Het is een leuk topic om je postcount op te krikkenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:39 schreef Falco het volgende:
Na een week al bijna 50 deeltjes vol![]()
!
's avonds gaat het ook snellerquote:Op donderdag 1 september 2005 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
In dit tempo halen we de 800 half december
iddquote:Op donderdag 1 september 2005 16:41 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Het is een leuk topic om je postcount op te krikken![]()
Ja zonde dat ze die niet hebben overgenomen.. hij is maar 1 keer meegenomen naar t volgende topicquote:Op donderdag 1 september 2005 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Ben lekker lang bezig geweest met een veel overzichtelijkere opsomming van eerdere topics, maar ene hoor(dit wordt een lekkere openingspost over een maandje of zo...eerst flink scrollen voor je het eerste nieuwe bericht kan vinden
)
Ik heb hier geen geluidMaar voor de verandering wel weer 4 streams
LOL dan wil ik ook zo'n jacuzi waar je remote de settings kan veranderenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
BB verzet dat klokje op de jacuzzi elk uur een kwartier
ja inderdaan waarom doet niemand dat?, Wij zouden kunnen zorgen voor een enorme rel in BB.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:43 schreef aidyl het volgende:
vlug vlug we hebben nog een uur om briefjes de tuin in te schieten met lieske's geheim!
Er woont vast wel iemand dichtbij(ik doe er al meer dan een uur over om daar te komen)
Moet je wel zo'n glimmende envelop zien te scorenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:45 schreef surferr het volgende:
[..]
ja inderdaan waarom doet niemand dat?, Wij zouden kunnen zorgen voor een enorme rel in BB.
Of een neppe Opdracht over het hek gooien,
"Vriendelijke groeten van Big Brother"![]()
en wat zegt ze dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:46 schreef Tamaartje het volgende:
Nathalie lult met Lies over Ralph
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 1 september 2005 16:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat door Rob, er een soort dreiging over het spelletje heenhangt.
Dat iedereen die een opmerking maakt, dat buiten de structuur van het spelletje valt, hiervoor wordt gestraft ofzo.
Er onstaat nu onenigheid over hoelang je een ei moet koken![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:46 schreef Tamaartje het volgende:
Nathalie lult met Lies over Ralph
Rob is echt een heel vervelend mannetje vind ikquote:Op donderdag 1 september 2005 16:47 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op
Beetje tiranniek. Alleen HIJ heeft gelijk en de rest heeft ongelijk
Ja hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Peter6000, is het goed als ik zo de OP aanpas?
Dat hij heel dominant is..quote:
ff kijken zal ik wellicht, maar je hoort mij niet : ingridquote:Op donderdag 1 september 2005 16:36 schreef Blue Thunder het volgende:
wij mannen niet dan?
als ik roep dat op stream5 ingrid in bad gaat, gaan alle mannen ook die stream snel checken
alst maar naakt isquote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff kijken zal ik wellicht, maar je hoort mij niet : ingrid
sowieso is ingrid niet bepaald lekker, maar dat staat er los van
JAMMERquote:Op donderdag 1 september 2005 16:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat hij heel dominant is..
Ze vroeg gister in het algemeen wat ze aan zou doen..
Ralph zei dat ze dat oranje truitje aan moest doen.. dat staat haar goed
Maar ze moest fietsen dus had iets anders aangedaan.. en hij had "jammer" gezegd..
Dat vond ze helemaal niet leuk..
In hun relatie zei die ook steeds dat ze korte rokjes moest aandoen enzo
Als ze het dan niet deed zei die ook op een bepaalde toon "jammer" en dan deed ze het toch...
Ze vind het gewoon echt 3x niks dat hij in het huis zit
Ja, ligt vlakbij noor-west amerikaquote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef Blue Thunder het volgende:
zuid oost pool?!
Hangt ervanaf hoe groot je de vleugels maaktquote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Vraag: Als er een vliegtuig neerstort, blijft er altijd één onderdeel over: de zwarte doos. Waarom wordt het hele vliegtuig dan niet van dat materiaal gemaakt, waar ze de zwarte doos van maken.
Antwoord: Omdat het vliegtuig dan te zwaar wordt, om te kunnen vliegen
Ja ze zei idd Karim..quote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef AiaS het volgende:
BB bleef dus maar door vragen over de ex-en van de dames. Dido's -ex wilde niet. Linda's heette Karim?
Wat zit er tussen je billen wat je kan eten?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef Blue Thunder het volgende:
en uiteraard gaat het weer over schijt
Zwaar onder narcose denk ik zomaarquote:Op donderdag 1 september 2005 16:59 schreef Blue Thunder het volgende:
Ralphie nog in bed of weer in bed
stofzuigerquote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Waar is die draad van in de douche? (op de vloer)
Rob heeft gestofzuigd...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Waar is die draad van in de douche? (op de vloer)
Ah! Ik heb geen geluidquote:Op donderdag 1 september 2005 17:02 schreef Dr_Greene het volgende:
Rob heeft gestofzuigd...
zow jij baaltquote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah! Ik heb geen geluidLapje is gestorven en is de komende weken (wéken!!) in handen van de reparateur. Nu zit ik op de pc van een ander onder de voorwaarde dat er wel knallende rockmuziek uit de speakers mag komen
dus geen geluid bij mijn streams.
Bel een medestreamer en vraag de hoorn bij de box te houden?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah! Ik heb geen geluidLapje is gestorven en is de komende weken (wéken!!) in handen van de reparateur. Nu zit ik op de pc van een ander onder de voorwaarde dat er wel knallende rockmuziek uit de speakers mag komen
dus geen geluid bij mijn streams.
Ik kan het niet horen, maar ik gok dat het gesprek gaat over buiken, zwangerschap, baby's of over "devadervanhetkindje"quote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef Blue Thunder het volgende:
Tanja mengt zich ook helemaal niet in de groep of zo.. Toont geen enkel initiatief.. Wat een saaie sopdoos zeg...
Totally Agreequote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef Blue Thunder het volgende:
Tanja mengt zich ook helemaal niet in de groep of zo.. Toont geen enkel initiatief.. Wat een saaie sopdoos zeg...
Nee, gaat over de opdracht, dat Tanja de minste kilometers heeft enzo.. Beetje kansloos dus.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het niet horen, maar ik gok dat het gesprek gaat over buiken, zwangerschap, baby's of over "devadervanhetkindje"
Wat zei ie dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:58 schreef Tamaartje het volgende:
Ohwjaaaaaa Ingrid geloofd Menno ook gewoon..![]()
![]()
Nou in de badkamer mis je in ieder geval niets. Wat is die Menno een groot kind, maar jah dat wisten we al. Aaah nu zegt hij tegen Ingrid "Wat moet je toch ook een klein kind"..quote:Op donderdag 1 september 2005 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien mis ik de dideridoogeluidjes
Vind ik ook... Maar dan is wel de smaakmaker (voor de programmamakers dan) uit het programma. Zo'n ophef over een zwangere en dan na 1 week eruit.. Neuh, dat dacht ik nietquote:Op donderdag 1 september 2005 17:08 schreef No-Li-Ta het volgende:
Tanja zwijgt als het graf... ze moet er maar uit vanavond vind ik
Dat een vriend van hem eens 2 wattenstaafjes in zn oor had gedaan (dus net alsof het 1 lange is)quote:
YESquote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef allardh het volgende:
Big Brother Live
Live reality-programma. Twaalf mensen, die elkaar nooit eerder hebben ontmoet, nemen hun intrek in een huis, compleet afgezonderd van de buitenwereld. Hun leven in het huis wordt vastgelegd door tientallen camera's. Vandaag moet één van de bewoners het huis verlaten via het systeem nomineren en wegstemmen. De kijker bepaalt wie er het huis uiteindelijk moet verlaten. Presentatie: Bridget Maasland Ruud de Wild
Er gaat dus iemand weg vandaag.
Mwa, Heb het ook gehad. wattenstaafje te ver mijn oor in geramd. Beschadigd trommelvlies, hoor vaak nog ruizen enzo..quote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat een vriend van hem eens 2 wattenstaafjes in zn oor had gedaan (dus net alsof het 1 lange is)
En iemand anders deed dat na maar deed de 1ne dus wel doordrukken.. en Menno zei dus dat die hele gast zn oor verrot was..
wie geloofd dat nou?!![]()
Ja oke als je het zelf te ver doet.. maar niet dat je echt denkt dat die er aan de andere kant weer uitkomt?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Mwa, Heb het ook gehad. wattenstaafje te ver mijn oor in geramd. Beschadigd trommelvlies, hoor vaak nog ruizen enzo..
Maar verrot? Niet helemaal
dat klopt niet, want er is nog niet genomineerd, dus er kan nog niemand wegquote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef allardh het volgende:
Big Brother Live
Live reality-programma. Twaalf mensen, die elkaar nooit eerder hebben ontmoet, nemen hun intrek in een huis, compleet afgezonderd van de buitenwereld. Hun leven in het huis wordt vastgelegd door tientallen camera's. Vandaag moet één van de bewoners het huis verlaten via het systeem nomineren en wegstemmen. De kijker bepaalt wie er het huis uiteindelijk moet verlaten. Presentatie: Bridget Maasland Ruud de Wild
Er gaat dus iemand weg vandaag.
Niet alleen spannende tv... ook bakken met geld voor John dmw sms enzoquote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef AiaS het volgende:
Hmm vreemd en jammer. Normaal zijn er toch een aantal genomineerden die vervolgens een aantal dagen voor mooie BB-tv zorgen voordat bekend is wie daadwerkelijk moet oprotten.
Je kan er toch nog omheen lopen. Ruimte genoeg dus hij staat niet in de wegquote:Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef Blue Thunder het volgende:
Iedereen loopt ook gewoon OM de stofzuiger heen. Zal niemand even dat ding oppakken en wegzetten...
Ja iddquote:Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef Blue Thunder het volgende:
Iedereen loopt ook gewoon OM de stofzuiger heen. Zal niemand even dat ding oppakken en wegzetten...
Yep... zal eens ff-en checken hoe lang die live duurt. Er moet natuurlijk wel geld verdiend worden .quote:Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Niet alleen spannende tv... ook bakken met geld voor John dmw sms enzo
nou t zal niet de eerste x zijn dat er gestemd wordt en daarna iemand gelijk zijn koffers mag pakken....quote:Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat klopt niet, want er is nog niet genomineerd, dus er kan nog niemand weg
Een vriend van mij heeft tot een paar weken geleden gedacht dat dat zo wasquote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja oke als je het zelf te ver doet.. maar niet dat je echt denkt dat die er aan de andere kant weer uitkomt?
Naja, hij kan nu zijn fietsbeen afdoen en zijn stofzuigeropruimbeen (3x woordwaarde) aantrekkenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je kan er toch nog omheen lopen. Ruimte genoeg dus hij staat niet in de weg
Maar rob moet nog zijn opruim been aantrekken, want met zijn schoonmaak been kan hij toch niet opruimen. Stel je voor joh
Ralph en Menno omdat zij de meeste KMs hebben gefietstquote:Op donderdag 1 september 2005 17:16 schreef Zapje het volgende:
vanavond iemand eruit..............maar er is geen enkele nominatie ronde geweest.....vraag me af met wat voor reden er dan iemand uit gaat.......misschien een opdracht niet gehaald...of een geheime envelope...... ( zoals Ralph - Rob ) ...of gaat diegene vanavond het geheime huis in ????
Die moet echt een relatie aangaan met Ingrid danquote:Op donderdag 1 september 2005 17:16 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft tot een paar weken geleden gedacht dat dat zo was![]()
Ze zouden een stemronde a la Songfestival kunnen houden. Dus meteen na de nominaties bijvoorbeeld een half uur inlassen waarin gestemd kan worden. En daarna meteen eruit. Maar het lijkt me stug. Ik denk dat de tv-gids verkeerd ingelicht is.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:16 schreef Zapje het volgende:
vanavond iemand eruit..............maar er is geen enkele nominatie ronde geweest.....vraag me af met wat voor reden er dan iemand uit gaat.......misschien een opdracht niet gehaald...of een geheime envelope...... ( zoals Ralph - Rob ) ...of gaat diegene vanavond het geheime huis in ????
Er staat dat de kijker mag kiezen, die kans hebben we nog niet gehadquote:Op donderdag 1 september 2005 17:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nou t zal niet de eerste x zijn dat er gestemd wordt en daarna iemand gelijk zijn koffers mag pakken....
Dan pleit ik voor preventieve sterilisatiequote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die moet echt een relatie aangaan met Ingrid dan![]()
die is van vorig jaarquote:Op donderdag 1 september 2005 17:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
oohja ff een tussendoortje
[afbeelding]
Denk niet dat iemand mij zover krijgt om Talpa te sponsoren door te sms'enquote:Op donderdag 1 september 2005 17:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er staat dat de kijker mag kiezen, die kans hebben we nog niet gehad
Ik denk dat het een standaardtekstje is dat voor alle uitzendingen geldt, behalve de eerste. Of zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ze zouden een stemronde a la Songfestival kunnen houden. Dus meteen na de nominaties bijvoorbeeld een half uur inlassen waarin gestemd kan worden. En daarna meteen eruit. Maar het lijkt me stug. Ik denk dat de tv-gids verkeerd ingelicht is.
1 van de bijwerkingen is vast orale seks net zoals met norritquote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Lieske d'r huid kan verslaafd raken aan corticosteroiden
Rikkert is nu alle bijwerkingen van Imodium aan het oplezen.
Valt tegen hoor..quote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef LuQas het volgende:
Het is wel een makkelijke opdracht trouwens. Ik heb die lamp nog nauwelijks zien knipperen, laat staan een minuut lang.
dat was sarcastisch, ik doelde erop dat dit een oude foto was, dus hier totaal niet van toepassingquote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Niet dat is Dido..
Deze was van de week al gepost![]()
ohw sorryquote:Op donderdag 1 september 2005 17:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was sarcastisch, ik doelde erop dat dit een oude foto was, dus hier totaal niet van toepassing
Hij bedoelde natuurlijk: Het enige object dat je met blote oog uit de ruimte kan waarnemen.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:24 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Valt tegen hoor..
Het enige object wat ze met een satteliet kunnen fotograferen?
Met google earth kan ik de afsluitdijk prima zien hoor
Wat een eikeltje die Roel
Hij formuleert het niet goed. Hij bedoelt waarschijnlijk de Chinese Muur. Dat is het enige menselijke bouwwerk dat vanaf de maan gezien kan worden.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:24 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Valt tegen hoor..
Het enige object wat ze met een satteliet kunnen fotograferen?
Met google earth kan ik de afsluitdijk prima zien hoor
Wat een eikeltje die Roel
Zij is echt alcoholistquote:Op donderdag 1 september 2005 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Linda is al een week niet relaxt omdat ze geen alcohol drinkt.
Die overigens niet de Kuala Lumpur Towers heten maar de Petronas Towers..quote:Op donderdag 1 september 2005 17:25 schreef Myers het volgende:
Hoogste gebouw ter wereld is Taipei 101, niet die torens in Kualua Lumpur.
Ik hoop het niet. Ik zie liever Dido met Rikkert en als het even kan Nathalie en Ralph.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij formuleert het niet goed. Hij bedoelt waarschijnlijk de Chinese Muur. Dat is het enige menselijke bouwwerk dat vanaf de maan gezien kan worden.
En ook dat is een fabeltjequote:Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef LuQas het volgende:
Hij formuleert het niet goed. Hij bedoelt waarschijnlijk de Chinese Muur. Dat is het enige menselijke bouwwerk dat vanaf de maan gezien kan worden.
ik zoek daar een kamer, maar bij vindicat huizen klik ik sneeeeeeel door...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Lieske vertelt weer over Vindicat en ook nog over drank en stevig drinken (Vindicat was toch di evereniging in Groningen met die jongen die zich dood had gezopen?), dat zal Vindicat toejuichen
Jah, maar dat krijg je als je niet alle feiten kent.. Dan krijg je dit soort stomme vragen...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef LuQas het volgende:
[..]
egg nieeeeequote:
Ach, mooi blond is niet lelijkquote:Op donderdag 1 september 2005 17:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ohw sorryik ben echt te blond soms
![]()
Rikkert schijnt al tegen de andere jongen te hebben gezegd dat hij Lieske heel erg leuk vindt. Dus wie weetquote:
Die vriendin van xebrozius heette toch Lieske?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Lieske vertelt weer over Vindicat en ook nog over drank en stevig drinken (Vindicat was toch di evereniging in Groningen met die jongen die zich dood had gezopen?), dat zal Vindicat toejuichen
Ik geloof hem, okayquote:Tom Burnam, author of More Misinformation (1980), quotes a letter from astronaut Alan Bean on the subject:
"The only thing you can see from the moon is a beautiful sphere, mostly white (clouds), some blue (ocean), patches of yellow (deserts), and every once in a while some green vegetation. No man-made object is visible on this scale. In fact, when first leaving earth's orbit and only a few thousand miles away, no man-made object is visible at that point either."
Oh mijn god, misschien was hij wel één van haar drie-achter-elkaar vaste scharrels!!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:30 schreef yvonne het volgende:
Die vriendin van xebrozius heette toch Lieske?
En weeeeeeeeeeeeeeer, omdat hij een record heeft.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:30 schreef Blue Thunder het volgende:
Arghh, Joost met z'n "DOORGAAN'
Ja, dat is op zich (vind ik) een uitstekend budget! Kan je makkelijk van rondkomen en zeke rmet 12 man.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:31 schreef One_conundrum het volgende:
een budget van 50 pp. wat zeuren ze nou
je hebt geen geluid?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:36 schreef Blue Thunder het volgende:
En tanja houdt zich weer afzijdig.. Ze kijkt af en toe wel en reageert soms.. Maar haar hele lichaamshouding zegt genoeg.. Het interesseert haar geen reet wat er gebeurt. Lijkt het
Je ziet livebeelden, en ze gaan een uur langer door op internet met de live-uitzending. Dacht ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Donderdagavond live camera wat houd dat in?? Dat je hetzelfde te zien krijgt als wat op tv komt?
andersomquote:Op donderdag 1 september 2005 17:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Donderdagavond live camera wat houd dat in?? Dat je hetzelfde te zien krijgt als wat op tv komt?
Op internet is toch alijd LIVE??quote:Op donderdag 1 september 2005 17:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, en ze gaan een uur langer door op internet met de live-uitzending. Dacht ik.
als je het alleen over eten hebt, voor 1 persoon, dan is dat behoorlijk veel jaquote:Op donderdag 1 september 2005 17:38 schreef LuQas het volgende:
Ik vind 50 euro per week echt heel erg weinig. Ik geef minstens het dubbele uit. Ben ik dan heel erg verwend?
Ja, lijkt me ook. Maar ik denk dat Ruud en Bridget er dan nog bij zijn? Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Op internet is toch alijd LIVE??![]()
50 euro is te doen, hangt ervan af waar je je boodschappen doet en wat je ervan koopt. (bij Aldi krijg je meer voor 50 euro dan bij de AH)quote:Op donderdag 1 september 2005 17:38 schreef LuQas het volgende:
Ik vind 50 euro per week echt heel erg weinig. Ik geef minstens het dubbele uit. Ben ik dan heel erg verwend?
We zien het wel, het staat beide aanquote:Op donderdag 1 september 2005 17:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook. Maar ik denk dat Ruud en Bridget er dan nog bij zijn? Geen idee eigenlijk.
ik wou net zeggen dat is 80 en ze zitten er 110 dagen in, scheelt nogal! EEN MAAND!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Volgens Lieske is 8 dagen 1/10e van het totaal...ze hebben er één tiende opzitten. Niemand corrigeert haar. Wat een heldere geesten, wiskundeknobbels!
en 800 dagen is september-decemberquote:
Idd, maar er komen ook nieuwe bewoners bij toch??? offe......quote:Op donderdag 1 september 2005 17:43 schreef CocaColaLight het volgende:
Nou na 100 dagen heb je er wel genoeg van volgens mij.
Rikkert vertelt dat hij wel eens 1000 euro aan eten in een week haalde....dat lukt me niet eens met elke dag luxe uit eten gaanquote:Op donderdag 1 september 2005 17:44 schreef aidyl het volgende:
50 euro pp!?! Dat geef ik in de week voor zn tweeen uit
Ik vind dat behoorlijk luxe hoor
50 euro en wat moeten ze ermee doen?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:44 schreef aidyl het volgende:
50 euro pp!?! Dat geef ik in de week voor zn tweeen uit
Ik vind dat behoorlijk luxe hoor
nee iddquote:Op donderdag 1 september 2005 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rikkert vertelt dat hij wel eens 1000 euro aan eten in een week haalde....dat lukt me niet eens met elke dag luxe uit eten gaan
hij patstquote:Op donderdag 1 september 2005 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rikkert vertelt dat hij wel eens 1000 euro aan eten in een week haalde....dat lukt me niet eens met elke dag luxe uit eten gaan
Dalijk krijgt degene die het minst heeft gefietst (Tanja na) een geldbedrag oidquote:Op donderdag 1 september 2005 17:47 schreef Blue Thunder het volgende:
is dido nu al klaar met fietsen????
Kolere dat is vlot
da's haar gewone stemquote:Op donderdag 1 september 2005 17:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Uhmm Tanja is toch zwanger?? Ik hoor Linda zo krijssen
Ik vind het wel heel bijzonder en fascinerend als ik eerlijk ben. Ik ken weingi mensen die zo wereldvreemd zijn, is eens wat anders. Ik denk dat Lieske over tien jaar ook terugkijkt naar dat naieve, wereldvreemde meisje en er dan ook mom moet lachen dat ze zo dom overkwam.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:46 schreef LuQas het volgende:
Ik trek die wereldvreemdheid van Lieske zo enorm slecht... Haar enige referentiekader is haar studentenvereniging... heel vervelend...
Dat lijkt me echt meesterlijk. Want dat hele verhaal over geld krijgen als je het meeste gefietst zou hebben....quote:Op donderdag 1 september 2005 17:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dalijk krijgt degene die het minst heeft gefietst (Tanja na) een geldbedrag oid:D
Dan lach ik Menno en Ralph uit
Mijn collega is ook zo wereldvreemd hoor...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel bijzonder en fascinerend als ik eerlijk ben. Ik ken weingi mensen die zo wereldvreemd zijn, is eens wat anders. Ik denk dat Lieske over tien jaar ook terugkijkt naar dat naieve, wereldvreemde meisje en er dan ook mom moet lachen dat ze zo dom overkwam.
Hoezo? Moeten ze langer door dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie roept over de fietsen "ik wil ze graag nog een week houden!"
be careful what you wish for...
Het gerucht gaat, met als bron De Telegraaf, dat de bewoners dènken dat ze om 21:00 vanavond klaar zijn, maar dat dat niet zo is. Zou een fijne kutstreek van BB zijn...ik denkd at ze gewoon helemaal instorten als ze dat horen.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:53 schreef Magics het volgende:
Hoezo? Moeten ze langer door dan?
Stichting EtherReclame oid.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:54 schreef D.Rose het volgende:
wat is de afkorting van STER ?
STER is een afkorting sukkel
Ik vind het 's nachts ook leuker...veel meer geroddel, geflirt en intriges en zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:54 schreef AiaS het volgende:
Hou het weer even voor gezien. Valt me op dat het s'nachts pas echt leuk wordt. Overdag alleen maar wat suf
gekakel.
Oh ik dacht dat ze het strikje niet los konden krijgen,,,,quote:Op donderdag 1 september 2005 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Roel: waarom kopen belgen geen blue band
Iemand: omdat ze denken dat de boter blauw is
volgens mij zitten ze daar te eten en hebben ze het niet doorquote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef Blue Thunder het volgende:
ik verwacht zometeen: "Roel, zender checken"
Dat is ook het goede antwoord, dit zei alleen iemand andersquote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef CGJung het volgende:
Oh ik dacht dat ze het strikje niet los konden krijgen,,,,![]()
![]()
Nou ja, je weet het maar nooit, met die Belgenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook het goede antwoord, dit zei alleen iemand anders
En hij stelt ook heel veel discutabele vragen, vragen waar de wetenschap nog niet eens uit isquote:Op donderdag 1 september 2005 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Roel heeft nog geen vraag gesteld waar ie zelf het antwoord op heeft (behalve de vogels)
Dan lijkt het wel interessantquote:Op donderdag 1 september 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij stelt ook heel veel discutabele vragen, vragen waar de wetenschap nog niet eens uit is![]()
Nee de wetenschap niet ...... Maar Roel wel, want hij is stoer, ...........quote:Op donderdag 1 september 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij stelt ook heel veel discutabele vragen, vragen waar de wetenschap nog niet eens uit is![]()
Alleen jammer dat ie het zelf niet door heeft en alles wat ie ooit ergens op heeft gepikt voor waarheden aanneemtquote:Op donderdag 1 september 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze pas gaan zeggen dat ze niet naar buiten mogen op het moment dat ze een poging gaan doen om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 1 september 2005 18:06 schreef Magics het volgende:
hebben ze nog geen seintje gehad dat het 6 uur was? Ze mmogen nu immers toch niet meer in de tuin komen?
Ik denk dat dat idd de reden is... Lijkt me ook wel logisch overigens. Staat daar straks bomvol mensen...quote:Op donderdag 1 september 2005 18:09 schreef ks_choice het volgende:
Waarom mogen ze niet meer buiten komen na 6en?
Vanwege de liveuitzending (en dus publiek/familie)??
schattig!quote:Op donderdag 1 september 2005 18:14 schreef eborn het volgende:
Linda doet een zeehond na?
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:15 schreef Blue Thunder het volgende:
Tering, Linda, houd je smoel een tijdje met je geschreeuw
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:16 schreef Renesite het volgende:
Linda ja
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:15 schreef Dr_Greene het volgende:
Is dat de stem van Hummie???
quote:De stream van de 2e aflevering van dindsag 30-08-2005
Misschien net een pakje zware achter de kiezen....quote:Op donderdag 1 september 2005 18:16 schreef APK het volgende:
Waarom vervormen ze Hummie's stem zo vreemd
Ja vind het ook jammer.. ben ook gewoon erg benieuwdquote:Op donderdag 1 september 2005 18:18 schreef eborn het volgende:
Wel jammer dat pas vanavond duidelijk wordt hoe het nomineren gaat verlopen. Zo kunnen we nooit een spelletje maken
Wat linken ze vanaf die site ook al naar fok?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:16 schreef Tamaartje het volgende:
er is op de site van BB nu ook een forum !?
Was t maar zoquote:Op donderdag 1 september 2005 18:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat linken ze vanaf die site ook al naar fok?![]()
Ik vind trouwens dat we er al wèl een spelletje van kunnen maken hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 18:18 schreef eborn het volgende:
Wel jammer dat pas vanavond duidelijk wordt hoe het nomineren gaat verlopen. Zo kunnen we nooit een spelletje maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |