Wat zei ze, ik hoorde 't niet?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:36 schreef Flakkie01 het volgende:
oke Lieske heeft net haar bijbaan verraden hijglijn![]()
Nominatiesquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:57 schreef regenworm het volgende:
...Dido komt uit de DBK
Tanja klaagt over het etenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:02 schreef regenworm het volgende:
Waar hebben de dames het over geluid moet weer eens op 10 gezet worden.
Sterker nog, hij zei dat hij gaat winnenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:57 schreef schatje het volgende:
Ik hoorde Rob net in de uitzending zeggen dat ie er toch wel in blijft.
![]()
![]()
![]()
Mja idd ze loopt te zeiken over gezond eten, maar dan wel stevig door blijven roken natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Tanja klaagt over het eten
Gewoon stoppen met roken is veel gezonder dan een pizza.
Vanmiddag dat gezeik over snacks en snoepjes, wat een een noodzaak is voor een zwangere.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:08 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja idd ze loopt te zeiken over gezond eten, maar dan wel stevig door blijven roken natuurlijk
Nu weerquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vanmiddag dat gezeik over snacks en snoepjes, wat een een noodzaak is voor een zwangere.
Jahoor Tanja, snacks, snoep en roken, erg gezond voor je baby he![]()
Met zo een houding ga ik echt geen smsje aan hem verspillen hoor..quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sterker nog, hij zei dat hij gaat winnen![]()
![]()
![]()
Is ze dadelijk wel op niveau met d'r kindquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:11 schreef -Delta- het volgende:
Wel een buitenlander krikken, maar ze lust niks anders dan boeren Nederlandse maaltijden, elke dag moet er aardappels en groenten komen.
Gedraag je eens als een volwassene joh, zo moeilijk zijn alleen kleine kinderen met eten.
In Nasi zit genoeg voedingswaarden, verse (roerbak)groenten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:10 schreef qo_ob het volgende:
Ze raakt gefrustreerd omdat ze geen verse groenten krijgt, snap ik wel, die baby is natuurlijk al die verse shag gewend, dus moet ie ook verse groenten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |