wat heb ik nu aan zo'n opmerking zonder fotoquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Is dat een naakte Ingrid?
jah vannacht alquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
he, zwe fietsen niet meer.; zijn ze ermee gestopt ofzow?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
goedemorgen gebruikersnaam, lees de verslagen maar terug, is vannacht gebeurd [ verslagen 58, 59], zijn inderdaad gestopt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
En de moeder van...(vergeten)quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:32 schreef Tamaartje het volgende:
ik ben ook 3oktober jarigyeah.. tegelijk met de zoon van Rob
Dan gebruik ik die voortaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:33 schreef surferr het volgende:
om nog even terug te komen op de reclames van Versatel. Je krijgt het alleen te zien als je de streams bekijken via de BB site. Niet als je de directe links gebruikt die in de OP staan![]()
Zelfde hier Kokstra, misselijk wordt je er van.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef Kokstra het volgende:
*gek van buffert wordt
"Een op de tien mensen poetst te hard"quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Lieske poetst haar tanden!!! Alert Alert!!
Ik trapte er nu niet meer inquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
leuk die reakties van iedereen.
vind ze lekker ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:36 schreef Anitra het volgende:
Waarom moet Lieske altijd aan haar broekje plukken als ze d'r tanden aan het poetsen is?
quote:
Wie weet wat ze heeft gedaan... Maar zo moet ze na het 'ontbijt' nog een keer poetsenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:39 schreef Tamaartje het volgende:
Maak Lieske heeft toch vannacht al 8 min staan poetsen?
Ze heeft daarna niets meer gegeten of gedronken en nu gaat ze weer zo lang staan poetsen?
Wat heeft dat voor nut
Altijd om 20 voor 15quote:
Nee ??? serieus?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:40 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Wie weet wat ze heeft gedaan... Maar zo moet ze na het 'ontbijt' nog een keer poetsen![]()
Da's maar uitgezaktquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:41 schreef melonovy het volgende:
14:30 uur, dames in de badkmaer:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:41 schreef melonovy het volgende:
14:30 uur, dames in de badkmaer:
[afbeelding]
Jij moet ze ook nog krijgen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dido is trouwens niet de enige zonder tieten
Dat vroeg ik me ook al af....quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:45 schreef vw_caddy het volgende:
Zouden die dames trouwens wel meerdere bikini's mee hebben? Zie ze altijd in dezelfde rondlopen.
Vannacht heeft ze wel meer dan een half uur gepoetst, eerst in de badkamer , daarna nogh bij de fietsers.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:39 schreef Tamaartje het volgende:
Maak Lieske heeft toch vannacht al 8 min staan poetsen?
Ze heeft daarna niets meer gegeten of gedronken en nu gaat ze weer zo lang staan poetsen?
Wat heeft dat voor nut
Ik vind het echt bizar gewoonquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:46 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Vannacht heeft ze wel meer dan een half uur gepoetst, eerst in de badkamer , daarna nogh bij de fietsers.
Arme student.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:46 schreef melonovy het volgende:
Lieske poetst niet alleen lang, ze smeert lang, ze rolt ook nog eens lang met dr deo, stuk of 20 keer heen en weer
ze heeft een beetje last van tics, neurotisch typequote:Op vrijdag 2 september 2005 14:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Arme student.
Met d'r Chanel poederdoos.
Nu al? Is ie ziek ofzo?quote:
Als je die rare stem ook steeds in de slaapkamer hoort word je echt wel wakkerquote:
Ja en Rob zegt dat hij dat niet gezegd heeft...quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef Jane het volgende:
Oei, Roel is boos over een opmerking die Rob gemaakt zou hebben over dat hij altijd lag te slapen als er gefietst moest worden?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef Jane het volgende:
Oei, Roel is boos over een opmerking die Rob gemaakt zou hebben over dat hij altijd lag te slapen als er gefietst moest worden?
Ik ben nu ook wel benieuwd.. denk wel dat ze dit gaan uitzenden met het betreffende stukjequote:Op vrijdag 2 september 2005 14:54 schreef schatje het volgende:
Hopelijk zoekt BB de bewuste opmerking op en om het vervolgens uit te zenden.
Ja, dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel benieuwd.. denk wel dat ze dit gaan uitzenden met het betreffende stukje
Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef Darklight het volgende:
Heeft Rob dat gezegd?
Jawel hoor.. maar dat neemt niet weg dat ie nu wel leuk op Rob mag inhakken met een reservebeenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:59 schreef schatje het volgende:
Roel is niet achterlijk.
Zo komt hij wel over 80% van de tijd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:59 schreef schatje het volgende:
Roel is niet achterlijk.
Snap idd ook niet dat niemand er dan op dat moment iets van gezegd heeftquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
Volgens mij sloeg dat op het lange slapen van Roel die ene dag.
En ik vind dat Rob gelijk heeft dat het tegen Roel vertellen zonder Rob er meteen toen hij het zei op aan te spreken overkomt als roddelen.
Rob zei het tegen Roel , iig waar Roel bij was, niet achter zijn rug om.
Als die anderen het zo laffe uitspraak vonden, hadden ze het toen meteen kunnen zeggen "Rob, je kletst want als er eentje veel gefietst heeft is het Roel"
Hij is natuurlijk gisteren proefgenomieerd.....en nu wil ie zijn beste beentje voort zettenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:01 schreef schatje het volgende:
Wat was Rob aan het slijmen zeg.
Whehehehquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk gisteren proefgenomieerd.....en nu wil ie zijn beste beentje voort zetten![]()
Absoluutquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
Als die anderen het zo laffe uitspraak vonden, hadden ze het toen meteen kunnen zeggen "Rob, je kletst want als er eentje veel gefietst heeft is het Roel"
ik wel, durven ze niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Snap idd ook niet dat niemand er dan op dat moment iets van gezegd heeft
Wat een b baggerfilm ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze gaan over Ocean's Twelve praten. Wat een kutfilm was dat zeg. Het gemak de slechtste film van 2005.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben ze nu echt per persoon een voorraad eten/drinken/peuken?
Haalt het niet eens bij Be Cool. Wat een schijtfilm.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze gaan over Ocean's Twelve praten. Wat een kutfilm was dat zeg. Het gemak de slechtste film van 2005.
Zag er inderdaad wel leuk uit.. !quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef Damzzz het volgende:
De heren staan lekker te kijken hoe dido op haar knieen aan het schoonmaken is
wil ik ook zienquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef Damzzz het volgende:
De heren staan lekker te kijken hoe dido op haar knieen aan het schoonmaken is
Punt, komma, hoofdletters enzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt ik weet nu al dat rob een powow gaat organiseren en een verklaring gaat eisen over hoe mensen dit nou toch zo kunnen zeggen en dat het hem echt pijn doet en hij vindt iedereen tof , hij beoordeelt niet hij speelt het spel hij vindt iedereen toch maar toen hij 16 was heeft hij een autoongeluk gehad en toen is hij 100 meter meegesleept door een auto die niet stopte voor rood en hij lag met zijn hoofd tussen de band en de vluchtheuvel maar hij kon op heel goed nivo voetballen ja gewoon in het dorp hoor maar hij was mid mid en de scout zou komen maar echt hij beoordeelt niemand en hij heeft dat van zijn been geaccepteerd toen hij de dertig was gepasseerd want dan zou zijn voetbalcarrie toch ook voorbij zijn maar dat mensen dat dan tegen roel zeggen en niet waar rob bij is dat snapt hij niet en hij wil weten in welke context hij dat dan heeft gezegd want hij beoordeelt mensen niet en hij vindt iedereen een toffe kerel
vertel dat HEM!quote:
nou ja, eigenlijk een fragment uit een zin van Robquote:
En er ook nog op ingaan ook: "jaaaaaa echt wel"quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:27 schreef BBscanner het volgende:
ONEEEE ...die heeft echt een eetprobleem!
Lieske; Rob denk jij dat ik nog ben afgevallen tijdens het noodrantsoen
Rob zaagt echt al zijn eigen poten onder zijn stoel vandaan...quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:33 schreef Kokstra het volgende:
De Opmerking komt weer ter sprake in de tuin.
Lieske heeft een heel laag vetgehalte, hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:27 schreef BBscanner het volgende:
ONEEEE ...die heeft echt een eetprobleem!
Lieske; Rob denk jij dat ik nog ben afgevallen tijdens het noodrantsoen
BB; Serre deuren sluiten (ivm met de airco wordt er geroepen)
govverdomme, ROB!!! KAPPE DRMEE MAN!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:42 schreef Jane het volgende:
Ha, ik ben blij dat Rob nog even over De Opmerking begint.
hulde voor je interpretatie van mijn post!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:40 schreef DjMark het volgende:
Zo laag is dat vetpercentage volgens mij helemaal niet.
Ze zit zo te zien nog dik boven de 20%, dus gevaarlijk ofzo is het nog lang niet.
Ik vind haar maar a-relaxtomundoquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske heeft een heel laag vetgehalte, hoor
geen wonder dat ze zich zorgen maakt, afvallen kan ze zich zó níet permiteren, dat wordt het echt intens link, grensverleggend wel maar niet dat je zegt, okay, relaxed
kom eens met argumentenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:42 schreef HyperViper het volgende:
Lieske liegt!!!
en terecht!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef HyperViper het volgende:
Lieske word een deze weken nog wel in elkaar geslagen door 1 van de bewoners!
"ik kon het niet voor me houden, ik heb nog gevraagd of ze het terug wilden nemen, ik kan het gewoon niet voor me houden"quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ze allemaal? (kan geen streams kijken)
hoe meer ze uitlegt, hoe ongeloofwaardig ze wordt, al dan niet terecht, dus idd bekhouden, praat maar gewoon zoals altijd weer over jezelf, Liesquote:
Waren ze niet. Na een minuut of 10 waren er alleen nog maar twee dames die het niet begrepen. De rest zei dat ze natuurlijk hetzelfde gedaan hadden. Alleen hadden zij het wel volgehouden, i t t Lieske dus.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:43 schreef Damzzz het volgende:
Waarom zouden ze haar nu ineens verdedigen terwijl ze gisteren pislink waren!
mjah , die linda is ook alles aan het opblazen , omdat ze de alcoholist niet uit kon hangen door lieskequote:Op vrijdag 2 september 2005 15:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ze zei dat ze moest kiezen tussen die 5000 euro, en een paar zakken chips en een pak peuken!
Nouja ik vind sowieso dat ze er nog veel te lief mee omgaan, maar dat zal wel schijn zijn...quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren ze niet. Na een minuut of 10 waren er alleen nog maar twee dames die het niet begrepen. De rest zei dat ze natuurlijk hetzelfde gedaan hadden. Alleen hadden zij het wel volgehouden, i t t Lieske dus.
Dát ook ja, geweldig programmaquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:48 schreef korrel het volgende:
[..]
mjah , die linda is ook alles aan het opblazen , omdat ze de alcoholist niet uit kon hangen door lieske
Eensch is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, ik had best veel begrip voor Lieske. Dat geld was te mooi om waar te zijn en dat rantsoen was een koningsmaal in AfrikaDus zo erg was het allemaal niet. Waar het bij mij fout ging is dat Lieske beweerde dat ze het had willen delen. Tuuuurlijk Lieske.
Da's een diepe analysequote:Dat tanden poetsen is misschien wel haar onderbewuste die zich constant schaamt en haar dan maar heel lang laat poetsen: dan houdt ze d'r mond.
Ze zei; "Toen ik het geld aannam wilde ik het teruggeven maar toen zeiden ze wie A zeg moet B zeggen.. toen zei ik maar ik zeg C...dat kon dus niet." Toen ebde het gesprek weg en was Lieske zo wijselijk om er niet over verder door te janken!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ze allemaal? (kan geen streams kijken)
Ik heb 4 streamsquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:50 schreef kikoooooo het volgende:
Doen alleen 1 en 3 het?
Idd nu opeens met dat delen komen, dat zet die anderen juist aan het denken, het komt niet geloofwaardig over, maar meer als damagecontrol.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, ik had best veel begrip voor Lieske. Dat geld was te mooi om waar te zijn en dat rantsoen was een koningsmaal in AfrikaDus zo erg was het allemaal niet. Waar het bij mij fout ging is dat Lieske beweerde dat ze het had willen delen. Tuuuurlijk Lieske.
Dat tanden poetsen is misschien wel haar onderbewuste die zich constant schaamt en haar dan maar heel lang laat poetsen: dan houdt ze d'r mond.
Hoorde het niet goed maar ik neem aan Ingrid ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:52 schreef Tamaartje het volgende:
beweerde tanja nu dat ze nog maar 1 uurtje wakker was?
Of was dat iemand anders?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:56 schreef Darklight het volgende:
Ik ben iemand die op beide benen staat
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:59 schreef BBscanner het volgende:
Rob houdt zijn poot wel stijf zeg....
pffffffffffffquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:01 schreef BBscanner het volgende:
Rob; "Dat zij leerproceccen... en zelfs ik kan nog leren"![]()
![]()
![]()
Ik begin al weer terug te verlangen naar "Voer voor psychologen"quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:51 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Eensch is.
[..]
Da's een diepe analyse![]()
Volgens mij is menno nog geen minuut zichzelf geweest sinds hij het huis in gegaan. Hij is volgens mij constant bezig met het spel en mensen in bepaalde richten duwen kwa gedrag en gedachten. Als mijn theorie klopt, dan is hij echt echt echt heel slim bezig en kan hij echt ver komen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef BBscanner het volgende:
Mark my words; "Menno wordt Leader of the pack"
Gisternacht heeft Sister BB (Hummie) Menno zelf opgedragen om zorg te dragen over het zendergedrag van de bewoners en trad hij op als spokesman van BB. Rob heeft dit nog niet door maar gaat zijn leiderspositie verliezen. (mijn idee!)
Ja, helemaal eensch, Isa. Ik merk nu wel dat Rob z'n mond nog geen 5 seconden kan houden, wat vrij vermoeiend is, maar Menno is niks nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Menno maar niks, ik vind Rob veel leuker. Menno is een player. Ik vind een bemoeizuchtig vaderfiguur leuker dan een player.
Ik geef geen mening wie leuk is of niet, maar denk dat de leidersrol over zal gaan naar Menno. Dit zal nog veel spanningen op gaan leveren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Menno maar niks, ik vind Rob veel leuker. Menno is een player. Ik vind een bemoeizuchtig vaderfiguur leuker dan een player.
ja, Rob roept Dido toto de orde maar Chantal, Ingrid en Linda praten gewoon verder.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben het nu trouwens over hoe ze geselecteerd zijn, Dido merkt op dat ze het er niet over mogen hebben, maar ze gaan gewoon verder.
Welke streams zit jij te kijken dan? want ik heb hier BBstream lopen maar nog geen reclame gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
is dat nieuw reclame bij de livestreams???? :S
Dat is alleen bij de streams op de BBsite toch?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja als je de stream op de officiele site bekijkt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
A) ik kijk altijd daar, nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja als je de stream op de officiele site bekijkt.
Chantal onzeker?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:16 schreef BBscanner het volgende:
Valt me op dat Chantal de gene is die continu BB achtergronden ophaalt. Ook heeft ze het vaak over oude BB,s. Ze heeft kennelijk weinig zelf te melden. Heb een idee dat ze zeer onzeker is maar weet dit redelijk goed te maskeren tegenover de andere bewoners.
Ik heb meer het vermoeden dat hij zich véél gewichtiger voordeed dan reëel en terecht was. Menno is zo iemand die kickt op gewichtig doen. Daar haalt zijn eigenwaarde vandaan (bij gebrek aan échte inhoud).quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef BBscanner het volgende:
Gisternacht heeft Sister BB (Hummie) Menno zelf opgedragen om zorg te dragen over het zendergedrag van de bewoners en trad hij op als spokesman van BB.
Yep Joost mist wat in zijn hoofd. Dat zal waarschijnlijk ook nog een opdracht worden: Wat is er mis gegaan je Joost zijn jeugd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef ks_choice het volgende:
Joost is echt nog een kind van 9 in zijn fantasiewereld.
Hij gaat bij zijn circus vanavond kaartje verkopen van 5 euro. Hij geeft iedereen 5 euro en dan kunnen ze een kaartje kopen. Dat zal een wc-papiertje zijn.
Er zijn nog precies 11 plaatsen vrij zegt hij. De rest is al helemaal uitverkocht.
pfff... dat circus
Je zegt net dat je die reclame zag "Ik klikte net op camera 2 kreeg ik de reclame van versatel, 39 euro per maand, 24 uur per dag live BB op je tv bla bla" en nu nog nooit gezien?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
A) ik kijk altijd daar, nog nooit gezien
Van die 1001 gaan de helft over BB nominaties, selectie van BB of vergelijkingen met oude BB,squote:Op vrijdag 2 september 2005 16:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal onzeker?![]()
![]()
En waar heb jij gezeten, onder een steen?
Chantal heeft al 1001 verhalen verteld, die heeft wel gesprekstof...
In tegenstelling tot bv Tanja of Linda.![]()
Je bent hopelijk nu niet serieus he??quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je zegt net dat je die reclame zag "Ik klikte net op camera 2 kreeg ik de reclame van versatel, 39 euro per maand, 24 uur per dag live BB op je tv bla bla" en nu nog nooit gezien?![]()
Ik kijk al een week via BBstream2005, perfect!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je bent hopelijk nu niet serieus he??
Voordat ik hem net had gezien had ik hem dus nog NOOIT gezien... hebben jullie links naar andere stream want hier word ik gek van elke keer opnieuw die kut reclame.
BB Streams - Wat & Hoequote:Op vrijdag 2 september 2005 16:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Voordat ik hem net had gezien had ik hem dus nog NOOIT gezien... hebben jullie links naar andere stream want hier word ik gek van elke keer opnieuw die kut reclame.
ik denk/weet bijna zeker dat ik de hersens van menno zou inslaan als ik dat huis zou zitten, wat een arrogant irritant mannetje is dat zeg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik heb meer het vermoeden dat hij zich véél gewichtiger voordeed dan reëel en terecht was. Menno is zo iemand die kickt op gewichtig doen. Daar haalt zijn eigenwaarde vandaan (bij gebrek aan échte inhoud).
Enorm vervelend ventje, die Menno.
Ik kijk gewoon via http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp waar de '1' het streamnummer is. Geen reclame.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Joost, Menno, rikkert, Linda....zijn er vier!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef -Delta- het volgende:
Als ik Linda weer hoor, staan m'n haren alweer overeind...
Die ontiegelijke kutstem met dat waardeloze dialect.
Godzijdank zitten er verder weinig Brabanders, anders was ik gek geworden.![]()
kijk in de OP, en gebruik de directe linksquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Die hebben geen dialectquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:24 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Joost, Menno, rikkert, Linda....zijn er vier!
Joh je bent wel scherp hequote:
wat moet ik me bij zendergedrag voorstellen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef BBscanner het volgende:
Gisternacht heeft Sister BB (Hummie) Menno zelf opgedragen om zorg te dragen over het zendergedrag van de bewoners en trad hij op als spokesman van BB. Rob heeft dit nog niet door maar gaat zijn leiderspositie verliezen. (mijn idee!)
Zendergedrag= Let op je batterijen, Zorg dat je microfoontje goed zit, Als je op het toilet zit af doen!, Niet nat laten worden, etc...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat moet ik me bij zendergedrag voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |