Ik had er ook wat problemen mee, alleen de instellingen zijn wel chill opzichquote:Op woensdag 28 september 2005 03:31 schreef Arnold_fan het volgende:
Kun je wel de toetsen aanpassen? Ik ben hem nog aan het downen, maar hoorde dat dat niet kon
Maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef Gunner het volgende:
ruim 600 mb voor een demo, das nogal wat.
Same here, op mijn ene pc wel, op de andere nietquote:
forget it, het is niks meer dan een opgevoerde Q3 enginequote:Engine
Allereerst heeft Infinity Ward een geheel eigen grafische 3D-engine ontworpen die gezien de screenshots tot de absolute top behoort met overbelichting op helmen en het metaal van tanks en dergelijke. Verder is de kunstmatige intelligentie opgepompt en kent deze nu ook het begrip 'verberging'. Gooi je een rookgranaat, dan zal de tegenstander niet kunnen zien wat voor verrassende acties je gaat uitvoeren.
Squad
Net als bij Brothers in Arms zal je het bevel voeren over je squad en de teams daarin. 'supressive fire' en 'flanking' zijn ook in Call of Duty 2 elementen die integraal is in de gameplay. Dit komt het realisme ten goede. De levels in Call of Duty 2 zullen op meerdere manieren uit te spelen zijn.
Geen idquote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Same here, op mijn ene pc wel, op de andere nietIk heb hem zelfs 2x gedownload, maar misschien is er toch iets fout gegaan
Iemand een idee waarom hij niet wil uitpakken?
ehm niet dus... anders stond dat er welquote:Op woensdag 28 september 2005 14:27 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
forget it, het is niks meer dan een opgevoerde Q3 engine
Dat komt omdat FarCry met een heel ander idee is opgezet. COD is expres scripted opgezet om zo een intensere ervaring te krijgen. Niet om een zo random mogelijke gameplay te krijgen.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:45 schreef McDBigMac het volgende:
Demo ziet er mooi uit, maar inderdaad scripting galore. Waarom doen er niet meer ontwikkelaars zoiets als in FarCry? Ik ben zowiezo niet zo'n WW2 game fan maar de gameplay is dermate onorgineel dat ik m niet hoef te hebben.
Zat games hebben dat (Far Cry is een voorbeeld), maar CoD2 niet volgens mij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:00 schreef monco76 het volgende:
weet iemand of je in COD 2 ook beter gebruik kunt maken van het terrein? dwz als je je achter een bosje verstopt dat je ook niet gezien wordt? dat heeft volgens mij alleen de game Vietcong tot nu toe kunnen laten zien.
Ik denk eigenlijk dat de tegenstanders daar niet de intelligentie voor hebben. Daarnaast heb ik het idee dat het altijd heel druk op je scherm zal zijn en de tegenstanders van alle kanten komen en dus altijd onder vuur ligtquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:00 schreef monco76 het volgende:
weet iemand of je in COD 2 ook beter gebruik kunt maken van het terrein? dwz als je je achter een bosje verstopt dat je ook niet gezien wordt? dat heeft volgens mij alleen de game Vietcong tot nu toe kunnen laten zien.
Damn! Point du Hoc!quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
damm die zien er echt heel strak uit..
ik heb het dan ook over multiplayer-mode, in Vietcong heb ik de mooiste tricks kunnen uithalen om mensen om te leggen.. achter een struik kruipen, tegenstander voorbij laten lopen en met een mes in de rug steken want hij ziet je gewoon niet. Of gewoon een mooie positie innemen op een heuvel tussen de bomen en vervolgens 20 man 1 voor 1 omleggen, en zij maar zoeken waar die shots vandaan komen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de tegenstanders daar niet de intelligentie voor hebben. Daarnaast heb ik het idee dat het altijd heel druk op je scherm zal zijn en de tegenstanders van alle kanten komen en dus altijd onder vuur ligt
Ah zo, je wilt campenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:56 schreef monco76 het volgende:
[..]
ik heb het dan ook over multiplayer-mode, in Vietcong heb ik de mooiste tricks kunnen uithalen om mensen om te leggen.. achter een struik kruipen, tegenstander voorbij laten lopen en met een mes in de rug steken want hij ziet je gewoon niet. Of gewoon een mooie positie innemen op een heuvel tussen de bomen en vervolgens 20 man 1 voor 1 omleggen, en zij maar zoeken waar die shots vandaan komen.
Ik zeg ook niet dat zware scripting per definitie nodig is voor een intensere ervaring. Ligt er maar aan hoe je intens defineert.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:55 schreef McDBigMac het volgende:
Ik vond die vrijheid juist heel intens bij FarCry, daardoor werd t rete spannend. FC was trouwens niet vrij van scripting maar de tegenstanders gaven blijk van enige "intelligentie". Kortom, die zware scripting is niet noodzakelijk voor een intense ervaring, dat kan ook op andere manieren en de oplossing van COD2 lijkt langzamerhand te veel van het zelfde.
Wat zal er zoal anders zijn aan de COD2 multiplayer?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:45 schreef Incolumis het volgende:
cod2 is ook meer bedoeld voor de multiplayer he, cod1 begint nu een beetje saai te worden
sohe, voor COD 2 -_-.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:03 schreef thefunny het volgende:
Ik ga voor COD 2 zelfs een hele nieuwe PC aanschaffen. Met 24 inch TFT scherm, op en top gamen!
nee Search & Destroy zal waarschijnlijk weer het populairst zijn, samen met TDMquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:33 schreef Atreidez het volgende:
Is die multiplayer van COD2 objective based, of deathmatch? Of iets anders ofzo.. Lijkt me wel grappig, maar met deze maps die zo rechtlijnig zijn niet echt
Waar ik trouwens nog aan zat te denken.. Je schiet met een Thompson, maar hadden de britten (dat zijn t toch in de demo?) die wel tot hun beschikking
Ik heb COD 2 op een 3,2 Ghz PC gespeeld met een Geforce 6600 met 128 MB videogeheugen en 1024 MB RAM met alles op high, en ik kan je vertellen dat het ernstig stoterig overkwam. Nieuwe PC, 3,8 Ghz en een Geforce 7800 GTX moet het wel kunnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
sohe, voor COD 2 -_-.
Men dit spel draait op het meeste low-end systeem dat er bestaat volgens mij. Zeg dat ik schaf me een high-end systeem aan voor de unreal3 engine of voor F.E.A.R.. Die hebben dat ook nodig, ik zie niet in waarom je een high-end systeem moet hebben voor COD2. Er zitten niet eens physics in of een fatsoenlijk dynamic light systeem
Ik draaide hem op een 2.4 GHZ Geforce ti4200 en 1024 werkgeheugen, maar dat ging primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:44 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ik heb COD 2 op een 3,2 Ghz PC gespeeld met een Geforce 6600 met 128 MB videogeheugen en 1024 MB RAM met alles op high, en ik kan je vertellen dat het ernstig stoterig overkwam. Nieuwe PC, 3,8 Ghz en een Geforce 7800 GTX moet het wel kunnen.
Dan zit er gewoon iets verkeerd in je pc!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:44 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ik heb COD 2 op een 3,2 Ghz PC gespeeld met een Geforce 6600 met 128 MB videogeheugen en 1024 MB RAM met alles op high, en ik kan je vertellen dat het ernstig stoterig overkwam. Nieuwe PC, 3,8 Ghz en een Geforce 7800 GTX moet het wel kunnen.
En jij bent kapiteinquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:51 schreef grasmat het volgende:
call of duty is vandaag verscheept, morgen ligt hij in de VS in de winkels
Hij was gisteren al te koop in de US, overigens wordt verscheping in de US niet per boot gedaanquote:
Ik zie nog steeds niks op ftdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hij was gisteren al te koop in de US, overigens wordt verscheping in de US niet per boot gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |