Alleen jammer dat ie het zelf niet door heeft en alles wat ie ooit ergens op heeft gepikt voor waarheden aanneemtquote:Op donderdag 1 september 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij stelt ook heel veel discutabele vragen, vragen waar de wetenschap nog niet eens uit is![]()
Ik denk dat ze pas gaan zeggen dat ze niet naar buiten mogen op het moment dat ze een poging gaan doen om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 1 september 2005 18:06 schreef Magics het volgende:
hebben ze nog geen seintje gehad dat het 6 uur was? Ze mmogen nu immers toch niet meer in de tuin komen?
Ik denk dat dat idd de reden is... Lijkt me ook wel logisch overigens. Staat daar straks bomvol mensen...quote:Op donderdag 1 september 2005 18:09 schreef ks_choice het volgende:
Waarom mogen ze niet meer buiten komen na 6en?
Vanwege de liveuitzending (en dus publiek/familie)??
schattig!quote:Op donderdag 1 september 2005 18:14 schreef eborn het volgende:
Linda doet een zeehond na?
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:15 schreef Blue Thunder het volgende:
Tering, Linda, houd je smoel een tijdje met je geschreeuw
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:16 schreef Renesite het volgende:
Linda ja
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:15 schreef Dr_Greene het volgende:
Is dat de stem van Hummie???
quote:De stream van de 2e aflevering van dindsag 30-08-2005
Misschien net een pakje zware achter de kiezen....quote:Op donderdag 1 september 2005 18:16 schreef APK het volgende:
Waarom vervormen ze Hummie's stem zo vreemd
Ja vind het ook jammer.. ben ook gewoon erg benieuwdquote:Op donderdag 1 september 2005 18:18 schreef eborn het volgende:
Wel jammer dat pas vanavond duidelijk wordt hoe het nomineren gaat verlopen. Zo kunnen we nooit een spelletje maken
Wat linken ze vanaf die site ook al naar fok?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:16 schreef Tamaartje het volgende:
er is op de site van BB nu ook een forum !?
Was t maar zoquote:Op donderdag 1 september 2005 18:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat linken ze vanaf die site ook al naar fok?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |