wist je dat niet dan?????quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:27 schreef Gia het volgende:
Vind het maar een slet.
Net lag ze op bed met Roel en nu zit ze weer bij Menno op schoot.
Dat doet ze goed.quote:
Wow.... die had ik nog niet eerder gezien....quote:
Bron: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Tanja hekelt Lieske!
Tanja heeft een hekel aan Lieske. “Ik kan niet tegen haar gelach. En na gisteravond al helemaal niet meer. Die uitspraak 'Het is veel geld voor een student’ vind ik zo gierig en zo nep. Sodemieter toch op. Het is veel geld voor iedereen. En niet alleen voor een student. Die hebben het beter dan wie dan ook. Ik had voor de groep gekozen. Hoe egoïstisch kan je zijn, dat je de groep geen eten gunt. Zelfs in een spel vind ik eerlijkheid heel belangrijk en dat je samenwerkt ook. Daarom is mijn vriendinnengroep niet zo groot. Mijn vriendinnen zijn echt en eerlijk.
Ik ben blij dat ik haar in het dagelijks leven niet hoef tegen te komen. Het zit mij heel hoog.
De enige spanning die ik met iemand heb in dit huis is met haar, en dat merkt ze ook. Het zal heel lang duren voordat ik dit misschien vergeet. Ik zou mezelf achterbaks vinden, als ik met haar zou lachen of praten. Dan zou ik mezelf opvreten. Ik kan haar wel schieten"!
Menno: “We zitten hier in ieder geval nog twee weken samen. "Tanja: " Misschien moet ik er wel uit, na deze uitspraak, maar dat maakt mij niets uit.”
nah, het is maar net wat je smaak is.....quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:02 schreef HAL9000S het volgende:
Lieske is leuk wat betreft dr uiterlijk, maar dr innerlijk zou ik snel op uitgekeken zijn... ik vind het niet eens aantrekkelijk.
Wahaaa, dat zou wel een stunt zijn zeg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:03 schreef Falco het volgende:
Lieske is een stomme doos en nog een hoer ook. Uiteindelijk belandt ze gewoon bij Rob in bed hoor!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:09 schreef kluivie het volgende:
Lieske gaat winnen zeker weten, ze is zo lekker
quote:uit profiel
geb. datum: 1968-02-12
pedofiel?quote:van Talpa site
Lieske
Leeftijd
19 jaar
Kansloosquote:weer van Talpa site
Als ze wint, gaat ze Prada schoenen en een autootje kopen en heel relaxed studeren.
Lieske is leuk idd, maar heeft helaas al veel mensen tegen. Aan de andere kant had Jeannette dat vorige keer ook en die won ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:09 schreef kluivie het volgende:
Lieske gaat winnen zeker weten, ze is zo lekker
scanman01 die attendeerde me er op in Big Brother sterft dit jaar aan saaiheid.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:51 schreef Herald het volgende:
Zou ze trouwens openstaan voor anale seks?
Als ze dat van afgelopen nacht gaan uitzenden, is daar weinig kans opquote:Op zondag 4 september 2005 13:27 schreef charlysilva het volgende:
Lieske....ze is een lieverd.Verwacht ook alleen dat ze snel kan opzouten![]()
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 4 september 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze dat van afgelopen nacht gaan uitzenden, is daar weinig kans op
Scanman mijn beste man,wat weet jij wat ik niet weet? Heeft Lieske sex gehad?quote:Op zondag 4 september 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze dat van afgelopen nacht gaan uitzenden, is daar weinig kans op
oooh, maar dat is niet ergquote:Op zondag 4 september 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
Nee, Tanja en Chantal zijn tekeer gegaan tegen Lieske...echt tenenkrommend![]()
Dat is de leeftijd... daar zal ze later hopelijk spijt van hebben.quote:Op zondag 4 september 2005 14:08 schreef SushiBarbie het volgende:
Pfff, iemand die Zalm een schatje vind kan je toch niet seriues nemen?
zo kan je alles op leeftijd afschuivenquote:Op zondag 4 september 2005 14:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd... daar zal ze later hopelijk spijt van hebben.
Dan mag ik jou ook niet. Zo.quote:Op zondag 4 september 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Zalm ook een schatje. Zo.
idd! dat heeft ze ook helemaal niet nodig.quote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Lieske roddelt bijv. ook niet over haar medebewoners en ze spreekt ook niet slecht over anderen in het huis.
Hmm, ik kan het deze keer niet op je leeftijd gooien helaas.quote:Op zondag 4 september 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Zalm ook een schatje. Zo.
ik heb ook niks gehad met Lieske, maar had best een keertje verkering willen hebbenquote:Op zondag 4 september 2005 16:34 schreef caradoc het volgende:
Yup, ik heb nooit iets gehad met lieske
PFFFFT wijvequote:Op zondag 4 september 2005 17:20 schreef Falco het volgende:
Ze heeft wel veel zelfbevestiging nodig zeg.
Wat heeft die jankbek nou weer?quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze is gewoon een klein meisje dat heel veel bevestiging nodig heeft.quote:
kleine meisjes horen niet bij BIG Brother.quote:Op zondag 4 september 2005 17:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze is gewoon een klein meisje dat heel veel bevestiging nodig heeft.
Haar eigen woorden.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef amaranta het volgende:
Mag ik bubbling lieske als avatar gebruiken?
doet ze aan hokkie?quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef klootje het volgende:
"levelen" met de "group" is er totaal niet,"age" is geen" issue",het is de "vibe,guys".
Dat soort mensen moeten ze doodknuppelen met hun eigen hockeystick of tannisracket.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:29 schreef dronkeykong het volgende:
Lieske is gewoon een PLORK en ze moet niet praten.
meen je niet?!!!quote:plork
Definitie: Het is een afkorting voor:
Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop
Motivatie: Nou omdat er zoveel vrouwen rondlopen in deze wereld met een prachtig lichaam maar als je in hun gezicht kijkt schrik je je rot!
Toch wat verder kijken dan je neus lang is...Die kop is niet om aan te zien en dan ook nog die stemquote:Op zondag 4 september 2005 18:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
[..]
meen je niet?!!!
ik ben het er totaal niet mee eens. ze is niet lelijk.
Zeker niet naar de streams gekeken vanmiddag.quote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef Rapaille het volgende:
Lieske is wel oke
Na vandaag en afgelopen nacht zeker jaquote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef Rapaille het volgende:
Van mij mag ze winnen. Zeker omdat die ordinaire crack junk van een tanja tegen haar is. Lieske is wel oke
Nee, ik ziet het bijna nooitquote:Op zondag 4 september 2005 19:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Zeker niet naar de streams gekeken vanmiddag.
ga maar snel meisjequote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef caradoc het volgende:
Lieske wil naar huis zegt ze ...
Aubquote:Op zondag 4 september 2005 21:16 schreef MaJo het volgende:
Lieske is leukIk wil graag een Lieske avatar maar ik heb geen idee hoe je dat maakt. Iemand die een avatar voor me heeft?
![]()
zeik niet man. download snel zat en die halve minuut kun je toch wel effe wachten?quote:Op zondag 4 september 2005 21:45 schreef SlimShady het volgende:
kunnen jullie ajb die filmpjes ergens anders uploaden?
want die "rapidshare" zuigt echt.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef klootje het volgende:
"levelen" met de "group" is er totaal niet,"age" is geen" issue",het is de "vibe,guys".
Dat soort mensen moeten ze doodknuppelen met hun eigen hockeystick of tannisracket.
Ja en maar 1 file per uurquote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
zeik niet man. download snel zat en die halve minuut kun je toch wel effe wachten?
Minuut of 8 geloof ik ongeveerquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef Showtime het volgende:
Hoe lang was de langste keer keer dat Lieske haar tanden had gepoetst?
34 minutenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef Showtime het volgende:
Hoe lang was de langste keer keer dat Lieske haar tanden had gepoetst?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gisteren slechts 9 minuten en 12 seconden, maar wel een prachtige afsluiter dit keer:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:30 schreef APK het volgende:
I see you baby, shaking that ass, shaking that ass.![]()
Heren heren waar zijn we nu toch mee bezig?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:33 schreef scanman01 het volgende:
I like big butts and I cannot lie .....
Dat méééé'n je niet!!!???quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gisteren slechts 9 minuten en 12 seconden, maar wel een prachtige afsluiter dit keer:
[afbeelding]
![]()
Als student lach je dat toch weg?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef Brillies het volgende:
Ze wordt van alle kanten gepest. En zelfs door iemand van boven de 40... dan zou ik ook gaan janken.
hmmm, nee, ik heb nu al genoeg gezien van lieske. Ze mag weg. Liefst vorig week alquote:Op woensdag 7 september 2005 00:23 schreef sirrom het volgende:
Troela is echt wel door Talpa gecast als blond bimbo leeghoofd.
But who cares? Zo'n drama trut gunnen we natuurlijk niks behalve dan 'n Live Anale Beurt door een grote donkere man met een lul die aan alle vooroordelen voldoet qua grootte uiteraard...
In zo'n huis kun je het moeilijk ontlopen en dat is juist zo lastig. Normaal zou jequote:Op woensdag 7 september 2005 00:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als student lach je dat toch weg?
"BOEEEEHOEEEE, het is vet erger dan ontgroening, BOEEEEHOEEEEE"
Rot op kutwijf
Doe je goedquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef Zw0rld het volgende:
Wat Lieske gezichtsuitdrukkingen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat moet mooi zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef Zw0rld het volgende:
Wat Lieske gezichtsuitdrukkingen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Done:quote:Op donderdag 8 september 2005 12:05 schreef Zw0rld het volgende:
Hello
Kan iemand deze nog online zetten via rapidshare bijvoorbeeld.
Hun free account doet het niet meer.
Thanks!
http://www.qfile.de/dl/23(...)ouche_naakt.wmv.html
Lieske is populair blijkbaar...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Done:
http://rapidshare.de/file(...)ouche_naakt.wmv.html
2492 keer gedownloadquote:Op donderdag 8 september 2005 13:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lieske is populair blijkbaar...
Thanks!!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Done:
http://rapidshare.de/file(...)ouche_naakt.wmv.html
noem het jacuzzi. 'bad' is misleidend. (bad hoort in een badkamer)quote:Op donderdag 8 september 2005 19:19 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Thanks!!!!
Hier is Roel en Lieske in bad. vanmiddag 08-09-2005
http://rapidshare.de/files/4868318/Roel_en_Lieske_in_Bad.avi.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |