OKquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Offtopic ga je maar in je bagger topics pisventje.
Mooi, hebben we die suffe bijdrage van jou ook weer gehad voor vandaag. Kun je nu dan echt effe optyfen? Je bent best wel irritant namelijkquote:
Maar vertel eens jochie, hoe vaak ben je nu op de foto's van die momo snol aan het rukken?quote:
nou eerst had je dus de hele tijd zo'n ban geloof ik en toen kwam je terrug met dat icoontje, en daarom weet ik dat.quote:
Ok, tijd om je TBS weer in te trekken dude, je pilletjes zijn op.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef zapsel het volgende:
matig Matig MATIG!!!!!
Static? ga mij afkraken orso..... en niet paultjuhhh
ik kan dat wel hebben , mensen met tagss en modjes moeten niet doen of zij inet beheren en alles kunnen maken.....
maar open een kuttopic over mij orso??? ik kan dat makkelijk hebben , ik zet namelijk met een knop mijn pc uit , en ga verder in het echte leven , wat dus niet hier is.....
(zonde ook eikel , je inet gebruiken om je frustraties op anderen uit te leven).......
mijn inet is duur genoeg om me eigen meer druk te maken over volk als jouw als gewoon normaal te surfen......
Je wilt het wel heel graag hequote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef zapsel het volgende:
matig Matig MATIG!!!!!
ik kan dat wel hebben , mensen met tagss en modjes moeten niet doen of zij inet beheren en alles kunnen maken.....
maar open een kuttopic over mij orso??? ik kan dat makkelijk hebben , ik zet namelijk met een knop mijn pc uit , en ga verder in het echte leven , wat dus niet hier is.....
(zonde ook eikel , je inet gebruiken om je frustraties op anderen uit te leven).......
mijn inet is duur genoeg om me eigen meer druk te maken over volk als jouw als gewoon normaal te surfen......
jij ook kappen , heb je wat tegen hem?.... ga erlangs , en ik beloof je dat je dan goed behandelt word , een normaal geprek of 2 dichte ogen , wat jij wiltquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef Havoc het volgende:
[..]
Maar vertel eens jochie, hoe vaak ben je nu op de foto's van die momo snol aan het rukken?
krijg een kankergezwel voor de pc , kansloos varken!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ok, tijd om je TBS weer in te trekken dude, je pilletjes zijn op.
Ik ben wat???quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:11 schreef zapsel het volgende:
[..]
jij ook kappen , heb je wat tegen hem?.... ga erlangs , en ik beloof je dat je dan goed behandelt word , een normaal geprek of 2 dichte ogen , wat jij wilt
je bent GODVERDOMME een mod!!! verlaag je niet met die reacties orso sjeez!.....
Waar kan ik een kankergezwel voor mijn pc kopen dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef zapsel het volgende:
[..]
krijg een kankergezwel voor de pc , kansloos varken!![]()
Tering. Spring voor een trein, kut-gothic.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef zapsel het volgende:
matig Matig MATIG!!!!!
neuj , ik ben dat zwartmaken zatquote:
Hij is al een tijdje geen mod meer. Een beetje opletten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:11 schreef zapsel het volgende:
[..]
jij ook kappen , heb je wat tegen hem?.... ga erlangs , en ik beloof je dat je dan goed behandelt word , een normaal geprek of 2 dichte ogen , wat jij wilt
je bent GODVERDOMME een mod!!! verlaag je niet met die reacties orso sjeez!.....
Tis een zeer negatieve wereld inderdaad. Spring voor een trein.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:13 schreef zapsel het volgende:
[..]
neuj , ik ben dat zwartmaken zat![]()
waar is dat nou voor nodig enzo , open gewoon leuke topics enzoniet ditsoort dingen....
je bent mod geweestquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik ben wat???
Jij bent psychotisch, evident maar haal het niet in je gestoorde harses om mij een mod te noemen, idioot.
In de juiste context natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:14 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tis een zeer negatieve wereld inderdaad. Spring voor een trein.
valt wel mee johquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi, hebben we die suffe bijdrage van jou ook weer gehad voor vandaag. Kun je nu dan echt effe optyfen? Je bent best wel irritant namelijk
Kansloos is mod blijven voor de macht en het kleurtje. Als je zaken niet aanstaan stop je gewoon. Of scheld je de eigenaar verrot.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef zapsel het volgende:
[..]
je bent mod geweesten vast een kansloze anders was je het nu nog.........
en psychotisch , je kent me niet eens
beter ook trouwens......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |