inmiddels is het gnuiven hoorquote:
quote:Plaspauze kost 19 mensen het leven
Een chauffeur van een minibus in Zuid-Afrika heeft tijdens een plaspauze zijn busje met inzittenden een ravijn in zien storten. Waarschijnlijk was de man vergeten de handrem aan te trekken bij het uitstappen, waardoor de minibus het ravijn in rolde.
Bij het ongeluk vonden 19 inzittenden de dood. Het busje is eigenlijk bestemd voor niet meer dan 16 personen. Er zaten er echter 26 ingepropt. Volgens de politie kan de chauffeur worden vervolgd voor dood door schuld.
Dan denk je, wat mij betreft hoeven die 26 mijn leuter niet te zien en ik heb geen zin om over mijn hand te pissenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit zijn van die ongelukken die je helemaal visueel kunt voorstellen.Je staat met je leuter uit je broek. Opeens hoor je een hoop geschreeuw En dan zie je een heleboel bange gezichten tegen het raampje gedrukt, terwijl het busje in het ravijn stort. En dan denk je..... WTF !! ![]()
tsja, het is natuurlijk wel schandalig dat die hannes uit Texas, dat nota bene naast New Orleans ligt, zich niet kan inleven dat als je geen kant op kan, je tenminste een droog plekje en wat te eten nodig hebt..quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
http://stream.2003.02.gar(...)stijl/majornagin.wma
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007406.html
Get your goddamn ass over here!
sarcasme mên.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef Bluesdude het volgende:
Zou je dat nou ook zeggen als de man blank was ?
Leuk dat de rest van de wereld weet wat het pad is van de frontpage php-code.quote:Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /sys/www/frontpage/frontpage.inc/global/functions/functions.inc.php on line 1402
Alleen jij, entiteit, alleen jij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Leuk dat de rest van de wereld weet wat het pad is van de frontpage php-code.
Ik heb ook een username gij puppetmaster!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alleen jij, entiteit, alleen jij.
Mea culpa, Erwin.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik heb ook een username gij puppetmaster!
Maar zeg eens Johan, ben je echt van plan om op de POL-meet te komen? Dat is nl. het enige wat mij over de walging van de lange treinreis naar Groningen zou kunnen zetten.quote:
Jazeker. Het is alleen even afwachten wanneer het plaats zal vinden, want ik heb een voorkeur voor 1 oktober, maar ik ben tevens uitgenodigd voor het meest exclusieve huisfeest van 3 oktober (voor de derde maal op rij), dat naar alle waarschijnlijkheid op 2 oktober wordt gehouden, en ook studentikoze ranzigheid heeft zijn grenzen. Maar in beginsel, ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Maar zeg eens Johan, ben je echt van plan om op de POL-meet te komen?
Die reis is voor mij pas lang.quote:Dat is nl. het enige wat mij over de walging van de lange treinreis naar Groningen zou kunnen zetten.
Ik ben gewoon te arrogant om lang stil te zitten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
Je woont vlakbij Groningen Finder_elf_towns
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |