Ik ga meer voor de knutvariantquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je hebt liever een vrouw met de Ruud Lubbers look?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Lieske roeleert gewoon!
In dat geval: -3 voor Lieskequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:14 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik begin Lieske ook steeds meer te waarderen, ze heeft tenminste beetje ballen.
Zeker, zeker. Erg goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en vonden jullie die ouders van Roel niet geweldig stoer toen ze iets zeiden over Tanja dat uitgerekend zij (Tanja of all people...) niets kon zeggen over het gedrag van Lieske.
Dat vind ik onzin.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en vonden jullie die ouders van Roel niet geweldig stoer toen ze iets zeiden over Tanja dat uitgerekend zij (Tanja of all people...) niets kon zeggen over het gedrag van Lieske.
Kortzichtig aan m'n reet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin.
Omdat iemand de fout in is gegaan kan diegene zich daar niet anders over uitlaten?
Dus een roker kan niet zeggen dat roken slecht is? Of een alcoholist mag niet zeggen dat zuipen slecht is?
Zijn jullie echt zo kortzichtig?
Was idd geweldig. Eindelijk iemand die het zei... en het publiek begon ook te applaudiseren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Lekkuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Lieske strikes a pose... en wat voor een
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |