Als je 1 van de andere drie kiest ja eens. Maar achter een mod staan waarbij er 1 vlieg in het hoofd zit en waarvan die vlieg denkt 'Tering, tis echt leeg hier' sja...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:22 schreef zapsel het volgende:
[..]
gelukkig ookmother-mother is een goed mens....
en waarom moet je nou iemand kleineren of bashen omdat iemand achter mother-mother staat?
weetniet alleen maar crew en excrew scheld me hier verrot wat een voorbeeldfunctie hequote:Op vrijdag 2 september 2005 01:22 schreef Lu_uK het volgende:
Hey hoe komt het dat jullie zo'n hekel hebben aan paultjuhhh?
ja solly , ik kom nou eenmaal voor mensen op die het goed bedoelenquote:
Oeh. Spannend.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:11 schreef zapsel het volgende:
[..]
jij ook kappen , heb je wat tegen hem?.... ga erlangs , en ik beloof je dat je dan goed behandelt word , een normaal geprek of 2 dichte ogen , wat jij wilt
je bent GODVERDOMME een mod!!! verlaag je niet met die reacties orso sjeez!.....
Arme PC.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef zapsel het volgende:
[..]
krijg een kankergezwel voor de pc , kansloos varken!![]()
oh?....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:24 schreef static het volgende:
[..]
Oeh. Spannend.
Vechten. Je hebt geen idee tegen wie je het hebt.
ik wil wel vrede makenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:23 schreef Renmaestro het volgende:
Misschien wordt het weer eens tijd om met z'n allen in vrede een groen weiland te bezoeken, drugs te gebruiken, liedjes te zingen rond een kampvuur en tevreven te zijn met wat we hebben. Peace out.
Oeh. Weer een dreigement van een misvormde foetus.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef zapsel het volgende:
[..]
je bent mod geweesten vast een kansloze anders was je het nu nog.........
en psychotisch , je kent me niet eens
beter ook trouwens......
je bent wel snel met je oordeel over mensen die je niet kentquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:26 schreef static het volgende:
[..]
Oeh. Weer een dreigement van een misvormde foetus.
het valt me wel op dat EXmods wel raar zijn gaan doen hier op fokquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:26 schreef static het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken idd, maar wel raar want je scheld niet terug ofzo dus dan is de lol er toch snel van af zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
weetniet alleen maar crew en excrew scheld me hier verrot wat een voorbeeldfunctie he
alle onz mods slapen ( weer)quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:26 schreef zapsel het volgende:
kap er gewoon mee , ga een leuk topic openen , en pleur deze dicht!
Of je zwemt gewoon de zeikstraal terug in de blaas van je moeder met dit soort wanabee reacties.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nerdjes, gaan om half 2 een beetje elkaar lopen bashen, get a life
ik ben niet zo ordinairquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken idd, maar wel raar want je scheld niet terug ofzo dus dan is de lol er toch snel van af zou ik zeggen![]()
*proest*quote:
Als jij stopt met dit soort trieste posts, stopt het andere kamp ook met bashen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:26 schreef zapsel het volgende:
kap er gewoon mee , ga een leuk topic openen , en pleur deze dicht!
open ff een topic over mij , dan heb jeje gram weer binnenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:26 schreef static het volgende:
[..]
Nonsens. Online elkander bashen is pas 'bad'. Slecht voor de karma. Ik droom van vrede, waar droom jij van?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Drugs are bad...
Ze zijn eindelijk vrij om het te doen en dan laten ze al hun opgekropte gevoelens vrijquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
het valt me wel op dat EXmods wel raar zijn gaan doen hier op fok![]()
tis gewoon zo
normale mods hebben niet van dat ordinaire taalgebruik zoals jou, havoc en Dirkh
Static was als mod wel wat normaler
Ik oordeel over postgedrag.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef zapsel het volgende:
[..]
je bent wel snel met je oordeel over mensen die je niet kent![]()
ik bash niemand , alleen nu omdat ik dat ge-kleineer tegen paultjuhh zat benquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:29 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Als jij stopt met dit soort trieste posts, stopt het andere kamp ook met bashen.
Nurt dat je d'r bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |