Nee, die is te maf.quote:Op zondag 11 september 2005 00:06 schreef Treinhomo het volgende:
Jamie Cullum ?
Wil jij hier eerlijk waar, met droge ogen, verkondigen dat Jamie 'tamme knoei' Cullum toch écht wel 's uit de band springtquote:Op zondag 11 september 2005 00:08 schreef wyccie het volgende:
Nee, die is te maf.
Jazeker.quote:Op zondag 11 september 2005 00:09 schreef Tokay het volgende:
Ik ben niet echt op de hoogte van nieuwe zangers, tenminste, is meneer wel een zanger?
Ja, hij heeft ergens een steekje los zitten.quote:Op zondag 11 september 2005 00:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wil jij hier eerlijk waar, met droge ogen, verkondigen dat Jamie 'tamme knoei' Cullum toch écht wel 's uit de band springt![]()
Jij durft...quote:Op zondag 11 september 2005 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ja, hij heeft ergens een steekje los zitten.

Ik durf wel ja....quote:
Tja; dát durf ik dan weer niet...quote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef wyccie het volgende:
Als jij hem een beetje live hebt gezien,
Ben jij nou een kerel of niet?quote:Op zondag 11 september 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; dát durf ik dan weer niet...![]()
Allicht; daarom ga ik niet naar JC.quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ben jij nou een kerel of niet?
'k ging om een uur of 6 naar bed, en was om 07:30 weer wakker...want toen liep m'n wekker af (vergeten de nek om te draaien)quote:
Hoe laat sliep jij en hoe laat stond je op?
Dan heb je ook niet veel geslapen. Om 12:30 wakker worden; daar hoef je niet van te schrikken, mag best in het weekend.quote:Op zondag 11 september 2005 00:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht; daarom ga ik niet naar JC.
[..]
'k ging om een uur of 6 naar bed, en was om 07:30 weer wakker...want toen liep m'n wekker af (vergeten de nek om te draaien)
Uiteindelijk schrok ik pas om 12:30 wakker...![]()
't was niet zozeer schrikken, als wel balen omdat m'n dag al half naar de klote was...quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
Dan heb je ook niet veel geslapen. Om 12:30 wakker worden; daar hoef je niet van te schrikken, mag best in het weekend.
Google says: John Mayers.quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet veel geslapen. Om 12:30 wakker worden; daar hoef je niet van te schrikken, mag best in het weekend.
De man op het plaatje heeft 1 hit, die ik ken, 'Daughters'.
Dan ken ik nóg een hit: 'Your body is a wonderland'.quote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef sooty het volgende:
Google says: John Mayer.
Mijn dag begint 's nachts pasquote:Op zondag 11 september 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't was niet zozeer schrikken, als wel balen omdat m'n dag al half naar de klote was...
Hoe ging jouw (werk)dag eigenlijk ?
Er gaat een John Mayer wereld voor me open. Dank allen.quote:Op zondag 11 september 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ken ik nóg een hit: 'Your body is a wonderland'.
Ben je normaliter niet druk ?quote:Op zondag 11 september 2005 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ik voelde me alleen zooooo slecht/moeBest druk ook.
Google is geweldig!quote:
Jij kent tamme knoei-muziek!quote:Op zondag 11 september 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ken ik nóg een hit: 'Your body is a wonderland'.
U zijt wellecome...quote:Op zondag 11 september 2005 00:32 schreef sooty het volgende:
Er gaat een John Mayer wereld voor me open. Dank allen.
Dat kreeg ikquote:Op zondag 11 september 2005 00:33 schreef wyccie het volgende:
Jij kent tamme knoei-muziek!
quote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef wyccie het volgende:
Maar ik ben zelf absoluut niet druk hoor.
Niet stil. Rustig....quote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
Jij houdt van stille meisjes? Wat apart.
Ik weet maar van twee leden de naam, en dan ken ik het gezicht er niet eens bijquote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef Treinhomo het volgende:
Die rechtse lijkt me Bob Rock.
You say potatoe, I say potatoequote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Niet stil. Rustig....
Da's net ietsje anders.
Daarbij ben ik zelf ook behoorlijk rustig.
Neuh, dat is Machinehead niet.quote:Op zondag 11 september 2005 00:39 schreef Berkery het volgende:
Is dat Machinehead?
Lijkt mij een mooie kastanje voor jou, om uit 't vuur te halen...quote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef sooty het volgende:
Offtopic
Heeft iemand het al aangedurfd om bij FB te melden dat dit eigenlijk episode #358 is in plaats van #357
/Offtopic
Ik dacht eigenlijk dat de mods niet aanwezig zijn, want nuongirl kijkt vaak wel mee dacht ik en zou dit wel gemerkt hebben. Maar is sowieso wel handig om het even te melden.quote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef sooty het volgende:
Offtopic
Heeft iemand het al aangedurfd om bij FB te melden dat dit eigenlijk episode #358 is in plaats van #357
/Offtopic
quote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef wyccie het volgende:
Ik kán trouwens wel heel druk doen. Als ik een beetje opgefokt ben, veel dingen moet doen en teveel suiker heb gehad
Sorry. Ik ben de ultieme lafaard.quote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooie kastanje voor jou, om uit 't vuur te halen...![]()
Oohhh! Goed gezien (dan weet ik dat ook weer).quote:Op zondag 11 september 2005 00:45 schreef Berkery het volgende:
Die tweede van rechts lijkt wel de drummer van Faith no more
Shit; dan moeten we toch maar wyccie zien op te stoken...quote:Op zondag 11 september 2005 00:45 schreef sooty het volgende:
Sorry. Ik ben de ultieme lafaard.
Ik durf niet.
Die drummer is wel bekend zeg.....quote:Op zondag 11 september 2005 00:46 schreef Modus het volgende:
Die 2e van rechts drumt/drumde bij Faith No More.
Dit i.t.t. de drummert van Type O Negative...quote:Op zondag 11 september 2005 00:47 schreef wyccie het volgende:
Die drummer is wel bekend zeg.....
Wat wil je als TT?quote:Op zondag 11 september 2005 00:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Shit; dan moeten we toch maar wyccie zien op te stoken...
Raad je plaatje voor nozel-technisch minder bedeelden ?quote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef wyccie het volgende:
Wat wil je als TT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |