Ik vond het wel lachwekkendquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Menno rijdt op Ingrid... Zag er wel geil uit
Ik verheug me zo op deeltje 500, en dan de complete lijst van deel 1 tm 499 eronderquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
En weer Peter6000 die de topic opent!maargoed, het is loeisaai, heb betere momenten gezien maar vannacht word het niet echt knetterveel meer denk ik zomaar
BB, hoeft niet hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:21 schreef Kokstra het volgende:
Big Brother, nogmaals: mag er aub weer een camera bij Rob, Joost, Dido en Tanja? Nogmaals bij voorbaat dank!
Offtopic: Dan heb je zeker een primeurquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik verheug me zo op deeltje 500, en dan de complete lijst van deel 1 tm 499 eronder![]()
Linda wil Mennoquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef Zapje het volgende:
Ingrid aast op Menno........Menno aast op Dido......Lieske aast op Roel.....Rikkert aast op Lieske....Roel aast ( af en toe ) op Lieske.......Linda wil ook iemand...maar wie wil Linda......??
fietsen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
waar zijn rob, tanja, ingrid, linda,
Het lijkt wel een meeting van een datingsite.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef Zapje het volgende:
Ingrid aast op Menno........Menno aast op Dido......Lieske aast op Roel.....Rikkert aast op Lieske....Roel aast ( af en toe ) op Lieske.......Linda wil ook iemand...maar wie wil Linda......??
samen met Ralph, intiem gesprekquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef ruby het volgende:
Nathalie ligt te dartelen in het bad. Ik zie niemand verder?
Nee, Dido is een tease... Die maakt jongens gek, maar doet niets. Dat gaat dus niets worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:24 schreef TheVulture het volgende:
En Menno gaat weer aan de gang met het masseren van Dido, blijf nog effe wachten of dit tot iets leidt. Op de een of andere manier denk ik dat we voor de actie toch bij Menno moeten zijn...
wat de reden is dat hij erin zitquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:27 schreef Marrije het volgende:
Waar zit Naat nu naar te vissen?
Herbloeienquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
Wat een romantische setting bij Ralph en Nathalie. Daar gaat iets moois opbloeien.
of een parenclub....straks met z'n allen naar the Darkroom.............quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Het lijkt wel een meeting van een datingsite.
Van de bewoners? Naast de jacuzzi en de camera pakt het geluid op, daarom is het ook lastiger te verstaanquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
waar mogen die zendertjes zitten bij die jacuzzi???
Daarom is ze zo akelig dun. Ze moet idd nodig stoppen met roken en wat macs gaan eten!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:28 schreef TRiXeS het volgende:
Eigenlijk wel triest dat daar zoveel mensen roken... Het is vooral jammer dat Dido rookt. Zo'n prachtige vrouw en dan roken..![]()
![]()
Ze kwam toch eergister met een praatje van "als ik s'ochtends eentje rook en koffie drink, kan ik tot laat zonder sigaret door"quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:25 schreef TheVulture het volgende:
En daar komt de rokende zwangere kut weer
Nou, vind ik wat overdreven hoor, Dido heeft een mooi slank figuur naar mijn mening.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom is ze zo akelig dun. Ze moet idd nodig stoppen met roken en wat macs gaan eten!
Ach, hij heeft 1 of 2 stemmen gehad.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Joost loopt leuk en aardig iedereen te bedienen.......
Naat: dank je wel!!!!!
Ralph: Top!
Ingrid: je bent de beste!
Maar ondertussen wel tot de 3 meest genomineerde horen
Ze moet het zelf weten natuurlijk, maar ondertussen rookt ze aan de lopende band...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze kwam toch eergister met een praatje van "als ik s'ochtends eentje rook en koffie drink, kan ik tot laat zonder sigaret door"
Ja praatjes, maar ze heeft natuurlijk zoveel stress![]()
Ik vind haar wel een mooi postuur hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom is ze zo akelig dun. Ze moet idd nodig stoppen met roken en wat macs gaan eten!
Waarom verbaast me dat nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:30 schreef ruby het volgende:
Chantal wil graag Frans Bauer horen.
Dat verbaasd me nietsquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:30 schreef ruby het volgende:
Chantal wil graag Frans Bauer horen.
Ik zou zo graag zien (en verwachtte ook dat hij daarom in het huis was gekomen) dat hij Nathalie continu lastig zou gaan vallen en proberen te versierenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:27 schreef mriks het volgende:
laat Nathalie en Ralph lekker met z'n tweeen in bad bubbelen!
Volgens mij wij allemaalquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik hoop echt dat die zwangere muts eruit vliegt en direct aangemeld wordt bij de raad van kinderbescherming of zo, wegens het moedwillig vergiftigen en verpesten van het leven van haar nog ongeboren kind
Kijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik hoop echt dat die zwangere muts eruit vliegt en direct aangemeld wordt bij de raad van kinderbescherming of zo, wegens het moedwillig vergiftigen en verpesten van het leven van haar nog ongeboren kind
Volgens een stukje op de BB site was Joost het meest genomineerd, daarna Rob, daarna Lieske.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, hij heeft 1 of 2 stemmen gehad.
Akelig dun is ze inderdaad niet. alleen zou ze net ietsje gevulder mogen zijn. Tussen haar borsten ze je gewoon haar botten zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nou, vind ik wat overdreven hoor, Dido heeft een mooi slank figuur naar mijn mening.
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Wat eet Tanja nu?? Is dat wel goed voor babies???
Volgens mij niet....quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Wat eet Tanja nu?? Is dat wel goed voor babies???
En je hebt zelf een meid met mooie rondingen zeker?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
scanman schreef verbaastquote:
Vind ik niet, maar verschil in smaak moet kunnen. Ik vind haar echt zo'n "kut op stelten" zeg maar. Nauwelijks borsten en geen kont is niet mijn smaak. Een beetje buikje en verder ook alles erop en eraan is meer mijn smaakquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nou, vind ik wat overdreven hoor, Dido heeft een mooi slank figuur naar mijn mening.
I agreequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je hebt zelf een meid met mooie rondingen zeker?
Wat is er mis met Dido, ze heeft gewoon een prachtig figuur.![]()
Dan zijn er veel veel veel irritatiesquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef Jane het volgende:
Mijn God, wat zijn die mensen saai zeg! Hoe moet dat in godsnaam over 2 maanden zijn?? Ze zijn nu al uitgeluld.
Hoezo? Ga naar een gemiddeld verjaardagsfeest en kijk hoe bijzonder interessant daar geluld wordt (not)quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef Jane het volgende:
Mijn God, wat zijn die mensen saai zeg!
Alleen jammer dat ze niks interessants te melden heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
Alles erop en eraan, nou mijn eetlust is weg. En dat als hetero-vrouwquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar verschil in smaak moet kunnen. Ik vind haar echt zo'n "kut op stelten" zeg maar. Nauwelijks borsten en geen kont is niet mijn smaak. Een beetje buikje en verder ook alles erop en eraan is meer mijn smaak
Het is "dat verbaast me niets"quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
scanman schreef verbaast
Is het nou d of t?
(had vandaag een toets, zat dit woord ook bij)
Ik had verbaasd
Ik schrijf verbaasd omdat het dacht ik een voltooid deelwoord is en geen werkwoord.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
scanman schreef verbaast
Is het nou d of t?
Ik had verbaasd
Waarschijnlijk is ie stoned.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Valt Roel nou in slaap terwijl hij erbij zit
Dan had je het fout.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
scanman schreef verbaast
Is het nou d of t?
Ik had verbaasd
die is idd erg dood vanavondquote:
Laten we hopen op "stilte voor de storm" en een explosieve week 3!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is vandaag een saaie BB dag, geen opdrachten, geen geheime missies?? (circus misschien na) en geen fietsen etc.![]()
Dan kun je aan de gang blijven. Er zijn duizenden en duizenden die veel erger zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dat weet ik niet meer en het boeit me ook niet kut toetsen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan had je het fout.Tenminste, als het gewoon in de tegenwoordige tijd stond:
- Het verbaast me niks.
- Ik was verbaasd.
quote:
Je zegt het zelf al... Rondingen! Die heeft ze niet of nauwelijks. En dat is juist, naar mijn idee, wat vrouwen mooi maakt. Op botjes liggen is toch net even iets minder prettig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je hebt zelf een meid met mooie rondingen zeker?
en dat net nu het weekend is en ik morgen niet vroeg op moetquote:
klopt maar deze wordt door BB geëxploiteerd en er wordt geen openlijke afkeuring door BB over uitgesproken. Het is blijkbaar normaal zo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kun je aan de gang blijven. Er zijn duizenden en duizenden die veel erger zijn.
Wie is jouw favoriet uit het huis dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niks interessants te melden heeft.
Dan is dat stukje zeer fout. Lieske is door 5 dames genomineerd!! (jaloersheid?)quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens een stukje op de BB site was Joost het meest genomineerd, daarna Rob, daarna Lieske.
Mwoah....dat zal niet gauw gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:39 schreef Showtime het volgende:
Saai??!!, die Ralph en Nathalie zaten net bijna te zoenen man. Het is zomerteen vuurwerk, en zeker bij die vriend van Nathalie thuis.
Forget it, Linda en Joost zitten erbij dus daar ontstaat echt geen vuurwerk hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:39 schreef Showtime het volgende:
Saai??!!, die Ralph en Nathalie zaten net bijna te zoenen man. Het is zomerteen vuurwerk, en zeker bij die vriend van Nathalie thuis.
Iemand moet het doen hé... tja dan offer ik mezelf maar op.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al... Rondingen! Die heeft ze niet of nauwelijks. En dat is juist, naar mijn idee, wat vrouwen mooi maakt. Op botjes liggen is toch net even iets minder prettig.
Joost was degene die Nathalie bijna tegen Ralph zijn lippen aanduwde.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forget it, Linda en Joost zitten erbij dus daar ontstaat echt geen vuurwerk hoor
Ruud en de verloskundige hebben een paar keer gezegd dat ze echt moet stoppen met roken. Maar geen sancties...dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
klopt maar deze wordt door BB geëxploiteerd en er wordt geen openlijke afkeuring door BB over uitgesproken. Het is blijkbaar normaal zo.
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:35 schreef -Delta- het volgende:
Alles erop en eraan, nou mijn eetlust is weg. En dat als hetero-vrouw![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Iemand moet het doen hé... tja dan offer ik mezelf maar op.![]()
Nou, da's een lastige vraag, want ook ik vind idd dat ze allemaal een beetje nietszeggend zijn. Tja, op Rob na dan misschien, maar die heeft weer andere mindere kwaliteiten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet uit het huis dan?
Die heeft ze niet nee, maar ik vind het geen gratenpak.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al... Rondingen! Die heeft ze niet of nauwelijks. En dat is juist, naar mijn idee, wat vrouwen mooi maakt. Op botjes liggen is toch net even iets minder prettig.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Iemand moet het doen hé... tja dan offer ik mezelf maar op.![]()
Joost had toch de meeste stemmenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is dat stukje zeer fout. Lieske is door 4 dames genomineerd!! (jaloersheid?)
Daardoor kan Joost er maar 1 of 2 hebben gehad.
Lieske had de meeste stemmen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Joost had toch de meeste stemmen![]()
Ook al heb ik voorgaande BB's altijd heel weinig gevolgd, ik vind BB bewoners altijd een beetje nietszeggendquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, da's een lastige vraag, want ook ik vind idd dat ze allemaal een beetje nietszeggend zijn. Tja, op Rob na dan misschien, maar die heeft weer andere mindere kwaliteiten.
Linda en een strategische vraagquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:45 schreef ks_choice het volgende:
Vooral Joost zit er weer lekker ontactisch doorheen te blèren.
Stelt Linda een strategische vraag om Ralph uit zijn tent te lokken, lijdt hij de aandacht weer af![]()
Nee. 5 dames hebben Lieske genomineerd!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Joost had toch de meeste stemmen![]()
Is waarschijnlijk al opquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:45 schreef ruby het volgende:
Hebben ze geen drank ofzo?
Ik heb alleen BB1 gevolgd en ik vond dat dat toch wat meer verschillende types in zaten. Deze vind ik eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ook al heb ik voorgaande BB's altijd heel weinig gevolgd, ik vind BB bewoners altijd een beetje nietszeggend![]()
De mensen thuis moeten volgende week toch ook stemmen, is dat op degene die moet blijven of weg moet? (Ja ik volg BB nu pas een beetjequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. 5 dames hebben Lieske genomineerd!
5?..op nat na alle dus?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het waren proef nominaties.. Dus sloeg eigenlijk nergens op. Er kan nog niemand weggestemd worden door de kijkers.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De mensen thuis moeten volgende week toch ook stemmen, is dat op degene die moet blijven of weg moet? (Ja ik volg BB nu pas een beetje).
Ja dat verbaasde mij ook, ik hoorde het iemand ook zeggen (Ingrid?), dat ze vond dat er veel hetzelfde types bij zaten, toen ze net binnen was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb alleen BB1 gevolgd en ik vond dat dat toch wat meer verschillende types in zaten. Deze vind ik eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde...
Jep.... Dat is voer voor psychologen, werkelijk.quote:
Wat een opluchting, 10 x liever Lieske eruit dan Joost natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welke allemaal dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus wij kunnen pas over 2 weken stemmen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het waren proef nominaties.. Dus sloeg eigenlijk nergens op. Er kan nog niemand weggestemd worden door de kijkers.
Heb ik geen moeite mee om naar te luisteren eigenlijk. Als Rob zijn klep maar houdt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:48 schreef Blue Thunder het volgende:
en vlieske heeft het weer over studentenhuizen enzo
Weet niet hoe ze dat doen maar denk wel dat de mensen thuis op woensdagavond al te horen krijgen wie de genomineerde zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De mensen thuis moeten volgende week toch ook stemmen, is dat op degene die moet blijven of weg moet? (Ja ik volg BB nu pas een beetje).
Ook al is het 10 tegen 1 ... Als het publiek Joost weg wil hebben (en dat verwacht ik wel, aangezien Lieske wel op sympathie stemmen kan rekenen door wat BB haar geflikt heeft) dan is Joost dus de klos.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat een opluchting, 10 x liever Lieske eruit dan Joost natuurlijk![]()
ze kunnen het te goed met elkaar vinden totzover, moet eigenlijk nog een grote oproerkraaier tussen om de boel tegen elkaar op te stokenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik verwacht gek genoeg dat dit (tegen al mijn verwachtingen in) dat dit toch weer een behoorlijk saaie BB gaat wordentenzij er mss iemand vrijwillig vertrekt en daardoor een reserve kandidaat word ingezet...
Volgens het stemtopic hier Dido.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
Ik vraag me af, wie zou nou de meest geliefde bewoner zijn (volgens de kijkers thuis, dus niet de andere bewoners)?
Voor mij Didoquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
Ik vraag me af, wie zou nou de meest geliefde bewoner zijn (volgens de kijkers thuis, dus niet de andere bewoners)?
Dido?
Ik denk dat we bij deze BB wat meer geduld moeten hebben. Maar ik verwacht geen ordinaire uitspattingen. Uiteraard wel gekonkel met hopelijk flink wat irritaties. Yeah!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik verwacht gek genoeg dat dit (tegen al mijn verwachtingen in) dat dit toch weer een behoorlijk saaie BB gaat wordentenzij er mss iemand vrijwillig vertrekt en daardoor een reserve kandidaat word ingezet...
Ik ook niet wie is datquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef BB-King het volgende:
Dido kent Corky niet.
Ja daaaag, Chantal echt niet manquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor mij Didoen Roel.
De kijkers thuis vrees ik Chantal of![]()
kruising tussen Tanja en Ruud de wildquote:
Da's kennelijk hun belevingswereld.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:53 schreef Kokstra het volgende:
Hoe vaak kunnen die mensen het over tv en BN'ers hebben zeg...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
kruising tussen Tanja en Ruud de wild![]()
Joost is rap weg (hoop ik en denk ik)quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:53 schreef Jammie het volgende:
Snapt Joost nou niet dat hij met zijn adhd-gedrag werkelijk niets bereikt in het huis? De intellectuele D66'er verwacht veel van zichzelf, maar zal er al snel uitliggen. Dag Joost.
Die sympathie stemmen zie ik niet zo...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook al is het 10 tegen 1 ... Als het publiek Joost weg wil hebben (en dat verwacht ik wel, aangezien Lieske wel op sympathie stemmen kan rekenen door wat BB haar geflikt heeft) dan is Joost dus de klos.
Mag van mij. Hij is ook niet goed te verstaan.....met zijn pyramide enzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost is rap weg (hoop ik en denk ik)
Ja hij roept toch ook 20x per dag "Oh je mag ALTIJD(!!!) bij me komen liggen, mag altijd hoor, gewoon doen"quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rob leest de Linda![]()
en doet vieze dingen met ze buurmeisje![]()
wat een verlossing zou dat zijn, mijn oren trekken dit niet langerquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
wanneer niet. Ze kan maar over 1 ding praten. Haarzelf en het wezen in haar...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:56 schreef surferr het volgende:
tanja is echt stil
dat zijn twee dingenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wanneer niet. Ze kan maar over 1 ding praten. Haarzelf en het wezen in haar...
Volgens mij kunnen de anderen ook alleen maar daarover met haar praten, want wat kun je anders?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar die jongen heeft ons nog zoveel te bieden met z'n circus joh...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De andere bewoners tonen ook niet echt interesse behalve in haar baby en haar rookgedragquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach, hij heeft het tenminste nog érgens over...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:59 schreef TheVulture het volgende:
Is er iets waar die man geen standpunt of mening over heeft
En hij lijkt zo al stoned, kun je nagaan...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat Roel enorm blij zou zijn met een joint op het moment
ik zou op een moment als dit ook al rap in dat bubbelbad hebben gelegen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
pff je zou maar iedere avond verplicht moeten socializen![]()
Lies...nee, laat ik het nou maar niet doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:00 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk komen ze nu op ideeën en komt een van de bewoners rottig aan zijn eind...
Ik denk dat ze het eerst gaan uitproberen op Rob's been.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:00 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk komen ze nu op ideeën en komt een van de bewoners rottig aan zijn eind...
Die delft het onderspit. De gapende wond voel je gewoon als je hier naar kijkt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Lies...nee, laat ik het nou maar niet doen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef Showtime het volgende:
Ralph wilt plassen in het bad omdat het dan warmer wordt.![]()
Hier nog eenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:01 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
ik zou op een moment als dit ook al rap in dat bubbelbad hebben gelegen...
Ik had Roel gewoon onder de dekens mee getrokkenquote:
Dit is nog niets... BB1 was véle malen erger. Alleen weten we dat niet meer omdat het toen nieuw was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:58 schreef Jane het volgende:
De regie moet toch ook met de handen in het haar zitten, nu? Straks hebben ze niet eens genoeg materiaal voor een half uurtje uitzending maandag.
Hehe tja, all the wayquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had Roel gewoon onder de dekens mee getrokken![]()
Tja als ik toch al met mn kop op tv ga, m'n hele prive leven bloot leg, kan dat er ook nog wel bij![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Chantal heeft het over een mooie voetballer en Rob weet de naam onmiddellijk te noemen: Daniel de Ridder. Wanhoop niet Joost, wie weet is Rob wel te porren voor een potje anale sex
Hebben we een nieuwe bewoonster?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:05 schreef Showtime het volgende:
Wat zit die Marieke voor gekke bekken te trekken, volgens mij proberen ze natuurlijke bubbels te maken. Stelletje smeerlappen daar bij elkaar in het bubbelbad, invloed van Joost is duidelijk merkbaar.
Mariekequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:05 schreef Showtime het volgende:
Wat zit die Marieke voor gekke bekken te trekken, volgens mij proberen ze natuurlijke bubbels te maken. Stelletje smeerlappen daar bij elkaar in het bubbelbad, invloed van Joost is duidelijk merkbaar.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hebben we een nieuwe bewoonster?
BB1 had Willem De Fluisteraar!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is nog niets... BB1 was véle malen erger. Alleen weten we dat niet meer omdat het toen nieuw was.
Dat is een stuntquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef Showtime het volgende:
Ralph wilt plassen in het bad omdat het dan warmer wordt.![]()
Het ego van Didoquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij speelt nu eenmaal graag met zijn slangquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een stunt.... De meiden meteen gillen zeker?
marieke?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:05 schreef Showtime het volgende:
Linda ook.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:07 schreef Kokstra het volgende:
Nathalie bedoel je? Ze probeerde net zelf "bubbels" te maken en Joost wilde ruiken![]()
Tja, een arme student hè...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:08 schreef Oldbie het volgende:
OMG, Lieske heeft het alweer over Prada
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gezien je meningen over deze bewoners, verbaast deze opmerking me ook niets.quote:
T'is erg hectisch he, al die streams en topics volgenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:08 schreef Showtime het volgende:
Bedoel Nathalie, geen idee hoe ik aan die naam kwam.
hier zat ik op te wachtenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien je meningen over deze bewoners, verbaast deze opmerking me ook niets.
Daar had ik echt wel een screentje van willen makenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:08 schreef Showtime het volgende:
@Scanman, de dames waren er zoals verwacht niet echt gecharmeerd van.
Menno doet of zegt verder ook helemaal niks. Alleen als hij kennelijk denkt te gaan scoren. Verder zit hij gewoon te vegeteren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:09 schreef TheVulture het volgende:
Aan Menno's blik te zien heeft ie ook de hoop op actie vanavond opgegeven...
Trustenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:11 schreef TheVulture het volgende:
Nou mensen, ik geef er de brui aan voor vannacht. Truste en tot morgen allen.... dat we dan iets meer actie mogen krijgen
Vervang Roel door Rob en ik ben het helemaal eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:10 schreef Kokstra het volgende:
Top 5 mensen die ik nu NIET mag (willekeurige volgorde):
Ingrid, Chantal, Linda, Roel, Joost (maar niet altijd)
Over Willem zijn we het iig ook niet eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ach, jij bent Lieske fan....ik absoluut niet.
Over Joost zijn we het iig eens
das ook weer waar.....over jeanette ook niet. Ik mag dat mens niet. Maar dat komt vooral omdat haar nog te vaak ziequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over Willem zijn we het iig ook niet eens
Die nominatie voor Ralph is gewoon voor d'r vriendje thuis, om geen rellen te krijgen, zodra ze BB uit komt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef Davidboaz het volgende:
De tactiek van Nathalie begint me trouwens ook steeds duidelijker te worden. Een nepnominatie op Ralph uitbrengen zodat het publiek denkt dat ze helemaal voor haar Joost gaat, maar ondertussen non stop lopen te soppen onder water waar Ralp naast zit. Prachtig
Ik ook. Ik ga 'm even opsteken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat Roel enorm blij zou zijn met een joint op het moment
je wilt een 2e deel van je topic-reeks kunnen openen binnenkort?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer gaan die meiden nou eens topless in dat bad zitten? Of gewoon naakt?
damn, gemist....ik zit de andere stream te kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:15 schreef Jane het volgende:
Zat Joost nou aan Nathalies tieten?
Zet er ook mijn twijfels bij, ze was wel erg gecharmeerd net toen ze de indruk had dat Ralph speciaal voor haar het huis in kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
Die nominatie voor Ralph is gewoon voor d'r vriendje thuis, om geen rellen te krijgen, zodra ze BB uit komt.
Of het écht haar keuze is, ik vraag het me af.
Er is ook niet echt veel om leuk mee te gaan praten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:15 schreef -Delta- het volgende:
Rikkert zegt ook weer niks, wat verassend.
Die heb ik niet geopend hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
je wilt een 2e deel van je topic-reeks kunnen openen binnenkort?![]()
Die kop van haar toen ze zag dat er iemand aankwam, maar nog niet exact kon zie wie het was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:16 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zet er ook mijn twijfels bij, ze was wel erg gecharmeerd net toen ze de indruk had dat Ralph speciaal voor haar het huis in kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |