Ik vond het wel lachwekkendquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Menno rijdt op Ingrid... Zag er wel geil uit
Ik verheug me zo op deeltje 500, en dan de complete lijst van deel 1 tm 499 eronderquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
En weer Peter6000 die de topic opent!maargoed, het is loeisaai, heb betere momenten gezien maar vannacht word het niet echt knetterveel meer denk ik zomaar
BB, hoeft niet hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:21 schreef Kokstra het volgende:
Big Brother, nogmaals: mag er aub weer een camera bij Rob, Joost, Dido en Tanja? Nogmaals bij voorbaat dank!
Offtopic: Dan heb je zeker een primeurquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik verheug me zo op deeltje 500, en dan de complete lijst van deel 1 tm 499 eronder![]()
Linda wil Mennoquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef Zapje het volgende:
Ingrid aast op Menno........Menno aast op Dido......Lieske aast op Roel.....Rikkert aast op Lieske....Roel aast ( af en toe ) op Lieske.......Linda wil ook iemand...maar wie wil Linda......??
fietsen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
waar zijn rob, tanja, ingrid, linda,
Het lijkt wel een meeting van een datingsite.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef Zapje het volgende:
Ingrid aast op Menno........Menno aast op Dido......Lieske aast op Roel.....Rikkert aast op Lieske....Roel aast ( af en toe ) op Lieske.......Linda wil ook iemand...maar wie wil Linda......??
samen met Ralph, intiem gesprekquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef ruby het volgende:
Nathalie ligt te dartelen in het bad. Ik zie niemand verder?
Nee, Dido is een tease... Die maakt jongens gek, maar doet niets. Dat gaat dus niets worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:24 schreef TheVulture het volgende:
En Menno gaat weer aan de gang met het masseren van Dido, blijf nog effe wachten of dit tot iets leidt. Op de een of andere manier denk ik dat we voor de actie toch bij Menno moeten zijn...
wat de reden is dat hij erin zitquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:27 schreef Marrije het volgende:
Waar zit Naat nu naar te vissen?
Herbloeienquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
Wat een romantische setting bij Ralph en Nathalie. Daar gaat iets moois opbloeien.
of een parenclub....straks met z'n allen naar the Darkroom.............quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Het lijkt wel een meeting van een datingsite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |