abonnement Unibet Coolblue
pi_30185984
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van donderdag 1 september 2005.
pi_30186734
0.10 Speaker : Wil Ingrid naar de dagboekkamer komen ? Nathalie : We gaan het niet redden met vier mensen, dat gaat niet. Chantal : Met zijn dertienen hadden we het al moeilijk. Ik heb gevraagd of de deuren open mogen. Het is verschrikkelijk warm op die kutfiets. Nathalie tegen Roel : Steek een mentholsigaretje voor mij aan en neem er zelf ook ééntje. Ralph : Ik denk dat zij (Ingrid) iemand mag aanwijzen die voor haar in de plaats mag fietsen. Rikkert tegen Chantal : Ik denk dat ik weet wie het is. Chantal : Ik hoef het niet te weten. Ik weet niet waar het over gaat. Rikkert : Hebben jullie goede afspraken ? Weten jullie van de 120 kilometer ? Als jullie Linda zo ver krijgen, die is goed voor 80 gemiddeld. Ik ben de enige zonder problemen in BB. Ik ben nog niet op de proef gesteld, de enige van dertien personen. BB is voor mij een eitje. Chantal : Schrok je vanavond toen ze zei dat het niet doorging ? Rikkert : Ik vind het flauw. Ik denk dat ze het niet uitzenden. Ik vind Lieske lievig. Chantal : Ook een beetje dommig. Anders zeg je het niet vijf uur van tevoren. Rikkert : Ik heb tegen Tanja gezegd dat ik haar een verhaaltje wilde vertellen. Daarom zouden we nu keihard op rantsoen gezet moeten worden. Ik kan Rikkert weer niet volgen. Rikkert : Ik vind het flauw. Nathalie : Ik zie het aan je, dat je een beetje baalt. Rikkert : Ik baal niet. Ik ben niet door BB op de test gesteld.

0.21 Ralph : Twee biertjes en ik voel hem helemaal hangen. Aangezien Menno slaapt zegt Nathalie : Ik wacht nog even. Ralph : Dat moet je niet doen. Dan word je gesloopt. Dido is er toch ook nog ? Chantal : Die slaapt net. Ralph : Wie denkt dat Tanja gaat stoppen met roken ? Nathalie : Niemand.

0.26 Menno gaat fietsen i.p.v. Nathalie. Nathalie : Ik ga naar bed. Chantal over dat ze naar de dagboekkamer moest : Ik was zo bang dat ik mijn eigen koffer zou vinden.
pi_30187230
0.30 Roel : Linda draait wel bij. Dat is onze gok ook. Ingrid wil steeds vijftien kilometer, dat is drie kwartier, fietsen. Nathalie : Over twee uur mag je mij wakker maken. Rikkert tegen Ingrid : Dan ga jij maffen en dan zetten we Chantal in. Roel heeft de fiets van Chantal overgenomen. Joost : Als jullie een quiz willen, roep even. Dat zou ik een uitdaging vinden, midden in de nacht een quiz doen.

Breedbandstream 3

0.35 Het geluid is zacht en met ruis. Lieske : Ik heb echt op mijn tenen gelopen de laatste dagen. Ingrid : Je hebt er van geleerd, het is gebeurd. Lieske : Ik heb het Rikkert nooit verteld. Doordat het geluid te zacht is en omdat er hardere gesprekken van elders te horen zijn is het niet te volgen.

0.42 Speaker : Beste bewoners, willen jullie al het geld in de kluis doen, wat er nog niet in zit ?

Alle vier de streams doen het weer.

Dit is het voorlopig van mij.
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:48:34 #4
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30187352
Het is redelijk rustig geworden. Roel en Menno zijn aan het fietsen. Tanja komt erbij staan en Ralph wappert nog steeds. Tanja zegt: "Het valt niet mee he?" Menno zegt dat het ook geen dag langer meer hoeft te duren.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:55:35 #5
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30187521
Tanja dacht dat ze vroeger ontzettend goed in volleybal was, totdat ze met een wedstrijd alle pezen in haar duim had afgescheurd. Een duidelijk verhaal dat het niet altijd zo is dat als je maar wil het wel goedkomt.

(enorm opbeurend voor de fietsers, dunkt mij)

Ralph vind het raar dat de deuren pas om 2 uur openmogen ipv 1 uur. Menno zegt dat ie weet dat ze thuis trots op hem zijn. Hij weet precies wie er medelijden met hem heeft. Zijn vriendin en zijn moeder. Roel zegt dat heel Nederland medelijden met hem heeft waarop Menno reageert "En terecht man!"
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:59:49 #6
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30187652
Roel heeft een hekel aan fietsen. Ze hadden een mp3 speler neer moeten zetten. Hij laat een boer en de vrouwen moeten daarom giegelen . Tanja wil weten hoe de hartslagmeter werkt en roel legt dit uit. Hij wil een kussen om op de armsteunen van de fiets te leggen. Dan kan ie lekker liggen.

Tanja moet naar de dagboekkamer komen. Ze zegt: "Oh, ik moet zeker weer naar bed". Ralph gaat niet meer wapperen naar Roel, want dat heeft geen zin met de kussens voor zijn hoofd. Hij rommelt wat met de kussens, maar kan zijn draai niet vinden. Menno vraagt of het wat is. "Nee, tis niks" zegt Roel, en gooit de kussens weer aan de kant.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:05:17 #7
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30187831
Lieske is Menno aan het masseren. "Voel ik daar een vrouwenhand? Lekker lekker lekker!" Ze geeft het echter al snel op en pakt een handdoek om mee te wapperen. Ze doet aan kleine mental coaching, zoals ze zelf zegt. Menno denkt dat het zeker helpt. Linda en Joost komen voorbij wandelen. Menno zegt dat het gewapper heerlijk was en dat het zo goed is. Nu gaat Lieske Roel bewapperen.

50 km is de max om achter elkaar te kunnen fietsen volgens Lieske. Ze gaat zoveel mogelijk voor de mannen wapperen. Ze wil de mannen entertainen om ze wakker te houden. Ze heeft het over naakt rondhuppelen. In plaats van kleding uit te trekken blijft ze gewoon doorwapperen. Ze moet nu weer stoppen met wapperen, ook Roel is het zat.

[ Bericht 0% gewijzigd door k_i_m op 02-09-2005 03:22:28 ]
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:12:26 #8
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30188013
Roel: Hoeveel km hebben we al gefietst? 60? Menno: Ik sta nu op 74 km, daar heb ik er al 50 van gefietst. Rikkert is erbij komen zitten. Menno vraagt zich af waar Ralph is. Hij zou namelijk opblijven om iedereen wakker te maken. Ralph zit in de tuin. Menno gaat ook nooit meer op zijn hometrainer thuis. Rikkert zegt dat Roel al het best bezig was omdat hij zich had voorgenomen nooit op zo'n ding te gaan.

Ralph is weer terug en vult het water aan. Rikkert zegt tegen Ralph dat ie een nieuwe regel wil invoeren. "Als het donker is en je hoeft niet te fietsen, dan moet je slapen!" Hij vind het zelf wel een goede regel. Menno is zijn 6 pakjes sigaretten kwijt. Roel had die van hem al opgeborgen. Hij trekt het slecht als zijn shit kwijt is. Lieske komt ook weer teruglopen.

Ralph zegt:"Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:19:38 #9
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30188169
Het zou pas echt cool zijn als ze Michael Boogaard langs zouden sturen, zegt Menno. Rikkert komt voorbij en zegt: "1 woord." De fietsende mannen kijken hem instemmend aan. BOEIEND!

Roel zegt dat ie een zwemband heeft, en tieten. Ze besluiten samen dat ze geen cola gaan drinken vanavond. Ook geen bier. Het valt weer even stil.

Ralph zit in de tuin met Joost en Tanja. Joost gaat alles naast zich neerleggen. Hij gaat zo lekker slapen. Tanja kan het nog steeds niet geloven dat ze haar vriend gezien heeft. Ze wilde graag nog wat langer naar hem kijken. Joost wil weten of het nog goed gaat komen. Qua liefde weet ze het nog niet, maar qua vriendschap zeker. Ze wil geen uitspraken doen omdat ze zichzelf niet voor de gek wil houden. Ralph meldt dat ie hêlemahl leip wor van die mûggu.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:24:42 #10
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30188275
Rikkert komt Ralph collecteren in de tuin. Ralph zegt dat ze weten dat hij in de tuin zit (ver kan ie niet wezen idd . ) Tanja zegt dat het echt het laatste was wat ze verwacht had. Ralph zegt "Ja" "Nu lekker slapen" Tanja zegt dat ze niet kan slapen. Ze moet er nog de hele avond aan denken. Ze heeft ook tot laat geslapen vandaag.

Ze komt uit haar stoel met een omtrekkende beweging. Ralph zegt "Ohja, je wilde niet langs die spin die daar zat he?" Ze gaan allebei naar binnen, want Ralph moet de fietsende mannen weer ondersteunen.

Menno vraagt zich af of er nog dropjes zijn. Hij stopt even met fietsen en gaat dan weer verder. Rikkert staat naar ze te kijken.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:30:02 #11
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30188376
Rikkert zegt dat er vandaag bijna 2 mensen onthoofd zijn door een champagnekurk. Het zou je toch gebeuren dat je het huis uitkomt met 1 oog minder. Roel vraagt aan Rikkert of ie koffie kan zetten. Rikkert: Dat kan ik niet. Roel: 5 scheppen koffie en dan in een filter. Er blijkt geen schepje te zijn. Het kan ook met een lepel, ohja.

"Moet hier dan water in? Hoe doe ik dat dan? Waar moet je de koffie uit hebben? Hier moet ik er dus 5 van doen? Roel zegt dat ie genoeg moet zetten voor 5 of 6 koppen koffie en Rikkert snapt er geen hol van. Roel: Ja, en dan aanzetten. Met die bovenste knop.

Koffie met een zoetje, hoelang is dat wel niet geleden, verzucht Roel.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:35:56 #12
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30188475
(Ha, Thaleia)

Lieske komt weer voorbij lopen. Menno zegt: Díe heeft sex nodig! Chantal komt er ook maar weer eens bij staan. Roel zegt; Hee, ben je nu al weer wakker? Je kan nog een paar uur slapen! Rikkert staat nog in de keuken, de koffie klaar te kijken .

Roel en Menno hebben het over de nominaties. De paranoia is goed toegeslagen bij Roel. Menno zegt dat er straks misschien wel iemand geld krijgt om niet meer mee te fietsen. Je scoort geen punten bij het publiek als je dat verknald voor maar 5000 euro, denkt Roel.

Roel vraagt aan Rikkert wat hij ervan denkt als ze iemand geld aanbieden die dan moet stoppen met fietsen. Rikkert is druk met koffie zetten. Lieske komt eraan en stoot bijna de zuil met de lamp omver. "Zooooo, ik dacht dat die vastzat"
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:42:57 #13
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30188587
Roel vraagt wanneer Lieske zich nu uit gaat kleden. "Ja, doe ik straks, bevalt deze outfit niet dan?" Lieske gaat de was doen. Ze is nog niet heel erg moe. Chantal gaat weer bij de fietsende mannen zitten. "Zo, daar zit ik weer". Menno spreekt nog een keer zijn bezorgdheid uit over het feit dat iemand misschien wel geld krijgt om te stoppen met fietsen.

Chantal dacht toen ze de koffer met geld zag dat ze misschien wel iemand eruit moest stemmen die het geld mee kreeg. Van het geld gaat het over naar de sigaretten. Roel constateert dat ze door het rookgedrag van Chantal straks niks meer hebben. Chantal vind dit niet aardig, want ze deelt verder alles met hem en de anderen. Er valt een pijnlijke stilte. Roel vraagt zich af of ze boos is. Dit is niet het geval, als het eruit is is het ook weer klaar. Ze wil weten hoeveel er al gefietst is.

Menno voelt zich elke dag sterker op de fiets. Chantal vond het zwaar omdat ze teveel gezopen had. Ze heeft helemaal geen last van zadelpijn.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:52:58 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30188763
Lieske heeft opruimdrang. Hebben jullie dat nooit? Neehoor, zegt Chantal. Moet je maar eens bij me thuiskomen, net alsof er 6 junks wonen. Nee, ik lieg. Het valt wel mee. Het zijn er maar 3. Lieske besluit toch naar bed te gaan. Ze staat met Rikkert in de badkamer. Rikkert zegt dat hij niet op haar zou stemmen. Tijdens dit intieme moment gaat de zoemer en word omgeroepen dat hij zijn zender moet checken.

Ze hebben het over iemand die niet geaccepteerd word. Ik weet niet wie. Hij wordt als een stuk vuil behandeld. Ze praat tegen Rikkert met tandpasta zo ongeveer onder haar neus gesmeerd. Ze is nog niet dronken, daar heeft ze nog lang niet genoeg voor gedronken. Dan is ze helemaal niet meer handelbaar. Rikkert vraagt of ze weten wie er op haar gestemd hebben. Ze zegt dat ze alleen maar weet wie er niet op haar gestemd hebben. Ze denkt dat Ralph en Tanja op haar gestemd hebben. Rikkert denkt dat dat best wel eens zou kunnen. Ze blijven ondertussen maar poetsen. Rikkert heeft op Tanja gestemd, deelt hij mede.

[ Bericht 0% gewijzigd door k_i_m op 02-09-2005 03:25:46 ]
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:59:09 #15
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30188873
Lieske denkt dat het alleen maar Ralph en Tanja kunnen zijn die op haar gestemd hebben. Dido misschien ook. Dido is in haar teleurgesteld. Rikkert denkt dat dat meevalt omdat ze zich dingen makkelijk aantrekt. Ze zei wel dat ze lam was, zegt Lieske. Ze poetsen weer verder. Het blijft altijd gissen, zegt Lieske. Rikkert weet het allemaal zeker. Hij gaat het gewoon vragen morgen.

Het gaat weer over fietsen. "Fanatiekieteit" is aanstekelijk, volgens Lieske. Iedereen gaat vast wel proberen te fietsen. BB geeft vast niet zoveel geld weg op een makkelijke manier. Ze vind het jammer dat ze niet mee kan fietsen. Rikkert denkt dat ie wel 200 km had kunnen fietsen, maar daar heeft ie nu niks aan. Lieske zegt dat je niet moet onderschatten dat je al wel een paar dagen bezig bent, maar volgens Rikkert wordt je daar juist beter van. Lieske poetst nog STEEDS haar tanden.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:03:31 #16
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30188972
Lieske poetst nog stééds haar tanden.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:05:04 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30189004
Ze zegt dat ze nu op een punt is dat alles aan d'r reet kan roesten. Ze moet die tandenborstel eens uit d'r bek roesten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:08:13 #18
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30189076
Ze heeft met John de Mol zelf gesproken, en die was bang dat ze na 3 weken zou zeggen "Doei, de ballen!" Maar ze blijft er net zolang in totdat ze weggestemd gaat worden. Morgen heeft ze schijt aan John en gaat ze in d'r bikini ingesmeerd liggen chillen. (Meneer De Mol, leest u mee?)
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:08:48 #19
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30189090
Ik wil even mededelen dat Lieske haar tanden aan het poetsen is.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:15:47 #20
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30189223
Lieske hangt een heel verhaal op tegen Rikkert. Als ze klaar is, vraagt ze of hij er wat van wil zeggen. Het blijft ijzingwekkend stil. Hierop gaat zij verder met haar tanden te poetsen.

Ze denkt dat deze BB wel een stuk erger is dan de eerste versie. Dat moet echt heel veel liever zijn geweest. Ze zeikt weer over het geld en het aannemen daarvan. Rikkert gooit er af en toe een "jaja" tussendoor en ze gaat verder met ratelen. Gelukkig stopt ze de tandenborstel weer in haar smoelwerk. Ohnee, ze zeikt weer verder. Nee, ze poetst. Nee, toch niet. Oh, toch wel.

Ik denk dat ik even ga schijten. Daar heb ik vast wel genoeg tijd voor tot ze klaar is met poetsen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:18:01 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30189268
Rikkert, Lieske en haar tandenborstel verhuizen naar de woonkamer. Ze gaan bij de fietsen zitten.
Confidence through competence
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:35:49 #22
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30189598
Menno stopt steeds vaker met fietsen. Zo te zien zit hij er aardig doorheen. Tanja staat ook alweer in de keuken en het wordt weer een gezellige boel. Lieske is het been van Roel aan het masseren. Rikkert ziet het met lede ogen aan ( . ) Tanja zit nu in haar eentje in de tuin te roken.

De fietsers hebben het over Linda. Zonder Ingrid halen ze het niet. Ze komt toevallig net binnenlopen. Menno zegt dat ze waarschijnlijk gaan stoppen. Menno zit met het feit dat hij maar een paar uur kan slapen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:40:28 #23
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30189699
Ingrid staat met haar zonnebril op in de kamer. Ik kan niet precies opmaken waarom. Ze zegt dat zij wel even gaat fietsen anders. Menno zegt dat ze nog geen 3 uur heeft geslapen. Ze wil weten hoeveel km iedereen moet fietsen. 120 km is het antwoord. Dat is opzich niet moeilijk, maar er zijn geen mensen meer die 120 km achter elkaar kunnen fietsen.

Alle bewoners moeten batterijen wisselen. Er wordt luid geklaagd. Tanja zit nog steeds alleen in de tuin.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:46:01 #24
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30189788
Ze zijn het erover eens dat het niks gaat worden als Ingrid het doktersadvies krijgt om te stoppen. Er wordt gesuggereerd dat iedereen moet gaan zeiken dat ze hard genaaid worden, want dat moeten ze vast wel een keer uitzenden. Roel gaat een mp3 speler vragen, dat scheelt ook al een hoop.

Rikkert is nog steeds aan het overtuigen dat als het doktersadvies negatief uitvalt ze toch stennis moeten schoppen. Het zou oneerlijk zijn als iemand niet zou kunnen fietsen terwijl dat normaal geen probleem zou kunnen zijn.

ik stop ermee
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 03:45:42 #25
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30190738
3:45

De fietsers zitten diep in de put, maar niet zo diep als Tanja die apatisch met een kankerstick in haar mond niet veel meer activiteit vertoont als een pantoffeldiertje, in kleermakerszit op de bank, kijkend naar de fietsers.

Menno wordt rond 3:30 naar de dagboekkamer gehaald, blijft daar een half uur, en wanneer hij terugkomt vertelt hij dat BB had gezegd dat hij heel trots is op de bewoners (vanwege het fietsen), maar dat hij zich kapot is geschrokken van de complot-theorieen die door de bewonders zelf werden uitgedacht: een weekopdracht is echt een weekopdracht.

Daarnaast zegt Menno dat ze misschien beter kunnen stoppen. De rest vindt dat bullshit. De discussie verloopt heftig en emotioneel, totdat:



... er keiharde sambamuziek door de speakers schalt en de bewoners een polonaise doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze stoppen met fietsen maar beginnen met dansen.



[ Bericht 11% gewijzigd door Stereotomy op 02-09-2005 03:59:44 ]
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')