Screens zijn misschien niet fantastisch, maar de manier waarop (bv bij de opgeblazen gebouw) je met z'n allen de boel bestormt...echt te geniaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:10 schreef Blinker het volgende:
Ik vind de screens ook niet geweldig...
Jah klopt...dat opblazen is ook wel nieuwig en cool gedaan maar het bestormen is tofferquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:29 schreef Enyalius het volgende:
eigenlijk waren we niet aan het bestormen. het huis was leeggemaakt en wat bommen geplaatst. we bekijken nu ons werk op afstand
en inderdaad. de sfeer en alles zodra je er in zit is geweldig. straks na het eten weer verder spelen.
Wat zijn je systeem specificaties? Het ziet er netjes uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:00 schreef Enyalius het volgende:
eens kijken of deze screenies wat mooier zijn dan voor jullie
[afbeelding]
[afbeelding]
kan nog mooier maar dan gaat me pc beetje haperen
Dat klinkt dramatischerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:19 schreef Enyalius het volgende:
geld? valt mee. zo duur is een redelijke videokaart tegenwoordig ook niet meer.
ga ik de zomer weer eens een nieuwe halen. zoals ik elke 3-4 jaar doe. koop ik meteen de op 1 na beste die op dat moment uit is
Dit volg ik even niet, wat houd mussle flashen in?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:16 schreef BMH het volgende:
Wat ik heel erg fout vindt aan de multiplayer mode: Mensen die de directX9 functies aan hebben kunnen dankzij mussle-flashes zien waar de vijand zich schuild houd. Mensen die de game op directX7 draaien kunnen dit niet zien.
Ongebalanceerd: mensen met meer geld krijgen een voorsprong in dit spel.
Stel iemand schiet vanuit een raamopening. De speler die een goede 3d kaart heeft ziet dan grootse flitsen van het geweer op de muren. De andere speler die het spel niet op directx9 kan draaien ziet helemaal geen flitsen en weet dus niet waar de vijand zich schuil houd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:03 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dit volg ik even niet, wat houd mussle flashen in?
Hej, daar ben ik voorbijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:00 schreef Enyalius het volgende:
eens kijken of deze screenies wat mooier zijn dan voor jullie
[afbeelding]
[afbeelding]
kan nog mooier maar dan gaat me pc beetje haperen
Wat voor systeem heb je dan in godsnaam samengesteld of besteld?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bij mij hapert de pc ook snel ookal heb ik een vrij recente...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:46 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wat voor systeem heb je dan in godsnaam samengesteld of besteld?
Hier loopt die als een zonnetje met alles op z'n maximum en op 1024x768.Ik speel op 70hertz, 1280*1024.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 3,20ghz, 1GB Ram met een videokaart GForce 6600.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Mijn 9800 pro heb ik gekocht voor 130 euro. Valt opzich goed te doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:16 schreef BMH het volgende:
Wat ik heel erg fout vindt aan de multiplayer mode: Mensen die de directX9 functies aan hebben kunnen dankzij mussle-flashes zien waar de vijand zich schuild houd. Mensen die de game op directX7 draaien kunnen dit niet zien.
Ongebalanceerd: mensen met meer geld krijgen een voorsprong in dit spel.
Wat heb je voor de rest voor systeem, en wat geeft COD2 aan als optimale instellingen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 04:54 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens. Mijn 9800 pro heb ik gekocht voor 130 euro. Valt opzich goed te doen.
Hoe meet je de fps?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:14 schreef mschol het volgende:
op een amd 2600+ (1.9ghz) 1.25GB ram
geforce 6800 128MB draait ie hier op 1280x1024 met alles high (zonder AA, met AF) vloeiend (lees: rond de 20-30 fps)
zodra AA aangaat schiet de fps onderuit
ow enuh ben nooit echt een eerlijke speler geweest:
iemand cheats voor het spel (al zal ik em wel kunnen voltooien op regular denk ik zo..)
hrder wordt toch lastig, zo goed ben ik nou ook weer niet
je moet voor jezelf bepalen wat je het ;lekkerst vind draaien..quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:59 schreef Arnold_fan het volgende:
En hoe meer fps hoe beter de game draait? Dus je zou op verschillende resoluties kunnen kijken wat het fps is en op basis daarvan je resolutie kunnen kiezen?
ligt er helemaal aan wat je zelf lekker vind...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:13 schreef Arnold_fan het volgende:
Bij standaard systeem geeft hij bij mij 50 en 100 FPS aan, bij 1024 heb ik nog 40. Ik kan dus op 1024 spelen zonder problemen?
Hoe hoog heb je je settings dan wel niet? Je systeem is nou niet bepaald slecht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef kippiej het volgende:
Ik heb echt een kutfps
Zit telkens te kloten met die settings, maar hij wordt gewoon niet lekker vloeiend.
Zit ik wel op 60 fps in een klein kamertje, zodra ik buiten stap dan daalt ie naar de 18-22 fpsDaar is echt geen fuck aan.
Pc:
2800+ , 1024MB, Radeon X800XT PE
Op welke resolutie speel je dan? Want je hebt wel een goede videokaart.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef kippiej het volgende:
Ik heb echt een kutfps
Zit telkens te kloten met die settings, maar hij wordt gewoon niet lekker vloeiend.
Zit ik wel op 60 fps in een klein kamertje, zodra ik buiten stap dan daalt ie naar de 18-22 fpsDaar is echt geen fuck aan.
Pc:
AA al eens uitgezet??quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef kippiej het volgende:
Ik heb echt een kutfps
Pc:
40fps is snel zat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:13 schreef Arnold_fan het volgende:
Bij standaard systeem geeft hij bij mij 50 en 100 FPS aan, bij 1024 heb ik nog 40. Ik kan dus op 1024 spelen zonder problemen?
60 Hz TV's zijn sneller dan 40 FPSquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
40fps is snel zat.
Ik weet niet precies hoeveel fps tvbeelden zijn maar dat is lager dan 40fps.
en wat is jou onderbouwing daarvan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:32 schreef Fillipe het volgende:
Het is beter om op 1024 x 768 te spelen met 4x AA dan op 1280 x 1024 zonder AA.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:55 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Las het een keer op Tweakers, nou een betere onderbouwing kan je niet hebben
niemand die mij kan helpen? niemand die dit punt van het spel al voorbij is?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:29 schreef Richardfun het volgende:
Ok, ik heb even een vraag. Zit nu bij de US campaign, en ben bovenaan de klif. Dan wordt er gezegd dat de guns er niet zijn, en dat je naar rallypoint Baker moet gaan. Ik snap er alleen niets van waar ik nu heen moet. Ben nog nooit in de buurt van de ster op mn radar gekomen, en het is me gewoon helemaal niet duidelijk waar ik heen moet. Moet ik de trenches in, of 'bovengronds' blijven?
misschien wordt er in de drivers instellingen zoals FA en AA geforceerd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Draait voor geen meter. Reso op 800 x 600....AA uit. In gebouwen gaat het nog wel maar als ik eenmaal buitenkom daalt m'n FPS naar onder de 10...
P4 2400, Radeon 9800 Pro, 1gb geheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |