abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30218485
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 2 september 2005.
pi_30219359
Ik kan ook niet even weg
natalie zit in bad met ralph en rob doet een soort goeroe sessie voor de rest van de juryleden
veelbelovend. iedereen praat door elkaar. ze hebben het nu over kasten van ikea. die billy's. hebben ze allemaal. de een in beuken de ander in wit.
pi_30219617
Nathalie, Ralph en Linda zitten buiten in het bubbelbad over koetjes en kalfjes te praten. Ze bespreken onder andere dat BB nonstop over internet te volgen is, gratis dit jaar. Ze denken dat er 1 camera constant op de woonkamer is gericht, 1 op de jaccuzzi, 1 op de tuin en 1 op de eetkamer (ze moesten eens weten dat ook badkamer etc in beeld komt en dat er tussen camera's gezapt en ingezoomd wordt, dat beseffen ze blijkbaar niet). Joost is attent en komt kaarsen neerzetten en biedt ook aan thee te halen voor de inzittenden. Linda verlaat het bubbelbad om te gaan plassen en voordat ze eruit is hebben ze het nog even over hoe de beelden van Ralph en Nathalie samen in het bubbelbad kunnen worden uitgezonden. Ze zijn blij dat BB non-stop over internet te zien is zodat er mensen zijn die het in context kunnen zien.

Joost komt terug met de thee en ook Linda keert weder. Het gesprek gaat nu geruime tijd over hoe Ralph bij BB is verzeild. Heeft hij zich gewoon opgegeven? Heeft hij het gedaan nadat hij van Nathalie wist dat ze zich heeft opgegeven? Is hij gebeld door John? Er wordt heel wat gespeculeerd maar Ralph besluit niets te zeggen omdat hij dat spannender vindt, als het niet helemaal duidelijk is. Het enige wat hij toegeeft is dat hij zich heeft opgegeven nadat Nathalie hem over haar opgave had verteld.
pi_30219647
subgroepvorming
in de whirlpool: Ralph nathalie rikkert en linda. linda topless geloof ik ik kan het niet goed zien. of is het tanja, baarmoeder in baarmoeder? lekker snoezelen met je kindje. nee het is toch linda
onee niet rikkert. dus.
joost

op de bank streelt menno het haar van dido.
pi_30219701
koetjes en kalfjes? nou daar gaat het niet over. linda vertelt net welke vibrator ze altijd gebruikt. en ze faken sexuele bewegingen..
pi_30219937
menno probeert dido steeds een beetje verder in te checken, zij zit voor hem op de grond hij hangt om haar heen. chantal en rob praten over voetbal. van peski. en die andere die nieuwe. de ridder. die vind ze heel lekker, chantal. kon haar zoon zijn. rob: "die gasten krijgen zoveel geld ze weten van gekkigheid niet wat ze er mee moeten doen. ze slaan helemaal door, maar ja je hebt geld.."
Roel observeert en verveelt zich. Lieske ook. Rob lult aan een stuk door. Hij wil zijn dochter wel aan een profvoetballer slijten. (dat je dat je dochter toewenst). de sfeer is buitengewoon ongemakkelijk. tanja zit er ook bij maar heeft nergens een mening over.

[ Bericht 5% gewijzigd door Heleeeeen op 03-09-2005 01:12:16 ]
pi_30220046
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 00:56 schreef Heleeeeen het volgende:
koetjes en kalfjes? nou daar gaat het niet over. linda vertelt net welke vibrator ze altijd gebruikt. en ze faken sexuele bewegingen..
hehe, dat was alweer een uur geleden, toen was Linda nog braaf...

Op dit moment is Joost druk bezig de voet van Linda vast te houden. Tis me niet duidelijk met welk doel... Ah, volgens mij was het weer een zogenaamde goocheltruc. Verder bekommeren ze zich vooral om de bubbels.
pi_30220103
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_30220114
rikkert, waar is rikkert?
pi_30220210
tanja gaapt, kan iemand haar naar bed sturen?
pi_30220333
Lieske lult weer slap over het studentenleven. Pffffff.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30220342
chantal nu aan het woord uitgebreid over haar aanbidders. het zijn er vele ze staan in de rij ook al heeft ze bindingsangst. juist daarom staan ze in de rij, he zo werkt het dat hebben we eerder van Menno begrepen. verder alle denkbare man-vrouw cliche's. de dames gaan vooral graag met twaalf mannen uit en niet met vrouwen.
roel: er zijn niet veel vrouwen die ik als "one of the guys mee zou nemen".

ik kap er mee ik word er beroerd van. welterusten.

[ Bericht 20% gewijzigd door Heleeeeen op 03-09-2005 01:30:59 ]
pi_30220348
Rikkert zit tussen Roel en Menno. Het gaat nu over cadeautjes (vn van geliefden) waar niet inzit wat men had verwacht. Zo kreeg Chantal een fluitketel en een gasaansteker, waar ze in het pakje van de gasaansteker minstens een horloge verwachtte...
pi_30220580
chantal gekwetst door opmerking van rikkert. hij proeft iets zuurs bij haar. zij luistert niet, meteen door in de verdediging, ratelen, afkappen. wat opvalt in het gesprek is dat bijna iedereen zijn levenswijsheden kwijt wil.
oprechte interesse voor elkaar neem ik niet waar. bij rikkert een beetje. hij vraagt: is een van jullie wel eens op het eerste gezicht verliefd geweest? iedereen barst meteen los. niemand vraagt, goh, en jij rikkert?

[ Bericht 50% gewijzigd door Heleeeeen op 03-09-2005 01:42:38 ]
pi_30220916
Breedbandstream 2

1.07 In het woongedeelte. Dido wil wel seks hebben met een lekkere man voor een miljoen. Een heel leven met iemand die ze niet mag voor een miljoen wil ze niet. Lieske : Als in een seksrelatie iemand dingen voor je koopt dat zou ik wel willen. Maar in principe is het hetzelfde (als voor geld). Dido : Ik sta in de snackbar. Ik haal patat voor hem en mij. Hij geeft mij de helft van het geld. Ik zeg later tegen hem, wil je dat nooit meer doen. Dat vind ik belachelijk. Chantal : Als een man mij voorstelt de helft te betalen ben ik ook klaar. Maar ik kan me voorstellen dat een man het tegenwoordig ook niet meer weet. Men is het er over eens dat sms'jes snel beantwoord moeten worden. Dido tegen Chantal : Er zijn bij jou behoorlijk wat regels. Chantal : Ik ga liever wat met je drinken dan met je eten. Anders zit ik twee uur met je. Dido : Ik vind het wel leuk naar Artis te gaan. Dat je ook daarover kan praten. Dat je niet recht tegenover elkaar zit. Chantal en Lieske vinden naar de bioscoop gaan met een vriend niks. Rob : Dames, leg eens uit, hoe gaan we jullie versieren ? Lieske : Ik zou wel met iemand uit eten gaan. Chantal : Ik heb al met zo veel mannen afspraakjes gehad. Ik heb er geen zin meer in. Als een man een violist aan mijn tafel gaat zetten, dat vind ik ook niks. Je kan romantiek niet creëren. Je hebt mannen die ik afgewezen heb die ineens met een gedicht komen. Dido : Ik hou wel van een beetje romantiek. Als ik echt van een jongen hou en hij schrijft een gedicht. Chantal : Ik heb gewoon veel saaie dates gehad. Die gingen gewoon poseren. Ook als ik zei, ik vind je leuk, het moet groeien, geef me de tijd, dan gaan ze bellen. Dat is toch erg, irritant. Niet drie keer per dag. Rob : Dat is het probleem. Jij houdt meer van vriendschap. Ingrid : Er was een pakje afgeleverd van een juwelier, er zat een groot gek knuffelbeest in. Een vriend van hem kwam op een schoteltje drie kleine Marsjes brengen. 'Omdat mijn hart smelt als chocola.' Ze vond het niks.

1.22 Chantal : Ik had een vriendje die belde, ik kom bij je langs. Hij kwam met een doos en een lang pakje. Het grote pak was een fluitketel, het lange pak een gasaansteker. Ik kookte gewoon elektrisch. Op haar werk heeft ze iets anders verteld. Chantal : Dank je wel Wil Schepers. Chantal : Ik heb geen hele lijst met eisen. Ik wil wel gewoon een toegevoegde waarde. Ingrid : Ik heb alleen maar jongens om me heen. Dat gezeik van die meiden. Ik zeg ook gewoon, lekker wijf. Chantal : Ik kan me voorstellen dat er nou niemand meer naar me toe wil komen. Ik zoek allemaal redenen iemand niet leuk te vinden. Omdat ik bang ben. Rob : Waarvoor ben je dan bang ? Chantal : Die opmerking van hem gisteren, zit me dwars. Ik ben niet hard, ik ben zacht als een watje. Ik heb messen in mijn rug gehad. Ik heb een goed leven. Ik ga denken dat zij de enigen zijn die mij gelukkig kunnen maken. Ik ben niet hard. Rob : Het is om niet beschadigd te worden. Vrouwen trekken dat slechter als mannen. Chantal tegen Rikkert : Daar wordt ik pissig over. Jij weet helemaal niet wat ik meegemaakt heb. Ik weet niet wat Rikkert zei. Chantal : Het is gewoon vervelend iemand kwijt te raken. Ingrid : Dat hun niet zien wat ze pijn hebben gedaan. Heel veel mannen lopen heel snel weg. Rob : Omdat je afstandelijk bent. Dido : Nou, hoe afstandelijker je bent, hoe meer ze achter je aanlopen. Rikkert : Ik heb ook iets meegemaakt en ik sta er wel voor open. Chantal : Ik ben helemaal niet hard. Ik zou het jammer vinden als jullie dat wel zouden vinden. Rob : Het is een bescherming. Chantal : Ik heb het drie keer moeten doorstaan. Tanja : Dan kun je beter alleen zijn. Rob : Dan ben je er nog niet aan toe.

1.38 Dido : Dat ze mij leuk vinden, en dan hoef ik ze niet meer. Dat is een kuteigenschap van me. Als ik ze zelf leuk vind ben ik bang voor mijn eigen gevoelens. Lieske : Ik laat jongens niet toe. Er is er maar één bij mijn ouders geweest. Chantal : Mijn vader vindt toch niemand leuk. Dido : Ik zou nog geen relatie willen. Een jongen zag er ontzettend leuk uit. We hadden gesprekken over hoeveel rondjes de wasmachine draait. Rob vertelt over een man die een meisje vroeg de was van het voetbalteam te doen nadat ze zei, wat kan ik voor je doen. Ingrid : Er zijn zeikwijven, het is nooit goed wat je doet. Ze willen een gevoelige man, dan krijgen ze een gevoelige man en dan willen ze een stoere man. Rob : Het gaat om het moment. Dido : Van elke relatie weet (leer) je precies wat je niet wilt. Rob : Rikkert, er zijn heel wat mensen beschadigd in hun leven hoor. Rikkert begint over genieten van seks. Rob : Ik kan je vertellen dat heel veel vrouwen niet genieten van seks. Chantal : Het is het mooiste wat er is, maar wel met de juiste. Ik kan er echt van huilen. Dan is het zo'n extase.

1.46 Rob gaat naar bed. Lieske : Ik wil met niemand meer iets van het studentenleven. Daar ben ik op uitgekeken. Dat zijn allemaal, stuk voor stuk, honden. Dido : Als ik een relatie krijg geef ik me altijd 200 % en het eindigt altijd dat ik alleen ben.
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:16:23 #16
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_30221421
Speciaal voor scanman

.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_30221609
1.50 Menno : Ik ben heel snel verveeld (uitgekeken op een vrouw). Dido wil niet meer zo laat opstaan. Dido : Dat vind ik zo zonde. Lieske : Mijn ritme kan me niks schelen, ik hoef niet de bus te halen, ik heb geen tentamen. Rikkert : BB deed vanmorgen het licht bij ons aan.

1.54 Menno vertrekt. Eerst pakt hij Chantal vast en geeft hij haar een zoen. Rikkert : Bij mij moeten ze wel een grote smoel hebben. Ik heb liever ruzie met ze in eerste instantie. Dissen, dat triggert me wel. Ik weet het ook meestal meteen, na tien seconden. Lieske : Na twintig seconden heb je onbewust besloten of je er mee naar bed gaat. Roel : Moet je nagaan hoe oppervlakkig de keuze dan is. Lieske : Gewoon puur instinctief. Rikkert : Jij weet het dus niet snel ? Dido geeft een ontwijkend antwoord. Lieske : Weet je waar ik echt niet tegen kan, van die gelikte bazen. Vooral van die latino-achtigen. Chantal : Op wie val je dan wel ?

2.00 Speaker : Chantal moet haar zender checken. Ralph gaat naar bed. Roel : Ik heb niet van die strakke regeltjes. Sommige mensen kunnen het heel bont maken. Ik val op vrouwlijke elegantie. Dan kunnen verschillende dingen zijn. Rikkert : Ik heb vriendinnetjes waar ik geen zak mee had, dat je elkaar gewoon prima aanvult. Lieske : Als de fysieke aantrekkingskracht er niet is zal er nooit seks komen. Rikkert : Dat heb ik ook. Jullie gaan er mee naar bed als je er mee kunt lachen. Ik kan dat niet. Ze moet gewoon mooi zijn. Lieske : Wat anderen een knappe jongen vonden maar ik niet is nooit wat mee gebeurd.

2.07 Lieske : Waar knap jij op af Rikkert ? Rikkert : Dronken (vrouwen). Ik wordt lekker rustig van bier.

2.10 Joost verschijnt even in een handdoek.

2.12 Speaker : Wil Chantal naar de dagboekkamer komen ? Joost komt weer terug. Hij heeft iets te eten gehaald. Als ik het goed begrijp moet Chantal weer een nieuwe zender hebben. Roel : Hoe komt het dat ze niet voor jou kiezen ? Lieske : Ik weet het niet. Ze willen altijd liever vrijgezel zijn. Ingrid : Dus je ging met die jongens naar bed ? Lieske : Ja. Ik heb wel leuke dingen gedaan met één jongen. Een andere jongen, toen was ik 16, die ging studeren, die wou vrij zijn. De derde was vorig jaar. Ze rennen van me weg. Ingrid : Omdat jij aan ze plakt. Lieske : Juist niet. Ik heb het er wel moeilijk mee gehad. Dat het aan mij ligt. Roel : Soms wil je gewoon naar bed. Als ik echt verliefd ben ben ik krampachtig. Rikkert : Ik word er juist megascherp van. Anders ben ik relaxed. Chantal : Ik ga denken dat ik altijd de verkeerde kies. Ik val op bepaalde types. Ik weet op het moment dat ik ze ontmoet al, dat gaat fout. Ik heb alles. Ik heb een pinpas. Ik kan alles kopen wat ik wil. Ik wil een jongen meteen hebben. Ik denk echt dat ie het is. Het kan ook zo weer over zijn. Ik ben wel eens tien jaar verliefd geweest. Lieske : Ik kan dat kutwijf van mijn eerste vriend de haren uit de kop rukken. Menno : Zou jij een bezette man zoenen ? Chantal : Nooit. Rikkert : Ik wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 03-09-2005 12:16:49 ]
pi_30222086
2.27 Chantal : Bezette mannen vallen niet op mij. Die zoeken een heel lief meisje. Ik zie er niet zo uit. Ik ben het wel maar ik zie er niet zo uit. Ik ben wel verliefd geweest op een bezette man.

2.34 Man : Zou jij een man willen zijn ? Chantal : Ja, binnen een week de blaren er op. Menno over als hij een vrouw zou zijn : Ik zou geen seks met een man hebben. Ik zou wel met vrouwen naar bed gaan. Als ik een meisje echt leuk vind krijgt ze alles van me.

2.39 Natalie en Linda verschijnen. Menno : Wat vind jij van anale seks ? Linda : Helemaal niks. Menno : Wel eens gedaan ? Linda : Ja, als het goed nat is zou het nog wel kunnen. Rikkert : Slikken of niet slikken ? Speaker : Wil Tanja naar de dagboekkamer komen ? Lieske : Ik heb nog nooit anale seks gehad. Lieske zegt dat tongen nadat je jus hebt gedronken niet lekker is. Het gesprek gaat nu over kussen, tongen etc. Tegen Tanja is gezegd dat ze naar bed moet.

2.52 Lieske vertrekt : Ik ga mijn tanden poetsen. Chantal : Ik ga me een beetje vervelen.

Dit is het voorlopig van mij.
pi_30222141
Nog een korte.

2.58 Tanja gaat weer zitten. Tanja over wat BB heeft gezegd in de dagboekkamer : Dat het al heel laat is. Dat is heel lief. Maar het is soms zo gezellig hè.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 03-09-2005 12:19:22 ]
  zaterdag 3 september 2005 @ 09:21:17 #20
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30223577
9.20 Het is doodstil in het huis. 3 streams zijn gerciht op een volledig lege tuin, de vierde op de damesslaapkamer, waar alles in diepe rust is.

9.54 Nog steeds is alles is diepe rust. 2 streams staan nu gericht op de buitenkant van de tuinmuur waar het BB logo te zien is. Er staan 2 pionnen voor. Even klinkt er een vaag geluid, maar dat sterft weg en de diepe rust is weer compleet.

[ Bericht 46% gewijzigd door Jojogirl op 03-09-2005 09:54:47 ]
  zaterdag 3 september 2005 @ 10:04:06 #21
4177 Jojogirl
pi_30223941
10.00 Het speelkwartiertje voor de cameramensen is begonnen: er wordt lustig in en uit gezoomd op vanalles en nog wat: de planten in de tuin, het geld, vuile was, wat kleerhangers etc. Nog steeds geen bewoner te bekennen.

10.05 In de slaapkamer gaat 1 van de dames even rechtopzetten, maar de hoop dat er enige actie komt is van korte duur, ze gaat bijna meteen weer liggen om verder te slapen.
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 10:06:08 #22
18653 crew  D.
pi_30223962
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 10:09:00 #23
18653 crew  D.
pi_30224002
  zaterdag 3 september 2005 @ 10:20:24 #24
4177 Jojogirl
pi_30224149
10.19 Eén vd dames is uit bed, waar ze is, is niet te zien. (Of ligt ze nou zo gek opgekruld dat ze net een hoopje laken lijkt?)

10.21 Ja dus, ze ligt nog gewoon in bed. :|
pi_30224358
10.39 Eerste persoon (Tanja) is wakker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')