Nee, je mag me niet aan mijn haren je grot insleuren!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé, nog een topic! Kan ik hier een kopje thee drinken?![]()
Mag je helemaal zelf weten, maar dan schrijf je het wel fout.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik schrijf Neandertalers altijd zonder h
Ik kom zo naar dat anderequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil eigenljk wel een paar hints over die mevrouw uit het vorige gezellige topic
Het Van Dale Nederlands Handwoordenboek dat ik hier bij de hand heb geeft alleen Neandertalquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
Van Dale zegt:
Ne·an·der·tha·ler (de ~ (m.), ~s)
1 prehistorische mens waarvan in het Neanderthal voor het eerst fossiele overblijfselen zijn gevonden
U hebt gezocht op neandertaler:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Op www.vandale.nl kun je alle woorden opzoeken. Je moet ook zoeken op Neanderthaler.. maar in het online woordenboek staat hij zo. Ik zal morgen ook even op het werk kijken, hebben we ook een vandale en ook een groen boekje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het Van Dale Nederlands Handwoordenboek dat ik hier bij de hand heb geeft alleen NeandertalEcht waar!
Opmerkelijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op www.vandale.nl kun je alle woorden opzoeken. Je moet ook zoeken op Neanderthaler.. maar in het online woordenboek staat hij zo. Ik zal morgen ook even op het werk kijken, hebben we ook een vandale en ook een groen boekje.
Ik denk dat ik een brief naar Meneer Van Dale ga schrijven. Vragen waarom het in het ene woordenboek anders wordt gespeld als in het andere van Van Dale. Als ze dat nou net zo afhandelen als de chips-fabrikanten krijg ik binnenkort de driedelige toegestuurdquote:
Er komt binnenkort een vernieuwde versie uit, ook een gelimiteerde.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een brief naar Meneer Van Dale ga schrijven. Vragen waarom het in het ene woordenboek anders wordt gespeld als in het andere van Van Dale. Als ze dat nou net zo afhandelen als de chips-fabrikanten krijg ik binnenkort de driedelige toegestuurd![]()
Lijkt me een strak plan en als dat werkt, doe ik dat ook. Hebben we beiden een mooie serie eraan overgehouden en heeft dit topic ook nog enig nut gehad. Maar het blijft vreemd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een brief naar Meneer Van Dale ga schrijven. Vragen waarom het in het ene woordenboek anders wordt gespeld als in het andere van Van Dale. Als ze dat nou net zo afhandelen als de chips-fabrikanten krijg ik binnenkort de driedelige toegestuurd![]()
Aan het einde van het vorige topic was er een strijdje tussen de mannen en de vrouwen, vandaar twee nieuwe topics... maar met RJP voor raggende mannen gaan we verder. Hier was het nog een beetje morren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |