wist je dat niet dan?????quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:27 schreef Gia het volgende:
Vind het maar een slet.
Net lag ze op bed met Roel en nu zit ze weer bij Menno op schoot.
Dat doet ze goed.quote:
Wow.... die had ik nog niet eerder gezien....quote:
Bron: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Tanja hekelt Lieske!
Tanja heeft een hekel aan Lieske. “Ik kan niet tegen haar gelach. En na gisteravond al helemaal niet meer. Die uitspraak 'Het is veel geld voor een student’ vind ik zo gierig en zo nep. Sodemieter toch op. Het is veel geld voor iedereen. En niet alleen voor een student. Die hebben het beter dan wie dan ook. Ik had voor de groep gekozen. Hoe egoïstisch kan je zijn, dat je de groep geen eten gunt. Zelfs in een spel vind ik eerlijkheid heel belangrijk en dat je samenwerkt ook. Daarom is mijn vriendinnengroep niet zo groot. Mijn vriendinnen zijn echt en eerlijk.
Ik ben blij dat ik haar in het dagelijks leven niet hoef tegen te komen. Het zit mij heel hoog.
De enige spanning die ik met iemand heb in dit huis is met haar, en dat merkt ze ook. Het zal heel lang duren voordat ik dit misschien vergeet. Ik zou mezelf achterbaks vinden, als ik met haar zou lachen of praten. Dan zou ik mezelf opvreten. Ik kan haar wel schieten"!
Menno: “We zitten hier in ieder geval nog twee weken samen. "Tanja: " Misschien moet ik er wel uit, na deze uitspraak, maar dat maakt mij niets uit.”
nah, het is maar net wat je smaak is.....quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:02 schreef HAL9000S het volgende:
Lieske is leuk wat betreft dr uiterlijk, maar dr innerlijk zou ik snel op uitgekeken zijn... ik vind het niet eens aantrekkelijk.
Wahaaa, dat zou wel een stunt zijn zeg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:03 schreef Falco het volgende:
Lieske is een stomme doos en nog een hoer ook. Uiteindelijk belandt ze gewoon bij Rob in bed hoor!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:09 schreef kluivie het volgende:
Lieske gaat winnen zeker weten, ze is zo lekker
quote:uit profiel
geb. datum: 1968-02-12
pedofiel?quote:van Talpa site
Lieske
Leeftijd
19 jaar
Kansloosquote:weer van Talpa site
Als ze wint, gaat ze Prada schoenen en een autootje kopen en heel relaxed studeren.
Lieske is leuk idd, maar heeft helaas al veel mensen tegen. Aan de andere kant had Jeannette dat vorige keer ook en die won ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:09 schreef kluivie het volgende:
Lieske gaat winnen zeker weten, ze is zo lekker
scanman01 die attendeerde me er op in Big Brother sterft dit jaar aan saaiheid.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:51 schreef Herald het volgende:
Zou ze trouwens openstaan voor anale seks?
Als ze dat van afgelopen nacht gaan uitzenden, is daar weinig kans opquote:Op zondag 4 september 2005 13:27 schreef charlysilva het volgende:
Lieske....ze is een lieverd.Verwacht ook alleen dat ze snel kan opzouten![]()
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 4 september 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze dat van afgelopen nacht gaan uitzenden, is daar weinig kans op
Scanman mijn beste man,wat weet jij wat ik niet weet? Heeft Lieske sex gehad?quote:Op zondag 4 september 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze dat van afgelopen nacht gaan uitzenden, is daar weinig kans op
oooh, maar dat is niet ergquote:Op zondag 4 september 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
Nee, Tanja en Chantal zijn tekeer gegaan tegen Lieske...echt tenenkrommend![]()
Dat is de leeftijd... daar zal ze later hopelijk spijt van hebben.quote:Op zondag 4 september 2005 14:08 schreef SushiBarbie het volgende:
Pfff, iemand die Zalm een schatje vind kan je toch niet seriues nemen?
zo kan je alles op leeftijd afschuivenquote:Op zondag 4 september 2005 14:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd... daar zal ze later hopelijk spijt van hebben.
Dan mag ik jou ook niet. Zo.quote:Op zondag 4 september 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Zalm ook een schatje. Zo.
idd! dat heeft ze ook helemaal niet nodig.quote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Lieske roddelt bijv. ook niet over haar medebewoners en ze spreekt ook niet slecht over anderen in het huis.
Hmm, ik kan het deze keer niet op je leeftijd gooien helaas.quote:Op zondag 4 september 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Zalm ook een schatje. Zo.
ik heb ook niks gehad met Lieske, maar had best een keertje verkering willen hebbenquote:Op zondag 4 september 2005 16:34 schreef caradoc het volgende:
Yup, ik heb nooit iets gehad met lieske
PFFFFT wijvequote:Op zondag 4 september 2005 17:20 schreef Falco het volgende:
Ze heeft wel veel zelfbevestiging nodig zeg.
Wat heeft die jankbek nou weer?quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze is gewoon een klein meisje dat heel veel bevestiging nodig heeft.quote:
kleine meisjes horen niet bij BIG Brother.quote:Op zondag 4 september 2005 17:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze is gewoon een klein meisje dat heel veel bevestiging nodig heeft.
Haar eigen woorden.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef amaranta het volgende:
Mag ik bubbling lieske als avatar gebruiken?
doet ze aan hokkie?quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef klootje het volgende:
"levelen" met de "group" is er totaal niet,"age" is geen" issue",het is de "vibe,guys".
Dat soort mensen moeten ze doodknuppelen met hun eigen hockeystick of tannisracket.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:29 schreef dronkeykong het volgende:
Lieske is gewoon een PLORK en ze moet niet praten.
meen je niet?!!!quote:plork
Definitie: Het is een afkorting voor:
Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop
Motivatie: Nou omdat er zoveel vrouwen rondlopen in deze wereld met een prachtig lichaam maar als je in hun gezicht kijkt schrik je je rot!
Toch wat verder kijken dan je neus lang is...Die kop is niet om aan te zien en dan ook nog die stemquote:Op zondag 4 september 2005 18:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
[..]
meen je niet?!!!
ik ben het er totaal niet mee eens. ze is niet lelijk.
Zeker niet naar de streams gekeken vanmiddag.quote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef Rapaille het volgende:
Lieske is wel oke
Na vandaag en afgelopen nacht zeker jaquote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef Rapaille het volgende:
Van mij mag ze winnen. Zeker omdat die ordinaire crack junk van een tanja tegen haar is. Lieske is wel oke
Nee, ik ziet het bijna nooitquote:Op zondag 4 september 2005 19:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Zeker niet naar de streams gekeken vanmiddag.
ga maar snel meisjequote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef caradoc het volgende:
Lieske wil naar huis zegt ze ...
Aubquote:Op zondag 4 september 2005 21:16 schreef MaJo het volgende:
Lieske is leukIk wil graag een Lieske avatar maar ik heb geen idee hoe je dat maakt. Iemand die een avatar voor me heeft?
![]()
zeik niet man. download snel zat en die halve minuut kun je toch wel effe wachten?quote:Op zondag 4 september 2005 21:45 schreef SlimShady het volgende:
kunnen jullie ajb die filmpjes ergens anders uploaden?
want die "rapidshare" zuigt echt.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef klootje het volgende:
"levelen" met de "group" is er totaal niet,"age" is geen" issue",het is de "vibe,guys".
Dat soort mensen moeten ze doodknuppelen met hun eigen hockeystick of tannisracket.
Ja en maar 1 file per uurquote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
zeik niet man. download snel zat en die halve minuut kun je toch wel effe wachten?
Minuut of 8 geloof ik ongeveerquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef Showtime het volgende:
Hoe lang was de langste keer keer dat Lieske haar tanden had gepoetst?
34 minutenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef Showtime het volgende:
Hoe lang was de langste keer keer dat Lieske haar tanden had gepoetst?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gisteren slechts 9 minuten en 12 seconden, maar wel een prachtige afsluiter dit keer:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:30 schreef APK het volgende:
I see you baby, shaking that ass, shaking that ass.![]()
Heren heren waar zijn we nu toch mee bezig?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:33 schreef scanman01 het volgende:
I like big butts and I cannot lie .....
Dat méééé'n je niet!!!???quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gisteren slechts 9 minuten en 12 seconden, maar wel een prachtige afsluiter dit keer:
[afbeelding]
![]()
Als student lach je dat toch weg?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef Brillies het volgende:
Ze wordt van alle kanten gepest. En zelfs door iemand van boven de 40... dan zou ik ook gaan janken.
hmmm, nee, ik heb nu al genoeg gezien van lieske. Ze mag weg. Liefst vorig week alquote:Op woensdag 7 september 2005 00:23 schreef sirrom het volgende:
Troela is echt wel door Talpa gecast als blond bimbo leeghoofd.
But who cares? Zo'n drama trut gunnen we natuurlijk niks behalve dan 'n Live Anale Beurt door een grote donkere man met een lul die aan alle vooroordelen voldoet qua grootte uiteraard...
In zo'n huis kun je het moeilijk ontlopen en dat is juist zo lastig. Normaal zou jequote:Op woensdag 7 september 2005 00:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als student lach je dat toch weg?
"BOEEEEHOEEEE, het is vet erger dan ontgroening, BOEEEEHOEEEEE"
Rot op kutwijf
Doe je goedquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef Zw0rld het volgende:
Wat Lieske gezichtsuitdrukkingen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat moet mooi zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef Zw0rld het volgende:
Wat Lieske gezichtsuitdrukkingen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Done:quote:Op donderdag 8 september 2005 12:05 schreef Zw0rld het volgende:
Hello
Kan iemand deze nog online zetten via rapidshare bijvoorbeeld.
Hun free account doet het niet meer.
Thanks!
http://www.qfile.de/dl/23(...)ouche_naakt.wmv.html
Lieske is populair blijkbaar...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Done:
http://rapidshare.de/file(...)ouche_naakt.wmv.html
2492 keer gedownloadquote:Op donderdag 8 september 2005 13:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lieske is populair blijkbaar...
Thanks!!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Done:
http://rapidshare.de/file(...)ouche_naakt.wmv.html
noem het jacuzzi. 'bad' is misleidend. (bad hoort in een badkamer)quote:Op donderdag 8 september 2005 19:19 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Thanks!!!!
Hier is Roel en Lieske in bad. vanmiddag 08-09-2005
http://rapidshare.de/files/4868318/Roel_en_Lieske_in_Bad.avi.html
* Eens is *quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:07 schreef Jammie het volgende:
Het tweede dikke punt voor Lieske:
1) Fuck them all, ik pak de centen.
2) Boeiuh wat er in die envelop zit.
Lieske durft tenminste keuzes te maken en dat is haar te prijzen.
Alleen wel jammer dat ze punt 1 niet voor zich kon houden.quote:Het tweede dikke punt voor Lieske:
Lieske is niet mijn favoriet, maar ze is inderdaad niet bang om een gewaagde keuze te doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:07 schreef Jammie het volgende:
Het tweede dikke punt voor Lieske:
Volgens mij omdat ze met 'alle' (Rikkert, Roel) mannen liep aan te pappen ofzo. Volgens mij heeft onze maagdelijke Lies daar zelf amper benul van maargoed.. Ze wil alleen wat aandacht.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:59 schreef Gelderland het volgende:
even een vraagje tussendoor:
waarom vond die Tanje lieske eigenlijk een 'slet'...? Wat was er gebeurd, iets speciaals? Of is het gewoon de dommigheid van Tanja dat ze zoiets zegt![]()
Ja, mee eens. Bij nader inzien vind ik Lieske nog wel meevallen. Zéker vergeleken met de andere meiden, die behoorlijk van plastic zijn (behalve Linda en Tanja).quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:08 schreef Tinkerbell het volgende:
Lekker pittig met die envelop. Ik mag dat wel.
Je hebt liever een vrouw met de Ruud Lubbers look?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef Lexie het volgende:
Ze heeft alleen vrij weinig wenkbrauw.
Ik ga meer voor de knutvariantquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je hebt liever een vrouw met de Ruud Lubbers look?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Lieske roeleert gewoon!
In dat geval: -3 voor Lieskequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:14 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik begin Lieske ook steeds meer te waarderen, ze heeft tenminste beetje ballen.
Zeker, zeker. Erg goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en vonden jullie die ouders van Roel niet geweldig stoer toen ze iets zeiden over Tanja dat uitgerekend zij (Tanja of all people...) niets kon zeggen over het gedrag van Lieske.
Dat vind ik onzin.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en vonden jullie die ouders van Roel niet geweldig stoer toen ze iets zeiden over Tanja dat uitgerekend zij (Tanja of all people...) niets kon zeggen over het gedrag van Lieske.
Kortzichtig aan m'n reet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin.
Omdat iemand de fout in is gegaan kan diegene zich daar niet anders over uitlaten?
Dus een roker kan niet zeggen dat roken slecht is? Of een alcoholist mag niet zeggen dat zuipen slecht is?
Zijn jullie echt zo kortzichtig?
Was idd geweldig. Eindelijk iemand die het zei... en het publiek begon ook te applaudiseren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Lekkuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Lieske strikes a pose... en wat voor een
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Roel had een niet onprettig uitzicht dacht ik zoquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hmmm... die laatste is een interessant standje...![]()
Jaquote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef Showtime het volgende:
Lieske is de Gert-Jan uit BB3, van 2005. Een groot complot tegen de onschuldige naieve potentiele winnaar.
haal dat naieve maar weg, maar ze hebben beide in hetzelfde schuitje gezetenquote:
Dido heeft alleen gezegd dat ze "geen zin heeft in die concurrentiestrijd met andere vrouwen."quote:Op zondag 11 september 2005 12:07 schreef Taurus het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd na 't geroddel van Chantal en Dido en Nath over Roel en Lieske, dat Roel voor Lieske 'kiest' en dat zij wat krijgen.Met hun "dat is toch geen competitie joh" .. en "mannen vallen niet op vrouwen die zich aanbieden" etc.
Als je Lieske al een hoer noemt, ben ik erg benieuwd wat Tanja dan wel niet is die doorquote:Op zondag 11 september 2005 01:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Gert-Jan was cool. Leuk dronken enzo
Lieske is een trut, kijkt scheel, heeft een veel te grote neus en ze moet hoognodig naar huis. Lieske is een hoer. Alle vrouwen namen die eindigen op "ke" zijn kut![]()
zoals ik al een keer eerder zei: iedereen kan een keer de fout in gaan. Dat is Tanja overkomen. Erg sneu voor haar.quote:Op zondag 11 september 2005 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je Lieske al een hoer noemt, ben ik erg benieuwd wat Tanja dan wel niet is die door
een "1 night stand" zwanger is geraakt en die, als ze niet genoeg geld meer heeft om eten
te kopen voor haar dochter, in de prostitutie gaat.
Klopt helemaal. Ik erger me groen en geel aan dat mensquote:Maar als je eenmaal anti-Lieske bent let je natuurlijk op elk klein dingetje.
Je hebt me door. Ik vind Ingrid een duimzuigertje en duimzuigen hoort bij kleuters. Maar ik erger me zoveel meer aan Lieske dat het duimzuigen van Ingrid mij al niet eens meer opvaltquote:Je kunt ook natuurlijk zeggen dat ingrid een grote neus heeft, wat ook zo is.
Maar dat doe je natuurlijk niet, want je wil alleen Lieske maar de grond in boren.
Jawel hoorquote:En hoe kun je in vredensnaam zeggen dat alle vrouwen die een naam hebben die eindigen op "ke"
kut zijn? Je kent ze niet eens allemaal.![]()
Mooi zoquote:Zo dat is eruit.![]()
Hele mooie Gertquote:
Wat een goeie comeback zeg! Heb je die echt helemaal alleen verzonnen of heeft je kleine broertje geholpen????quote:Op maandag 12 september 2005 00:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
hihi, wel met een moeder....maar niet mijn moeder.
Het was met jouw moeder![]()
![]()
![]()
![]()
oneoneelf
![]()
![]()
elfeen
sukkel![]()
ECHT?? Jammer..quote:Op maandag 12 september 2005 11:17 schreef Showtime het volgende:
Roel vroeg vanacht als hij bij haar zou slapen. Maar ze wilde niet.![]()
Ze blijft mooi die Lieske en zo rustig weer ..... dus Lieske winnen meid maar finale moet wel met Linda hoorquote:Op maandag 12 september 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hele mooie Gert
Ik zal die drie uit het andere topic ook hier even plaatsen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze ziet er zo lief uit in dat groen geweldig lieskequote:Op woensdag 14 september 2005 11:11 schreef FlowKey het volgende:
voor de liefhebbers: Lieske in gifgroene hobbit hoodie
[afbeelding]
och god. wat is zij mooiquote:Op donderdag 15 september 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Rikkert in de badkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of was dat al bekendquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:36 schreef Flakkie01 het volgende:
oke Lieske heeft net haar bijbaan verraden: hijglijn![]()
neehee ... ze lag zogenaamd te slapen .... tegen Roel aan ... maar die was net opgestaan ... en toen kwam Dido in de buurt ... en dus hield Liesje wel even een oogje in het zeil ...quote:
lieske heeft zoveel gezichten.. som ziet ze er als een student uit, en soms ineens heel volwassen.. fascinerende en mooie vrouw.quote:
Ze heeft het helemaal in zich om ver te komen oke ze moet nog iets veranderen van karakter maar goed je weet nooit wat BB allemaal voorkauwt natuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:38 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk het niet. Bijna niemand in het huis neemt haar serieus en als ze een verhaal wil beginnen is er niemand die luistert. Die gaat zeker weer stemmen krijgen..quote:Op zondag 18 september 2005 16:16 schreef kluivie het volgende:
[..]
Ze heeft het helemaal in zich om ver te komen
Grote neusquote:Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef stijgende_ster het volgende:
Kleine wenkbrauwtjes.
Gelukkig maakt dat niet uit hè... Ook al wordt ze iedere week genomineerd.quote:Op zondag 18 september 2005 16:22 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Bijna niemand in het huis neemt haar serieus en als ze een verhaal wil beginnen is er niemand die luistert. Die gaat zeker weer stemmen krijgen..
Dat hangt af van de combinatie van genomineerden lijkt me..quote:Op zondag 18 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig maakt dat niet uit hè... Ook al wordt ze iedere week genomineerd.
Voor Ralph geldt hetzelfde.
Daar zit wat in. Komende keer zou het wel eens Lieske, Ralph en Roel kunnen zijn.quote:Op zondag 18 september 2005 18:35 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Dat hangt af van de combinatie van genomineerden lijkt me..
quote:
Dusdanig oprecht dat ze haar domheid niet weet te maskeren.quote:Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:... Van de meiden verreweg de leukste en meest oprechte.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:43 schreef PLAE@ het volgende:
Gewoon een lekker sletje en het oog wil ook wat.
Hier kijk ik liever nog een paar maanden tegenaan dan een Chantal, Linda oid`
quote:Op maandag 19 september 2005 01:55 schreef Goelie het volgende:
Het is echt vaag om bijna iedereen hier te zien geilen op een ex klasgenoot van me...
Die zogenaamde sociale intelligentie, of het ontbreken ervan, hoeft ze van mij ook niet te hebben. Mensen die dat wel hebben, denken misschien wel veel te veel na bij alles wat ze doen. En ze is nog jong, dus dat gaat nog wel komen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Dusdanig oprecht dat ze haar domheid niet weet te maskeren.![]()
Volgens mij moet jij even jouw Paracetamolspiegel checken.quote:Op maandag 19 september 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Met haar IQ overklast ze gelukkig bijna iedereen in het huis.
Nee dank je... Maar ik meende dat een bepaalde schoolopleiding staat voor een bepaald IQ. Vandaar dus de opmerking. Het is niet de oooooo zo belangrijke sociale intelligentie, maar alles beter dan niets natuurlijk. Mensen zat in het huis zonder sociale intelligentie én met een IQ evenhoog als de gemiddelde levensverwachting van een man.quote:Op maandag 19 september 2005 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij even jouw Paracetamolspiegel checken.
Geen haast hoor, doe gewoon relextamundo.
In Burundiquote:Op maandag 19 september 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee dank je... Maar ik meende dat een bepaalde schoolopleiding staat voor een bepaald IQ. Vandaar dus de opmerking. Het is niet de oooooo zo belangrijke sociale intelligentie, maar alles beter dan niets natuurlijk. Mensen zat in het huis zonder sociale intelligentie én met een IQ evenhoog als de gemiddelde levensverwachting van een man.![]()
En de mooiste ook nog ...... dus sluit me helemaal aan bij scanmanquote:Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Van de meiden verreweg de leukste en meest oprechte.
fijn hè scanman dat het nog even lekker weer isquote:
Prettig decoquote:Op maandag 19 september 2005 16:51 schreef Ireth het volgende:
[[url=http://img27.imageshack.us/img27/1478/mwsnap1434xc.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img27.imageshack.us/img27/4306/mwsnap1445gq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Checkquote:Op maandag 19 september 2005 17:31 schreef Ireth het volgende:
[[url=http://img212.imageshack.us/img212/9688/mwsnap1461mk.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img212.imageshack.us/img212/8499/mwsnap1473ph.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img212.imageshack.us/img212/1873/mwsnap1481fu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Uit ervaring kan ik zeggen dat er ook op het VWO een heleboel dombo's rondlopen.quote:Op maandag 19 september 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik meende dat een bepaalde schoolopleiding staat voor een bepaald IQ.
quote:Op maandag 19 september 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zogenaamde sociale intelligentie, of het ontbreken ervan, hoeft ze van mij ook niet te hebben. Mensen die dat wel hebben, denken misschien wel veel te veel na bij alles wat ze doen. En ze is nog jong, dus dat gaat nog wel komen.
Met haar IQ overklast ze gelukkig bijna iedereen in het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |