Tuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef pyl het volgende:
Niet zeiken Jozef!![]()
Is Feedback geschikt om bij de moderator te informeren naar het hoe en waarom van haar nieuwe icon?![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:01 schreef Reya het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik de vrouwelijke helft van het moderatieteam heel ergvind.
Donequote:Op zondag 11 september 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
Hallo Nuongirl en Lord_Vetinari,
Zouden jullie Raad je plaatje 357 willen veranderen in 'Raad je Plaatje #358 voor nozel-technisch minder bedeelden' ?
Alvast heel erg bedankt!
Ik neem het even mee naar achteren om het met L_V te besprekenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag: apart topic over "welke biografie lees je nu?" is dat mogelijk. De biografie is een genre dat ik graag lees en toch enigzins te onderscheiden van historische monografieën.
Wat ons betreft mag je een topic openenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag: apart topic over "welke biografie lees je nu?" is dat mogelijk. De biografie is een genre dat ik graag lees en toch enigzins te onderscheiden van historische monografieën.
Thanx.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:29 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Wat ons betreft mag je een topic openen
Klik-klak.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
Lieve mod(s), mag deze Raad Je Plaatje # 370 Voor Luie Dummies! dicht?
Dubbel topic.
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:27 schreef du_ke het volgende:
Wat een heerlijk forum moet dit zijn, alleen aan de slag om een nummertje te verbeteren in de RJP topics.
En niet te vergeten al dat brainstormen om nieuwe topics te verzinnen, om het forum leuk te houden, om nieuwe bronnen aan te boren etc etc etc. Ik vind dat we met ons jaarsalaris van 70.000 Euri best wel slecht betaald worden voor al dat werk...quote:
Ach die lekkere mannen maken alles goedquote:Op donderdag 22 september 2005 18:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En niet te vergeten al dat brainstormen om nieuwe topics te verzinnen, om het forum leuk te houden, om nieuwe bronnen aan te boren etc etc etc. Ik vind dat we met ons jaarsalaris van 70.000 Euri best wel slecht betaald worden voor al dat werk...
Daar zijn ze toch over bezig? Die sponsordeal, toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:37 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ach die lekkere mannen maken alles goed
Nu nog een ferrari
Want...?quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:00 schreef Ryan3 het volgende:
Waar zijn eigenlijk de middeleeuwen en de oude tijd in dit forum???
Misschien dat je dit topic van vorig jaar een goede schop kan geven als startpunt voor een nieuwe bloei van de middeleeuwen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:00 schreef Ryan3 het volgende:
Waar zijn eigenlijk de middeleeuwen en de oude tijd in dit forum???
Haquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:10 schreef Z het volgende:
Ha. Deze mag op slot:
Raad Je Plaatje # 378 voor taalpuristen
We zijn snelquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:13 schreef Z het volgende:
Wat een service!
Ze zijn er niet Z.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Z het volgende:
Mag deze weer open?
Raad Je Plaatje # 386 voor Neanderthalers! :(
Niet elke minuut, neequote:
Moet wel even deeltje 387 worden denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Z het volgende:
Mag deze weer open?
Raad Je Plaatje # 386 voor Neanderthalers! :(
Nee hoor. De volgende mag 387 worden.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet wel even deeltje 387 worden denk ik.
Eigenlijk had die van mij dicht gemoeten, omdat Scrut eerder was. Scrut gaf in zijn topic de volgende verklaring waarom hij zijn topic het nummer 388 heeft gegeven:quote:Op woensdag 28 september 2005 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
We zijn pas bij Raad je Plaatje voor te nieuwsgierige aagjes # 387 Houden we het wel even netjes?
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee we hadden twee keer 386 en daarom is dit 388. Ordnung muss sein
Misschien had je dan beter Scruts topicnummer kunnen herzien en die van mij later openen, hij was immers eerst. En als je het had gelezen, was het wel netjes gedaan in tegenstelling tot wat jij in je sluitpost vermeld.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, en die verklaring klopte in mijn systeem niet. 2 x 386 maakt geen 387, hoor. Ordnung muss sein inderdaad, dus wil ik de reeks niet onderbreken, vandaar 387. Overigens kan gewoon, als deze 387 vol is, 388 weer open en kunnen we verder waar we gebleven waren.
2 x een deel 386 is wel logisch? Snap er niks meer van.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, en die verklaring klopte in mijn systeem niet. 2 x 386 maakt geen 387, hoor. Ordnung muss sein inderdaad, dus wil ik de reeks niet onderbreken, vandaar 387. Overigens kan gewoon, als deze 387 vol is, 388 weer open en kunnen we verder waar we gebleven waren.
Lieve Andy... even een uitleg... er waren twee # 386, allebei gesloten nu. Daarna heeft Scrut een # 388 geopend omdat een van deze een # 387 zou (kunnen) zijn en ik heb een # 387 geopend omdat dat door de Lord zo is uitgelegd. Vervolgens gooit de Lord dus # 388 van Scrut dicht en vindt dat we verder moeten met de door mij geopende # 387. Dus als mijn # 387 vol is, kunnen/mogen we verder met # 388 van Scrut en als die vol is, kunnen we een nieuwe openen onder # 389.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
2 x een deel 386 is wel logisch? Snap er niks meer van.
Ik vind het crap zoals het nu gaat. Klopt geen zak meer van de telling zo. Maar ja als iedereen het met de Lord eens is dan zal ik me er maar bij neer leggen. Maar vind het gewoon dikke vette onzin zoals hij het uitlegt. Raakt kant nog wal.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lieve Andy... even een uitleg... er waren twee # 386, allebei gesloten nu. Daarna heeft Scrut een # 388 geopend omdat een van deze een # 387 zou (kunnen) zijn en ik heb een # 387 geopend omdat dat door de Lord zo is uitgelegd. Vervolgens gooit de Lord dus # 388 van Scrut dicht en vindt dat we verder moeten met de door mij geopende # 387. Dus als mijn # 387 vol is, kunnen/mogen we verder met # 388 van Scrut en als die vol is, kunnen we een nieuwe openen onder # 389.
Ik weet het, het is een beetje lastig, maar volgens mij heb ik het zo redelijk goed verwoord. De Lord had natuurlijk ook een van # 386 #387 kunnen noemen, dan was er niets aan de hand geweest.
Ik ben het niet met hem eens en denk ook dat het anders had gekund (zoals ik al heb aangegeven), helaas is hij daar oostindisch doof voor. Maar ja laten we ons plezier er niet door bederven en lekker verder gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het crap zoals het nu gaat. Klopt geen zak meer van de telling zo. Maar ja als iedereen het met de Lord eens is dan zal ik me er maar bij neer leggen. Maar vind het gewoon dikke vette onzin zoals hij het uitlegt. Raakt kant nog wal.
Mooi. Dan dringt er misschien toch iets door.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dus teksten als 'handen af van onze topics' schieten mij uitermate in het verkeerde keelgat.
Ja, dat RJPvD misschien zijn langste tijd wel eens gehad kon hebben....quote:Op donderdag 29 september 2005 09:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Mooi. Dan dringt er misschien toch iets door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |