Brothers in Arms was gewoon elke 2 minuten exact hetzelfde doen en was een van de meest dodelijk saaie shooters ooit imho. Spanning was werkelijk 0.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:12 schreef viezerdt het volgende:
In mijn ogen ging brothers in arms er helemaal niet overheen. Dat spel kreeg geen grip op me en ben dan ook halverwege gestopt.
Troo, spanning 0, en je kon nie eens tussen balkjes van hekken door schietenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Brothers in Arms was gewoon elke 2 minuten exact hetzelfde doen en was een van de meest dodelijk saaie shooters ooit imho. Spanning was werkelijk 0.
??? je rijd toch rond in een tank ??quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:01 schreef S1nn3rz het volgende:
COD![]()
Wat een belevenis online![]()
Alleen jammer dat er geen voertuigen in zaten![]()
In COD1 heb ik nooit 1 tank gezien waar ik zo in kon stappen onlinequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
??? je rijd toch rond in een tank ??
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:41 schreef Komakie het volgende:
De intensiteit van COD vond ik ongeëvenaard.
Dat was echt geweldig
Ik ben echt heel erg benieuwd naar deel 2(zoals iedereen denk ik
)
oooo oke op die manier... nee dat is wel jammer ja.. misschien dat het hier wel kan...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
In COD1 heb ik nooit 1 tank gezien waar ik zo in kon stappen online![]()
Ja maar ook voor de 360...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:56 schreef The-Chosen1 het volgende:
pc versie neem ik aan ?
op de site staat een trailerquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:47 schreef Arnold_fan het volgende:
Al een playable demo? En misschien de systeemeisen in OP?
in United Offensive (de add-on) wel..quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
In COD1 heb ik nooit 1 tank gezien waar ik zo in kon stappen online![]()
Wat ik kon vinden is dit, weet niet of dit de uiteindelijke systeem eisen zijn:quote:Op zondag 4 september 2005 00:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
op de site staat een trailerkon nog niks vinden over de system eisen..
quote:Op maandag 5 september 2005 18:28 schreef duckes het volgende:
[..]
Wat ik kon vinden is dit, weet niet of dit de uiteindelijke systeem eisen zijn:
Minimum Requirements
1, 4 GHz Prozessor (Celeron / Duron)
512 MB RAM
ATi Radeon 9200 / GeForce 4
Optimum Requirements
2, 5 GHz Prozessor (Athlon XP / Pentium 4)
1 GB RAM
ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900
2,5GHzquote:Op maandag 5 september 2005 18:28 schreef duckes het volgende:
[..]
Minimum Requirements
512 MB RAM
Optimum Requirements
1 GB RAM
Met de videokaart zit het wel in ordequote:Op maandag 5 september 2005 18:28 schreef duckes het volgende:
[..]
Minimum Requirements
512 MB RAM
Optimum Requirements
1 GB RAM
damm die zien er echt heel strak uit..quote:
Waar heb je het gespeeld? Ik dacht dat het nog niet uit was, ook nog geen demo?quote:Op zondag 25 september 2005 15:15 schreef Fliepke het volgende:
Het speelt ook wel aardig. Ik heb het een paar minuutjes mogen doen, en het is wederom weer heel intens met heel veel vijanden en gewoon lekker knallen
Dat klopt. Ik heb het gespeeld op een persevenment deze week. Was maar heel kort, zonder geluid, staand en op een slechte ondergrond met bobbelsquote:Op zondag 25 september 2005 19:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waar heb je het gespeeld? Ik dacht dat het nog niet uit was, ook nog geen demo?
Maar je hebt het wel gespeeldquote:Op zondag 25 september 2005 19:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb het gespeeld op een persevenment deze week. Was maar heel kort, zonder geluid, staand en op een slechte ondergrond met bobbels
Yup een of andere level in het midden oosten gok ik.quote:Op zondag 25 september 2005 19:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gespeeldIk wacht vol spanning tot hij in de winkels ligt. Waarschijnlijk zal ik hem eerst even moeten downen omdat hij in Amerika eerder uitkomt, maar voor de multiplayer moet je toch een originele hebben....
zoek je aandacht?quote:
amen, zelfde spel als 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:41 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik snap waarom mensen zo positief zijn over dit spel. Wat is nu het verschil met de vorige CoD? Het enige verschil zijn de graphics, die er dan wel weer fenomenaal mooi uit zien. Maar waar zijn bijvoorbeeld de physics? Ragdoll animaties? Interactie met de omgeving? Het is een grote statische bedoeling waar je de ene na de andere gescripte events triggert.
3 jaar geleden kon je nog met zo'n game aankomen, maar nu moet je wat mij betreft met wat beters komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |