Aubquote:Op zondag 4 september 2005 21:16 schreef MaJo het volgende:
Lieske is leukIk wil graag een Lieske avatar maar ik heb geen idee hoe je dat maakt. Iemand die een avatar voor me heeft?
![]()
zeik niet man. download snel zat en die halve minuut kun je toch wel effe wachten?quote:Op zondag 4 september 2005 21:45 schreef SlimShady het volgende:
kunnen jullie ajb die filmpjes ergens anders uploaden?
want die "rapidshare" zuigt echt.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef klootje het volgende:
"levelen" met de "group" is er totaal niet,"age" is geen" issue",het is de "vibe,guys".
Dat soort mensen moeten ze doodknuppelen met hun eigen hockeystick of tannisracket.
Ja en maar 1 file per uurquote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
zeik niet man. download snel zat en die halve minuut kun je toch wel effe wachten?
Minuut of 8 geloof ik ongeveerquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef Showtime het volgende:
Hoe lang was de langste keer keer dat Lieske haar tanden had gepoetst?
34 minutenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef Showtime het volgende:
Hoe lang was de langste keer keer dat Lieske haar tanden had gepoetst?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gisteren slechts 9 minuten en 12 seconden, maar wel een prachtige afsluiter dit keer:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:30 schreef APK het volgende:
I see you baby, shaking that ass, shaking that ass.![]()
Heren heren waar zijn we nu toch mee bezig?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:33 schreef scanman01 het volgende:
I like big butts and I cannot lie .....
Dat méééé'n je niet!!!???quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gisteren slechts 9 minuten en 12 seconden, maar wel een prachtige afsluiter dit keer:
[afbeelding]
![]()
Als student lach je dat toch weg?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef Brillies het volgende:
Ze wordt van alle kanten gepest. En zelfs door iemand van boven de 40... dan zou ik ook gaan janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |