Ik neem je net zo serieus als dat roedel beschimmelde aarsmaden die al weken in de remsporen van je onderbroek liggen te rotten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef paultjuhhh het volgende:
nemen jullie mn post al zo serieus dat jullie er aparte topics voor maken![]()
![]()
![]()
Je wordt afgezeken en je gaat de afzeiker aanbidden?quote:
ohjee daar hebben we hem ook weer, lossen jullie elkaar afquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bij een gebrek aan static wil ik onze jonge missing link wel vermaken hoor.
Graag, ik weet dat ik op je kan bouwenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bij een gebrek aan static wil ik onze jonge missing link wel vermaken hoor.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je wordt afgezeken en je gaat de afzeiker aanbidden?
Handig om te weten, lik mijn schoenen slaaf.
Kindred spirits, likken kreng.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohjee daar hebben we hem ook weer, lossen jullie elkaar af
Als ik jou adresseer merk je het wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:45 schreef Roellio het volgende:
static, wat besteed je aandacht aan newbies!
Gut jochie, heb je een shandy van je moeder gehad en is de alcohol naar je kop gestegen?quote:
Djezus. Noem je dit dissen? Kruip nog even bij oma op schoot.quote:
Als jij nou ff buiten gaat spelen en gaat kijken of je op de snelweg 100 auto's kan ontwijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef P8 het volgende:
ik heb een wreed goed emailadres
* P8 zit al bij oma op schootquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef static het volgende:
[..]
Djezus. Noem je dit dissen? Kruip nog even bij oma op schoot.
Blasfemie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind als het aan mij ligt kunnen we nog jaren vooruit met je.
jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gut jochie, heb je een shandy van je moeder gehad en is de alcohol naar je kop gestegen?.
Static, zijn woordenschat is nogal gelimiteerd. Als hij geen antwoord weet dan schrijft hij een willekeurig aantal woorden op en dan plakt hij diss ergens tussen. Meer onmacht dan daadwerkelijk repliek.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef static het volgende:
[..]
En flikker eens op met die smileys, nitwit.quote:
Ja, hallo, ik ren heen en weer tussen de PC en bankhangen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef yvonne het volgende:
Static, doe wat!
Heb ik wat te lezen bij de koffie morgen.
FF doorzuipen knul, met een beetje geluk krijg je een leververgiftiging.quote:
okquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef static het volgende:
[..]
Nee, doe maar geheel Fok.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
IK WEET HET ALWEER HE JULLIE LOKKEN ME GEWOON DIT TOPIC IN ZODAT IK HIER EEN BTJE GA OUWEHOEREN EN WEG BLIJF VAN DE REST VAN FOK !!!@@!
okquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
FF doorzuipen knul, met een beetje geluk krijg je een leververgiftiging.
Is dat een poging tot denken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohjee daar hebben we hem ook weer, lossen jullie elkaar af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |