dat is dan wel weer de laatste nieuwe die er was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Doe je DirectX 7 of 9? Want op je screens ziet het er niet heel bijzonder uit moet ik zeggen.
Mijn P4 2,8 ghz met 1gB en Radeon X600 trok de demo namelijk niet echt geweldig met DirectX 9 rendering.
je bedoelt 1 gb, niet 1 ghzquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:11 schreef Enyalius het volgende:
2 schijfjes van 512 = 1ghz. zo duidelijker?
of een andere combinatie, zolang het einde maar 1ghz is
beetje iemand die verstand heeft van pc's die weet dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |