Ik ken je ook niet, maar ik heb een redelijk beeld.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef zapsel het volgende:
[..]
en psychotisch , je kent me niet eens
\quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef zapsel het volgende:
[..]
je bent mod geweesten vast een kansloze anders was je het nu nog.........
en psychotisch , je kent me niet eens
beter ook trouwens......
F.U.B.A.R.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ken je ook niet, maar ik heb een redelijk beeld.
hou dat beeld voor jequote:Op vrijdag 2 september 2005 01:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ken je ook niet, maar ik heb een redelijk beeld.
Ik heb me nooit geprobeerd in te likken bij een modquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
\
Havoc modhij is net zo kinderachtig als ik
![]()
![]()
![]()
![]()
eo.forum.nlquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef zapsel het volgende:
[..]
hou dat beeld voor jehij klopt namelijk niet
ik ben gewoon dat afzeiken van elkaar zat......
we kunnen ook gewoon leuke topics openen , en niet elkaar bashen enzo.......
ik ook niet, waarvoor zou ik me nou inmoeten likkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb me nooit geprobeerd in te likken bij een mod.
nee je zou zo'n kutbaan willen.......quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb me nooit geprobeerd in te likken bij een mod.
tis een traditie geworden deze weekquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nerdjes, gaan om half 2 een beetje elkaar lopen bashen, get a life
Mother-Mother aanbidderquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ook niet, waarvoor zou ik me nou inmoeten likken
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hee chill
zal ik me daar inschrijven, en hier weggaan ?
ik bash nu omdat ik het zat ben , diegene die hier gebashed word is een topper in het echte leven....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nerdjes, gaan om half 2 een beetje elkaar lopen bashen, get a life
Twee standaarden?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:21 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik bash nu omdat ik het zat ben , diegene die hier gebashed word is een topper in het echte leven....
bash gewoon niemand , en laat een ieder in hun eigen waarde orso!.....
gelukkig ookquote:
kweeniej , er is niks mis met hem!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:22 schreef Lu_uK het volgende:
Hey hoe komt het dat jullie zo'n hekel hebben aan paultjuhhh?
Welk bombastisch smerige klodder oorvet ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef zapsel het volgende:
matig Matig MATIG!!!!!
Static? ga mij afkraken orso..... en niet paultjuhhh
ik kan dat wel hebben , mensen met tagss en modjes moeten niet doen of zij inet beheren en alles kunnen maken.....
maar open een kuttopic over mij orso??? ik kan dat makkelijk hebben , ik zet namelijk met een knop mijn pc uit , en ga verder in het echte leven , wat dus niet hier is.....
(zonde ook eikel , je inet gebruiken om je frustraties op anderen uit te leven).......
mijn inet is duur genoeg om me eigen meer druk te maken over volk als jouw als gewoon normaal te surfen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |