Waarschijnlijk is ie stoned.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Valt Roel nou in slaap terwijl hij erbij zit
Dan had je het fout.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
scanman schreef verbaast
Is het nou d of t?
(had vandaag een toets, zat dit woord ook bij)
Ik had verbaasd
die is idd erg dood vanavondquote:
Laten we hopen op "stilte voor de storm" en een explosieve week 3!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is vandaag een saaie BB dag, geen opdrachten, geen geheime missies?? (circus misschien na) en geen fietsen etc.![]()
Dan kun je aan de gang blijven. Er zijn duizenden en duizenden die veel erger zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik hoop echt dat die zwangere muts eruit vliegt en direct aangemeld wordt bij de raad van kinderbescherming of zo, wegens het moedwillig vergiftigen en verpesten van het leven van haar nog ongeboren kind
Dat weet ik niet meer en het boeit me ook niet kut toetsen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan had je het fout.Tenminste, als het gewoon in de tegenwoordige tijd stond:
- Het verbaast me niks.
- Ik was verbaasd.
quote:
Je zegt het zelf al... Rondingen! Die heeft ze niet of nauwelijks. En dat is juist, naar mijn idee, wat vrouwen mooi maakt. Op botjes liggen is toch net even iets minder prettig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je hebt zelf een meid met mooie rondingen zeker?
Wat is er mis met Dido, ze heeft gewoon een prachtig figuur.![]()
en dat net nu het weekend is en ik morgen niet vroeg op moetquote:
klopt maar deze wordt door BB geëxploiteerd en er wordt geen openlijke afkeuring door BB over uitgesproken. Het is blijkbaar normaal zo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kun je aan de gang blijven. Er zijn duizenden en duizenden die veel erger zijn.
Wie is jouw favoriet uit het huis dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niks interessants te melden heeft.
Dan is dat stukje zeer fout. Lieske is door 5 dames genomineerd!! (jaloersheid?)quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens een stukje op de BB site was Joost het meest genomineerd, daarna Rob, daarna Lieske.
Mwoah....dat zal niet gauw gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:39 schreef Showtime het volgende:
Saai??!!, die Ralph en Nathalie zaten net bijna te zoenen man. Het is zomerteen vuurwerk, en zeker bij die vriend van Nathalie thuis.
Forget it, Linda en Joost zitten erbij dus daar ontstaat echt geen vuurwerk hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:39 schreef Showtime het volgende:
Saai??!!, die Ralph en Nathalie zaten net bijna te zoenen man. Het is zomerteen vuurwerk, en zeker bij die vriend van Nathalie thuis.
Iemand moet het doen hé... tja dan offer ik mezelf maar op.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al... Rondingen! Die heeft ze niet of nauwelijks. En dat is juist, naar mijn idee, wat vrouwen mooi maakt. Op botjes liggen is toch net even iets minder prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |