Och, kijk eens om je heen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:47 schreef zapsel het volgende:
[..]
doe gewoon normaal , open eerder een topic over jezelf , als over mensen die je niet mag.....
Wannabe-reactie? Ik zeg gewoon wat ik denkquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:28 schreef static het volgende:
[..]
Of je zwemt gewoon de zeikstraal terug in de blaas van je moeder met dit soort wanabee reacties.
ow godquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:49 schreef static het volgende:
[..]
Een electromonteur verdient dat zo ongeveer, dus elektrocuteer je zelf maar met je miserabele leventje. Plus en min was het ofzo?
Jezus, wat een slap aftreksel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:49 schreef zapsel het volgende:
[..]
vertel me nou eens
wat vind je zo erg aan hem , wat maakt je zo dat je een topic over hem opent?
heeft hij jouw scooter gestolen????
mis je ineens een wiel van je fiets??
t zal heus niet zo erg zijn dat je een topic over hem moet openen
Repliek is je vreemd blijkt wederom.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wannabe-reactie? Ik zeg gewoon wat ik denk.
Jij met je wannabe-bashgedoe.
Nerd..
okquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:50 schreef static het volgende:
[..]
Och, kijk eens om je heen.
http://nl.search.yahoo.com/search?_adv_prop=web&x=op&ei=UTF-8&va=static&va_vt=any&vp_vt=any&vo_vt=any&ve_vt=any&vd=all&vst=on&vs=forum.fok.nl&vf=all&vm=i&fl=0&n=20
Nog erger. How low can you go?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:51 schreef zapsel het volgende:
[..]
daar zie je ook in dat ik process operator ben![]()
Of je leest even, ingebakken pisvlek.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:52 schreef zapsel het volgende:
[..]
ok
dus omdat je zelf 300 keer gebashed ben , moet je dat ookmaar bij een ander doen?....
get a life enzo!
alsof jouw mening daarover boeit!quote:
ik lees alleen boeiende topics!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:53 schreef static het volgende:
[..]
Of je leest even, ingebakken pisvlek.
Verder nog iets?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:53 schreef static het volgende:
[..]
Of je leest even, ingebakken pisvlek.
De les begrijpend lezen is je wederom ontgaan?quote:
Ja, dat boeit me, ratface.quote:
de les nederlands lezen en schrijven jouw ook zeker?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:56 schreef static het volgende:
[..]
De les begrijpend lezen is je wederom ontgaan?
Net zoals die van jouw interpunctie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:57 schreef zapsel het volgende:
[..]
de les nederlands lezen en schrijven jouw ook zeker?![]()
omdat ik uit kan slapen , en er een goede film op rtl7 isquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:58 schreef Lu_uK het volgende:
Hey zapsel nu moet ik wel effe een ding zeggen he, je zegt wel het interseert me allemaal niet blabla maar waarom blijf je dan zo lang hier hangen?
en daarmee wil je zeggen?.......quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:59 schreef static het volgende:
[..]
Net zoals die van jouw interpunctie.
en het is ook goed voor mijn postsquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:58 schreef Lu_uK het volgende:
Hey zapsel nu moet ik wel effe een ding zeggen he, je zegt wel het interseert me allemaal niet blabla maar waarom blijf je dan zo lang hier hangen?
trouwens....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:58 schreef Lu_uK het volgende:
vind je hier eigenlijk niet dat je paultjuhhh een beetje voo schut zet, kan hij er zo slecht tegen ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef zapsel het volgende:
matig Matig MATIG!!!!!
Static? ga mij afkraken orso..... en niet paultjuhhh
ik kan dat wel hebben , mensen met tagss en modjes moeten niet doen of zij inet beheren en alles kunnen maken.....
maar open een kuttopic over mij orso??? ik kan dat makkelijk hebben , ik zet namelijk met een knop mijn pc uit , en ga verder in het echte leven , wat dus niet hier is.....
(zonde ook eikel , je inet gebruiken om je frustraties op anderen uit te leven).......
mijn inet is duur genoeg om me eigen meer druk te maken over volk als jouw als gewoon normaal te surfen......
pas op he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |