Wat zeur ik? Vertel eens knulletje van me.quote:
Open er dan ook geen topic over.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:42 schreef static het volgende:
Sowieso neem ik mensen met een dergelijke nick met een weeshuisvoorraad aan zout serieus, maar goed.
Ik handel het wel af.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:45 schreef Roellio het volgende:
static, wat besteed je aandacht aan newbies!
Ja dag, ff kijken of het wat wordtquote:
is het dissss paultjuhhh weekquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dag, ff kijken of het wat wordt
mag ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef engessa het volgende:
[..]
Helaas.
Misschien moet ik ook maar eens bier gaan halen.
Kind als het aan mij ligt kunnen we nog jaren vooruit met je.quote:
ik mag dus blijvenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind als het aan mij ligt kunnen we nog jaren vooruit met je.
Jij bent ook snel om, hè?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
eyyyyyyyyquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:52 schreef MMaRsu het volgende:
Hoi
hij is slapenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef yvonne het volgende:
Static, doe wat!
Heb ik wat te lezen bij de koffie morgen.
Bij een gebrek aan static wil ik onze jonge missing link wel vermaken hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef yvonne het volgende:
Static, doe wat!
Ik neem je net zo serieus als dat roedel beschimmelde aarsmaden die al weken in de remsporen van je onderbroek liggen te rotten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef paultjuhhh het volgende:
nemen jullie mn post al zo serieus dat jullie er aparte topics voor maken![]()
![]()
![]()
Je wordt afgezeken en je gaat de afzeiker aanbidden?quote:
ohjee daar hebben we hem ook weer, lossen jullie elkaar afquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bij een gebrek aan static wil ik onze jonge missing link wel vermaken hoor.
Graag, ik weet dat ik op je kan bouwenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bij een gebrek aan static wil ik onze jonge missing link wel vermaken hoor.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je wordt afgezeken en je gaat de afzeiker aanbidden?
Handig om te weten, lik mijn schoenen slaaf.
Kindred spirits, likken kreng.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohjee daar hebben we hem ook weer, lossen jullie elkaar af
Als ik jou adresseer merk je het wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:45 schreef Roellio het volgende:
static, wat besteed je aandacht aan newbies!
Gut jochie, heb je een shandy van je moeder gehad en is de alcohol naar je kop gestegen?quote:
Djezus. Noem je dit dissen? Kruip nog even bij oma op schoot.quote:
Als jij nou ff buiten gaat spelen en gaat kijken of je op de snelweg 100 auto's kan ontwijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef P8 het volgende:
ik heb een wreed goed emailadres
* P8 zit al bij oma op schootquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef static het volgende:
[..]
Djezus. Noem je dit dissen? Kruip nog even bij oma op schoot.
Blasfemie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gut jochie, heb je een shandy van je moeder gehad en is de alcohol naar je kop gestegen?.
Static, zijn woordenschat is nogal gelimiteerd. Als hij geen antwoord weet dan schrijft hij een willekeurig aantal woorden op en dan plakt hij diss ergens tussen. Meer onmacht dan daadwerkelijk repliek.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef static het volgende:
[..]
En flikker eens op met die smileys, nitwit.quote:
Ja, hallo, ik ren heen en weer tussen de PC en bankhangen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef yvonne het volgende:
Static, doe wat!
FF doorzuipen knul, met een beetje geluk krijg je een leververgiftiging.quote:
okquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef static het volgende:
[..]
Nee, doe maar geheel Fok.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
IK WEET HET ALWEER HE JULLIE LOKKEN ME GEWOON DIT TOPIC IN ZODAT IK HIER EEN BTJE GA OUWEHOEREN EN WEG BLIJF VAN DE REST VAN FOK !!!@@!
okquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
FF doorzuipen knul, met een beetje geluk krijg je een leververgiftiging.
Is dat een poging tot denken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohjee daar hebben we hem ook weer, lossen jullie elkaar af
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef P8 het volgende:
paultjuhhh in zijn jonge jaren:
[afbeelding]
Stop die maar mooi in een plekje waar de zon niet schiint. En doe er een daisy cutter bij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef P8 het volgende:
ik heb een wreed goed emailadres
je ziet spokenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dan snel het plaatje veranderen, lamlul.
Gerontofiel.quote:
over het algemeen is de zon niet te zien vanuit een harde schijfquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:02 schreef static het volgende:
[..]
Stop die maar mooi in een plekje waar de zon niet schiint. En doe er een daisy cutter bij.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
*o*
Ach beter iets zien en het een naam weten te geven dan kwijlend met je waffel op het fotoboek gaan staanquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ach beter iets zien en het een naam weten te geven dan kwijlend met je waffel op het fotoboek gaan staan.
ALLANG GEDAAN LAMLUL !quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:04 schreef rompompom het volgende:
Moet jij niet ergens een M-M topic openen ofzo, lamlul?
Tief op Hans.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:04 schreef rompompom het volgende:
Moet jij niet ergens een M-M topic openen ofzo, lamlul?
H., ik ga even de hondjes uitlaten, leef je uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ach beter iets zien en het een naam weten te geven dan kwijlend met je waffel op het fotoboek gaan staan.
Enjoy.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef static het volgende:
[..]
H., ik ga even de hondjes uitlaten, leef je uit.
Offtopic ga je maar in je bagger topics pisventje.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
achja, hee wat bedoelde je nou met dat fietsenicoontje
OKquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Offtopic ga je maar in je bagger topics pisventje.
Mooi, hebben we die suffe bijdrage van jou ook weer gehad voor vandaag. Kun je nu dan echt effe optyfen? Je bent best wel irritant namelijkquote:
Maar vertel eens jochie, hoe vaak ben je nu op de foto's van die momo snol aan het rukken?quote:
nou eerst had je dus de hele tijd zo'n ban geloof ik en toen kwam je terrug met dat icoontje, en daarom weet ik dat.quote:
Ok, tijd om je TBS weer in te trekken dude, je pilletjes zijn op.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef zapsel het volgende:
matig Matig MATIG!!!!!
Static? ga mij afkraken orso..... en niet paultjuhhh
ik kan dat wel hebben , mensen met tagss en modjes moeten niet doen of zij inet beheren en alles kunnen maken.....
maar open een kuttopic over mij orso??? ik kan dat makkelijk hebben , ik zet namelijk met een knop mijn pc uit , en ga verder in het echte leven , wat dus niet hier is.....
(zonde ook eikel , je inet gebruiken om je frustraties op anderen uit te leven).......
mijn inet is duur genoeg om me eigen meer druk te maken over volk als jouw als gewoon normaal te surfen......
Je wilt het wel heel graag hequote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef zapsel het volgende:
matig Matig MATIG!!!!!
ik kan dat wel hebben , mensen met tagss en modjes moeten niet doen of zij inet beheren en alles kunnen maken.....
maar open een kuttopic over mij orso??? ik kan dat makkelijk hebben , ik zet namelijk met een knop mijn pc uit , en ga verder in het echte leven , wat dus niet hier is.....
(zonde ook eikel , je inet gebruiken om je frustraties op anderen uit te leven).......
mijn inet is duur genoeg om me eigen meer druk te maken over volk als jouw als gewoon normaal te surfen......
jij ook kappen , heb je wat tegen hem?.... ga erlangs , en ik beloof je dat je dan goed behandelt word , een normaal geprek of 2 dichte ogen , wat jij wiltquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef Havoc het volgende:
[..]
Maar vertel eens jochie, hoe vaak ben je nu op de foto's van die momo snol aan het rukken?
krijg een kankergezwel voor de pc , kansloos varken!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ok, tijd om je TBS weer in te trekken dude, je pilletjes zijn op.
Ik ben wat???quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:11 schreef zapsel het volgende:
[..]
jij ook kappen , heb je wat tegen hem?.... ga erlangs , en ik beloof je dat je dan goed behandelt word , een normaal geprek of 2 dichte ogen , wat jij wilt
je bent GODVERDOMME een mod!!! verlaag je niet met die reacties orso sjeez!.....
Waar kan ik een kankergezwel voor mijn pc kopen dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef zapsel het volgende:
[..]
krijg een kankergezwel voor de pc , kansloos varken!![]()
Tering. Spring voor een trein, kut-gothic.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef zapsel het volgende:
matig Matig MATIG!!!!!
neuj , ik ben dat zwartmaken zatquote:
Hij is al een tijdje geen mod meer. Een beetje opletten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:11 schreef zapsel het volgende:
[..]
jij ook kappen , heb je wat tegen hem?.... ga erlangs , en ik beloof je dat je dan goed behandelt word , een normaal geprek of 2 dichte ogen , wat jij wilt
je bent GODVERDOMME een mod!!! verlaag je niet met die reacties orso sjeez!.....
Tis een zeer negatieve wereld inderdaad. Spring voor een trein.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:13 schreef zapsel het volgende:
[..]
neuj , ik ben dat zwartmaken zat![]()
waar is dat nou voor nodig enzo , open gewoon leuke topics enzoniet ditsoort dingen....
je bent mod geweestquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik ben wat???
Jij bent psychotisch, evident maar haal het niet in je gestoorde harses om mij een mod te noemen, idioot.
In de juiste context natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:14 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tis een zeer negatieve wereld inderdaad. Spring voor een trein.
valt wel mee johquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi, hebben we die suffe bijdrage van jou ook weer gehad voor vandaag. Kun je nu dan echt effe optyfen? Je bent best wel irritant namelijk
Kansloos is mod blijven voor de macht en het kleurtje. Als je zaken niet aanstaan stop je gewoon. Of scheld je de eigenaar verrot.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef zapsel het volgende:
[..]
je bent mod geweesten vast een kansloze anders was je het nu nog.........
en psychotisch , je kent me niet eens
beter ook trouwens......
Ik ken je ook niet, maar ik heb een redelijk beeld.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef zapsel het volgende:
[..]
\quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef zapsel het volgende:
[..]
beter ook trouwens......
F.U.B.A.R.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ken je ook niet, maar ik heb een redelijk beeld.
hou dat beeld voor jequote:Op vrijdag 2 september 2005 01:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ken je ook niet, maar ik heb een redelijk beeld.
Ik heb me nooit geprobeerd in te likken bij een modquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
\
Havoc modhij is net zo kinderachtig als ik
![]()
![]()
![]()
![]()
eo.forum.nlquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef zapsel het volgende:
[..]
hou dat beeld voor jehij klopt namelijk niet
ik ben gewoon dat afzeiken van elkaar zat......
we kunnen ook gewoon leuke topics openen , en niet elkaar bashen enzo.......
ik ook niet, waarvoor zou ik me nou inmoeten likkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb me nooit geprobeerd in te likken bij een mod.
nee je zou zo'n kutbaan willen.......quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb me nooit geprobeerd in te likken bij een mod.
tis een traditie geworden deze weekquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nerdjes, gaan om half 2 een beetje elkaar lopen bashen, get a life
Mother-Mother aanbidderquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ook niet, waarvoor zou ik me nou inmoeten likken
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hee chill
zal ik me daar inschrijven, en hier weggaan ?
ik bash nu omdat ik het zat ben , diegene die hier gebashed word is een topper in het echte leven....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Twee standaarden?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:21 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik bash nu omdat ik het zat ben , diegene die hier gebashed word is een topper in het echte leven....
bash gewoon niemand , en laat een ieder in hun eigen waarde orso!.....
gelukkig ookquote:
kweeniej , er is niks mis met hem!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:22 schreef Lu_uK het volgende:
Hey hoe komt het dat jullie zo'n hekel hebben aan paultjuhhh?
Welk bombastisch smerige klodder oorvet ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef zapsel het volgende:
matig Matig MATIG!!!!!
Als je 1 van de andere drie kiest ja eens. Maar achter een mod staan waarbij er 1 vlieg in het hoofd zit en waarvan die vlieg denkt 'Tering, tis echt leeg hier' sja...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:22 schreef zapsel het volgende:
[..]
gelukkig ookmother-mother is een goed mens....
en waarom moet je nou iemand kleineren of bashen omdat iemand achter mother-mother staat?
weetniet alleen maar crew en excrew scheld me hier verrot wat een voorbeeldfunctie hequote:Op vrijdag 2 september 2005 01:22 schreef Lu_uK het volgende:
Hey hoe komt het dat jullie zo'n hekel hebben aan paultjuhhh?
ja solly , ik kom nou eenmaal voor mensen op die het goed bedoelenquote:
Oeh. Spannend.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:11 schreef zapsel het volgende:
[..]
Arme PC.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef zapsel het volgende:
[..]
krijg een kankergezwel voor de pc , kansloos varken!![]()
oh?....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:24 schreef static het volgende:
[..]
Oeh. Spannend.
Vechten. Je hebt geen idee tegen wie je het hebt.
ik wil wel vrede makenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:23 schreef Renmaestro het volgende:
Misschien wordt het weer eens tijd om met z'n allen in vrede een groen weiland te bezoeken, drugs te gebruiken, liedjes te zingen rond een kampvuur en tevreven te zijn met wat we hebben. Peace out.
Oeh. Weer een dreigement van een misvormde foetus.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef zapsel het volgende:
[..]
beter ook trouwens......
je bent wel snel met je oordeel over mensen die je niet kentquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:26 schreef static het volgende:
[..]
Oeh. Weer een dreigement van een misvormde foetus.
het valt me wel op dat EXmods wel raar zijn gaan doen hier op fokquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:26 schreef static het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken idd, maar wel raar want je scheld niet terug ofzo dus dan is de lol er toch snel van af zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
weetniet alleen maar crew en excrew scheld me hier verrot wat een voorbeeldfunctie he
alle onz mods slapen ( weer)quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:26 schreef zapsel het volgende:
kap er gewoon mee , ga een leuk topic openen , en pleur deze dicht!
Of je zwemt gewoon de zeikstraal terug in de blaas van je moeder met dit soort wanabee reacties.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ik ben niet zo ordinairquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken idd, maar wel raar want je scheld niet terug ofzo dus dan is de lol er toch snel van af zou ik zeggen![]()
*proest*quote:
Als jij stopt met dit soort trieste posts, stopt het andere kamp ook met bashen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:26 schreef zapsel het volgende:
kap er gewoon mee , ga een leuk topic openen , en pleur deze dicht!
open ff een topic over mij , dan heb jeje gram weer binnenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:26 schreef static het volgende:
[..]
Nonsens. Online elkander bashen is pas 'bad'. Slecht voor de karma. Ik droom van vrede, waar droom jij van?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Drugs are bad...
Ze zijn eindelijk vrij om het te doen en dan laten ze al hun opgekropte gevoelens vrijquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
het valt me wel op dat EXmods wel raar zijn gaan doen hier op fok![]()
tis gewoon zo
normale mods hebben niet van dat ordinaire taalgebruik zoals jou, havoc en Dirkh
Static was als mod wel wat normaler
Ik oordeel over postgedrag.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef zapsel het volgende:
[..]
je bent wel snel met je oordeel over mensen die je niet kent![]()
ik bash niemand , alleen nu omdat ik dat ge-kleineer tegen paultjuhh zat benquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:29 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Als jij stopt met dit soort trieste posts, stopt het andere kamp ook met bashen.
Nurt dat je d'r bent.
Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:29 schreef zapsel het volgende:
[..]
open ff een topic over mij , dan heb jeje gram weer binnenen heb je weer lekker kansloos kunnen zeiken tegen mensen die je niet mag......
De infantiliteit druipt er weer vanaf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:29 schreef zapsel het volgende:
[..]
open ff een topic over mij , dan heb jeje gram weer binnenen heb je weer lekker kansloos kunnen zeiken tegen mensen die je niet mag......
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:31 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Aandachtshoer.
Ben je familie van static ofzo?!
kicktquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:31 schreef michiel_merk het volgende:
wat een kut topic
Kruip idd maar weer in je boxje met je slabbetje heel strak om je keel geklemd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:30 schreef zapsel het volgende:
laat mekaar gewoon met rust! simpel.....
Waarom paultjuhhh kan toch prima voor zichzelf zorgen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:30 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik bash niemand , alleen nu omdat ik dat ge-kleineer tegen paultjuhh zat ben
Hoe origineel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:31 schreef michiel_merk het volgende:
wat een kut topic
neuh ik hoef die topics niet , maar als je persee een user wil bashen , bash mij dan , ik geef er namelijk geen fuk omquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:31 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Aandachtshoer.
Ben je familie van static ofzo?!
ligt paultjuhhh te janken nu danquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:34 schreef zapsel het volgende:
[..]
neuh ik hoef die topics niet , maar als je persee een user wil bashen , bash mij dan , ik geef er namelijk geen fuk om![]()
NEE ! ik roep de hulp in van Lucky Luke !quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:33 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Waarom paultjuhhh kan toch prima voor zichzelf zorgen?
Je kijkt weer eens in de spiegel. Niet doen.quote:
nog ff mn jongquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef P8 het volgende:
jezus er komt geen einge aan dit topic
ik ben te knap voor deze forumquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef static het volgende:
[..]
Je kijkt weer eens in de spiegel. Niet doen.
waarom hebben de (ex)mods altijd zo'n gevoel dat ze superknap zijn en de users keilellijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef static het volgende:
[..]
Je kijkt weer eens in de spiegel. Niet doen.
Maar snap je dan niet dat als je het negeerd het veel meer zin heeft, dacht je dat ze nu opeens zeggen van hey zapsel zegt dat we moeten stoppen, we stoppen het spijt ons paultjuhhhquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef zapsel het volgende:
wat schiet je er nou mee op om mekaar zwart te maken hier?.....
ik weet niet hoe t daar zit , maar inet is hier duur genoeg om datsoort kansloze dingen te doen![]()
LUCKY LUKE RED ME NOUquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:38 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
agossie pest hem toch niet zo jongens![]()
Ah een baggertopic.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Offtopic ga je maar in je bagger topics pisventje.
heb je deels gelijk in..... ik kan er alleen niet tegen als mensen mekaar gaan bashen terwijl t niet ergens over gaat , maar alleen over wederzeidse frustraties op fok..... in het echte leven kan je ook ergens gewoon normaal over praten zonder mekaar zwart te maken....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:38 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Maar snap je dan niet dat als je het negeerd het veel meer zin heeft, dacht je dat ze nu opeens zeggen van hey zapsel zegt dat we moeten stoppen, we stoppen het spijt ons paultjuhhh
Hey die is ook wel vetquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
LUCKY LUKE RED ME NOU
[afbeelding]
Fok is toch wat anders he dit is geen echt leven ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:41 schreef zapsel het volgende:
[..]
heb je deels gelijk in..... ik kan er alleen niet tegen als mensen mekaar gaan bashen terwijl t niet ergens over gaat , maar alleen over wederzeidse frustraties op fok..... in het echte leven kan je ook ergens gewoon normaal over praten zonder mekaar zwart te maken....
Als ik een collega op mijn werk niet mag , ga ik ook niet meteen een artikel in de krant openen over hem , over hoezeer ik m wel niet mag orso![]()
m'n leven wat doe jequote:Op vrijdag 2 september 2005 01:41 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Fok is toch wat anders he dit is geen echt leven ofzo
nee daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:41 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Fok is toch wat anders he dit is geen echt leven ofzo
Govverredommequote:
Je zakgeld voldoet niet?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef zapsel het volgende:
maar inet is hier duur genoeg om datsoort kansloze dingen te doen![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Govverredomme![]()
Maar ik vind jou wel leuk, dat moet een hoop goed maken![]()
Ohw nee hoor, ik ben klein, kaal, dik en repulsive.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
waarom hebben de (ex)mods altijd zo'n gevoel dat ze superknap zijn en de users keilellijk
nu blijf ik , je hebt me overtuigt!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef static het volgende:
[..]
Je zakgeld voldoet niet?
Pleur dan op.
Heb je mijn tip over dat slabbetje gezien?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:41 schreef zapsel het volgende:
[..]
heb je deels gelijk in..... ik kan er alleen niet tegen als mensen mekaar gaan bashen terwijl t niet ergens over gaat , maar alleen over wederzeidse frustraties op fok..... in het echte leven kan je ook ergens gewoon normaal over praten zonder mekaar zwart te maken....
Als ik een collega op mijn werk niet mag , ga ik ook niet meteen een artikel in de krant openen over hem , over hoezeer ik m wel niet mag orso![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Govverredomme![]()
Maar ik vind jou wel leuk, dat moet een hoop goed maken![]()
doe gewoon normaal , open eerder een topic over jezelf , als over mensen die je niet mag.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef static het volgende:
[..]
Ohw nee hoor, ik ben klein, kaal, dik en repulsive.
Does niet vallen over termen, Paulus is gewoon schattigquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
ik vind hem wel aardig , maar niet leuk want ik ben geen homo
![]()
wat zijn termen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Does niet vallen over termen, Paulus is gewoon schattig![]()
vertel me nou eensquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Heb je mijn tip over dat slabbetje gezien?
Een electromonteur verdient dat zo ongeveer, dus elektrocuteer je zelf maar met je miserabele leventje. Plus en min was het ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:46 schreef zapsel het volgende:
[..]
nu blijf ik , je hebt me overtuigt!![]()
Och, kijk eens om je heen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:47 schreef zapsel het volgende:
[..]
doe gewoon normaal , open eerder een topic over jezelf , als over mensen die je niet mag.....
Wannabe-reactie? Ik zeg gewoon wat ik denkquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:28 schreef static het volgende:
[..]
Of je zwemt gewoon de zeikstraal terug in de blaas van je moeder met dit soort wanabee reacties.
ow godquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:49 schreef static het volgende:
[..]
Een electromonteur verdient dat zo ongeveer, dus elektrocuteer je zelf maar met je miserabele leventje. Plus en min was het ofzo?
Jezus, wat een slap aftreksel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:49 schreef zapsel het volgende:
[..]
vertel me nou eens
wat vind je zo erg aan hem , wat maakt je zo dat je een topic over hem opent?
heeft hij jouw scooter gestolen????
mis je ineens een wiel van je fiets??
t zal heus niet zo erg zijn dat je een topic over hem moet openen
Repliek is je vreemd blijkt wederom.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wannabe-reactie? Ik zeg gewoon wat ik denk.
Jij met je wannabe-bashgedoe.
Nerd..
okquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:50 schreef static het volgende:
[..]
Och, kijk eens om je heen.
http://nl.search.yahoo.com/search?_adv_prop=web&x=op&ei=UTF-8&va=static&va_vt=any&vp_vt=any&vo_vt=any&ve_vt=any&vd=all&vst=on&vs=forum.fok.nl&vf=all&vm=i&fl=0&n=20
Nog erger. How low can you go?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:51 schreef zapsel het volgende:
[..]
daar zie je ook in dat ik process operator ben![]()
Of je leest even, ingebakken pisvlek.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:52 schreef zapsel het volgende:
[..]
ok
dus omdat je zelf 300 keer gebashed ben , moet je dat ookmaar bij een ander doen?....
get a life enzo!
alsof jouw mening daarover boeit!quote:
ik lees alleen boeiende topics!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:53 schreef static het volgende:
[..]
Of je leest even, ingebakken pisvlek.
Verder nog iets?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:53 schreef static het volgende:
[..]
Of je leest even, ingebakken pisvlek.
De les begrijpend lezen is je wederom ontgaan?quote:
Ja, dat boeit me, ratface.quote:
de les nederlands lezen en schrijven jouw ook zeker?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:56 schreef static het volgende:
[..]
De les begrijpend lezen is je wederom ontgaan?
Net zoals die van jouw interpunctie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:57 schreef zapsel het volgende:
[..]
de les nederlands lezen en schrijven jouw ook zeker?![]()
omdat ik uit kan slapen , en er een goede film op rtl7 isquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:58 schreef Lu_uK het volgende:
Hey zapsel nu moet ik wel effe een ding zeggen he, je zegt wel het interseert me allemaal niet blabla maar waarom blijf je dan zo lang hier hangen?
en daarmee wil je zeggen?.......quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:59 schreef static het volgende:
[..]
Net zoals die van jouw interpunctie.
en het is ook goed voor mijn postsquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:58 schreef Lu_uK het volgende:
Hey zapsel nu moet ik wel effe een ding zeggen he, je zegt wel het interseert me allemaal niet blabla maar waarom blijf je dan zo lang hier hangen?
trouwens....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:58 schreef Lu_uK het volgende:
vind je hier eigenlijk niet dat je paultjuhhh een beetje voo schut zet, kan hij er zo slecht tegen ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef zapsel het volgende:
matig Matig MATIG!!!!!
pas op he!quote:
je ondertitel , je sig was ik nog niet aan toegekomen solly.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:08 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
mij ondertitel of mijn sig trouwens?
Die is eigenlijk beterquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:09 schreef zapsel het volgende:
[..]
je ondertitel , je sig was ik nog niet aan toegekomen solly.....![]()
ik heb er zelf niet eenquote:
juist die sigquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:17 schreef Lu_uK het volgende:
''dyslect ben je voor je leven''
Is ondertitel
''T-slash ''probeer niet zoveel aandacht te trekken, al zou je pik aandacht heten dan kwam je nog niet aan je trekken'' ''
is sig
Lu_uKquote:Op vrijdag 2 september 2005 07:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Lu-uk en zapsel hebben zich aardig vermaakt
jij bent ook vroeg op trouwens, gister om een uur of 2 naar bed en om half 8 alweer postenquote:Op vrijdag 2 september 2005 07:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Lu-uk en zapsel hebben zich aardig vermaakt
zoals het een echte man betaamt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:34 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
jij bent ook vroeg op trouwens, gister om een uur of 2 naar bed en om half 8 alweer posten
Ik was om 9 uur alweer wakkerquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zoals het een echte man betaamt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |