Nee ??? serieus?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:40 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Wie weet wat ze heeft gedaan... Maar zo moet ze na het 'ontbijt' nog een keer poetsen![]()
Da's maar uitgezaktquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:41 schreef melonovy het volgende:
14:30 uur, dames in de badkmaer:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:41 schreef melonovy het volgende:
14:30 uur, dames in de badkmaer:
[afbeelding]
Jij moet ze ook nog krijgen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dido is trouwens niet de enige zonder tieten
Dat vroeg ik me ook al af....quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:45 schreef vw_caddy het volgende:
Zouden die dames trouwens wel meerdere bikini's mee hebben? Zie ze altijd in dezelfde rondlopen.
Vannacht heeft ze wel meer dan een half uur gepoetst, eerst in de badkamer , daarna nogh bij de fietsers.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:39 schreef Tamaartje het volgende:
Maak Lieske heeft toch vannacht al 8 min staan poetsen?
Ze heeft daarna niets meer gegeten of gedronken en nu gaat ze weer zo lang staan poetsen?
Wat heeft dat voor nut
Ik vind het echt bizar gewoonquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:46 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Vannacht heeft ze wel meer dan een half uur gepoetst, eerst in de badkamer , daarna nogh bij de fietsers.
Arme student.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:46 schreef melonovy het volgende:
Lieske poetst niet alleen lang, ze smeert lang, ze rolt ook nog eens lang met dr deo, stuk of 20 keer heen en weer
ze heeft een beetje last van tics, neurotisch typequote:Op vrijdag 2 september 2005 14:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Arme student.
Met d'r Chanel poederdoos.
Nu al? Is ie ziek ofzo?quote:
Als je die rare stem ook steeds in de slaapkamer hoort word je echt wel wakkerquote:
Ja en Rob zegt dat hij dat niet gezegd heeft...quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef Jane het volgende:
Oei, Roel is boos over een opmerking die Rob gemaakt zou hebben over dat hij altijd lag te slapen als er gefietst moest worden?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef Jane het volgende:
Oei, Roel is boos over een opmerking die Rob gemaakt zou hebben over dat hij altijd lag te slapen als er gefietst moest worden?
Ik ben nu ook wel benieuwd.. denk wel dat ze dit gaan uitzenden met het betreffende stukjequote:Op vrijdag 2 september 2005 14:54 schreef schatje het volgende:
Hopelijk zoekt BB de bewuste opmerking op en om het vervolgens uit te zenden.
Ja, dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel benieuwd.. denk wel dat ze dit gaan uitzenden met het betreffende stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |