En Roel had een niet onprettig uitzicht dacht ik zoquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hmmm... die laatste is een interessant standje...![]()
Jaquote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef Showtime het volgende:
Lieske is de Gert-Jan uit BB3, van 2005. Een groot complot tegen de onschuldige naieve potentiele winnaar.
haal dat naieve maar weg, maar ze hebben beide in hetzelfde schuitje gezetenquote:
Dido heeft alleen gezegd dat ze "geen zin heeft in die concurrentiestrijd met andere vrouwen."quote:Op zondag 11 september 2005 12:07 schreef Taurus het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd na 't geroddel van Chantal en Dido en Nath over Roel en Lieske, dat Roel voor Lieske 'kiest' en dat zij wat krijgen.Met hun "dat is toch geen competitie joh" .. en "mannen vallen niet op vrouwen die zich aanbieden" etc.
Als je Lieske al een hoer noemt, ben ik erg benieuwd wat Tanja dan wel niet is die doorquote:Op zondag 11 september 2005 01:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Gert-Jan was cool. Leuk dronken enzo
Lieske is een trut, kijkt scheel, heeft een veel te grote neus en ze moet hoognodig naar huis. Lieske is een hoer. Alle vrouwen namen die eindigen op "ke" zijn kut![]()
zoals ik al een keer eerder zei: iedereen kan een keer de fout in gaan. Dat is Tanja overkomen. Erg sneu voor haar.quote:Op zondag 11 september 2005 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je Lieske al een hoer noemt, ben ik erg benieuwd wat Tanja dan wel niet is die door
een "1 night stand" zwanger is geraakt en die, als ze niet genoeg geld meer heeft om eten
te kopen voor haar dochter, in de prostitutie gaat.
Klopt helemaal. Ik erger me groen en geel aan dat mensquote:Maar als je eenmaal anti-Lieske bent let je natuurlijk op elk klein dingetje.
Je hebt me door. Ik vind Ingrid een duimzuigertje en duimzuigen hoort bij kleuters. Maar ik erger me zoveel meer aan Lieske dat het duimzuigen van Ingrid mij al niet eens meer opvaltquote:Je kunt ook natuurlijk zeggen dat ingrid een grote neus heeft, wat ook zo is.
Maar dat doe je natuurlijk niet, want je wil alleen Lieske maar de grond in boren.
Jawel hoorquote:En hoe kun je in vredensnaam zeggen dat alle vrouwen die een naam hebben die eindigen op "ke"
kut zijn? Je kent ze niet eens allemaal.![]()
Mooi zoquote:Zo dat is eruit.![]()
Hele mooie Gertquote:
Wat een goeie comeback zeg! Heb je die echt helemaal alleen verzonnen of heeft je kleine broertje geholpen????quote:Op maandag 12 september 2005 00:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
hihi, wel met een moeder....maar niet mijn moeder.
Het was met jouw moeder![]()
![]()
![]()
![]()
oneoneelf
![]()
![]()
elfeen
sukkel![]()
ECHT?? Jammer..quote:Op maandag 12 september 2005 11:17 schreef Showtime het volgende:
Roel vroeg vanacht als hij bij haar zou slapen. Maar ze wilde niet.![]()
Ze blijft mooi die Lieske en zo rustig weer ..... dus Lieske winnen meid maar finale moet wel met Linda hoorquote:Op maandag 12 september 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hele mooie Gert
Ik zal die drie uit het andere topic ook hier even plaatsen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze ziet er zo lief uit in dat groen geweldig lieskequote:Op woensdag 14 september 2005 11:11 schreef FlowKey het volgende:
voor de liefhebbers: Lieske in gifgroene hobbit hoodie
[afbeelding]
och god. wat is zij mooiquote:Op donderdag 15 september 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Rikkert in de badkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of was dat al bekendquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:36 schreef Flakkie01 het volgende:
oke Lieske heeft net haar bijbaan verraden: hijglijn![]()
neehee ... ze lag zogenaamd te slapen .... tegen Roel aan ... maar die was net opgestaan ... en toen kwam Dido in de buurt ... en dus hield Liesje wel even een oogje in het zeil ...quote:
lieske heeft zoveel gezichten.. som ziet ze er als een student uit, en soms ineens heel volwassen.. fascinerende en mooie vrouw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |