Bron: NOS Teletekstquote:111 Teletekst vr 02 sep
In 2010 dagelijks sport op scholen
DEN HAAG Op bijna alle scholen kunnen
de leerlingen vanaf 2010 elke dag
sporten.Het kabinet heeft dat doel
opgenomen in de sportnota.Ook meer
bedrijven moeten aandacht hebben voor
sport tijdens en na werkuren.
Eerder werd al bekend dat er jaarlijks
meer geld naar sport gaat.Het budget
wordt volgend jaar meer dan 40 procent
verhoogd tot 98 miljoen euro.Met het
geld wil het kabinet meer mensen aan
het sporten krijgen.
Het gaat de regering niet alleen om de
lichaamsbeweging.Het kabinet wil door
het bevorderen van sport ook de sociale
samenhang bevorderen.
De titel zegt toch echt iets anders. Denk je dat die kinderen niet hoeven mee te doen die niet willen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:23 schreef thaleia het volgende:
Er staat toch nergens dat je moet en zult?
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:25 schreef pberends het volgende:
[..]
De titel zegt toch echt iets anders
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:26 schreef tong80 het volgende:
Prima idee dit. Het bevordert de volksgezondheid, sociale normen worden aangehaald, ze zijn ipv in het fietsenhok aan het roken aan het basketballen, ze leren dat er meer is dan een PC.
"DEN HAAG Op bijna alle scholen kunnen de leerlingen vanaf 2010 elke dag sporten."quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Bron: NOS Teletekst
Zijn die klootviolen gek geworden? Je MOET EN ZULT SPORTEN, want anders... die gasten beginnen een beetje door te draaien. Zal er wel weer een commissie tegenaan gegooid worden (oh nee, die was er al onder leiding van Rosenmuller) en weeeeeeeeeeer een reclamecampagne over hoe leuk sporten wel niet is. Waarom dringen ze het zo op, laat het volk lekker de vrije keus.
Wat is er mis met sporten? Wie zegt dat het moet?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn die klootviolen gek geworden? Je MOET EN ZULT SPORTEN, want anders...
Welke titel?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:25 schreef pberends het volgende:
[..]
De titel zegt toch echt iets anders. Denk je dat die kinderen niet hoeven mee te doen die niet willen?
ik ben niet per definitie tegen subsidies. ik ben wel tegen subsidies voor allerlei dubieuze lobbyclubs en commitees, maar zaken die het maatschappelijk nut op aantoonbare wijze ondersteunen mogen van mij best subsidie ontvangen. scholen zijn namelijk geen bedrijven in ons stelsel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:37 schreef pberends het volgende:
Grappig dat alle anti-subsidiehoertjes hier ook opeens voor zijn.
BHFHquote:
Ga jij nou eerst maar eens een cursusje begrijpend lezen volgen en als je die achter de kiezen hebt leuteren we wel weer een keer verder.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:37 schreef pberends het volgende:
Grappig dat alle anti-subsidiehoertjes hier ook opeens voor zijn.
Net zoals alle andere kneusjes.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:43 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik werd altijd als laatste gekozen.
Dan zijn een heleboel mensen over een tijd te zwaar en dat brengt veel hogere kosten (gezondsheidszorg) met zich mee. Dus ik vind het wel goed dat ze mensen gaan stimmuleren om te gaan sportenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Bron: NOS Teletekst
Zijn die klootviolen gek geworden? Je MOET EN ZULT SPORTEN, want anders... die gasten beginnen een beetje door te draaien. Zal er wel weer een commissie tegenaan gegooid worden (oh nee, die was er al onder leiding van Rosenmuller) en weeeeeeeeeeer een reclamecampagne over hoe leuk sporten wel niet is. Waarom dringen ze het zo op, laat het volk lekker de vrije keus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |