Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:29 schreef zapsel het volgende:
[..]
open ff een topic over mij , dan heb jeje gram weer binnenen heb je weer lekker kansloos kunnen zeiken tegen mensen die je niet mag......
De infantiliteit druipt er weer vanaf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:29 schreef zapsel het volgende:
[..]
open ff een topic over mij , dan heb jeje gram weer binnenen heb je weer lekker kansloos kunnen zeiken tegen mensen die je niet mag......
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:31 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Aandachtshoer.
Ben je familie van static ofzo?!
kicktquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:31 schreef michiel_merk het volgende:
wat een kut topic
Kruip idd maar weer in je boxje met je slabbetje heel strak om je keel geklemd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:30 schreef zapsel het volgende:
laat mekaar gewoon met rust! simpel.....
Waarom paultjuhhh kan toch prima voor zichzelf zorgen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:30 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik bash niemand , alleen nu omdat ik dat ge-kleineer tegen paultjuhh zat ben
Hoe origineel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:31 schreef michiel_merk het volgende:
wat een kut topic
neuh ik hoef die topics niet , maar als je persee een user wil bashen , bash mij dan , ik geef er namelijk geen fuk omquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:31 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Aandachtshoer.
Ben je familie van static ofzo?!
ligt paultjuhhh te janken nu danquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:34 schreef zapsel het volgende:
[..]
neuh ik hoef die topics niet , maar als je persee een user wil bashen , bash mij dan , ik geef er namelijk geen fuk om![]()
NEE ! ik roep de hulp in van Lucky Luke !quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:33 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Waarom paultjuhhh kan toch prima voor zichzelf zorgen?
Je kijkt weer eens in de spiegel. Niet doen.quote:
nog ff mn jongquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef P8 het volgende:
jezus er komt geen einge aan dit topic
ik ben te knap voor deze forumquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef static het volgende:
[..]
Je kijkt weer eens in de spiegel. Niet doen.
waarom hebben de (ex)mods altijd zo'n gevoel dat ze superknap zijn en de users keilellijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef static het volgende:
[..]
Je kijkt weer eens in de spiegel. Niet doen.
Maar snap je dan niet dat als je het negeerd het veel meer zin heeft, dacht je dat ze nu opeens zeggen van hey zapsel zegt dat we moeten stoppen, we stoppen het spijt ons paultjuhhhquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef zapsel het volgende:
wat schiet je er nou mee op om mekaar zwart te maken hier?.....
ik weet niet hoe t daar zit , maar inet is hier duur genoeg om datsoort kansloze dingen te doen![]()
LUCKY LUKE RED ME NOUquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:38 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
agossie pest hem toch niet zo jongens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |