daar kan ik je helaas nietr verder mee helpen daar ken ik de ATI driuvers niet goed genoeg voorquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm hoe check of fix ik dat?
ik heb het dus met spellen dat kartelrandjes worden weggewerkt (voor mijn ogen dan) oor een hogere resolutie te kiezen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:13 schreef peristilius het volgende:
In DX 9 is het alleen wel veeeeel mooier.
Als de AA goed is maakt de resolutie trouwens niet heel veel uit, ik speel FEAR liever op 800x600 met AA aan dan op 1024x768 zonder AA. Kartelrandjes worden gewoon heel goed weggewerkt door AA.
FX5700 > flop (zeer zwakke DX9 implementatie, net zoals de rest van de Geforce 5 serie) > automatische terugschakeling naar DX8(.1) of DX7 in de meeste DX9 gamesquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef jap85 het volgende:
Het is iig duidelijk dat deze game geoptimised is voor Nvidia kaarten (is ook aangegeven trouwens), cker omdat ik lees dat mensen met veel betere PC's dan ik heb (maar met ATI kaart) de game minder kunnen draaien dan ik met men FX 5700 128 mb budget kaartje![]()
En daar sluit ik me volledig bij aan, het kan me nog niet echt boeien al ziet het er wel leuk uit en is dit ook wel mijn genre. Even de singeplayer afmaken en dan mag die mooi rusten in m'n prullenbakje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:16 schreef Incolumis het volgende:
maar ik vind het wel weer veel van hetzelfde.
Dat zijn dus niet de standaard drivers die je op de website van de fabrikant kunt downloaden maar aangepaste drivers. Verschilt het qua kwaliteit erg veel? of is het alleen dat je meer kunt instellen? En werken die drivers met alle nvidea kaarten ook de oudere generaties?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:42 schreef Blinker het volgende:
Ik heb mn drivers maar es geupdate en het verschil is gigantisch. ( omega drivers )
Eerst ging CoD2 haperen met AAx2/x4 en nu gaat het perfect
Kwaliteit is gewoon hetzelfde. En ja je hebt nu ook veel meer opties.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat zijn dus niet de standaard drivers die je op de website van de fabrikant kunt downloaden maar aangepaste drivers. Verschilt het qua kwaliteit erg veel? of is het alleen dat je meer kunt instellen? En werken die drivers met alle nvidea kaarten ook de oudere generaties?
Ja daarom keek ik er ook zo van op dat ik COD 2 zo goed kon draaien, (heb deze kaart destijds ook gekocht omdat ik een goedkoop kaartje met tv out wilde, games speel ik amper meer op mn pc omdat ie toch overal te traag voor is)quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
FX5700 > flop (zeer zwakke DX9 implementatie, net zoals de rest van de Geforce 5 serie) > automatische terugschakeling naar DX8(.1) of DX7 in de meeste DX9 games
Voor iets betaalbaars zou ik op zoek gaan naar een 9800 pro of iets in de Geforce 6 serie, Geforce 6600 ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef Martijn85 het volgende:
Ik draai hem op P4 3.0ghz, 1gb ram en een FX5900 maar hij draait echt bagger.
Weet iemand een goede betaalbare AGP kaart, aangezien mijn mobo geen PCI-express ondersteunt?
ik heb 2 weken geleden de geforce 6800 (asus v9999\TD) gehaald voor 130 euroquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand een goede betaalbare AGP kaart, aangezien mijn mobo geen PCI-express ondersteunt?
6800LE is een aanraderquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef Martijn85 het volgende:
Heb je dan verder mooier beeld? Want er moet toch wel iets zijn om dit te rechtvaardigen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:32 schreef mschol het volgende:
damn...
d'r zit een hoop verschil tussen dx7 en dx9 mode..
van 10fps naar 40
Is dat de Gamers Edition?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 2 weken geleden de geforce 6800 (asus v9999\TD) gehaald voor 130 euro
misschien is die nog te krijgen,,
leuk kaartje voor weinig geld..
en de overclokc mogelijkheden zijn kennelijk erg goed
ik merk nagenoeg geen verschilquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:16 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Heb je dan verder mooier beeld? Want er moet toch wel iets zijn om dit te rechtvaardigen?
nee de normale V9999/TD 128MB DDR ram:quote:
De laatste engelse campain is Caen, en dat is chronologisch na D-Day, dus ik denk dat daarom D-Day beschikbaar is geworden. Ben zelf toen ook gelijk die amerikanen gaan spelen, superkicke! Ik kwam trouwens na dat level tijdens m'n zoektocht op inet een foto tegen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nu bij de 4de campagne. Heb de Russen uitgespeeld, daarna de Engelse in Afrika. Nu kreeg ik D-day maar aan het eind van de campagne stond er weer Engelse
Nee, zie een paar posts terug, daar gaf ik ook al aan dat ook al is de fps laag ik eigenlijk weinig verschil merk. Het is niet zo dat ik het beeld zie schokken en ik een soort van diavoorstelling krijg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:13 schreef punkjunk het volgende:
ik vind het wel grappig dat de reactie best ver uit een lopen.
zelf heb ik de demo wel 30x gespeelt en hij blijft gewoon kicke vind ik zelf. ik speel op een simpel systheem met 768mb ram en een g-force fx5200 met een frame rate van 20 op 800x600.. op de hoogste instellingen in de demo haal ik 10 FPS maar eigelijk merk ik niet echt veel verschil ofzo in het spel zelfligt dat aan mij of is het 'op zen minst 40 fps' gewoon een ontzettend luxe probleem?
en natuurlijk ga ik em vrijdag meteen halen![]()
oh sorry ik had niet het hele topic doorgelezen. als ik AA op 2x zet krijg ik op de 1024x768 toch nog een frame rate van ommenabij 20.. bij de rit naar het stadje "maar" 12-15 maar in het spel zelf 20-25quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, zie een paar posts terug, daar gaf ik ook al aan dat ook al is de fps laag ik eigenlijk weinig verschil merk. Het is niet zo dat ik het beeld zie schokken en ik een soort van diavoorstelling krijg.
ik hoef ook geen hpoge fps perse maar het verschil van 40 t.o.v. 10 is wel een erg verschil (dx9 en dx7 mode)quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:53 schreef xFriendx het volgende:
Ik snap alleen niet dat mensen zo'n hele hoge fps willen hebben. Zelfs bij een vrij lage fps schokt het bij mij echt niet, ook al dropt de fps op een moment van beschietingen en ontploffingen wellicht wel vrij fors, maar schokken doet het beeld niet.
[[url=http://img394.imageshack.us/img394/3029/shot00480ee.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img394.imageshack.us/img394/3633/shot00511yh.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img467.imageshack.us/img467/6959/shot00465nq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Instellingen zijn:
1024x768
Trillinear
AAx4
DX9
en dit op een
P4 2.6gzh
1 gig ram
ati 9600 256mb
(overigens is dit de demo, ik wacht gewoon tot ik em in de winkel kan kopen)
Er is een Private server gebeuren maar die moet je zelf maar zoeken. Kheb m zelf nog niet getest btw...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:10 schreef Roellio het volgende:
Iemand een idee hoe de key te omzeilen bij multiplayer?
Ik beloof dat ik 'm zal kopen als 'ie bevalt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |