Nee, die is te maf.quote:Op zondag 11 september 2005 00:06 schreef Treinhomo het volgende:
Jamie Cullum ?
Wil jij hier eerlijk waar, met droge ogen, verkondigen dat Jamie 'tamme knoei' Cullum toch écht wel 's uit de band springtquote:Op zondag 11 september 2005 00:08 schreef wyccie het volgende:
Nee, die is te maf.
Jazeker.quote:Op zondag 11 september 2005 00:09 schreef Tokay het volgende:
Ik ben niet echt op de hoogte van nieuwe zangers, tenminste, is meneer wel een zanger?
Ja, hij heeft ergens een steekje los zitten.quote:Op zondag 11 september 2005 00:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wil jij hier eerlijk waar, met droge ogen, verkondigen dat Jamie 'tamme knoei' Cullum toch écht wel 's uit de band springt![]()
Jij durft...quote:Op zondag 11 september 2005 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ja, hij heeft ergens een steekje los zitten.

Ik durf wel ja....quote:
Tja; dát durf ik dan weer niet...quote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef wyccie het volgende:
Als jij hem een beetje live hebt gezien,
Ben jij nou een kerel of niet?quote:Op zondag 11 september 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; dát durf ik dan weer niet...![]()
Allicht; daarom ga ik niet naar JC.quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ben jij nou een kerel of niet?
'k ging om een uur of 6 naar bed, en was om 07:30 weer wakker...want toen liep m'n wekker af (vergeten de nek om te draaien)quote:
Hoe laat sliep jij en hoe laat stond je op?
Dan heb je ook niet veel geslapen. Om 12:30 wakker worden; daar hoef je niet van te schrikken, mag best in het weekend.quote:Op zondag 11 september 2005 00:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht; daarom ga ik niet naar JC.
[..]
'k ging om een uur of 6 naar bed, en was om 07:30 weer wakker...want toen liep m'n wekker af (vergeten de nek om te draaien)
Uiteindelijk schrok ik pas om 12:30 wakker...![]()
't was niet zozeer schrikken, als wel balen omdat m'n dag al half naar de klote was...quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
Dan heb je ook niet veel geslapen. Om 12:30 wakker worden; daar hoef je niet van te schrikken, mag best in het weekend.
Google says: John Mayers.quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet veel geslapen. Om 12:30 wakker worden; daar hoef je niet van te schrikken, mag best in het weekend.
De man op het plaatje heeft 1 hit, die ik ken, 'Daughters'.
Dan ken ik nóg een hit: 'Your body is a wonderland'.quote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef sooty het volgende:
Google says: John Mayer.
Mijn dag begint 's nachts pasquote:Op zondag 11 september 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't was niet zozeer schrikken, als wel balen omdat m'n dag al half naar de klote was...
Hoe ging jouw (werk)dag eigenlijk ?
Er gaat een John Mayer wereld voor me open. Dank allen.quote:Op zondag 11 september 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ken ik nóg een hit: 'Your body is a wonderland'.
Ben je normaliter niet druk ?quote:Op zondag 11 september 2005 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ik voelde me alleen zooooo slecht/moeBest druk ook.
Google is geweldig!quote:
Jij kent tamme knoei-muziek!quote:Op zondag 11 september 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ken ik nóg een hit: 'Your body is a wonderland'.
U zijt wellecome...quote:Op zondag 11 september 2005 00:32 schreef sooty het volgende:
Er gaat een John Mayer wereld voor me open. Dank allen.
Dat kreeg ikquote:Op zondag 11 september 2005 00:33 schreef wyccie het volgende:
Jij kent tamme knoei-muziek!
quote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef wyccie het volgende:
Maar ik ben zelf absoluut niet druk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |