Ik vind trouwens dat we er al wèl een spelletje van kunnen maken hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 18:18 schreef eborn het volgende:
Wel jammer dat pas vanavond duidelijk wordt hoe het nomineren gaat verlopen. Zo kunnen we nooit een spelletje maken
Ik had gisteravond nog even snel een siteje in elkaar gedraaid, maar ja... zonder regels en enig besef van het nominatieproces heeft het weinig zinquote:Op donderdag 1 september 2005 18:18 schreef Tamaartje het volgende:
Ja vind het ook jammer.. ben ook gewoon erg benieuwd
En ik ben ook benieuwd wat ze na de uitzending op internet gaan doen![]()
Hmm ja dat werkt dan niet echt he?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik had gisteravond nog even snel een siteje in elkaar gedraaid, maar ja... zonder regels en enig besef van het nominatieproces heeft het weinig zin
Het probleem is: misschien mogen ze er drie nomineren. Misschien nomineren ze juist mensen waarvan ze willen dat ze blijven. Slaat nergens op, maar het kan zomaarquote:Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens dat we er al wèl een spelletje van kunnen maken hoor
Doen we ook wel, of we lossen het anders op. Maar hier zitten de echte die-hardsquote:Op donderdag 1 september 2005 18:26 schreef One_conundrum het volgende:
MAak daar dan een apart topic voor
Ik heb Talpa erover gemaild hoe het zit maar heb nog niets teruggekregen.!!quote:Op donderdag 1 september 2005 18:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Het probleem is: misschien mogen ze er drie nomineren. Misschien nomineren ze juist mensen waarvan ze willen dat ze blijven. Slaat nergens op, maar het kan zomaar
Maar ik had inderdaad ook dit idee. 1 punt per goeie nominatie, 3 punten als je goed raadt wie er uit moet. Als je beide nominaties en de huisverlater goed hebt krijg je nog eens twee extra punten.
De vraag is: moet je dat voor iedereen opgeven, of enkel de einduitslag (het totaal van alle bewoners).
Wat er gebeurd is...... ben niet heel de dag thuis geweest maar Lieske en Rikkert hebben samen gebadderd. Rikkert zat haar zelfs te masseren en lieske likte zijn tenen of was het andersom?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
Wat staat ons vanavond te wachten in de live uitzending wat is er in het kort gebeurd vandaag ?
Wow ze heeft zomaar geen duim in dr mondquote:Op donderdag 1 september 2005 18:34 schreef scanman01 het volgende:
Waar ligt Ingrid over te dromen?
[afbeelding]
Gewoon zelf verzonnen spelletje van de bewonersquote:Op donderdag 1 september 2005 18:35 schreef tong80 het volgende:
Wat is er met die quizrondes. Sorry dat ik niet alles heb gelezen. Is dat een opdracht ?
en nu is die ook kutquote:Op donderdag 1 september 2005 18:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja heb nu ook maar 3 aangedaan![]()
Ik zit 3 te kijken, maar perfect beeld.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:39 schreef Blue Thunder het volgende:
s1 &s3 niet bereikbaar hier
Het BB Nomineer Spelquote:Op donderdag 1 september 2005 18:26 schreef One_conundrum het volgende:
MAak daar dan een apart topic voor
Ralphie? Ik denk dat je Rikkert bedoelt.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:42 schreef ChantalC het volgende:
Menno: Welkom in de tienerwereld (terwijl Ralphie met Lies zit te kletsen)
Om vier uur is As The World Turns.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Lieske cynisch:
"Ik zou best een goede huisvrouw zijn. Lekker s'middags Bold en the beautiful kijken om 4 uur"
Nee Ralph... Rikkepik was druk met de piepers...quote:Op donderdag 1 september 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralphie? Ik denk dat je Rikkert bedoelt.
In WMP: extra -> opties -> tabblad prestatiesquote:Op donderdag 1 september 2005 18:43 schreef Jojogirl het volgende:Als ik een screenshot probeer te maken loopt stream 3 in Irfanview gewoon door?
Halverwege werkt bij mij ook al prima.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:47 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
In WMP: extra -> opties -> tabblad prestaties
Videoversnelling op laagste stand zetten.
Hehe heb ik ook tenzij je de live stream minimaliseert en vervolgens (in jouw geval) IrfanView weer maximaliseertquote:Op donderdag 1 september 2005 18:43 schreef Jojogirl het volgende:Als ik een screenshot probeer te maken loopt stream 3 in Irfanview gewoon door?
Nieuwe streams kopen?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:51 schreef eborn het volgende:
Mijn streams zijn d00d, dus ik ben even naar de winkel
Ah..een huisvrouwquote:Op donderdag 1 september 2005 18:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om vier uur is As The World Turns.![]()
Ja klopt, zelfs soms nog beter dan de laagste standquote:Op donderdag 1 september 2005 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Halverwege werkt bij mij ook al prima.
Ik heb nog wel een schuurtje te huur voor hem...quote:Op donderdag 1 september 2005 18:56 schreef Blue Thunder het volgende:
Roel Dietvorst
ga door mensen![]()
En het is nog een zwerver ook
Gek dat het maar met 1 stream zo is. De rest staat gewoon stil.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe heb ik ook tenzij je de live stream minimaliseert en vervolgens (in jouw geval) IrfanView weer maximaliseert
Yup, dat waren ze. En irritant dat het is!!!! (en toch blijven kijken)quote:Op donderdag 1 september 2005 18:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Gek dat het maar met 1 stream zo is. De rest staat gewoon stil.
Waren bewoners in de vorige jaren ook altijd zo hyper voor de live-uitzending?
* Jojogirl keek toen nooit streams
Kan niemand dat even proberen?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:42 schreef riri het volgende:
Ik heb even een vraagje....kunnen jullie op de talpasite de livestream van talpa gewoon afspelen?Hier doet hij het namelijk niet,het beeld blijft zwart en onderaan komt de melding er is een onbekende fout opgetreden![]()
Die gozer spoort echt nietquote:Op donderdag 1 september 2005 19:08 schreef ChantalC het volgende:
Joost vindt Gilles de la tourette de leukste ziekte die je kan hebben, 1 groot feest vindt ie...
Dat was de Kikker Rikkertquote:Op donderdag 1 september 2005 19:08 schreef CocaColaLight het volgende:
En als Roel lef heeft maakt hij haar bh los of wie was dat die dat zo goed zou kunnen
Kom je daar nu pas achter?quote:
Idd, en Lieske wilde het nog 3x horen ook... "wat zeg je?"quote:Op donderdag 1 september 2005 19:11 schreef CocaColaLight het volgende:
En Roel slijmt erop los.
Jij bent echt beeldschoon tegen Lieske
Jawel, gewoon via de livestream van Talpaquote:Op donderdag 1 september 2005 19:11 schreef Falco het volgende:
De uitzending is niet via internet te volgen of wel?
anders moet je het even via deze links proberen:quote:Op donderdag 1 september 2005 19:12 schreef riri het volgende:
Dank je tamaartje....raar dat hij het hier niet doet,snap er niks van
jawel hoor, iik kon tot gisteren gewoon live op talpa meekijken met die kivestream als talpa uitzond maar nu dus ineens niet meer,blijft beeld zwart en krijg de melding er is een onbekende fout opgetreden,weet dus niet wat daar de oorzaak van is en hoe ik dat kan oplossenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:11 schreef Falco het volgende:
De uitzending is niet via internet te volgen of wel?
Ah oke top, ga ik zo maar eens proberenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:14 schreef riri het volgende:
[..]
jawel hoor, iik kon tot gisteren gewoon live op talpa meekijken met die kivestream als talpa uitzond maar nu dus ineens niet meer,blijft beeld zwart en krijg de melding er is een onbekende fout opgetreden,weet dus niet wat daar de oorzaak van is en hoe ik dat kan oplossen
Genoeg...quote:Op donderdag 1 september 2005 19:16 schreef Tamaartje het volgende:
hoeveel poeder moet er op dat gezicht joh
Ja vaag allemaal.. dat snapt ze toch welquote:Op donderdag 1 september 2005 19:17 schreef CocaColaLight het volgende:
Jahwel zo zie je geen enkele onevenheid.
Ze kan er niet tegen als iedereen zo naar haar kijkt... der kijken 10000den mensen minimaal live mee
Jah maar das schattig, als ze 12 was geweest. maar op je 26ste is het ronduit debielquote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef ChantalC het volgende:
Zit er een magneet in de mond van Ingrid... die duim telkens!
Ik sta soms ook te kijken hoe ze daarover praten, het lijkt net of ze totaal niet door hebben dat duizenden mensen live meekijken....dag & nacht.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef Tamaartje het volgende:
Ja vaag allemaal.. dat snapt ze toch wel![]()
Incontinent? Tenalady aan doen!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:20 schreef Dr_Greene het volgende:
HIHI..
Natte Lie: "Mijn broek is nat, en het is niet van het zweten!!"
Ze beseffen het gewoon niet ofzo.. echt heel raar..quote:Op donderdag 1 september 2005 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sta soms ook te kijken hoe ze daarover praten, het lijkt net of ze totaal niet door hebben dat duizenden mensen live meekijken....dag & nacht.
Waarschijnlijk hebben ze de voorgaande big brother delen enkel op televisie gevolgd en niet op een forum zoals FOK!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze beseffen het gewoon niet ofzo.. echt heel raar..
Ze denken ook dat mensen niet alles kunnen meekijken maar alleen bepaalde dingen
Want er komt dagelijks heel vaak de zin "Dit zenden ze toch niet uit" voorbij...
Laat maar al gevondenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:28 schreef Falco het volgende:
Weet iemand een link op die onduidelijke Talpa-site waarbij ik live Talpa kan kijken?
Staat gewoon op de homepage: http://www.talpa.tv/popup.htmlquote:Op donderdag 1 september 2005 19:28 schreef Falco het volgende:
Weet iemand een link op die onduidelijke Talpa-site waarbij ik live Talpa kan kijken?
Ik heb eerdere BB's ook alleen via tv-uitzendingen gekeken, niet dagelijks, hier en daar wat.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:23 schreef Tamaartje het volgende:
Ze beseffen het gewoon niet ofzo.. echt heel raar..
Ze denken ook dat mensen niet alles kunnen meekijken maar alleen bepaalde dingen
Want er komt dagelijks heel vaak de zin "Dit zenden ze toch niet uit" voorbij...
Ja je krijgt hele andere dingen meequote:Op donderdag 1 september 2005 19:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb eerdere BB's ook alleen via tv-uitzendingen gekeken, niet dagelijks, hier en daar wat.
Nu volg ik elke dag wat via de streams en het is idd heel anders![]()
zei ze dat?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat zoenen van ingrid was dus wel een opdracht
Maakt mij niet uit? roept u maarquote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef Blue Thunder het volgende:
gaan we hier ook van de tv live commentaar geven of doen we dat in het andere topic
daar ben ik niet de juiste persoon voorquote:Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit? roept u maar![]()
Die doet het bij mij dus nietquote:Op donderdag 1 september 2005 19:29 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Staat gewoon op de homepage: http://www.talpa.tv/popup.html
Beetje naief natuurlijk, maar dat lijken de meeste te zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Lieske ziet er niet echt charmant uit met die badjas om haar middel. Lijkt me ook niet lekker fietsen. Zal ze dat doen omdat ze niet in bikinibroekje op tv wil of zo?
Onder het eten let je nergens op natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 19:49 schreef Blue Thunder het volgende:
zouden ze doorhebben dat de plasma al aanstaat?
stream 5 doet het ook niet bij mij overigens
Inderdaad echt dom !quote:Op donderdag 1 september 2005 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Op tv zeggen ze dat Chantal te laat werd afgelost met dramatische gevolgen. Zo klinkt het net of iedereen sliep en haar aan haar lot overliet. Ja, ammehoela!!! Die trut wilde zelf maar door en doorfietsen, iedereen wild ehaar wel aflossen, maar ze kwam er gewoon zelf niet af.
Ze ging zelf maar door hoor, urenlang end an ook nog vaak boven de 80 watt!! (en dat is best veel, gemiddeld zie je iedereen zo'n 30 watt doen)quote:Op donderdag 1 september 2005 19:53 schreef Blue Thunder het volgende:
hahah als chantal het nu al niet trekt, stort ze helemaal in als ze straks te horen krijgen dat ze nog een week kunnen gaan fietsen
Wat zijn we goed he?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:56 schreef Isabeau het volgende:
We hadden gelijk met de kusopdracht van Ingrid!!
Jaquote:Op donderdag 1 september 2005 19:56 schreef Isabeau het volgende:
We hadden gelijk met de kusopdracht van Ingrid!!
nee, idd...maar zoals de tvuitzending het bracht was ze zielig omdat ze niet op tijd werd afgelost door de lakse bewoners (zo leek de boodschap over te komen)quote:Op donderdag 1 september 2005 19:56 schreef just me het volgende:
eigen schuld.. had ze maar niet moeten proberen de boel te imponeren!
Stel je voor dat ze vies ruikenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hey een fietswisseling , dan gaat ze vast eerst zo ff snel douchen
quote:
ze heeft het ook niet gehaaldquote:Op donderdag 1 september 2005 19:58 schreef Blue Thunder het volgende:
euhm.. de andere mannen mochten het toch niet zien?!
Volgens mij onmogelijk, met de manier waarop ze allemaal op elkaars lip zitten. 1x zou misschien nog lukken, maar 3 aparte momenten.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ze doet het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel opvallend, maarja is denk best lastig nog om het onopgemerkt te doen binnen een paar uur
aandachtstreksterquote:Op donderdag 1 september 2005 20:00 schreef LuQas het volgende:
Wat een zeikerig gejank van Lieske... vreselijk...
[offtopic]quote:Op donderdag 1 september 2005 20:00 schreef eborn het volgende:
[..]
[offtopic]
je hebt je ingeschreven zie ik
[/offtopic]
Nou.. stoer johquote:Op donderdag 1 september 2005 20:02 schreef Blue Thunder het volgende:
jah tuurlijk. dat staat stoer op tv joh
Dat zou zo zijn volgens De Telegraafquote:Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef flugeltje het volgende:
Zag ik hier nou net voorbij komen dat ze nóg een week moeten fietsen?
Jesus, menno heeft niet echt een grote lulquote:Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef Blue Thunder het volgende:
Hmm. dido heeft niet erg grote tieten....
Tja, Telegraaf... de krant van liegend Nederlandquote:Op donderdag 1 september 2005 20:04 schreef Tamaartje het volgende:
Dat zou zo zijn volgens De Telegraaf
Het zou ook gewoon niet boeiend meer zijn.. heeft nu wel lang genoeg geduurd...quote:Op donderdag 1 september 2005 20:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, Telegraaf... de krant van liegend Nederland
Ruud adopteert het kindje denk ikquote:Op donderdag 1 september 2005 20:05 schreef Tamaartje het volgende:
Heey Ruud heeft een verassing voor Tanja straks.. ben benieuwd
Hahaquote:Op donderdag 1 september 2005 20:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Ruud adopteert het kindje denk ik
Ik denk het! Ze moesten namelijk wel zeggen wie ze wel en niet leuk vonden, ik denk niet dat ze beseften dat dat als een soort proefnominatie werd gebruikt.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:06 schreef Blue Thunder het volgende:
dus daarom moesten ze ws naar de dbk komen?
Ik zit met de laptop op schoot , dus dat gaat snel jahquote:Op donderdag 1 september 2005 20:07 schreef Puckzzz het volgende:
zitten jullie echt met je vingers klaar op het toetsenbord ofzo ?ik wou wat tiepen over proefnominatie etc. maar dat hoeft al niet meer
yups en dan die buttserie die er daarna komtquote:
Een uur vroeger? Nee joh het komt toch altijd om half 8 ?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:08 schreef flugeltje het volgende:
A shit, helemaal vergeten dat de uitzending vandaag een uur vroeger kwam... Dan straks alleen de live-uitzending maar kijken.
nix uur vroeger... gewoon om half 8 hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 20:08 schreef flugeltje het volgende:
A shit, helemaal vergeten dat de uitzending vandaag een uur vroeger kwam... Dan straks alleen de live-uitzending maar kijken.
Volgens mij duurt GTST vanavond een uur.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat een timing he, BB is afgelopen en wederom begint gtst meteen.... dalijk is gtst afgelopen en begint bb live weer
Doen ze goed bij Talpa, anders kijkt er niemand naar BB
Tis wel wat douwen want de hond wil ook op mn schootquote:Op donderdag 1 september 2005 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ow en Ymke speelt vals, die neemt de laptop op schoot
Volgens mij maken ze het alleen maar moeilijker voor haar als die "vadervanhetkindje" komt..quote:Op donderdag 1 september 2005 20:14 schreef Ymke het volgende:
Ik vind Tanja er steeds zo bedroefd uit zien , das helemaal geen blije moeder
Hoe zeer moet dat van Ingrid dan wel doenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Linda begon weer over haar kont en schaamlippen, dat die zeer doen. Zoveel heb ik Linda nu ook weer niet zien fietsen
Worden?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:07 schreef Tamaartje het volgende:
Hahajij gaat ook paranoia worden
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik zit met de laptop op schoot , dus dat gaat snel jah
die heeft eeltquote:Op donderdag 1 september 2005 20:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoe zeer moet dat van Ingrid dan wel doen
Heb jij je zakdoekjes en canei al klaarstaan??quote:Op donderdag 1 september 2005 20:19 schreef schatje het volgende:
[..]
.
Emotie tv over een paar minuten. Tanja zal vast wel een traantje laten.
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nix uur vroeger... gewoon om half 8 hoor
jaaaa, dat viel mij ook heel erg op!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:20 schreef Puckzzz het volgende:
en de dingen die ze zei tegen de verloskundige stonden ook recht tegenover wat ze tegen de andere bewoners vertelde....
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:21 schreef Ymke het volgende:
[..]
Heb jij je zakdoekjes en canei al klaarstaan??
![]()
Het is besmettelijk zeggen ze!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:20 schreef Tamaartje het volgende:
Het begint nu wel erge vormen aan te nemen![]()
Vooral die zin"Ik ben me heel erg bewust dat het roken slecht is voor mn kindje"quote:Op donderdag 1 september 2005 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
jaaaa, dat viel mij ook heel erg op!![]()
3quote:Op donderdag 1 september 2005 20:22 schreef Ymke het volgende:
Wie gaat zich het meeste uitsloven tijdens de live uitzending? ik gok op Joost
Ik gok meequote:Op donderdag 1 september 2005 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik gok dat Rob veel het woord neemt.
Als je ooit waterpokken hebt gehad dan schijn je imuum te zijnquote:
Zo weet ik er nog wel 5quote:Op donderdag 1 september 2005 20:13 schreef Darklight het volgende:
Leuk, komt die vader ws
Kan die Tanja niet gewoon het huis uit, voegt echt niks toe
* eborn meldt zichquote:Op donderdag 1 september 2005 20:27 schreef Tamaartje het volgende:
mijn geluid staat op zn hardst maar ik hoor het nog niet echt duidelijk, meer mensen last van?
k vertrouw er altijd maar op dat ik niet populair genoeg ben om mail te ontvangenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:28 schreef ks_choice het volgende:
Ja, geluid is vaak zacht
Als die neger het huis in komt steelt hij meteen een fiets.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:21 schreef Darklight het volgende:
als die neger komt, mag die gelijk gaan fietsen
Offtopic: Over waterpokken gesproken, ik zit met griep thuis, en ik zie net allemaal rode vlekken/uitslag overal op m'n buik en in m'n zijquote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef eborn het volgende:
[..]
Als je ooit waterpokken hebt gehad dan schijn je imuum te zijnMaar goed, ik dwaal af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |