Ah een baggertopic.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Offtopic ga je maar in je bagger topics pisventje.
heb je deels gelijk in..... ik kan er alleen niet tegen als mensen mekaar gaan bashen terwijl t niet ergens over gaat , maar alleen over wederzeidse frustraties op fok..... in het echte leven kan je ook ergens gewoon normaal over praten zonder mekaar zwart te maken....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:38 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Maar snap je dan niet dat als je het negeerd het veel meer zin heeft, dacht je dat ze nu opeens zeggen van hey zapsel zegt dat we moeten stoppen, we stoppen het spijt ons paultjuhhh
Hey die is ook wel vetquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
LUCKY LUKE RED ME NOU
[afbeelding]
Fok is toch wat anders he dit is geen echt leven ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:41 schreef zapsel het volgende:
[..]
heb je deels gelijk in..... ik kan er alleen niet tegen als mensen mekaar gaan bashen terwijl t niet ergens over gaat , maar alleen over wederzeidse frustraties op fok..... in het echte leven kan je ook ergens gewoon normaal over praten zonder mekaar zwart te maken....
Als ik een collega op mijn werk niet mag , ga ik ook niet meteen een artikel in de krant openen over hem , over hoezeer ik m wel niet mag orso![]()
m'n leven wat doe jequote:Op vrijdag 2 september 2005 01:41 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Fok is toch wat anders he dit is geen echt leven ofzo
nee daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:41 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Fok is toch wat anders he dit is geen echt leven ofzo
Govverredommequote:
Je zakgeld voldoet niet?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef zapsel het volgende:
maar inet is hier duur genoeg om datsoort kansloze dingen te doen![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Govverredomme![]()
Maar ik vind jou wel leuk, dat moet een hoop goed maken![]()
Ohw nee hoor, ik ben klein, kaal, dik en repulsive.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
waarom hebben de (ex)mods altijd zo'n gevoel dat ze superknap zijn en de users keilellijk
nu blijf ik , je hebt me overtuigt!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef static het volgende:
[..]
Je zakgeld voldoet niet?
Pleur dan op.
Heb je mijn tip over dat slabbetje gezien?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:41 schreef zapsel het volgende:
[..]
heb je deels gelijk in..... ik kan er alleen niet tegen als mensen mekaar gaan bashen terwijl t niet ergens over gaat , maar alleen over wederzeidse frustraties op fok..... in het echte leven kan je ook ergens gewoon normaal over praten zonder mekaar zwart te maken....
Als ik een collega op mijn werk niet mag , ga ik ook niet meteen een artikel in de krant openen over hem , over hoezeer ik m wel niet mag orso![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Govverredomme![]()
Maar ik vind jou wel leuk, dat moet een hoop goed maken![]()
doe gewoon normaal , open eerder een topic over jezelf , als over mensen die je niet mag.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef static het volgende:
[..]
Ohw nee hoor, ik ben klein, kaal, dik en repulsive.
Does niet vallen over termen, Paulus is gewoon schattigquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
ik vind hem wel aardig , maar niet leuk want ik ben geen homo
![]()
wat zijn termen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Does niet vallen over termen, Paulus is gewoon schattig![]()
vertel me nou eensquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Heb je mijn tip over dat slabbetje gezien?
Een electromonteur verdient dat zo ongeveer, dus elektrocuteer je zelf maar met je miserabele leventje. Plus en min was het ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:46 schreef zapsel het volgende:
[..]
nu blijf ik , je hebt me overtuigt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |