Tuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef pyl het volgende:
Niet zeiken Jozef!![]()
Is Feedback geschikt om bij de moderator te informeren naar het hoe en waarom van haar nieuwe icon?![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:01 schreef Reya het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik de vrouwelijke helft van het moderatieteam heel ergvind.
Donequote:Op zondag 11 september 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
Hallo Nuongirl en Lord_Vetinari,
Zouden jullie Raad je plaatje 357 willen veranderen in 'Raad je Plaatje #358 voor nozel-technisch minder bedeelden' ?
Alvast heel erg bedankt!
Ik neem het even mee naar achteren om het met L_V te besprekenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag: apart topic over "welke biografie lees je nu?" is dat mogelijk. De biografie is een genre dat ik graag lees en toch enigzins te onderscheiden van historische monografieën.
Wat ons betreft mag je een topic openenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag: apart topic over "welke biografie lees je nu?" is dat mogelijk. De biografie is een genre dat ik graag lees en toch enigzins te onderscheiden van historische monografieën.
Thanx.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:29 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Wat ons betreft mag je een topic openen
Klik-klak.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
Lieve mod(s), mag deze Raad Je Plaatje # 370 Voor Luie Dummies! dicht?
Dubbel topic.
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:27 schreef du_ke het volgende:
Wat een heerlijk forum moet dit zijn, alleen aan de slag om een nummertje te verbeteren in de RJP topics.
En niet te vergeten al dat brainstormen om nieuwe topics te verzinnen, om het forum leuk te houden, om nieuwe bronnen aan te boren etc etc etc. Ik vind dat we met ons jaarsalaris van 70.000 Euri best wel slecht betaald worden voor al dat werk...quote:
Ach die lekkere mannen maken alles goedquote:Op donderdag 22 september 2005 18:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En niet te vergeten al dat brainstormen om nieuwe topics te verzinnen, om het forum leuk te houden, om nieuwe bronnen aan te boren etc etc etc. Ik vind dat we met ons jaarsalaris van 70.000 Euri best wel slecht betaald worden voor al dat werk...
Daar zijn ze toch over bezig? Die sponsordeal, toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:37 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ach die lekkere mannen maken alles goed
Nu nog een ferrari
Want...?quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:00 schreef Ryan3 het volgende:
Waar zijn eigenlijk de middeleeuwen en de oude tijd in dit forum???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |