abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30207076
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:57 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat heef Jan M nou weer gedaan om op een terroristenlijst te komen
Z'n weblog is niet in het Marokkaans.
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:10:51 #152
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30207108
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Als een echte imperialistidche Varken demonstreren tegen de Irak-oorlog, natuurlijk.
Maar is dat dan ook in strijd met de grondwet? (maakt niet uit welke)
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:11:15 #153
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30207123
quote:
Maar Femke ontbreekt.
Die staat op het lijstje van de collaberateurs.
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:12:59 #154
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30207181
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Z'n weblog is niet in het Marokkaans.
en hij jat van de frontpage om Franse dorpjes te promoten.
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:13:44 #155
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30207210
quote:
Maar Femke ontbreekt.
Meestal ja, gelukkig hebben we Duijvenkak nog
pi_30207235
Duivenkak is toch die criminele kraker en dief?
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:15:59 #157
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30207276
quote:
Onnodige vloedschade

Bij dit artikel
• NIEUWS - Geweld vergroot chaos New Orleans

Duizenden slachtoffers van een overstroming die op daken van ondergelopen huizen zitten of in het centrum van New Orleans zonder eten en drinken tevergeefs wachten op evacuatie. Mensen die in de hitte van honger en dorst sterven. Meestal zijn het straatarme zwarten die in de laagst gelegen wijken wonen. Helikopters die door gewapende bendes worden beschoten. Zulke taferelen zijn te verwachten in ontwikkelingslanden, maar niet in de enig overgebleven grootmacht, Amerika.

De trage mobilisatie van hulp is ontluisterend, omdat de orkaan Katrina in tegenstelling een week van tevoren was voorspeld. Waterloopkundige ingenieurs hebben al jaren gezegd dat de zwakke dijken van het onder de waterspiegel gelegen New Orleans het onder het geweld van een orkaan zouden begeven. De plunderingen en het geweld in New Orleans doen denken aan de plunderingen en het geweld in Irak dat indertijd de bezettende Amerikaanse troepen zo verraste. Ook daar was de schade blijvend. Er schort veel aan de planning voor noodomstandigheden bij de Amerikaanse overheid en dat kost veel mensenlevens. De Federal Emergency Management Agency en de nieuwe, tegen terreuraanvallen opgerichte Department of Home Security blijken machteloos.

Onmachtig moesten de autoriteiten toezien hoe in rustig, heet weer na de orkaan de polder van New Orleans en omgeving langzaam volliep met water uit de Mississippi en Lake Pontchartrain. Ze hadden te weinig materieel om de mensen te redden die tegen het advies in in hun huizen waren achtergebleven.

Bij het evacuatiebevel was te weinig rekening gehouden met de geringe bewegingsvrijheid van mensen zonder geld. Ze konden als zwaar gehandicapten niet worden getransporteerd of hadden geen geld voor bus of auto. Anderen wilden achterblijven om begrijpelijkerwijs hun huis te verdedigen tegen plunderaars. Ondertussen dreigt in Amerika schaarste aan benzine. Een groot deel van het transport en raffinage van benzine gaat via New Orleans.

Deze ramp is een triest resultaat van jarenlange verwaarlozing. Het wantrouwen van Amerikaanse kiezers jegens de publieke zaak heeft de lokale en federale overheden er niet sterker op gemaakt. Om de oorlog in Irak te kunnen betalen heeft de Amerikaanse regering dit jaar nog bezuinigd op dijkonderhoud in New Orleans en op de planning voor noodomstandigheden.

Het presidentschap van Bush die woensdag een machteloos klinkende tv-rede hield, bevindt zich in een crisis. Hij moet snel hulp mobiliseren. Op grond van wishful thinking is geen beleid te maken. Het Congres zal de gemaakte fouten kritisch tegen het licht houden. De steun voor de dure oorlog in Irak zal er niet groter op worden. Veel ordehandhavers staan in Irak. In deze benarde omstandigheden horen de Europese regeringen niet kritisch aan de zijlijn te blijven maar horen ze steun voor de slachtoffers aan te bieden.

Katrina is niet de laatste grote orkaan. Door de opwarming van de oceanen doen ze zich meer voor en veroorzaken ze grotere schade. Over die opwarming zal ook de Amerikaanse regering zich moeten buigen, waardoor die ook wordt veroorzaakt. Olieraffinage zal ook elders in het land moeten geschieden. Dijken moeten worden versterkt, water zal meer ruimte moeten krijgen om weg te stromen. Beton moet plaatsmaken voor moeras. Dit zijn voor Nederland bekende problemen. Ook hier kan zich een watersnood voordoen en er is geen garantie dat de vele autoriteiten dan eensgezinder en effectiever zullen optreden. Dat stemt tot bescheidenheid.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:21:06 #158
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30207469
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:14 schreef pberends het volgende:
Duivenkak is toch die criminele kraker en dief?
Kijk maar op sjun.web-log.nl ..

Ik dacht meer aan het stukje daadkracht dat de Volkskrant gister publiceerde:
quote:
Veerman overleeft Kamerdebat
ANP, Internetredactie

DEN HAAG - Minister Veerman van Landbouw heeft donderdag het debat in de Tweede Kamer over zijn zakelijke belangen overleefd. PvdA en GroenLinks drongen aanvankelijk aan op een onderzoek door de Algemene Rekenkamer, maar namen vervolgens genoegen met Veermans excuses.

‘Wij hebben vertrouwen in de minister totdat het tegendeel bewezen blijkt’, stelde initiatiefnemer voor het debat, GroenLinks-Kamerlid Duyvendak. Een onderzoek nu zou een ‘daad van wantrouwen’ zijn, meent Kalsbeek (PvdA).

Veerman en premier Balkenende hadden eerder verklaard niet te voelen voor een onafhankelijk onderzoek. De minister gaat ervan uit dat er niet opnieuw een belangrijk document boven tafel kan komen, dat hem alsnog in de problemen zou kunnen brengen. Onderzoek zou tot gevolg hebben dat er toch nog twijfel blijft bestaan over de vraag of er ‘wat met hem aan de hand zou zijn’, aldus Veerman.

De SP wil nog wel een onderzoek. De partij vindt dat ‘de schijn van belangenverstrengeling oogverblindend’ is in het dossier-Veerman, en zinspeelde als enige partij op aftreden.

Veerman kwam in opspraak door zijn boerenbedrijven in Frankrijk. Bij zijn aantreden als minister moest hij het beheer overdragen aan onafhankelijke derden en mocht hij zich niet meer bemoeien met de bedrijfsvoering. Toch dook de handtekening van Veerman op onder een jaarverslag van een houdstermaatschappij.

De regeringspartijen gaan ervan uit dat Veerman te goeder trouw heeft gehandeld en willen vooral voorkomen dat bewindslieden in de toekomst opnieuw fouten maken als ze het beheer over hun zakelijke belangen uit handen moeten geven.

Veerman zette tegenover de Tweede Kamer uiteen dat een notaris geen goede uitvoering heeft gegeven aan de opdracht om de belangen over te dragen aan zaakgelastigden. Daardoor kon het gebeuren dat hij later toch zijn handtekening zette onder het jaarverslag van een van de Franse vennootschappen.

Het ging om ‘onachtzaamheid’, aldus Veerman, die ruiterlijk erkende dat hij hiermee een fout maakte. De minister zei ook, dat hij te goeder trouw gehandeld heeft en zich nooit daadwerkelijk heeft bemoeid met de werkmaatschappijen in Frankrijk.
pi_30208738
Why the fuck kan Amerika geen food droppen bij New Orleans?
pi_30208920
Balkenende staat weer in z'n hemd met z'n ministers die hun nevenfuncties niet willen neerleggen .
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:12:28 #162
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30209035
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:02 schreef pberends het volgende:
Why the fuck kan Amerika geen food droppen bij New Orleans?
vanwege McDonalds voorschriften
pi_30209776
quote:
122 Teletekst vr 02 sep
Bush:federale inzet "onacceptabel"

WASHINGTON President Bush is ontevreden
over de hulpverlening in het zuiden van
de VS na de orkaan Katrina.Hij noemt
die onacceptabel.Het is voor het eerst
dat Bush erkent dat de federale inzet
tekortschiet,maar hij zei ook dat de VS
de situatie snel meester zal worden.

De president maakt een vlucht met een
helikopter boven het gebied dat door de
orkaan is getroffen.Er is veel kritiek
op Bush.Hij krijgt het verwijt dat hij
te laat,te weinig heeft gedaan.

Intussen heeft de burgemeester van New
Orleans opnieuw een emotionele oproep
gedaan.
Er sterven mensen door ontbering
en hij snapt niet waar de hulp blijft.
***************************zie 121 ****
Burgemeester .
pi_30210056
Zijn broeders verdrinken immers
pi_30210213
Als je nou stigmatiserende grappen maakt, zorg dan dat ze leuk zijn. Ze zijn niet eens zo slecht dat ze weer leuk worden, zoals het exhibitionisme van JAM.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:59:10 #167
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30210271
hmm, vanavond maar eens naar de film, dit lijkt me wel okee:

Vrijdag 26 Augustus
DEAD MAN'S SHOES
Toegang: Gratis

v.a. 16:00 plukTV, pingPONG en ander vertier
v.a. 21:00
tietjes
DEAD MAN'S SHOES
v.a. 23:00 naborrelen bij amsterdam plage
DANSEN OP DE VEEMVLOER: Boogie Brothers + DJ Nancy Saté

tietjes | Anneke de Lind van Wijngaarden 2005 tietjes
15min | video | Nederland | 2004 | ENGLISH SUBTITLES
In de snackbar praat een groep dertienjarige meisjes openlijk over borsten krijgen, jongens zoenen en je dik voelen. Alles komt aan bod onder het genot van chips en cola en giechelend klappen de meiden uit de school over hun diepste gevoelens. De jongens krijgen ook een kans en verklappen hoe je naar de tietjes van een meisje kan gluren zonder dat ze het doorheeft.

DEAD MAN'S SHOES | Shane Meadows
86min | 35mm | UK | 2004 | ENGLISH, NO SUBTITLES
Sam Peckinpah meets Ken Loach in tragikomische schets van een stadje in de Midlands. Een ex-marinier komt wraak nemen op een armzalige lokale drugsbende. Meesterlijke film met subliem acteerwerk en sexy soundtrack.
Twee broers keren terug naar de geboorteplaats die ze acht jaar eerder verlieten. Ze zijn aan elkaar gehecht, maar zeer verschillend: ex-marinier Richard (Paddy Considine) is sterk en gefocust, Anthony (Toby Kebbell) is jonger, twijfelzuchtig, een klein beetje achterlijk. Anthony bewondert zijn broer enorm, terwijl Richard zich op zijn beurt ontfermt over Anthony. Ze slaan hun kamp op in de heuvels die de stad omringen, en halen gedeelde herinneringen op. Maar ze zijn hier niet voor nostalgie: Richard is uit op wraak. Hij weet wie hij moet hebben, en hij weet waar ze wonen. De stad die hij jaren geleden verliet, is nog steeds in de greep van hetzelfde groepje dealers en foute lui. Richards aanwezigheid is voldoende om achterdocht en paranoia te zaaien. Naarmate de drugsbende kleiner wordt in aantal, leren we meer over een vreselijke gebeurtenis uit het verleden. Dead Man's Shoes wordt door vele critici beschouwd als Meadows' beste film tot nu. Een film in de klassieke Peckinpah/Eastwood-traditie, waarin Paddy Considine de rol van zijn leven speelt als engel des wrakes. Meadows zet op weergaloze wijze het milieu neer van harde, soms gemene sukkels die slap ouwehoeren nooit tot karikatuur verworden. De dialogen zijn superieur, de personages overtuigend, de sfeer dreigend, de muziek hip, het geweld niet voor de kleintjes.

pi_30210283
Ja wat is het nou JdW
pi_30210313
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef Tafkahs het volgende:
hmm, vanavond maar eens naar de film, dit lijkt me wel okee:

Vrijdag 26 Augustus
DEAD MAN'S SHOES
Toegang: Gratis

v.a. 16:00 plukTV, pingPONG en ander vertier
v.a. 21:00
tietjes
DEAD MAN'S SHOES
v.a. 23:00 naborrelen bij amsterdam plage
DANSEN OP DE VEEMVLOER: Boogie Brothers + DJ Nancy Saté

tietjes | Anneke de Lind van Wijngaarden 2005 tietjes
15min | video | Nederland | 2004 | ENGLISH SUBTITLES
In de snackbar praat een groep dertienjarige meisjes openlijk over borsten krijgen, jongens zoenen en je dik voelen. Alles komt aan bod onder het genot van chips en cola en giechelend klappen de meiden uit de school over hun diepste gevoelens. De jongens krijgen ook een kans en verklappen hoe je naar de tietjes van een meisje kan gluren zonder dat ze het doorheeft.
[afbeelding]

DEAD MAN'S SHOES | Shane Meadows
86min | 35mm | UK | 2004 | ENGLISH, NO SUBTITLES
Sam Peckinpah meets Ken Loach in tragikomische schets van een stadje in de Midlands. Een ex-marinier komt wraak nemen op een armzalige lokale drugsbende. Meesterlijke film met subliem acteerwerk en sexy soundtrack.
Twee broers keren terug naar de geboorteplaats die ze acht jaar eerder verlieten. Ze zijn aan elkaar gehecht, maar zeer verschillend: ex-marinier Richard (Paddy Considine) is sterk en gefocust, Anthony (Toby Kebbell) is jonger, twijfelzuchtig, een klein beetje achterlijk. Anthony bewondert zijn broer enorm, terwijl Richard zich op zijn beurt ontfermt over Anthony. Ze slaan hun kamp op in de heuvels die de stad omringen, en halen gedeelde herinneringen op. Maar ze zijn hier niet voor nostalgie: Richard is uit op wraak. Hij weet wie hij moet hebben, en hij weet waar ze wonen. De stad die hij jaren geleden verliet, is nog steeds in de greep van hetzelfde groepje dealers en foute lui. Richards aanwezigheid is voldoende om achterdocht en paranoia te zaaien. Naarmate de drugsbende kleiner wordt in aantal, leren we meer over een vreselijke gebeurtenis uit het verleden. Dead Man's Shoes wordt door vele critici beschouwd als Meadows' beste film tot nu. Een film in de klassieke Peckinpah/Eastwood-traditie, waarin Paddy Considine de rol van zijn leven speelt als engel des wrakes. Meadows zet op weergaloze wijze het milieu neer van harde, soms gemene sukkels die slap ouwehoeren nooit tot karikatuur verworden. De dialogen zijn superieur, de personages overtuigend, de sfeer dreigend, de muziek hip, het geweld niet voor de kleintjes.
[afbeelding]
Mijn oog viel meteen op het woord tietjes.

Moet ik me schamen?
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:03:04 #170
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30210372
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Moet ik me schamen?
Nee hoor, ik moest ook even gniffelen
pi_30210395
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Die staat op het lijstje van de collaberateurs.
Leer toch 's Nederlands, man....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30210397
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:03 schreef Tafkahs het volgende:
Nee hoor, ik moest ook even gniffelen
Gelukkig maar
pi_30210403
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Moet ik me schamen?
Doet me denken aan:

* pberends is playing Kinderen Voor Kinderen - Tieten.mp3
pi_30210432
Het tietenlied
quote:
Gisteren was het leven nog gewoon zoals het was
speelde ik op straat en was mijn klas gewoon mijn klas
ik dacht dat het zo hoorde
en dat alles blijven zou
ik was ook wel eens vervelend
maar ik had alles, wat ik wou

ik was net als alle andere anderen
er was nierts geks aan mij
ik heus ook wel eens ruzie
maar ik hoorde er toch bij
met voetbal, plaatjes, flippo's en ik speelde met mijn pop
maar sinds een uur geleden staat mn wereld op zijn kop!!!

[refrein]
ik zat in bad, gewoon in bad
een beetje met het sop te klieren
je weet wel met die vlokken schuim
mijn buik en schouders te versieren
voel ik ineens twee kleine bobbels
waar volgens mij eerst nog niks zat
niet veel, maar toch
het zijn echt twee bobbels
en dat hoort niet
ik hoor plat.
+
Dus sinds een uur ben ik nu niet meer te genieten
help, help, help, help! ik krijg tieten...
+
Tieten, zij krijgt tieten
tieten, echte tieten

Hoe moet dat nou met gym
en van de zomer op eht strand
dan zien ze die twee dingen en dan val ik door de mand
nu kan ik nog een trui aan
zodat je nergens wat van ziet
want niemand mag het weten en vooral de jongens niet

Yvonne heeft ze ook wel, maar dat is alleen maar vet
zal ik zeggen dat ik ziek ben
dan blijf ik een jaar in bed
ik ga niet meer naar school
ik neem desnoods een krantenwijk
want dit wordt steeds maar erger als ik naar mijn zussen kijk!!!

[refrein]
ik zat in bad, gewoon in bad
een beetje met het sop te klieren
je weet wel met die vlokken schuim
mijn buik en schouders te versieren
voel ik ineens twee kleine bobbels
waar volgens mij eerst nog niks zat
niet veel, maar toch
het zijn echt twee bobbels
en dat hoort niet
ik hoor plat.
+
Dus sinds een uur ben ik nu niet meer te genieten
help, help, help, help! ik krijg tieten...
+
tieten, echte tieten

tieten, echte tieten
Dat heeft ze idd gekregen
pi_30210449
Gegniffel .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:07:54 #176
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30210475
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:06 schreef du_ke het volgende:
Gegniffel .
inmiddels is het gnuiven hoor
pi_30210601
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:51 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn broeders verdrinken immers
Zou je dat nou ook zeggen als de man blank was ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:13:53 #178
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30210612
quote:
Plaspauze kost 19 mensen het leven

Een chauffeur van een minibus in Zuid-Afrika heeft tijdens een plaspauze zijn busje met inzittenden een ravijn in zien storten. Waarschijnlijk was de man vergeten de handrem aan te trekken bij het uitstappen, waardoor de minibus het ravijn in rolde.

Bij het ongeluk vonden 19 inzittenden de dood. Het busje is eigenlijk bestemd voor niet meer dan 16 personen. Er zaten er echter 26 ingepropt. Volgens de politie kan de chauffeur worden vervolgd voor dood door schuld.

Dit zijn van die ongelukken die je helemaal visueel kunt voorstellen.
  • Je staat met je leuter uit je broek.
  • Opeens hoor je een hoop geschreeuw
  • En dan zie je een heleboel bange gezichten tegen het raampje gedrukt, terwijl het busje in het ravijn stort.
  • En dan denk je..... WTF !!
  • pi_30210728
    Oeps inderdaad.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      vrijdag 2 september 2005 @ 19:29:02 #180
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_30211042
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dit zijn van die ongelukken die je helemaal visueel kunt voorstellen.
  • Je staat met je leuter uit je broek.
  • Opeens hoor je een hoop geschreeuw
  • En dan zie je een heleboel bange gezichten tegen het raampje gedrukt, terwijl het busje in het ravijn stort.
  • Dan denk je, wat mij betreft hoeven die 26 mijn leuter niet te zien en ik heb geen zin om over mijn hand te pissen
    pi_30211087
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef Drugshond het volgende:

• Apeldoorn bellen ?
      vrijdag 2 september 2005 @ 19:53:51 #183
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_30211788
    quote:
    tsja, het is natuurlijk wel schandalig dat die hannes uit Texas, dat nota bene naast New Orleans ligt, zich niet kan inleven dat als je geen kant op kan, je tenminste een droog plekje en wat te eten nodig hebt..
      vrijdag 2 september 2005 @ 20:14:24 #184
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_30212467
    pi_30213484
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef Bluesdude het volgende:
    Zou je dat nou ook zeggen als de man blank was ?
    sarcasme mên.
    pi_30213592
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 20:44 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

sarcasme mên.
      vrijdag 2 september 2005 @ 20:54:26 #188
    93744 Finder_elf_towns
    pi_30213723
    quote:
    Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /sys/www/frontpage/frontpage.inc/global/functions/functions.inc.php on line 1402
    Leuk dat de rest van de wereld weet wat het pad is van de frontpage php-code.
    pi_30213754
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 20:48 schreef Johan_de_With het volgende:
    [afbeelding]
    Don't hotlink large images.

geen sarcasme
    pi_30213827
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 20:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Leuk dat de rest van de wereld weet wat het pad is van de frontpage php-code.
    Alleen jij, entiteit, alleen jij.
      vrijdag 2 september 2005 @ 20:59:37 #191
    93744 Finder_elf_towns
    pi_30213862
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 20:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Alleen jij, entiteit, alleen jij.
    Ik heb ook een username gij puppetmaster!
    pi_30213899
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ik heb ook een username gij puppetmaster!
    Mea culpa, Erwin.
    pi_30213910
    Dat interview met de burgemeester van NO.

Je zou niet zeggen dat hij een burgemeester is. Coole gast

En eerlijk
      vrijdag 2 september 2005 @ 21:02:55 #194
    93744 Finder_elf_towns
    pi_30213946
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 21:00 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Mea culpa, Erwin.
    Maar zeg eens Johan, ben je echt van plan om op de POL-meet te komen? Dat is nl. het enige wat mij over de walging van de lange treinreis naar Groningen zou kunnen zetten.
    pi_30213982
    Je woont vlakbij Groningen Finder_elf_towns
    pi_30214009
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 21:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Maar zeg eens Johan, ben je echt van plan om op de POL-meet te komen?
    Jazeker. Het is alleen even afwachten wanneer het plaats zal vinden, want ik heb een voorkeur voor 1 oktober, maar ik ben tevens uitgenodigd voor het meest exclusieve huisfeest van 3 oktober (voor de derde maal op rij), dat naar alle waarschijnlijkheid op 2 oktober wordt gehouden, en ook studentikoze ranzigheid heeft zijn grenzen. Maar in beginsel, ja.
    quote:
    Dat is nl. het enige wat mij over de walging van de lange treinreis naar Groningen zou kunnen zetten.
    Die reis is voor mij pas lang.
    pi_30214040
    Mensen uit de randstad worden gediscrimineerd door deze meeting in de outback van Nederland
    pi_30214108
    Ik ook niet

Voetballiefhebbers onder elkaar
      vrijdag 2 september 2005 @ 21:11:46 #200
    93744 Finder_elf_towns
    pi_30214152
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
    Je woont vlakbij Groningen Finder_elf_towns
    Ik ben gewoon te arrogant om lang stil te zitten.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')